| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Het is ook verfrissend om het in het hier en nu te bekijken, maar ik gaf aan dat dezelfde problemen die toen ook al speelden, nu nog spelen, met een aantal andere / nieuwe mensen maar ook een aantal oudgedienden.
En omdat het mij om de "klachten" gaat en niet om de mensen vind ik dat de problemen van toen nu weer heel actueel zijn ... |
Helemaal mee eens... Inderdaad zaten er ook oudgedienden!!!! En...ook al was er sprake van een chatprobleem...het woord forum werd behoorlijk vaak genoemd!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:47
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Geniet er dan maar van, zolang het nog kan...zometeen wordt er een emmer geleegd precies boven jouw hoofd ...een zéér plaatselijke bui  |
In Hoeven heeft een openlucht zwembad We kunnen Frank best in het water gooien Hij heeft nog vakantiepret
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Ik ben dól op de nwe speelgoedjes als een smartphone en ook ik zou willen dat die C.M app er kwam. Als ik nu ingelogd sta via mijn phone, log ik ook zo snel mogelijk weer uit om dezelfde reden die Peter531 ook al aangaf: 'ze' kunnen niet zien dat je via je phone ingelogd staat en dus niet kunt reageren! En de tijd dat de telefoon ook echt alleen een telefoon was....is állang voorbij! Gelukkig wél!  |
Als ik ingelogd ben via mijn iPhone, ziet men mij wel degelijk hoor en ik kan ook chatten, zij het wat onhandig. Een ander die een chat opent, opent niet automatisch lijkt het, maar als ik een chat open gaat het wel goed.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 25 augustus 2011, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Er zijn mensen zichzelf zo goed vinden met hun talenten, dat ze er bijna/helemaal hoogmoedig ervan worden. Is het ook niet zo dat die mensen als arrogante verwaande betweterige kwasten gezien worden? Is het ook niet zo dat je met zo'n houding anderen vernederd?
Voor God zijn we dacht ik allemaal hetzelfde, niemand staat op plaats 1. De hoogmoedigen zulen vernederd worden, en de nederigen zullen verhoogd worden.
Is het niet passelijker om je wat nederiger tegenover de ander te stellen? | je oordeelt wel heel gemakkelijk over anderen. http://www.youtube.com/watch?v=47T0WZTF_yo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:48
|
|
|
|
[quote=ZEELAND736]
Niet allemaal tegelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:51
|
|
|
|
| INGE750 schreef: | Dit is mijn eerste bijdrage op dit forum, dus het kan maar zo zijn dat mijn reactie al eens eerder door iemand anders in een ander topic is weergegeven. Toch wil ik reageren:
Ik zie de bijbel als de absolute waarheid. Natuurlijk is de bijbel in een periode geschreven waarin mensen heel anders leefden dan wij nu. Maar de bijbel is meer dan een geschiedenisboek, het is een levensgids.
Het maar niet meer lezen van verhalen, omdat ze niet 'van deze tijd' zouden zijn, daar kan ik niet achter staan. De bijbel is ons gegeven als een gift van God. Weliswaar geschreven door mensen, maar zij hebben altijd de woorden gekregen van de Geest van God. En God spreekt door die oude woorden ons nog steeds aan. Aan ons de schone taak om door middel van studie erachter te komen wat er nu mee te doen. |
Ook weleens atlas genoemd. De weg waar wij naar toe gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:53
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Helemaal mee eens... Inderdaad zaten er ook oudgedienden!!!! En...ook al was er sprake van een chatprobleem...het woord forum werd behoorlijk vaak genoemd!!!! |
Waar mensen bijeen zijn gebeuren dit soort dingen, dat ligt echt niet aan CM hoor......Daarom is het gewoon verstandiger om het nu te bekijken en over een jaar of eerder zal er ongetwijfeld weer een andere discussie of onenigheid zijn....... Is toch in het niet elektronische leven ook zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:53
|
|
|
|
ik oordeel niet. ik constateer alleen wat. en het liedje van peter blanken vind ik niet gepast bij dit topic.
De bijbel leert ons om nederig te zijn. En daar getuigd dit liedje absoluut niet van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kun je dat ook uren volhouden??? Heerlijk he, en wat gaat er een rust van uit!!! |
Ik woon niet dichtbij de kust wel vlakbij de wereldstad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 21:59
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Ben ook blij jou weer te zien Visser.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:00
|
|
|
|
| MARC212 schreef: | | Mijn mooiste moment was vandaag in Hoek van Holland zittend op een bankje kijkend naar de boten die van en naar zee gingen. Een prachtig gezicht! |
Ik ben daar paar keer geweest, mijn lievelingsplekje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:04
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Helemaal mee eens... Inderdaad zaten er ook oudgedienden!!!! En...ook al was er sprake van een chatprobleem...het woord forum werd behoorlijk vaak genoemd!!!! | Zeeland, je was er helemaal niet bij. En de mensen die toen een ban kregen,vanwege het gebrek aan respect zijn er ook niet meer. Dit stukje is enorm suggestief en laag bij de gronds...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:05
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Als ik ingelogd ben via mijn iPhone, ziet men mij wel degelijk hoor en ik kan ook chatten, zij het wat onhandig. Een ander die een chat opent, opent niet automatisch lijkt het, maar als ik een chat open gaat het wel goed.
Thomas |
Oh..! dat zal het dan wel zijn want ik ópen nooit een chat via mijn phone! ik wil alleen gemakkelijk kúnnen reageren áls men met mij wil chatten en dat zie ik dus nu niet. Om gedoe en uitleg te voorkomen, spiek ik even snel...en ben ik weer weg. Chatten via de phone vind ik sowieso onhandig vanwege mijn slechte zien...'t kost me 'úren' en héél veel moeite om er een goede zin uit te krijgen...dát is pas 'slow-chatten'!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Zeeland, je was er helemaal niet bij. En de mensen die toen een ban kregen,vanwege het gebrek aan respect zijn er ook niet meer. Dit stukje is enorm suggestief en laag bij de gronds... |
Wat is in jouw ogen suggestief en laag bij de gronds Chatuliem ... ik vind dit dus een voorbeeld van hoe het forum niet moet worden gebruikt ...
En als het over mijn posting gaat, daar staat heel duidelijk dat het mij niet om de mensen gaat, maar om het onderwerp ...
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 25 augustus 2011, 22:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:12
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Oh..! dat zal het dan wel zijn want ik ópen nooit een chat via mijn phone! ik wil alleen gemakkelijk kúnnen reageren áls men met mij wil chatten en dat zie ik dus nu niet. Om gedoe en uitleg te voorkomen, spiek ik even snel...en ben ik weer weg. Chatten via de phone vind ik sowieso onhandig vanwege mijn slechte zien...'t kost me 'úren' en héél veel moeite om er een goede zin uit te krijgen...dát is pas 'slow-chatten'!  |
Het is gewoon onhandig. Als je een app maakt, afgestemd op de grootte van het scherm van de iphone, is er al veel opgelost. Met slechte ogen chatten met een iphone lijkt me haast niet mogelijk, wel met een ipad maar dat is weer een ander verhaal.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 25 augustus 2011, 22:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:16
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het is gewoon onhandig. als je een app maakt afgestemd op de grootte van het scherm van de iphone is er al veel opgelost. Met slechte ogen chatten met een iphone lijkt me haast niet mogelijk, wel met een ipad maar dat is weer een ander verhaal.
Thomas |
En DIE staat bóven aan m'n verlanglijstje....maar dat is nog weer een ander verhaal en vréselijk off-topic! (of toch eerst een vergootglas?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:26
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | En DIE staat bóven aan m'n verlanglijstje....maar dat is nog weer een ander verhaal en vréselijk off-topic! (of toch eerst een vergootglas?)  |
Niet off-topic want apps werken meestal op beide. Een iPad heeft een veel groter scherm dus kent dit probleem niet. Je kunt de letters op een iPad ook heel makkelijk vergroten wat in jouw geval handig is.
Thomas, het is wel even sparen maar makkelijk in de trein.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 25 augustus 2011, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:29
|
|
|
|
[quote=MARIA576]Dat klopt Martin, maar jij hebt het nu waarschijnlijk over meubelen? Mijn gang naar de Kringloopwinkel heeft voornamelijk met kleding te maken. Die wordt ook voldoende ingebracht, gratis....maar als je dan de prijzen ziet? Pure winst dus voor de Kringloop![/quot
Hallo Maria Klopt helemaal wat je schrijft ik weet dat die kringloop winkels van 1 persoon is hier in de omtrek en sinds die persoon dat in handen heeft zijn de prijzen verdubbelt en wordt er dan niet gedacht aan de mensen die dus geen of weinig geld hebben. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:44
|
|
|
|
[quote=INGE750]
Hallo Inge Kom gezellig bij de groep en ik hoop dat je het hier leuk vind. Je hebt voor nij hier in helemaal gelijk. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 22:56
|
|
|
|
Ik vind dat jullie beiden gelijk hebben. Ik vond de posting van Cross heel waardevol omdat deze aangaf dat er ook van de kant van CM vandaan dus wel duidelijke regels zijn over hoe we met elkaar omgaan.
Anderzijds ben ik het er ook mee eens dat we nu in het hier en nu zitten, en NU aan onszelf moeten gaan werken om het forum prettig te houden voor iedereen.
Dat kan, met de posting van Cross in combinatie met een beetje respect naar elkaar toe prima denk ik. Je hoeft het helemaal niet met elkaar eens te zijn om elkaar en elkaars mening in zijn waarde te laten.
Wat ik alleen niet begrijp is dat het hier gaat over problemen en ruzie... Ik ervaar dit helemaal niet zo. We hebben geen ruzie, enm een probleem is er eigenlijk ook niet. Het enige wat we in dit topic proberen is elkaars gedachten over het forum te begrijpen om eventuele problemen te voorkomen....toch?
En als we elkaars topics niet bevuilen met off-topic gedrag dan zijn we al een heel eind. Als we off topic willen gaan door gein of ernst op de verkeerde plaats, dan is daar het off topic topic voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dit is een vraag, geen overbodige vraag hoor, die al eerder aan bod kwam in verschillende topics. Een vraag die vele meningen en tegenstellingen kent. Afhankelijk tot welke christelijke stroming je behoort.
Ik geloof niet dat de Bijbel echt letterlijk woorden van God zijn. Het is een verzameling ervaringen van mensen die hun godsbeleving hebben verwoord. Dat verwoorden ging in hun eigen stijl met hun eigen woorden en vanuit hun interpretaties. Sommige hadden dromen of visioenen en gingen die nadien vertellen én verklaren. Je zou een droom of visioen wel letterlijk kunnen beschrijven maar de verklaringen zijn hun meningen, hun gedachtes die ze hebben verwoord al dan niet schriftelijk vastgelegd. | Hier kan ik me volledig in vinden. Paulus heeft nogal eens de neiging een rommeltje te maken van zn zinnen. Het is ook het verschil met de islam, want die geloven wel dat de koran letterlijk uit de hemel is gevallen...
| FRANKT627 schreef: | | De Bijbel is niet alleen een geschiedenisboek. Dat zou heel onterecht zijn dat te beweren. Het geeft een beeld weer van hoe het vroeger was. In die geschiedenis zit een moraal die ons, christenen, voedt, leert hoe het moet of niet moet. Die geschiedenis zegt ons ook hoe mensen God ervaarde of niet ervaarde. Het biedt ons een terugblik op bepaalde levens van belangrijke mensen waar Jezus de centrale figuur is. | Het is een leidraad voor mensen hoe met God te leven. De bijbel staat vol met voorbeelden, met als enige doel om te laten zien hoe mensen met hun God omgingen.
| FRANKT627 schreef: | De Bijbel letterlijk lezen kan haast niet. Je botst wel eens op een allegorie. De tekst lezen, die eigenlijke een allegorie is of bevat, en die tekst dan letterlijk geloven of overnemen, mist dan zijn eigenlijke doel.
De Bijbel lezen kan je natuurlijk op verschillende manieren. Welke manier de beste is hangt van persoon tot persoon af. Ieder is er vrij in, wat mij betreft. Met lezen bedoel ik dan ook: begrijpen en geloven. Je kan dan gewoon letterlijk alles overnemen of je kan een Bijbelstudie doen in de letterlijke betekenis van het woord ‘studie’. Ook dit hangt van weer af van de gelovige zijn of haar ingesteldheid. | De tekst die geschreven is staat altijd in een bepaalde contekst. En die contekst geeft de betekenis van de tekst. Contekst is meer dan de zinnen erom heen. Er is ook een culturele contekst en een historische contekst. Dit kan allemaal invloed hebben op de tekst. Als ik een tekst lees, probeer ik me altijd voor te stellen wat dat voor de mensen van toen betekende. Het gaat me vaak om personen en hun geschiedenis. Dan pas probeer ik een link te leggen naar het heden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:15
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat er diverse mensen hebben aangegeven dat ze er moeite mee hadden. Het is vreemd dat je denkt dat ik dit alleen zo ervaar. Heb diverse keren aangegeven dat er zelfs mensen om weg zijn gegaan. |
Hallo Chatuliem Ik heb 3 mensen gelezen die er moeite mee hadden en dan kan het gezegt worden in een mail en de mensen die weggingen die hadden anders ook weggegaan dat heeft niet met het forum te maken in mijn opinie en ik vind ook dat als het nivo te laag is waarom zijn er dan nog zoveel mensen op het forum . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:23
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Ik vind dat jullie beiden gelijk hebben. Ik vond de posting van Cross heel waardevol omdat deze aangaf dat er ook van de kant van CM vandaan dus wel duidelijke regels zijn over hoe we met elkaar omgaan.
Anderzijds ben ik het er ook mee eens dat we nu in het hier en nu zitten, en NU aan onszelf moeten gaan werken om het forum prettig te houden voor iedereen.
Dat kan, met de posting van Cross in combinatie met een beetje respect naar elkaar toe prima denk ik. Je hoeft het helemaal niet met elkaar eens te zijn om elkaar en elkaars mening in zijn waarde te laten.
Wat ik alleen niet begrijp is dat het hier gaat over problemen en ruzie... Ik ervaar dit helemaal niet zo. We hebben geen ruzie, enm een probleem is er eigenlijk ook niet. Het enige wat we in dit topic proberen is elkaars gedachten over het forum te begrijpen om eventuele problemen te voorkomen....toch?
En als we elkaars topics niet bevuilen met off-topic gedrag dan zijn we al een heel eind. Als we off topic willen gaan door gein of ernst op de verkeerde plaats, dan is daar het off topic topic voor. | Ik ben het volledig met je eens en ik ben blij dat er nu een duidelijke leidraad is waar we ons allemaal aan kunnen houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NEL833
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:45
|
|
|
|
Hoi Josina,
Bedankt voor je reactie om mee te kunnen rijden. Begrijp dat je het nu nog niet met zekerheid kan zeggen. Sterkte alvast voor a.s. maandag, en een goed herstel gewenst. Ben nog tot 11 september lid van C.M. maar kan de picknick "berichten '" wel volgen via de link. Ga ook begin september nog een week naar Italie op vakantie.
Groeten, Nel
Hoi Marcel,
Ook bedankt voor je reactie. `t Hangt er even van af of Josina gaat, anders maak ik graag gebruik van jouw aanbod om mee te rijden. Gr. Nel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 23:51
|
|
|
|
|
Bij mijn aanmelding voor de picknick heb ik vergeten te vermelden dat ik alleen kan komen als ik met iemand mee kan rijden! (ben ik lekker vlug mee hè?) Maar goed, het is nog geen 24 september..dus hoop ik dat iemand die mijn kant op woont, én naar de picknick gaat, mij mee wil nemen!?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 00:08
|
|
|
|
Slechtste moment van vandaag was toch wel dat ik in de winkel vandaag al SINTERKLAAS spullen zag liggen...............
Ik heb nog niet eens zomervakantie gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 01:17
|
|
|
|
|
voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 02:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...het kwartje is gevallen...ik heb er enkele dagen over moeten nadenken maar nu begrijp ik hem. Pindakaas met hele noten bestaat niet. Het is een snicker dat je bedoelt... |
ech nie...het liefst eet ik gewoon kaas....met mosterd....maar dan klopte die mop niet....
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 02:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 02:05
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in..... |
'k Heb liggen zonnen in de tuin...het wordt vast een prachtige nazomer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 07:22
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Ik heb vriendelijk verzocht om van dit topic geen uitgebreid discussietopic te maken, want na 25 pagina's zien we door de bomen het bos niet meer.
Chatuliem/Mariska: Je stelling over het feit dat opleidingsniveau niet uitmaakt is duidelijk! (ook voor mariska denk ik, en anders kunnen jullie daar vast wel samen over mailen )
Josina: Iedereen (denk ik) heeft met jou te doen aangezien het lichamelijk niet lekker gaat. Ik denk dat het duidelijk is dat je als voorbeeld wordt gebruikt en dat het niet persoonlijk is bedoeld als men aangeeft niet ieder topic daarover te willen lezen.
Annette: Er is een discussie gaande tussen Chatuliem en Josina. Ik heb verzocht er geen discussietopic van te maken en ik verzoek je om: of je zelf er niet mee te bemoeien, aangezien het je niet aangaat, of...Om het per mail duielijk te maken als je je er liever wel mee bemoeid
Aan deze paragraaf zit ik me sinds gisteren al enorm te ergeren. Eigenlijk zeg je bijna of heel heel duidelijk: 'Hoepel op!'. Als je dan toch de moderator wilt spelen dan moet je ook consequent zijn en andere leden vernoemen in je terechtwijzingen. Annette is niet de enige die het opneemt voor een andere lid. Er zijn er nog die dat doen. Misschien zijn dat in jouw ogen sterkere mensen en noem je ze niet omdat je anders flink tegenwind krijgt. Je ziet ook dat er weer verschillende kampen zijn en dat het ene kamp meer voorrechten geniet dan het andere. Welnu, dat is een soort partijpolitiek waar je geen meter mee opschiet. Het is geen discussietopic schreef je of dat mag het niet worden. Welnu kijk maar eens goed rond op je forum. Vermaan hen ook zoals je dat hierboven deed met Annette. Als die personen dan ook hun teksten gaan verwijderen blijft alleen jouw openingsvraag staan.
Imke: Dit topic is niet bedoeld om iemand aan te spreken op zijn/haar manier van formuleren van hun zinnen, doe dat liever persoonlijk.
Ook deze opmerking raakt kant noch wal. Kijk eens goed rond. Dan zal blijken dat je het als 'moderator' het toch maar lekker toelaat bij bepaalde personen. Erger nog: je steunt ze zelfs nog wanneer ze met citaten of dergelijke zaken het gedrag van iemand bespreken.
alle anderen, en ook bovenstaanden voor zover ze INHOUDELIJK hebben gereageerd: bedankt! |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:18
|
|
| Naar boven |
|
|