ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2692 2693 2694 2695 2696 2697 2698 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:41

CHATULIEM619 schreef:
Het is hier nog steeds zonnig weer. Als ik zie hoe het noodweer in NL tekeer gaat, hoop ik dat ons dat weer bespaard wordt. Mn schotel is al een keer uitgevallen, maar voor de rest valt het wel mee, voorlopig.

Heb jij ff mazzel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:46

FRANKT627 schreef:
Josina, je bent niet een persoon die alle gesprekken of topics naar je toe trekt. Je praat alleen over je gezondheid in bepaalde topics wanneer er een toevallige gelegenheid is. Daar is dus niets mis mee.

Ik geef toe dat ik afwijk van de vraag van Jolan maar het is ook wel eens goed om mensen te steunen die aangesproken worden en in de verdediging moeten gaan. Dit is een teken van solidariteit, het mee willen dragen van bepaalde zaken die al lastig genoeg zijn.
Mensen moeten gewoon niet zo overgevoelig reageren. Als ik zie hoe Josina benaderd is door anderen, is er alleen maar duidelijkheid ten opzichte van elkaar gecreëerd en is ze absoluut niet beroerd behandeld. Noch door Willemijn, noch door mij. Als een mening al meteen zoveel ruzie oplevert, is er niemand meer die iets durft te zeggen. Als ik kijk naar sommige emotionele reacties ben ik gewoon teleurgesteld. Ik had verwacht dat ze dit op een volwassenere manier hadden kunnen opvatten.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 26 augustus 2011, 09:54
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:55

VISSER278 schreef:
Werd wakker van de hagelkanonnen, toen het onweer en de regen . Wat ging dat tekeer . Inmiddels is het droog , geen zuchtje wind en de zon doet een poging om door het wolkendek heen te breken.

Verraste, verbaasde smiley nee he....je hebt dat front toch wel de zee op gestuurd........ Smiley die vol vragen zit
anders moet ik weer..............*zucht* Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:21

Ik denk dat het verstandig is dat we dit topic gaan laten rusten.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:21

IMKE917 schreef:
Verraste, verbaasde smiley nee he....je hebt dat front toch wel de zee op gestuurd........ Smiley die vol vragen zit
anders moet ik weer..............*zucht* Gefrustreerde smiley

Ik ga niet meer op buienradar kijken. Een uur geleden gaf ie aan dat het voorlopig droog zou blijven en nu alles over ons heen voorlopig.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:23

JOSINA022 schreef:
Ik denk dat het verstandig is dat we dit topic gaan laten rusten.

Ik denk dat het ook idd het beste is.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:28

CHATULIEM619 schreef:
Mensen moeten gewoon niet zo overgevoelig reageren. Als ik zie hoe Josina benaderd is door anderen, is er alleen maar duidelijkheid ten opzichte van elkaar gecreëerd en is ze absoluut niet beroerd behandeld. Noch door Willemijn, noch door mij. Als een mening al meteen zoveel ruzie oplevert, is er niemand meer die iets durft te zeggen. Als ik kijk naar sommige emotionele reacties ben ik gewoon teleurgesteld. Ik had verwacht dat ze dit op een volwassenere manier hadden kunnen opvatten.

Neem me niet kwalijk dat ik nu toch weer ga reageren.Chat waar ben je bezig man!! Ga jij ons even vertellen dat wij niet gevoelig mogen zijn in onze reacties !!??
Dit raakt kant nog wal !! Dat jij een ongevoelig persoon bent alla....het zij zo...maar iemand vertellen hoe die moet reageren???.......je banjerd over allemans gevoelens heen. en neem me niet kwalijk wie begon er hier met iemand aan te spreken op zijn bijdrages op het forum....ja je hebt het weggehaald, maar jij bent degene die iedee keer kritiek heeft. DAT maakt dat anderen zich wel 3x bedenken voordat ze eat schrijven
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:35

FRANKT627 schreef:
Josina, je bent niet een persoon die alle gesprekken of topics naar je toe trekt. Je praat alleen over je gezondheid in bepaalde topics wanneer er een toevallige gelegenheid is. Daar is dus niets mis mee.

Ik geef toe dat ik afwijk van de vraag van Jolan maar het is ook wel eens goed om mensen te steunen die aangesproken worden en in de verdediging moeten gaan. Dit is een teken van solidariteit, het mee willen dragen van bepaalde zaken die al lastig genoeg zijn.

Ik wil hier toch wel even op reageren......het is helemaal niet de bedoeling geweest om mensen persoonlijk aan te spreken, integendeel, dit is een vrij forum waarin een ieder zijn of haar verhaal kwijt kan......
Mensen voelen zich ook gauw aangesproken en vinden dan dat anderen niet integer met hun medemens omgaan.....
Maar integer is een heel persoonlijke beleving mensen.
Als ik hier grapjes lees over blonde vrouwen en dat vrouwen dom zijn vind ik dat persoonlijk niet integer en zelfs erg flauw, maar dat vind ik....
Degen die ze schrijft vind ze daarintegen leuk en schrijft ze ook op met die intentie.....helemaal niet om te kwetsen......dus we hebben daarin een duidelijk verschil in beleving in die voor een ander niet altijd te begrijpen is....
Wat ik hier nu mee wil zeggen is: denk niet altijd dat een ander het over jou persoonlijk heeft en geloof ook eens dat de ander het vanuit zijn/haar beleving heeft geschreven......en dat mag toch ook? En dat hoeft niet jouw beleving te zijn, maar een beetje rekening met elkaar houden is toch niet erg?
Als ik nu hier lees dat er mensen gesteund moeten worden omdat anderen te direct zijn vraag ik me werkelijk af of we nog wel vanuit liefde naar onze medemens kijken en het goede in de mens zien.......willen

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 26 augustus 2011, 10:40
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:37

IMKE917 schreef:
Neem me niet kwalijk dat ik nu toch weer ga reageren.Chat waar ben je bezig man!! Ga jij ons even vertellen dat wij niet gevoelig mogen zijn in onze reacties !!??
Dit raakt kant nog wal !! Dat jij een ongevoelig persoon bent alla....het zij zo...maar iemand vertellen hoe die moet reageren???.......je banjerd over allemans gevoelens heen. en neem me niet kwalijk wie begon er hier met iemand aan te spreken op zijn bijdrages op het forum....ja je hebt het weggehaald, maar jij bent degene die iedee keer kritiek heeft. DAT maakt dat anderen zich wel 3x bedenken voordat ze eat schrijven
Het versluiert het onderwerp als je je zo laat leiden door emoties. Bovendien zeg je in je bijdrages dat je het feitelijk met me eens bent, maar dat jij het niet zo erg vindt. En we mogen elkaar aanspreken op de bijdrages die geleverd worden. Als je niet zo emotioneel gereageerd had, had je ontdekt dat ik kritiek verwoord had wat al maanden onder andere mensen leefde. En het is heel gemakkelijk om degene die die kritiek verwoordt de schuld te geven. Ik had verwacht dat je dit op een volwassenere manier benaderd had. Maar jij bent niet de enige die ik bedoel.
Als we een goede discussie willen hebben, zullen we toch ruimte durven te geven aan argumenten en niet de hele tijd moeten lopen te klagen dat mensen iets durven te zeggen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:49

CHATULIEM619 schreef:
Het versluiert het onderwerp als je je zo laat leiden door emoties. Bovendien zeg je in je bijdrages dat je het feitelijk met me eens bent, maar dat jij het niet zo erg vindt. En we mogen elkaar aanspreken op de bijdrages die geleverd worden. Als je niet zo emotioneel gereageerd had, had je ontdekt dat ik kritiek verwoord had wat al maanden onder andere mensen leefde. En het is heel gemakkelijk om degene die die kritiek verwoordt de schuld te geven. Ik had verwacht dat je dit op een volwassenere manier benaderd had. Maar jij bent niet de enige die ik bedoel.
Als we een goede discussie willen hebben, zullen we toch ruimte durven te geven aan argumenten en niet de hele tijd moeten lopen te klagen dat mensen iets durven te zeggen.

Makkelijk om de schuld altijd bij een ander neer te leggen he?
Een ander doet het altijd fout?
Jij doet nooit wat fout?

Makkelijk om altijd maar kritiek te spuien naar anderen.
Je kan alle onzin op het forum negeren.
Maar ja dat past niet in jouw straatje.

advies:REAGEER NIET STEEDS OP DINGEN DIE JE NIET AANSTAAN.

helaas maak ik mij daar ook schuldig aan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:51

VISSER278 schreef:
Ik ga niet meer op buienradar kijken. Een uur geleden gaf ie aan dat het voorlopig droog zou blijven en nu alles over ons heen voorlopig.

En stuur het niet steeds deze kant op, het wordt hier alweer donker Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 10:52

VISSER278 schreef:

Je stuurt het toch niet naar Harderwijk? Hier beginnen de Visserijdagen en dan zitten we niet op slecht weer te wachten dat snap je.......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:01

MARISKA601 schreef:
Jij doet nooit wat fout?

Jij weet niet waar ik allemaal niet op reageer, en geloof me, dat is veel meer. Maar als ik merk dat meerdere mensen ergens last van hebben, ben ik degene die dat durft te verwoorden. En ook degene die dan de klappen opvangt. Dat laatste vind ik niet zo erg, ik kan wel tegen een stootje. En zoals je ziet heeft het een hele nuttige discussie opgeleverd waarin we weten waar we aan toe zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:02

WILLEMIJN232 schreef:
Je stuurt het toch niet naar Harderwijk? Hier beginnen de Visserijdagen en dan zitten we niet op slecht weer te wachten dat snap je.......

Vergeet het maar, het leed is al geschied, het zit inmiddels al bij Utrecht Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

Ik weet dat het niet mag, maar ik ben gelukkig een gewoon gezond..normaal mens...
Maar zeg eens...Worden jullie niet vreselijk depi van dit weer???
Ik moet en mag niet klagen...(en dus dragen) maar ik word er ondanks alles toch erg down van...
En het weekeind is er toch wel een beetje voor om weer wat energie op te doen...ja toch???
Dat haal ik vaak uit de zon...maar helaas...die is er niet.
Mag ik klagen??
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

VISSER278 schreef:

Zie je nu wel...ik zei het je nog vandaag dat dat ding niet deugde... Boze smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:10
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:04

MARISKA601 schreef:
Jij doet nooit wat fout?

Waarom doe je nu zo lelijk Mariska? Dat vraag ik me werkelijk af?
Lelijk doen heeft nog nooit wat opgelost en maakt dingen vaak alleen maar erger......
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:06

ZEELAND736 schreef:
Ik weet dat het niet mag, maar ik ben gelukkig een gewoon gezond..normaal mens...
Maar zeg eens...Worden jullie niet vreselijk depi van dit weer???
Ik moet en mag niet klagen...(en dus dragen) maar ik word er ondanks alles toch erg down van...
En het weekeind is er toch wel een beetje voor om weer wat energie op te doen...ja toch???
Dat haal ik vaak uit de zon...maar helaas...die is er niet.
Mag ik klagen??

Gelukkig heb ik daar niet zo snel last van, er moet bij mij wel meer gebeuren voor ik ergens depri van word.

Maar van mij mag je best ff klagen hoor! Ik leef met je mee!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:08

CHATULIEM619 schreef:

Wij zijn mensen CHat......de ene gevoelig de andere van een ander kaliber. Het versluierd een onderwerp……nogmaals we zijn mensen!! God heeft onze emoties gemaakt, die mogen we …wat die MOETEN we gebruiken!! Dat jij ze niet hebt betekend nog niet dat ze niet bestaan.
Denk er toch eens bij na dat er mensen zijn die WEL reageren vanuit hun gevoel….maar nee….jij kunt daar niets mee dus het mag niet.
Verder laat ik het erbij……ik laat mijn gevoel te veel spreken…en dan ga ik misschien dingen zeggen die niet moeten.
Weet wel dat opmerkingen zoals jij ze maakt…..mij kunnen (en hebben) weerhouden om dingen te posten. Ik hoop werkelijk dat je dit eens heel goed tot je door wilt laten dringen. Niet om mij……maar om anderen met ook een gevoelig karakter.

Verder inhoudelijk……die kritiek was er idd…..is door Maria aangekaart en daar is goede reactie op gekomen door enkele mooie onderwerpen.
En daarnaast het flauw reageren op serieuse toppics.....is al uit en te na besproken. Dus please....let it be now

Laatst aangepast door
IMKE917
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:10
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:09

JOSINA022 schreef:
Gelukkig heb ik daar niet zo snel last van, er moet bij mij wel meer gebeuren voor ik ergens depri van word.

Maar van mij mag je best ff klagen hoor! Ik leef met je mee!

Eigenlijk vind ik het ook jammer dat ik nog te vlug terug naar af ben...
Maar ik ga nu bedenken waarmee ik dat kan opbeuren.
Er is veel leuk werk in de keuken te doen...dat doe ik graag dus...???
Schop onder mijn...k.....verstand op nul en blik op oneindig en niet meer klagen.
Misschien eens heerlijk met een borstel de douche in???
(ik bedoel mijn energie op de muren storten en poetsen??)
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:10

WILLEMIJN232 schreef:
Waarom doe je nu zo lelijk Mariska? Dat vraag ik me werkelijk af?
Lelijk doen heeft nog nooit wat opgelost en maakt dingen vaak alleen maar erger......

Ik uit mijn ongenoegens.
Ik kan er niet tegen als mensen altijd de schuld van iets bij een ander neerleggen.

Wat voor 1 een probleem is , word meteen omgedraaid dat anderen een probleem hebben.

verder hou ik maar op met reageren.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:13
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:13

Oké, we hebben nu allemaal ons zegje gedaan.
Misschien dat we nu eens constructief kunnen meedenken op de vraag van Jolan.

JOLAN931 schreef:
Dit topic is dus niet bedoeld om te discuseren, maar om iedereen de mogelijkheid te geven hoe hij/zij vind hoe het forum gebruikt moet worden, zodat we misschien elkaars insteek wat meer kunnen begrijpen.
Moet het lol zijn, moet het serieus zijn, of een middenweg.......
Stort je hart uit, vertel je grieven, en laat iedereen weten wat jouw manier van forummen is Knipoog smiley Succes!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:13

ZEELAND736 schreef:
Eigenlijk vind ik het ook jammer dat ik nog te vlug terug naar af ben...
Maar ik ga nu bedenken waarmee ik dat kan opbeuren.
Er is veel leuk werk in de keuken te doen...dat doe ik graag dus...???
Schop onder mijn...k.....verstand op nul en blik op oneindig en niet meer klagen.
Misschien eens heerlijk met een borstel de douche in???
(ik bedoel mijn energie op de muren storten en poetsen??)

Lichamelijk in actie komen helpt idd! Doen dus, leef je uit!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:19

FRANKT627 schreef:

Volgens mij deden we dat gisteren ook al maar vond jij het blijkbaar nodig om er nog het één en ander aan toe te voegen...........
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:24

FRANKT627 schreef:
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:25

IMKE917 schreef:
Wij zijn mensen CHat......de ene gevoelig de andere van een ander kaliber. Het versluierd een onderwerp……nogmaals we zijn mensen!! God heeft onze emoties gemaakt, die mogen we …wat die MOETEN we gebruiken!! Dat jij ze niet hebt betekend nog niet dat ze niet bestaan.
Denk er toch eens bij na dat er mensen zijn die WEL reageren vanuit hun gevoel….maar nee….jij kunt daar niets mee dus het mag niet.
Verder laat ik het erbij……ik laat mijn gevoel te veel spreken…en dan ga ik misschien dingen zeggen die niet moeten.
Weet wel dat opmerkingen zoals jij ze maakt…..mij kunnen (en hebben) weerhouden om dingen te posten. Ik hoop werkelijk dat je dit eens heel goed tot je door wilt laten dringen. Niet om mij……maar om anderen met ook een gevoelig karakter.
Zie je nu zelf in wat voor vreemde spagaat je zit? Met mn argumenten ben je het eens, en toch ben je kwaad. Je hoeft niet voor een ander meteen te denken en op te komen. Per slot van rekening weet je niet hoe mensen bepaalde dingen verwerken. En ik vind het fijn, dat we eens eerlijk tegenover elkaar dingen uitgesproken hebben, het heeft zoveel duidelijkheid geschapen. Wel vind ik het jammer, dat je mij betichtigt van geen gevoel te hebben. Ik ben gewoon direct en daar kunnen mensen niet zo goed tegen. Uiteraard heb ik waardering voor je zorgen voor andere mensen, maar ik ben ook bezorgd. Bezorgd voor de leegloop van CM. En ik mis degenen die weggegaan zijn. Daarom heb ik dit zo verwoord, omdat de goeden onder de kwaden moesten lijden, terwijl dat helemaal niet hoefde, als we maar eerder deze discussie gevoerd hadden.
IMKE917 schreef:
Verder inhoudelijk……die kritiek was er idd…..is door Maria aangekaart en daar is goede reactie op gekomen door enkele mooie onderwerpen.
En daarnaast het flauw reageren op serieuse toppics.....is al uit en te na besproken. Dus please....let it be now
Dit is idd uitgepraat en hoeft niet verder besproken te worden.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:42
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:40

MARISKA601 schreef:
Ik uit mijn ongenoegens.
Ik kan er niet tegen als mensen altijd de schuld van iets bij een ander neerleggen.

Wat voor 1 een probleem is , word meteen omgedraaid dat anderen een probleem hebben.

verder hou ik maar op met reageren.
Ik begrijp niet veel van die ongenoegens. Ik denk dat ik je uit en te na beantwoord heb en toch heb je nog steeds ongenoegens. Misschien helpt het voor de duidelijkheid om jezelf de vraag te stellen, wat is er feitelijk gezegd, en ben ik het feitelijk daarmee eens of oneens.
En dan zul je zien, dat niemand een ander dom vindt. En dat iedereen begrip heeft voor het feit dat de ene zich makkelijker uitdrukt dan de ander. Maar dat aan de andere kant er wel degelijk een probleem was, en dat dat nu is uitgesproken. Waarom ben je dan zo vol ongenoegen?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:41

het dondert en bliksemt hier al weer......en niet te zuinig ook...de ramen trillen ervan.... Zieke smiley
wat een vreemde zomer...bijna elke dag onweer....
en k wilde een hééééél eind gaan wandelen.....BALEN!!!!!

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 26 augustus 2011, 11:47
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:43

JOSINA022 schreef:
Is ook goedkoper zeker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Herman moet wel beknibbelen Josina, de rekening van de garage, reparatie auto dochter, ligt er nog ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:49

ANNETTE050 schreef:
het dondert en bliksemt hier al weer......
wat een vreemde zomer...bijna elke dag onweer....
en k wilde een hééééél eind gaan wandelen.....BALEN!!!!!

Kom op Annette, een beetje regen kan je toch wel hebben ... en van bliksem ... beetje statisch haar krijg je er van, meer niet

Ik vond het altijd heerlijk om in de regen te hardlopen, kon je als het ware op het ritme van de regen gaan hardlopen. Mijn beste 10 km tijd was ook in de regen (29.58 min.)
Nu, weer of geen weer, altijd centerparcs weer ... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2692 2693 2694 2695 2696 2697 2698 ... 6194 Volgende
Pagina 2695 van 6194