| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:51
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Kom op Annette, een beetje regen kan je toch wel hebben ... en van bliksem ... beetje statisch haar krijg je er van, meer niet
Ik vond het altijd heerlijk om in de regen te hardlopen, kon je als het ware op het ritme van de regen gaan hardlopen. Mijn beste 10 km tijd was ook in de regen (29.58 min.) Nu, weer of geen weer, altijd centerparcs weer ...  |
Center Parcs hebben genoeg bakken vol met water.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zie je nu zelf in wat voor vreemde spagaat je zit? Met mn argumenten ben je het eens, en toch ben je kwaad. Je hoeft niet voor een ander meteen te denken en op te komen. Per slot van rekening weet je niet hoe mensen bepaalde dingen verwerken. En ik vind het fijn, dat we eens eerlijk tegenover elkaar dingen vertelden, het heeft zoveel duidelijkheid geschapen. Wel vind ik het jammer, dat je mij betichtigt van geen gevoel te hebben. Ik ben gewoon direct en daar kunnen mensen niet zo goed tegen. Uiteraard heb ik waardering voor je zorgen voor andere mensen, maar ik ben ook bezorgd. Bezorgd voor de leegloop van CM. En ik mis degenen die weggegaan zijn. Daarom heb ik dit zo verwoord, omdat de goeden onder de kwaden moesten lijden, terwijl dat helemaal niet hoefde, als we maar eerder deze discussie gevoerd hadden.
Dit is idd uitgepraat en hoeft niet verder besproken te worden. |
Mensen zijn van cm vertrokken omdat er een persoon was die de boel aan het verzieken was op het forum. Door alleen maar te klagen, en de schuld bij anderen neer te leggen. Men had geen behoefte meer om hun abo te verlengen, vanwege de negatieve sfeer die was onstaan.
Als er nou minder geklaag was geweest, was de sfeer misschien veel beter. En als je zelf ook beter nadenkt, dan kan je weten dat niet iedereen tegen kritiek, gezeur en geklaag kan.
En als je weet dat mensen niet houden van je directheid dan kan je er rekening mee houden.
Ook ik hou vaak rekening met een ander. Ik zeg ook vaak niet wat ik denk, omdat het grievend kan zijn.
Als iedereen op het forum zou schrijven wat ie dacht, dan kan heel cm wel opgedoekt worden.
Het forum is bedoelt om te praten/discussieren over van alles en nog wat.
En niet om de boel te bekritiseren van dit hoort niet thuis op een forum, en er moet maar eens censuur gaan plaatsvinden. Daarmee jaag je juist mensen weg. Ook door te dreigen met en nu gaat er een mail naar de redactie, want dit kan absoluut niet. Ook dat zijn redenen dat mensen wegblijven. Ze hebben geen behoefte aan iemand die op het forum als politieagentje gaan spelen.
Heb je persoonlijke kritiek op iemand probeer dit dan via een mail of prive chat op te lossen.
Sta open voor elkaar.
Wees niet hardvochtig in je eigen gelijk, want tenslotte, kan je er ook naast zitten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:54
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Kom op Annette, een beetje regen kan je toch wel hebben ... en van bliksem ... beetje statisch haar krijg je er van, meer niet
Ik vond het altijd heerlijk om in de regen te hardlopen, kon je als het ware op het ritme van de regen gaan hardlopen. Mijn beste 10 km tijd was ook in de regen (29.58 min.) Nu, weer of geen weer, altijd centerparcs weer ...  |
Ja....centerparcs.....zucht...nou ja....dan maar koffie zetten, iets lekkers bakken,....karsejes aan .... muziekje ....................................................... en dromen van de heerlijke wandeling die nu in het water valt.....
enne Cross...wel eens een kletsnatte, doorweekte, statische Sheltie in huis gehad....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 12:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 11:54
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Herman moet wel beknibbelen Josina, de rekening van de garage, reparatie auto dochter, ligt er nog ...  |
Dure dochter heb ik hoor Ze vroeg aan mij of ik voor haar een trouwjurk willen kopen. Nog meer vroeg ik aan haar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:20
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dure dochter heb ik hoor Ze vroeg aan mij of ik voor haar een trouwjurk willen kopen. Nog meer vroeg ik aan haar?  |
Dat mag ze helemaal niet vragen!!!!! Het is een gift als jij het als vader doet, maar om vragen?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:22
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | Ja....centerparcs.....zucht... nou ja....koffie gezet....iets lekkers bakken...kaarsjes aan ... muziekje............................................................................ en dromen van de heerlijke wandeling die nu in het water valt.....
enne Cross...wel eens een kletsnatte, statische sheltie in huis gehad....  |
Nee wel een duitse herder, met lang stokhaar ... die ging vaak mee met hardlopen (arme hond) ...
MIsschien een idee om eens met een heel stel CM'ers bij slecht weer een huisje centerparcs te boeken ... en dan de waterval opzoeken in het subtropisch zwembad ... als je dan toch nat wilt worden dan maar op die manier ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:32
|
|
|
|
|
pfff wat is het warm hier. Ik verlang naar een buitje....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat mag ze helemaal niet vragen!!!!! Het is een gift als jij het als vader doet, maar om vragen????? |
Het is toch wel een beetje een ongeschreven regel dat de ouders van de bruid dat doen/(indien mogelijk dan he?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:40
|
|
|
|
buitje??? had je vanochtend in Amsterdam moeten zijn. op weg naar Amsterdam trok de lucht grijsgeel weg en kreeg ik regen met onweer over de VDL heen.
momenteel is het hier na een buitje weer (even?) droog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik vind het ook weer fijn hier te zijn, en ik zal mn best dan maar doen he. |
zo hier en daar te lezen, lukt het je aardig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:48
|
|
|
|
Men kom je terug van paar dagen vakantie Hoost het hier en een onweer Welkom thuis heet dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:49
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | zo hier en daar te lezen, lukt het je aardig... | dank je Griffin voor het compliment.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
Berichten: 1417
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | dank je Griffin voor het compliment. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Men kom je terug van paar dagen vakantie Hoost het hier en een onweer Welkom thuis heet dat  |
oh, je bent al terug thuis? Ik dacht dat je nog moest vertrekken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Men kom je terug van paar dagen vakantie Hoost het hier en een onweer Welkom thuis heet dat  |
Welkom thuis Erika! Maarre..dat zijn vreugde'tranen' van boven hoor, omdat je er weer bent.....
'k Was net van plan om met de hond te gaan wandelen...maar die moet echt even wachten want 't onweer is hier ook losgebarsten. 'k Ben niet bang om nat te worden, maar dit is me toch té bar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 12:59
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dure dochter heb ik hoor Ze vroeg aan mij of ik voor haar een trouwjurk willen kopen. Nog meer vroeg ik aan haar?  |
Heeft ze al een huis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Men kom je terug van paar dagen vakantie Hoost het hier en een onweer Welkom thuis heet dat  |
Ik dacht: laat ik je eens welkom heten, is het ook weer niet goed
Maar fijn dat je er weer bent hoor! Hoe heb je het gehad?
Ff onder ons....ik heb Frank niet verteld waar je naar toe was, alhoewel hij wel héél nieuwsgierig was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:00
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Welkom thuis Erika! Maarre..dat zijn vreugde'tranen' van boven hoor, omdat je er weer bent.....
'k Was net van plan om met de hond te gaan wandelen...maar die moet echt even wachten want 't onweer is hier ook losgebarsten. 'k Ben niet bang om nat te worden, maar dit is me toch té bar!  |
dan zal het dadelijk binnen ook wel nat zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | dan zal het dadelijk binnen ook wel nat zijn... |
hihi...kon je weleens gelijk in hebben...'k zal het dweiltje vast klaarleggen ....of toch maar...o.k, ik ga naar buiten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:13
|
|
|
|
De was en strijk is gedaan. Ik heb radijsjes voor mij en eten voor Floshke gekocht. Alles is gedweild...ik verveel me nu...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De was en strijk is gedaan. Ik heb radijsjes voor mij en eten voor Floshke gekocht. Alles is gedweild...ik verveel me nu...  |
Helaas ik moet zo weg, anders kon ik je wel ff helpen met vervelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
Berichten: 112
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:28
|
|
|
|
Vanmorgen een gezellige chat gehad.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:37
|
|
|
|
Nou, dat was dus ook een slecht idee! Loop ik met de hond buiten....begint het overnieuw te hozen en moet ik toch nog een plasje binnen opdweilen! Die van mijzelf! ....van al het regenwater dat ik onderweg heb 'opgevangen'.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Heeft ze al een huis?  |
haha...ik hoor je denken.... Toe geef die dochter een huis!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:39
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Nou, dat was dus ook een slecht idee! Loop ik met de hond buiten....begint het overnieuw te hozen en moet ik toch nog een plasje binnen opdweilen! Die van mijzelf! ....van al het regenwater dat ik onderweg heb 'opgevangen'.....  |
ja ja, dat kennen we...het regende te hard zeker om buiten tegen een boom te plassen...wel wel wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | haha...ik hoor je denken.... Toe geef die dochter een huis!!! |
Jaag Herman geen schrik aan, Zeeland...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja ja, dat kennen we...het regende te hard zeker om buiten tegen een boom te plassen...wel wel wel...  |
zeg ik weet niet of je't gezien hebt, maar ik ben een vrouw (en plas dus niet tegen een boom!.......of bedoelde je de hond da's trouwens óók een meisje!) Voorlopig ga ik niet meer naar buiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:47
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | zeg ik weet niet of je't gezien hebt, maar ik ben een vrouw (en plas dus niet tegen een boom!.......of bedoelde je de hond da's trouwens óók een meisje!) Voorlopig ga ik niet meer naar buiten  |
Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat...  |
Misschien waren er geen bomen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 13:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Neen, ik bedoelde jou eigenlijk...ik zie je er nog goed voor in staat...  |
ehm..is dit nu een compliment? dan kan ik niet zo goed met complimenten omgaan denk ik laten we niet afdwalen.....het regent nog steeds (maar ik zie licht aan de horizon, létterlijk!)
|
|
| Naar boven |
|
|