| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:22
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Ja, ze hebben een huis in Kapelle, dat weet Zeeland wel waar die staat |
Dat is een heeeeeele goeie keus om in DE provincie te gaan wonen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:25
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het versluiert het onderwerp als je je zo laat leiden door emoties. Bovendien zeg je in je bijdrages dat je het feitelijk met me eens bent, maar dat jij het niet zo erg vindt. En we mogen elkaar aanspreken op de bijdrages die geleverd worden. Als je niet zo emotioneel gereageerd had, had je ontdekt dat ik kritiek verwoord had wat al maanden onder andere mensen leefde. En het is heel gemakkelijk om degene die die kritiek verwoordt de schuld te geven. Ik had verwacht dat je dit op een volwassenere manier benaderd had. Maar jij bent niet de enige die ik bedoel. Als we een goede discussie willen hebben, zullen we toch ruimte durven te geven aan argumenten en niet de hele tijd moeten lopen te klagen dat mensen iets durven te zeggen. |
en toch heb je meer humor dan je zelf weet, chatuliem!!
mijn mening? laat iedereen lekker schrijven wat hij/zij wil, en stel geen regels op voor een topic dat door jezelf is gestart, want die bevoegdheid heb je niet; enneh.......de redactie van christianmatch is best capabel genoeg om op de knop "reactie wissen" te drukken, geloof me!
hannah..........vind deze hele discussie 300 km onder "libelle-nivo" !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:27
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Verloren zoon is ook ff terug!!! |
Welkom terug !! 3 daagjes??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat denk ik he? Of jaag ik mezelf nu onnodig op kosten??????? ook een optie  |
Geen slapende honden wakker maken Willemijn 
en laat je dochter vooral niet op cm lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:30
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Verloren zoon is ook ff terug!!! | Welkom Billy, heb je gemist.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:35
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: |
en toch heb je meer humor dan je zelf weet, chatuliem!!
mijn mening? laat iedereen lekker schrijven wat hij/zij wil, en stel geen regels op voor een topic dat door jezelf is gestart, want die bevoegdheid heb je niet; enneh.......de redactie van christianmatch is best capabel genoeg om op de knop "reactie wissen" te drukken, geloof me!
hannah..........vind deze hele discussie 300 km onder "libelle-nivo" !! |
Ik denk dat weleens eens bij jouw picknick topic........maar dan denk ik waarom zou je moedwillig mensen kwetsen om dat zo te schrijven.......niet erg christelijk he? Laat een ieder in zijn haar eigen waarde....niet iedereen is even tactisch om iets onder woorden te brengen en dat wordt dan weleens vervelend opgevat....Maar ach, daar kan je toch ook vriendelijk naar kijken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:35
|
|
|
|
Zo dit is een pittig topic ben een half uur bezig geweest alles te lezen. maar zeker een goed punt!
Mijn mening over hoe het forum gebruikt moet worden?
Nu ik heb dus veel gelezen net en ga maar naar mezelf kijken. Josina voeld zich aan gevallen, vind ik niet hoeven want ook ik ben medeschuldig aan flauwekul,maar daar in tegen doe ik ook zeker mijn mond open bij discussies.
Ik vind dat beide goed samen gaan! Moet het dan maar altijd serieus zijn? er is al zoveel ellende, haat en nijd in de wereld dan moet een flauwekul ook kunnen, als ik kijk waar er veel geflauwekult wordt en geschertst wordt over en weer is dat een oude topic over de picknick die niet meer actief en actueel is dus waarom kan je daar niet een lolletje maken?
Ook ik zit in een situatie waarin het forum en de chat afleiding bieden en dat kan serieus en leuk zijn.
Ik heb eens een persoon gemaild die zich stoorde aan mij, kreeg daarop niet echt een normaal antwoord, dus prive mailen heeft niet altijd zin als je te horen krijgt dat meerdere mensen zich aan mij zouden storen, ben ik dus ook van mening houd dit prive en zet het niet op het forum neer!
Als een topic mijn interesse niet heeft open ik hem al niet eens zodat ik me er ook niet aan kan storen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:36
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Verloren zoon is ook ff terug!!! |
Ook van mij hier een welgemeende welkom terug Billy .... groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:37
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Verloren zoon is ook ff terug!!! |
Was jij dat dan? Welkom terug hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:38
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Waarom heb je nu een andere foto Visser?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat denk ik he? Of jaag ik mezelf nu onnodig op kosten??????? ook een optie  |
Hier is het ook de gewoonte dat als het kan de bruidskleding door de ouder(s) wordt betaald
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:44
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Vakantiefoto, W-tje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dan lag ik op een spijkerbank 
Oja...bedankt voor de je-weet-wel... zag ik net... |
Ehhhhhhhhhhhh dit was toch topic over het weer
Goed lekker vakantie gehad kom je uit overrijsel ga je met zon weg Kom je in het midden des lands onweer en hoosbuien Wat oosten en noorden regen! Ik weet zolangzaam aan niet meer waar we onder vallen woon ik nu in het midden of toch meer het oosten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:48
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Sterker nog...wij hebben meerdere ziekenhuizen in Utrecht hoor Maar het scheelt, ik lig daar wel minimaal 3 dagen, dus tegen de tijd dat ik naar huis mag heeft ie mij wel gevonden  |
Maar ikke woon dichterbij dus mij moet het wel lukken Kom maar op welke wordt het
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:50
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hier is het ook de gewoonte dat als het kan de bruidskleding door de ouder(s) wordt betaald  |
Hier ook Erika , nu ja door de ouders van de bruid dan .... heb ik al een paar keer mogen doen en ben blij dat me nu enkel nog een ongehuwde zoon rest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:51
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Wees maar blij dat Prikkie je plek niet inpikt, dan had je een groter probleem  |
hihi... 'k lig in een deuk hier Leuke Anne ! (al is het offtopic)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik weet dat het niet mag, maar ik ben gelukkig een gewoon gezond..normaal mens... Maar zeg eens...Worden jullie niet vreselijk depi van dit weer??? Ik moet en mag niet klagen...(en dus dragen) maar ik word er ondanks alles toch erg down van... En het weekeind is er toch wel een beetje voor om weer wat energie op te doen...ja toch??? Dat haal ik vaak uit de zon...maar helaas...die is er niet. Mag ik klagen?? |
oh oh, dat wordt nog wat dan Zeeland als het winter is en het om 16:00 uur al pikke donker is...
Een droge en warme zomer vind ik fantastisch, maar zo niet, geniet ik nog altijd van de hoge temperaturen, dat het nog zo lekker lang licht is en dat er nog lang geen sneeuw in zicht is... Heerlijk die zomer !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 18:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:56
|
|
|
|
Pffff , ben ik blij dat ik me héél weinig erger en al helemaal niet over het forum al lees ik regelmatig alles wat er te lezen valt ... Het forum voor mij : of ik kan er van leren , het kan me verwonderen , het laat me glimlachen , het zet me aan het denken .... maar me ergeren .... neen daarvoor moet er meer gezegd of geschreven worden ... zolang er niet op de persoon zelf kwetsend wordt gereageerd , blijft het me allemaal om het even . Ik persoonlijk hou van beiden ... hou van ernstige onderwerpen maar ook van leuke en grappige praatjes ... Ben een gemakkelijke hé ... ik snap niet waarom ik niet van straat geraak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:57
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Van hoeveel jaar geleden Visser....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:59
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Geen slapende honden wakker maken Willemijn 
en laat je dochter vooral niet op cm lezen  |
My lips are sealed Imke........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:00
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Is nog van 2023.Toen was ik net zo oud als jij
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 27 augustus 2011, 13:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:03
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Vrouw kwijt.....
Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen in de Makro. Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel,
op zoek naar zijn vrouw... Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan. 'Oh, mijn excuses meneer' zegt hij. 'Ik lette even niet op,
het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken' 'Dat is toevallig' zegt die andere man. 'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook' 'Dat is inderdaad toevallig' zegt hij en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet. 'Nou' zegt de man.. 'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten,
lange benen, zwarte laarzen en een kort rokje... 'En hoe ziet die van jou er uit ??'. 'Wat kan mij dat schelen', zegt hij, 'We gaan die van jou zoeken !!!!' |
Ook al is het een mop, ik vind persoonlijk deze te ver gaan... En dan val ik dus over "Wat kan mij dat schelen"...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 19:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:04
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hihi... 'k lig in een deuk hier Leuke Anne ! (al is het offtopic) |
ja de dames hebben elkaar gevonden...
Het heeft al enkele uren niet geregend hier in Hoeven. Ik begrijp er niets meer van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:10
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Al is de leugen nog zo snel.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:12
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Hier ook Erika , nu ja door de ouders van de bruid dan .... heb ik al een paar keer mogen doen en ben blij dat me nu enkel nog een ongehuwde zoon rest |
Maar betaal je daar zijn pak niet voor????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja de dames hebben elkaar gevonden...
Het heeft al enkele uren niet geregend hier in Hoeven. Ik begrijp er niets meer van... |
Ja hoor Frank Girlpower Maar zal ook weer on-topic gaan, hier in het noorden ook alweer een tijdje droog, na een hele natte middag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:13
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | My lips are sealed Imke........  |
was dat nu.....toch weer over de border speaken
bedoel je nu dat je niets tegen je a.s. schoozoon gaat zeggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:14
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Ja hoor Frank Girlpower Maar zal ook weer on-topic gaan, hier in het noorden ook alweer een tijdje droog, na een hele natte middag  |
awel, dat vind ik nu net goed dat jullie regen hadden in de namiddag
pffff girlpower...sunpower zou veel beter zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:16
|
|
|
|
|
Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin...
|
|
| Naar boven |
|
|