ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2697 2698 2699 2700 2701 2702 2703 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:22
 
HERMAN388 schreef:
Ja, ze hebben een huis in Kapelle, dat weet Zeeland wel waar die staat


Dat is een heeeeeele goeie keus om in DE provincie te gaan wonen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:25
 
CHATULIEM619 schreef:
Het versluiert het onderwerp als je je zo laat leiden door emoties. Bovendien zeg je in je bijdrages dat je het feitelijk met me eens bent, maar dat jij het niet zo erg vindt. En we mogen elkaar aanspreken op de bijdrages die geleverd worden. Als je niet zo emotioneel gereageerd had, had je ontdekt dat ik kritiek verwoord had wat al maanden onder andere mensen leefde. En het is heel gemakkelijk om degene die die kritiek verwoordt de schuld te geven. Ik had verwacht dat je dit op een volwassenere manier benaderd had. Maar jij bent niet de enige die ik bedoel.
Als we een goede discussie willen hebben, zullen we toch ruimte durven te geven aan argumenten en niet de hele tijd moeten lopen te klagen dat mensen iets durven te zeggen.


Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

en toch heb je meer humor dan je zelf weet, chatuliem!! Knipoog smiley

mijn mening?
laat iedereen lekker schrijven wat hij/zij wil, en stel geen regels op voor een topic dat door jezelf is gestart, want die bevoegdheid heb je niet;
enneh.......de redactie van christianmatch is best capabel genoeg om op de knop "reactie wissen" te drukken, geloof me!


hannah..........vind deze hele discussie 300 km onder "libelle-nivo" !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:27
 
BILLY701 schreef:
Verloren zoon is ook ff terug!!!

Welkom terug !!
3 daagjes??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:29
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat denk ik he? Of jaag ik mezelf nu onnodig op kosten??????? ook een optie Verraste, verbaasde smiley

Geen slapende honden wakker maken Willemijn Knipoog smiley

en laat je dochter vooral niet op cm lezen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:30
 
BILLY701 schreef:
Verloren zoon is ook ff terug!!!
Welkom Billy, heb je gemist.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:35
 
HANNAH810 schreef:
Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

en toch heb je meer humor dan je zelf weet, chatuliem!! Knipoog smiley

mijn mening?
laat iedereen lekker schrijven wat hij/zij wil, en stel geen regels op voor een topic dat door jezelf is gestart, want die bevoegdheid heb je niet;
enneh.......de redactie van christianmatch is best capabel genoeg om op de knop "reactie wissen" te drukken, geloof me!


hannah..........vind deze hele discussie 300 km onder "libelle-nivo" !!



Ik denk dat weleens eens bij jouw picknick topic........maar dan denk ik waarom zou je moedwillig mensen kwetsen om dat zo te schrijven.......niet erg christelijk he? Laat een ieder in zijn haar eigen waarde....niet iedereen is even tactisch om iets onder woorden te brengen en dat wordt dan weleens vervelend opgevat....Maar ach, daar kan je toch ook vriendelijk naar kijken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:35
 
Zo dit is een pittig topic ben een half uur bezig geweest alles te lezen. Knipoog smiley maar zeker een goed punt!

Mijn mening over hoe het forum gebruikt moet worden?

Nu ik heb dus veel gelezen net en ga maar naar mezelf kijken.
Josina voeld zich aan gevallen, vind ik niet hoeven want ook ik ben medeschuldig aan flauwekul,maar daar in tegen doe ik ook zeker mijn mond open bij discussies.

Ik vind dat beide goed samen gaan! Moet het dan maar altijd serieus zijn? er is al zoveel ellende, haat en nijd in de wereld dan moet een flauwekul ook kunnen, als ik kijk waar er veel geflauwekult wordt en geschertst wordt over en weer is dat een oude topic over de picknick die niet meer actief en actueel is dus waarom kan je daar niet een lolletje maken?

Ook ik zit in een situatie waarin het forum en de chat afleiding bieden en dat kan serieus en leuk zijn.

Ik heb eens een persoon gemaild die zich stoorde aan mij, kreeg daarop niet echt een normaal antwoord, dus prive mailen heeft niet altijd zin als je te horen krijgt dat meerdere mensen zich aan mij zouden storen, ben ik dus ook van mening houd dit prive en zet het niet op het forum neer!

Als een topic mijn interesse niet heeft open ik hem al niet eens zodat ik me er ook niet aan kan storen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:36
 
BILLY701 schreef:
Verloren zoon is ook ff terug!!!

Ook van mij hier een welgemeende welkom terug Billy ....
groetjes Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:37
 
BILLY701 schreef:
Verloren zoon is ook ff terug!!!

Was jij dat dan? Clown smiley
Welkom terug hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:37
 
[quote=HERMAN388]


Maandag weer aan de arbeid. Vakantietijd is weer voorbij.

http://www.youtube.com/watch?v=6ixcMVt7emM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:38
 
[quote=VISSER278]



Waarom heb je nu een andere foto Visser? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:39
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dat denk ik he? Of jaag ik mezelf nu onnodig op kosten??????? ook een optie Verraste, verbaasde smiley

Hier is het ook de gewoonte dat als het kan de bruidskleding door de ouder(s) wordt betaald Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:44
 
[quote=WILLEMIJN232]


Vakantiefoto, W-tje. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:44
 
FRANKT627 schreef:
Dan lag ik op een spijkerbank Gefrustreerde smiley

Oja...bedankt voor de je-weet-wel... Knipoog smiley zag ik net...

Ehhhhhhhhhhhh dit was toch topic over het weer Clown smiley

Goed lekker vakantie gehad kom je uit overrijsel ga je met zon weg Lachende smiley
Kom je in het midden des lands onweer en hoosbuien Huilende smiley, smiley in tranen
Wat oosten en noorden regen! Ik weet zolangzaam aan niet meer waar we onder vallen Smiley die vol vragen zit woon ik nu in het midden of toch meer het oosten Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:48
 
JOSINA022 schreef:
Sterker nog...wij hebben meerdere ziekenhuizen in Utrecht hoor Knipoog smiley Maar het scheelt, ik lig daar wel minimaal 3 dagen, dus tegen de tijd dat ik naar huis mag heeft ie mij wel gevonden Lachende smiley

Maar ikke woon dichterbij dus mij moet het wel lukken Lachende smiley
Kom maar op welke wordt het Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:50
 
ERIKA129 schreef:
Hier is het ook de gewoonte dat als het kan de bruidskleding door de ouder(s) wordt betaald Knipoog smiley


Hier ook Erika , nu ja door de ouders van de bruid dan .... heb ik al een paar keer mogen doen Geschokte, onthutste smiley en ben blij dat me nu enkel nog een ongehuwde zoon rest Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:51
 
ANNE589 schreef:
Wees maar blij dat Prikkie je plek niet inpikt, dan had je een groter probleem Lachende smiley

hihi... 'k lig in een deuk hier Clown smiley
Leuke Anne ! (al is het offtopic)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:54
 
ZEELAND736 schreef:
Ik weet dat het niet mag, maar ik ben gelukkig een gewoon gezond..normaal mens...
Maar zeg eens...Worden jullie niet vreselijk depi van dit weer???
Ik moet en mag niet klagen...(en dus dragen) maar ik word er ondanks alles toch erg down van...
En het weekeind is er toch wel een beetje voor om weer wat energie op te doen...ja toch???
Dat haal ik vaak uit de zon...maar helaas...die is er niet.
Mag ik klagen??

oh oh, dat wordt nog wat dan Zeeland als het winter is en het om 16:00 uur al pikke donker is...

Een droge en warme zomer vind ik fantastisch, maar zo niet, geniet ik nog altijd van de hoge temperaturen, dat het nog zo lekker lang licht is en dat er nog lang geen sneeuw in zicht is...
Heerlijk die zomer !! Lachende smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 26 augustus 2011, 18:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:56
 
Pffff , ben ik blij dat ik me héél weinig erger en al helemaal niet over het forum al lees ik regelmatig alles wat er te lezen valt ...
Het forum voor mij : of ik kan er van leren , het kan me verwonderen , het laat me glimlachen , het zet me aan het denken .... maar me ergeren .... neen daarvoor moet er meer gezegd of geschreven worden ... zolang er niet op de persoon zelf kwetsend wordt gereageerd , blijft het me allemaal om het even .
Ik persoonlijk hou van beiden ... hou van ernstige onderwerpen maar ook van leuke en grappige praatjes ... Ben een gemakkelijke hé ... ik snap niet waarom ik niet van straat geraak Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:57
 
[quote=VISSER278]

Van hoeveel jaar geleden Visser.... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 18:59
 
IMKE917 schreef:
Geen slapende honden wakker maken Willemijn Knipoog smiley

en laat je dochter vooral niet op cm lezen Clown smiley


My lips are sealed Imke........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:00
 
[quote=WILLEMIJN232]Is nog van 2023.Toen was ik net zo oud als jij Lachende smiley

Laatst aangepast door
VISSER278
op zaterdag 27 augustus 2011, 13:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:03
 
HERMAN388 schreef:
Vrouw kwijt.....

Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen in de Makro.
Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel,

op zoek naar zijn vrouw...
Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.
'Oh, mijn excuses meneer' zegt hij. 'Ik lette even niet op,

het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken'
'Dat is toevallig' zegt die andere man. 'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook'
'Dat is inderdaad toevallig' zegt hij en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet.
'Nou' zegt de man.. 'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten,

lange benen, zwarte laarzen en een kort rokje...
'En hoe ziet die van jou er uit ??'.
'Wat kan mij dat schelen', zegt hij, 'We gaan die van jou zoeken !!!!'

Ook al is het een mop, ik vind persoonlijk deze te ver gaan...
En dan val ik dus over "Wat kan mij dat schelen"... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op vrijdag 26 augustus 2011, 19:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:04
 
SUSANNAH475 schreef:
hihi... 'k lig in een deuk hier Clown smiley
Leuke Anne ! (al is het offtopic)

Boze smiley ja de dames hebben elkaar gevonden...

Het heeft al enkele uren niet geregend hier in Hoeven. Ik begrijp er niets meer van...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:10
 
[quote=VISSER278]


Al is de leugen nog zo snel......... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:12
 
SOFIE807 schreef:
Hier ook Erika , nu ja door de ouders van de bruid dan .... heb ik al een paar keer mogen doen Geschokte, onthutste smiley en ben blij dat me nu enkel nog een ongehuwde zoon rest Knipoog smiley

Maar betaal je daar zijn pak niet voor????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:12
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ja de dames hebben elkaar gevonden...

Het heeft al enkele uren niet geregend hier in Hoeven. Ik begrijp er niets meer van...

Ja hoor Frank Lachende smiley Girlpower Maar zal ook weer on-topic gaan, hier in het noorden ook alweer een tijdje droog, na een hele natte middag Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
My lips are sealed Imke........ Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley was dat nu.....toch weer over de border speaken Geschokte, onthutste smiley

bedoel je nu dat je niets tegen je a.s. schoozoon gaat zeggen Smiley die vol vragen zit

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:14
 
ANNE589 schreef:
Ja hoor Frank Lachende smiley Girlpower Maar zal ook weer on-topic gaan, hier in het noorden ook alweer een tijdje droog, na een hele natte middag Boze smiley

awel, dat vind ik nu net goed dat jullie regen hadden in de namiddag Boze smiley

pffff girlpower...sunpower zou veel beter zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:16
 
Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2697 2698 2699 2700 2701 2702 2703 ... 6194 Volgende
Pagina 2700 van 6194