| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | awel, dat vind ik nu net goed dat jullie regen hadden in de namiddag
pffff girlpower...sunpower zou veel beter zijn | We doen ons best om te stralen met de sunpower, maar lukt niet vandaag. Gister wel trouwens,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:21
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Verloren zoon is ook ff terug!!! |
He Billy, was je verloren dan ?? Ik dacht dat je gered was ...
Welkom terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:22
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Maar betaal je daar zijn pak niet voor???? |
Ik denk het wel Willemijn , maar is toch altijd minder duur dan al die tierelantijntjes voor een bruid hé ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
Berichten: 254
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:25
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin... |
Hey Susannah , 'k ben blij voor jullie dat ze aan de beterhand is ... die berichten doen ook jou vast wel goed .... en ook al is het moeizaam , waarschijnlijk ( en hopelijk ) elke dag een beetje beter . Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
Berichten: 2113
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:26
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | Afwachten!!!  |
Welkom terug Billy... !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:28
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin... |
Fijn Sus, om te horen/lezen. Hopen dat ze goed hersteld!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:29
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | was dat nu.....toch weer over de border speaken
bedoel je nu dat je niets tegen je a.s. schoozoon gaat zeggen
 |
Ik hoopte dat het je niet opviel mijn over the boarder tekst.......
Zit toch wel wat waarheid in de tekst: je ergert je het meeste aan hetgeen je zelf onbewust ook doet.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
Berichten: 257
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:43
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | He Billy, was je verloren dan ?? Ik dacht dat je gered was ...
Welkom terug |
Grapjas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:50
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Verloren zoon is ook ff terug!!! |
Hoi Billy leuk dat je weer terug bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Helaas ik moet zo weg, anders kon ik je wel ff helpen met vervelen  |
Na jouw dreiging heb ik me plots veel minder verveeld.
Pffff, het is saai nu...geen leven in de chatbox en veel draaideuren hier bij mij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan  |
En mijn heg nog steeds niet gedaan Dank Frank gij zijt echt een vrind he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De was en strijk is gedaan. Ik heb radijsjes voor mij en eten voor Floshke gekocht. Alles is gedweild...ik verveel me nu...  |
Staat nog steeds een heg te wachten om gevlochten te worden Dus waarom zou je je vervelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:59
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En mijn heg nog steeds niet gedaan Dank Frank gij zijt echt een vrind he  |
kan je nog niet een paar maanden naar Overdinges op vakantie gaan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
Berichten: 838
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoopte dat het je niet opviel mijn over the boarder tekst.......
Zit toch wel wat waarheid in de tekst: je ergert je het meeste aan hetgeen je zelf onbewust ook doet.....  |
Yep, zit idd waarheid in.... Heb je ff weer iets om over na te denken het weekend 
Maar om niet teveel off toppic te raken......mooiste moment....euhhh er zijn er meerdere........fijne chat met een mede cm-er.....samen eten met de kinderen en vrienden .... kleinkind op bezoek die bij oma wel even op de computer mag en noooooooooit van mama ...... das toch genieten van de kleine dingen van de dag !?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | kan je nog niet een paar maanden naar Overdinges op vakantie gaan??? |
Hedde gij geld voor mij?? Enne ken laptoppie mee he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hedde gij geld voor mij?? Enne ken laptoppie mee he  |
dat zou echt een slecht moment zijn dat jij op vakantie gaat en dan nog lappie mee neemt. Kan je beter thuis blijven om mij te plagen en dan moet ik ook je vakantie niet betalen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:13
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik denk dat weleens eens bij jouw picknick topic........maar dan denk ik waarom zou je moedwillig mensen kwetsen om dat zo te schrijven.......niet erg christelijk he? Laat een ieder in zijn haar eigen waarde....niet iedereen is even tactisch om iets onder woorden te brengen en dat wordt dan weleens vervelend opgevat....Maar ach, daar kan je toch ook vriendelijk naar kijken? |
er bestaat op het forum wel een "picknick-topic", willemijn, maar geen "mijn picknick-topic", "christelijke-picknick-topic" of "libelle-picknick-topic". sterker nog, ik geloof dat er wel negen "picknick-topics" zijn, en christelijk, ach..................moet dat een woord zijn, dat bij deze (in mijn ogen nutteloze) discussie voorkomt? en moedwillig kwetsen? blijkbaar heb ik een andere bril op dan jij, willemijn. sterker nog; ik draag geen bril, zelfs geen lenzen.
just see the bright side of life! waarom het leven moeilijker maken als het ook makkelijker kan.
hannah vraagt zich wel eens af, waarom ze door willemijn schijnbaar nogal eenzijdig met picknicks geassocieerd wordt; ze denkt zelf meer in huis te hebben dan "een broodje bbq-hamburger".
mag jij zeggen dat ik arrogant ben, oke? 
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 20:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Staat nog steeds een heg te wachten om gevlochten te worden Dus waarom zou je je vervelen  |
Als je de heg opstuurt naar hier zal ik ze vlechten...ik zal alles doen zeg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | er bestaat op het forum wel een "picknick-topic", willemijn, maar geen "mijn picknick-topic", "christelijke-picknick-topic" of "libelle-picknick-topic". sterker nog, ik geloof dat er wel negen "picknick-topics" zijn, en christelijk, ach..................moet dat een woord zijn, dat bij deze (in mijn ogen nutteloze) discussie voorkomt? en moedwillig kwetsen? blijkbaar heb ik een andere bril op dan jij, willemijn. sterker nog; ik draag geen bril, zelfs geen lenzen.
just see the bright side of life! waarom het leven moeilijker maken als het ook makkelijker kan.
hannah vraagt zich wel eens af, waarom ze door willemijn schijnbaar nogal eenzijdig met picknicks geassocieerd wordt; ze denkt zelf meer te zijn dan "een broodje bbq-hamburger".
mag jij zeggen dat ik arrogant ben, oke?  |
Hannah, dit topic was nu lekker naar beneden aan het zakken op de lijst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:20
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | er bestaat op het forum wel een "picknick-topic", willemijn, maar geen "mijn picknick-topic", "christelijke-picknick-topic" of "libelle-picknick-topic". sterker nog, ik geloof dat er wel negen "picknick-topics" zijn, en christelijk, ach..................moet dat een woord zijn, dat bij deze (in mijn ogen nutteloze) discussie voorkomt? en moedwillig kwetsen? blijkbaar heb ik een andere bril op dan jij, willemijn. sterker nog; ik draag geen bril, zelfs geen lenzen.
just see the bright side of life! waarom het leven moeilijker maken als het ook makkelijker kan.
hannah vraagt zich wel eens af, waarom ze door willemijn schijnbaar nogal eenzijdig met picknicks geassocieerd wordt; ze denkt zelf meer te zijn dan "een broodje bbq-hamburger".
mag jij zeggen dat ik arrogant ben, oke?  |
Doe niet zo flauw Hannah......dat we het ergens niet over eens zijn is duidelijk.....maar om het op zo'n flauwe manier te brengen...... Jij mag vinden wat je vind en schrijft en het ergens mee eens zijn of niet maar dat recht heb ik ook...... En je kwetst wel moedwillig,jammer dat je dat zelf niet beseft...... Maar je zal vast wel weer één of ander bijbeltekst hebben die dat rechtvaardigt........dat ik dan weer nutteloos vind, houding is soms belangrijker dan allerlei teksten......
Gelukkig dan maar dat wat voor jou nutteloos is voor mijwel een waardevolle en vooral leerzame(zo leer je de mensen kennen he?) discussie is.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 20:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:22
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin... |
Fijn Susannah!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je de heg opstuurt naar hier zal ik ze vlechten...ik zal alles doen zeg...  |
Denk ik hij komt gezellig hierheen maar nee dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | dat zou echt een slecht moment zijn dat jij op vakantie gaat en dan nog lappie mee neemt. Kan je beter thuis blijven om mij te plagen en dan moet ik ook je vakantie niet betalen... |
Kijk je snapt hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
Berichten: 112
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:39
|
|
|
|
| MONIEK707 schreef: | | Op het terrasje een warme chocolademelk met slagroom drinken met vrienden en met een prachtig uitzicht ;) |
Dat klinkt hardstikke gezellig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:40
|
|
|
|
Vrijdag 26 augustus, Hand. 16: 11-40; Je hart en huis openstellen.
Om iets voor God en medemensen te doen, hoef je echt niet altijd naar Verweggistan. Dat kan ook simpelweg in je woonplaats, met je eigen huis, geld en talenten. Neem Lydia. Zij vereert God, wat betekent dat ze bekeerd is tot het jodendom. Paules ontmoet haar bij Filipi, op de rivieroever, waar ze met andere vrouwen een gebedsbijeenkomst houdt. Mogelijk deed ze dat buiten vanwege een tekort aan mannen: om officiële diensten te mogen houden in een synagoge, zijn minimaal tien volwassenen joodse mannen nodig… Lydia is een zakenvrouw met een goedlopend bedrijf. Ze komt uit Tyatira, een stad in het huidige West-Turkije die nu Akhisar heet en die beroemd was om haar textielahandel. Lydia heeft in het drukke Filippi met zijn vele Romeinse officieren een uitstekend afzetgebied gevonden voor haar purperstoffen. Ze moet rijk zijn geweest: purper een extreem dure kleurstof die uit slakken werd gewonnen. Geverfde purperstoffen waren tien tot twintig keer zo duur als een hoeveelheid gewicht! Toch tasten Lydia rijkdom en positie haar geloof en gastvrijheid niet aan, integendeel. De Heer opent haar hart voor Paules’ woorden. Ze neemt Jezus aan (de eerste Europese christen was – in hedendaagse termen – een Turkse vrouw!) en laat niet alleen zichzelf maar ook haar huisgenoten dopen. Ze stelt haar huis open voor Paules en zijn medewerkers, én voor de gelovigen uit Filipi. (vers 40) Lydia gebruikt haar mogelijkheden voor God. De Heer is blij met wat voor wij Hem geven, of we nu thuis zijn of op het zendingsveld wonen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:41
|
|
|
|
Zacht glijd ik door de wind mijn vleugels ver gespreid zoekend de drijvend thermiek die mij stuwt naar hoogten over bossen en bergen heen die laat zweven over landen over zeeën en blanke stranden vliegend als de adelaar langs ravijnen en kloven hoogtes en dalen in het leven en laat me landen daar waar geen stormen woeden slechts zacht een koele wind kruinen van bomen doet wiegen en leven alleen vrede vindt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Denk ik hij komt gezellig hierheen maar nee dus  |
hij moet op prikkie passen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:46
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Trouwens W'tje hoeveel geld heb jij aan de Grieken gegeven. Kan ik dat alvast meer uitgeven aan mezelf. Zo lief was je vast wel he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:04
|
|
|
|
[quote=MARIO216]
Dat vind ik een beetje vertrouwelijke informatie Mario......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hier is het ook de gewoonte dat als het kan de bruidskleding door de ouder(s) wordt betaald  |
Ik mag wel vast gaan sparen Erica......(of Marktplaats? )
|
|
| Naar boven |
|
|