ChristianMatch
 


Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2698 2699 2700 2701 2702 2703 2704 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:20
 
FRANKT627 schreef:
awel, dat vind ik nu net goed dat jullie regen hadden in de namiddag Boze smiley Gefrustreerde smiley

pffff girlpower...sunpower zou veel beter zijn
We doen ons best om te stralen met de sunpower, maar lukt niet vandaag. Gister wel trouwens, Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:21
 
BILLY701 schreef:
Verloren zoon is ook ff terug!!!


He Billy, was je verloren dan ?? Ik dacht dat je gered was ... Knipoog smiley

Welkom terug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:22
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar betaal je daar zijn pak niet voor????

Ik denk het wel Willemijn , maar is toch altijd minder duur dan al die tierelantijntjes voor een bruid hé .... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOFIE807





Berichten: 254

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:25
 
SUSANNAH475 schreef:
Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin...

Hey Susannah , 'k ben blij voor jullie dat ze aan de beterhand is ... die berichten doen ook jou vast wel goed .... en ook al is het moeizaam , waarschijnlijk ( en hopelijk ) elke dag een beetje beter .
Groetjes
Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:26
 
BILLY701 schreef:
Afwachten!!! Clown smiley Gefrustreerde smiley

Welkom terug Billy... ! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:28
 
SUSANNAH475 schreef:
Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin...

Fijn Sus, om te horen/lezen. Hopen dat ze goed hersteld!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:29
 
IMKE917 schreef:
Verraste, verbaasde smiley was dat nu.....toch weer over de border speaken Geschokte, onthutste smiley

bedoel je nu dat je niets tegen je a.s. schoozoon gaat zeggen Smiley die vol vragen zit

Knipoog smiley

Ik hoopte dat het je niet opviel mijn over the boarder tekst.......

Zit toch wel wat waarheid in de tekst: je ergert je het meeste aan hetgeen je zelf onbewust ook doet..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BILLY701





Berichten: 257

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:43
 
CROSSROAD317 schreef:
He Billy, was je verloren dan ?? Ik dacht dat je gered was ... Knipoog smiley

Welkom terug

Grapjas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:50
 
BILLY701 schreef:
Verloren zoon is ook ff terug!!!

Hoi Billy leuk dat je weer terug bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:54
 
JOSINA022 schreef:
Helaas ik moet zo weg, anders kon ik je wel ff helpen met vervelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Na jouw dreiging heb ik me plots veel minder verveeld.

Pffff, het is saai nu...geen leven in de chatbox en veel draaideuren hier bij mij... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:57
 
JOSINA022 schreef:
Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan Gefrustreerde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En mijn heg nog steeds niet gedaan Huilende smiley, smiley in tranen
Dank Frank gij zijt echt een vrind he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:58
 
FRANKT627 schreef:
De was en strijk is gedaan. Ik heb radijsjes voor mij en eten voor Floshke gekocht. Alles is gedweild...ik verveel me nu... Huilende smiley, smiley in tranen

Staat nog steeds een heg te wachten om gevlochten te worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Dus waarom zou je je vervelen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:59
 
ERIKA129 schreef:
En mijn heg nog steeds niet gedaan Huilende smiley, smiley in tranen
Dank Frank gij zijt echt een vrind he Knipoog smiley

Boze smiley kan je nog niet een paar maanden naar Overdinges op vakantie gaan???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:59
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik hoopte dat het je niet opviel mijn over the boarder tekst.......

Zit toch wel wat waarheid in de tekst: je ergert je het meeste aan hetgeen je zelf onbewust ook doet..... Knipoog smiley

Yep, zit idd waarheid in....
Heb je ff weer iets om over na te denken het weekend Knipoog smiley

Maar om niet teveel off toppic te raken......mooiste moment....euhhh
er zijn er meerdere........fijne chat met een mede cm-er.....samen eten met de kinderen en vrienden .... kleinkind op bezoek die bij oma wel even op de computer mag en noooooooooit van mama Clown smiley ...... das toch genieten van de kleine dingen van de dag !?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:02
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley kan je nog niet een paar maanden naar Overdinges op vakantie gaan???

Hedde gij geld voor mij??
Enne ken laptoppie mee he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:12
 
ERIKA129 schreef:
Hedde gij geld voor mij??
Enne ken laptoppie mee he Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley dat zou echt een slecht moment zijn dat jij op vakantie gaat en dan nog lappie mee neemt. Kan je beter thuis blijven om mij te plagen en dan moet ik ook je vakantie niet betalen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat weleens eens bij jouw picknick topic........maar dan denk ik waarom zou je moedwillig mensen kwetsen om dat zo te schrijven.......niet erg christelijk he? Laat een ieder in zijn haar eigen waarde....niet iedereen is even tactisch om iets onder woorden te brengen en dat wordt dan weleens vervelend opgevat....Maar ach, daar kan je toch ook vriendelijk naar kijken?

er bestaat op het forum wel een "picknick-topic", willemijn, maar geen "mijn picknick-topic", "christelijke-picknick-topic" of "libelle-picknick-topic".
sterker nog, ik geloof dat er wel negen "picknick-topics" zijn,
en christelijk, ach..................moet dat een woord zijn, dat bij deze (in mijn ogen nutteloze) discussie voorkomt?
en moedwillig kwetsen? blijkbaar heb ik een andere bril op dan jij, willemijn.
sterker nog; ik draag geen bril, zelfs geen lenzen.

just see the bright side of life!
waarom het leven moeilijker maken als het ook makkelijker kan.

hannah vraagt zich wel eens af, waarom ze door willemijn schijnbaar nogal eenzijdig met picknicks geassocieerd wordt; ze denkt zelf meer in huis te hebben dan "een broodje bbq-hamburger".

mag jij zeggen dat ik arrogant ben, oke? Clown smiley

.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 26 augustus 2011, 20:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:13
 
ERIKA129 schreef:
Staat nog steeds een heg te wachten om gevlochten te worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Dus waarom zou je je vervelen Geschokte, onthutste smiley

Als je de heg opstuurt naar hier zal ik ze vlechten...ik zal alles doen zeg... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:14
 
HANNAH810 schreef:
er bestaat op het forum wel een "picknick-topic", willemijn, maar geen "mijn picknick-topic", "christelijke-picknick-topic" of "libelle-picknick-topic".
sterker nog, ik geloof dat er wel negen "picknick-topics" zijn,
en christelijk, ach..................moet dat een woord zijn, dat bij deze (in mijn ogen nutteloze) discussie voorkomt?
en moedwillig kwetsen? blijkbaar heb ik een andere bril op dan jij, willemijn.
sterker nog; ik draag geen bril, zelfs geen lenzen.

just see the bright side of life!
waarom het leven moeilijker maken als het ook makkelijker kan.

hannah vraagt zich wel eens af, waarom ze door willemijn schijnbaar nogal eenzijdig met picknicks geassocieerd wordt; ze denkt zelf meer te zijn dan "een broodje bbq-hamburger".

mag jij zeggen dat ik arrogant ben, oke? Clown smiley

Hannah, dit topic was nu lekker naar beneden aan het zakken op de lijst... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:20
 
HANNAH810 schreef:
er bestaat op het forum wel een "picknick-topic", willemijn, maar geen "mijn picknick-topic", "christelijke-picknick-topic" of "libelle-picknick-topic".
sterker nog, ik geloof dat er wel negen "picknick-topics" zijn,
en christelijk, ach..................moet dat een woord zijn, dat bij deze (in mijn ogen nutteloze) discussie voorkomt?
en moedwillig kwetsen? blijkbaar heb ik een andere bril op dan jij, willemijn.
sterker nog; ik draag geen bril, zelfs geen lenzen.

just see the bright side of life!
waarom het leven moeilijker maken als het ook makkelijker kan.

hannah vraagt zich wel eens af, waarom ze door willemijn schijnbaar nogal eenzijdig met picknicks geassocieerd wordt; ze denkt zelf meer te zijn dan "een broodje bbq-hamburger".

mag jij zeggen dat ik arrogant ben, oke? Clown smiley


Doe niet zo flauw Hannah......dat we het ergens niet over eens zijn is duidelijk.....maar om het op zo'n flauwe manier te brengen......
Jij mag vinden wat je vind en schrijft en het ergens mee eens zijn of niet maar dat recht heb ik ook......
En je kwetst wel moedwillig,jammer dat je dat zelf niet beseft......
Maar je zal vast wel weer één of ander bijbeltekst hebben die dat rechtvaardigt........dat ik dan weer nutteloos vind, houding is soms belangrijker dan allerlei teksten......

Gelukkig dan maar dat wat voor jou nutteloos is voor mijwel een waardevolle en vooral leerzame(zo leer je de mensen kennen he?) discussie is..... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 26 augustus 2011, 20:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:22
 
SUSANNAH475 schreef:
Mijn zus heeft voor het eerst gezeten en een rondje gelopen weer... wel met een corset (of hoe heet zo'n ziekenhuis-steunhulp) om, maar het is een begin...

Fijn Susannah!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:25
 
FRANKT627 schreef:
Als je de heg opstuurt naar hier zal ik ze vlechten...ik zal alles doen zeg... Boze smiley

Denk ik hij komt gezellig hierheen maar nee dus Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:29
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley dat zou echt een slecht moment zijn dat jij op vakantie gaat en dan nog lappie mee neemt. Kan je beter thuis blijven om mij te plagen en dan moet ik ook je vakantie niet betalen...

Kijk je snapt hem Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARC212





Berichten: 112

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:39
 
MONIEK707 schreef:
Op het terrasje een warme chocolademelk met slagroom drinken met vrienden en met een prachtig uitzicht ;)

Dat klinkt hardstikke gezellig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:40
 
Vrijdag 26 augustus, Hand. 16: 11-40; Je hart en huis openstellen.

Om iets voor God en medemensen te doen, hoef je echt niet altijd naar Verweggistan. Dat kan ook simpelweg in je woonplaats, met je eigen huis, geld en talenten. Neem Lydia. Zij vereert God, wat betekent dat ze bekeerd is tot het jodendom. Paules ontmoet haar bij Filipi, op de rivieroever, waar ze met andere vrouwen een gebedsbijeenkomst houdt. Mogelijk deed ze dat buiten vanwege een tekort aan mannen: om officiële diensten te mogen houden in een synagoge, zijn minimaal tien volwassenen joodse mannen nodig… Lydia is een zakenvrouw met een goedlopend bedrijf. Ze komt uit Tyatira, een stad in het huidige West-Turkije die nu Akhisar heet en die beroemd was om haar textielahandel. Lydia heeft in het drukke Filippi met zijn vele Romeinse officieren een uitstekend afzetgebied gevonden voor haar purperstoffen. Ze moet rijk zijn geweest: purper een extreem dure kleurstof die uit slakken werd gewonnen. Geverfde purperstoffen waren tien tot twintig keer zo duur als een hoeveelheid gewicht! Toch tasten Lydia rijkdom en positie haar geloof en gastvrijheid niet aan, integendeel. De Heer opent haar hart voor Paules’ woorden. Ze neemt Jezus aan (de eerste Europese christen was – in hedendaagse termen – een Turkse vrouw!) en laat niet alleen zichzelf maar ook haar huisgenoten dopen. Ze stelt haar huis open voor Paules en zijn medewerkers, én voor de gelovigen uit Filipi. (vers 40) Lydia gebruikt haar mogelijkheden voor God.
De Heer is blij met wat voor wij Hem geven, of we nu thuis zijn of op het zendingsveld wonen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:41
 
Zacht glijd ik door de wind
mijn vleugels ver gespreid
zoekend de drijvend thermiek
die mij stuwt naar hoogten
over bossen en bergen heen
die laat zweven over landen
over zeeën en blanke stranden
vliegend als de adelaar
langs ravijnen en kloven
hoogtes en dalen in het leven
en laat me landen daar
waar geen stormen woeden
slechts zacht een koele wind
kruinen van bomen doet wiegen
en leven alleen vrede vindt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:44
 
ERIKA129 schreef:
Denk ik hij komt gezellig hierheen maar nee dus Huilende smiley, smiley in tranen


hij moet op prikkie passen.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:46
 
[quote=WILLEMIJN232]

Trouwens W'tje hoeveel geld heb jij aan de Grieken gegeven. Kan ik dat alvast meer uitgeven aan mezelf.
Zo lief was je vast wel he? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:04
 
[quote=MARIO216]

Dat vind ik een beetje vertrouwelijke informatie Mario...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 21:06
 
ERIKA129 schreef:
Hier is het ook de gewoonte dat als het kan de bruidskleding door de ouder(s) wordt betaald Knipoog smiley



Ik mag wel vast gaan sparen Erica......(of Marktplaats? Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2698 2699 2700 2701 2702 2703 2704 ... 6194 Volgende
Pagina 2701 van 6194