| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:39
|
|
|
|
Waarom werkt de zoekfuntie niet? Typ ik wat in bij zoeken op het forum ......niks, zoek zelf maar op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
Berichten: 142
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waarom werkt de zoekfuntie niet? Typ ik wat in bij zoeken op het forum ......niks, zoek zelf maar op.  |
Geen probleem. Bij mij werkt het als gebruikelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:41
|
|
|
|
|
ff weer on topic aub
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:42
|
|
|
|
|
en wie is het Mario????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:42
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waarom werkt de zoekfuntie niet? Typ ik wat in bij zoeken op het forum ......niks, zoek zelf maar op.  |
Als die niet werkt dan weet ik het ook niet...
Is het misschien dat jij toch alles weet? En je niet meer hoeft te zoeken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:44
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Waarom werkt de zoekfuntie niet? Typ ik wat in bij zoeken op het forum ......niks, zoek zelf maar op.  |
Wat wil je weten Visser? Hoe vroeg je je bed uit moet morgenochtend?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 22:58
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat wil je weten Visser? Hoe vroeg je je bed uit moet morgenochtend?  |
Hahaha.....wat zijn we weer leuk
'k zal zo eerst eens kijken of al mn wekkers het nog wel doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:03
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:06
|
|
|
|
Ik ken 'm en hij blijft zooooooooo mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | 5 vrouwen??? Ik moet echt wel vermageren maar de middelen mogen nu ook weer niet te drastisch zijn... |
Straks wel meer Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik kan er helaas niet bij zijn... |
Nu ik niet ga , gaat Frank ook niet? Sjonge ....zachtjesaan weet je de weg toch wel?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 28 augustus 2011, 23:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:10
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hahaha.....wat zijn we weer leuk
'k zal zo eerst eens kijken of al mn wekkers het nog wel doen. |
als je die haan zijn nek niet hebt omgedraaid zal het wel goed komen toch .. ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
Berichten: 62
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:14
|
|
|
|
ATTENTIE
Help een mede christen uit Pakistan !
Beste medechristenen,
Roneela ( 46 jr.) is een Pakistaanse vrouw, die men vanwege haar christelijk geloof wilde vermoorden. Zij is gevlucht naar Nederland, maar tot nu toe wilde de rechter haar geen verblijfsvergunning geven. Als zij terug moet naar Pakistan, is het gevaar groot dat zowel Roneela als haar familie vermoord wordt, omdat zij daar op de dodenlijst staat. Ik ken Roneela persoonlijk. Ze is nu erg eenzaam en heeft het heel moeilijk. Op dit moment verblijft zij in een detentiecentrum, een soort gevangenis. Het is vrijwel onmogelijk voor haar om contacten te hebben met mensen buiten het centrum.
Meer over haar kunnen jullie lezen op de website van het tijdschrift Eva:
http://www.eo.nl/tijdschriften/eva/2011/page/Eva_van_de_maand___Roneela_Ejaz/articles/article.esp?article=12224467
De petitie staat op de volgende link.
http://petities.nl/petitie/help-voorkomen-dat-roneela-om-het-leven-gebracht-wordt-in-haar-eigen-land
Namens Roneela Hartelijk dank dat je deze petitie wil tekenen of al getekend heb.
Laatst aangepast door
|
MARCOWAAL200
|
op zondag 4 september 2011, 16:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:23
|
|
|
|
Deze is ook mooi! Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: zondag 28 augustus 2011, 23:27
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | als je die haan zijn nek niet hebt omgedraaid zal het wel goed komen toch .. ?? |
Dan slaapt hij de volgende dag wel uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 00:10
|
|
|
|
|
Inmiddels getekend en ik zal voor haar bidden Marco
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 00:11
|
|
|
|
Frank, niet storen!!!! Josina slaapt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 00:18
|
|
|
|
|
Josina, ik wil je sterkte wensen. Ik hoop dat de operatie aan alle kanten mag slagen en dat je razendsnel weer opknapt. Kop op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 00:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Jolan is plots grijs... |
Oeps...vergeten op tijd te verlengen! Ik zie het ook net.
Quote Thomas: Jolan, ik denk niet dat het een goed idee is dat mensen moderator worden van het topic dat ze gestart zijn. Ik heb het sowieso niet op moderatoren, een gedachtenwisseling moet vrij zijn. CM kan nu desnoods ingrijpen en dat is meer dan genoeg. Anders krijgen we in elk topic een discussie over het modereren. We hebben hier al eerder een figuur gehad die zich de rol van moderator aanmat maar die daarvoor totaal onbekwaam was. De irritatie hierover, zeker ook bij mij, herinneren velen zich nog. Ik ga me niet storten in dit topic, maar iedere discussie waar personen worden aangevallen, terecht of niet, is al geen discussie meer en feitelijk onwaardig. Hoe ik over een discussie en over bijdragen denk, blijkt uit mijn manier hoe ik die bijdragen lever. En feitelijk geldt dat voor iedereen, mensen kunnen de wijze waarop ik schrijf waarderen of niet en het is een manier van schrijven waaruit impliciet ook blijkt hoe ik in ieder geval zelf vindt hoe het hoort. Het lijkt een onuitroeibaar fenomeen te zijn dat er altijd mensen zijn die zichzelf opwerpen als moderator. De Groninger driehoek heeft indertijd een lid hier bijna gekruisigd omdat yoga als occult bestempeld moest worden. Doordat een van hen verdween, een goede zaak, en de andere twee gematigder werden, is er een goed klimaat ontstaan en kwamen er goede en eerlijke discussies. Nu mensen duidelijk bezig zijn anderen onderuit te schoppen wordt de sfeer slecht en omdat mensen nu eenmaal niet van ruzie houden, zie je ook mensen vertrekken. Houdt je persoonlijke voor- of afkeuren buiten de inhoudelijke discussie, dat is zuiver en vervuil niet elk topic met allerlei zaken die afleiden. Daar zijn de vele loltopics voor. En dat geruzie leidt tot niets, de onderlinge afkeer druipt er af. Hoe verschillend de opvattingen binnen CM ook zijn - gelukkig - dit liefdeloze onderlinge gedoe zou in strijd behoren te zijn met de beginselen die we hier allemaal aanhangen.Thomas
Thomas, met de het dikgedrukte gedeelte ben ik het helemaal eens. Een discussie over modereren lijkt me vrij onzinnig en komt het forum niet ten goede. Bovendien ligt die taak me helemaal niet. De gedachtenwisseling moet zeker vrij zijn, daar doelde ik dan ook niet op zolang het binnen het onderwerp van de discussie valt.
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op maandag 29 augustus 2011, 00:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 05:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Wie groot gaat op eigen kwaliteiten, vol is van eigen prestatities en volmaaktheid, acht zich beter dan anderen. Hij ziet met minachtong neer op anderen neer. (aldus T.J. van Bavel) |
Hoogmoed is de grote tegenspeler van nederigheid toch? Nederigheid is de voedingsbron van liefde. Die liefde bestaat erin dat iemand uit zichzelf treedt om uit te gaan naar een ander. In de liefde of door de nederigheid gaat men loskomen van zichzelf om zo de anderen te erkennen. De hoogmoed is het tegenovergestelde. Daar draait alles om het 'ik' en de daarbij verbonden kwaliteiten die breed worden uitgesmeert en een minachting voor de anderen inhouden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 05:54
|
|
|
|
Het regent hard hier in Hoeven.
Nu even opzoeken wat een plintenladdertje is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 06:31
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Klopt Aagje627 is nooit nieuwsgierig  |
Stel ik eens een vraag uit bezorgdheid en dan word ik als nieuwsgierig beschouwd
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 29 augustus 2011, 06:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 06:49
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | Josina, ik wil je sterkte wensen. Ik hoop dat de operatie aan alle kanten mag slagen en dat je razendsnel weer opknapt. Kop op! |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 06:59
|
|
|
|
Iedereen een dikke van mij voor alle lieve bemoedigingen die ik hier mag ontvangen, zowel op het forum als via de mail!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 07:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Iedereen een dikke van mij voor alle lieve bemoedigingen die ik hier mag ontvangen, zowel op het forum als via de mail! |
ik geef je alvast een lieve beterschaps-knuffel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 07:17
|
|
|
|
moet je nu wat weten? Josina neemt zelfs haar...neen, ik zeg het maar niet we zullen het wel merken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
Berichten: 341
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 07:22
|
|
|
|
Josina, ik zie dat je online bent, ik denk aan je en bid voor je! Sterkte meis...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 07:35
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Het gaat in deze discussie wel om wat je dan onder euthanasie verstaat. Er zijn namelijk nogal wat verschillen hierover. Ook wordt er over passieve en actieve euthanasie gesproken. De passieve zou dan palliatieve sedatie inhouden. Omdat deze dingen veel verwarring scheppen zou ik het bij de woorden euthanasie en palliatieve sedatie willen houden. In mijn ogen is het verschil nog steeds dat euthanasie doelbewust levensbeeindigend is, en palliatieve sedatie een behandeling met medicatie is, die de dood niet veroorzaakt. Daarbij komt dat een arts palliatieve sedatie pas mag toepassen als de levensverwachting van de patient 2 weken of korter is. Dus alleen in de laatste levensfase. Bij euthanasie ligt dat heel anders en hoeft er geen einde van het leven inzicht zijn. |
Dank voor je reaktie... Heel duidelijk en kan ik me daar volledig bij aansluiten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 07:35
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Josina, ik zie dat je online bent, ik denk aan je en bid voor je! Sterkte meis...  |
Dank je wel!
|
|
| Naar boven |
|
|