ChristianMatch
 


Forum

Spijt!!!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2723 2724 2725 2726 2727 2728 2729 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
LADY876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 19:43
 
Lieve allemaal.

Mijn excuses dat ik nu pas reageer, ik schaam me!!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de bemoedigende berichten, ik vind het heel erg lief!!

Ik moet het verleden met die tattoos een plaats geven, maar dat is nou juist zo moeilijk, want die tattoos herinneren mij aan een rot periode.

Ik heb een tattoo op mijn arm die half staat, die moet eigenlijk afgemaakt worden omdat ik zo nog meer voor gek loop (vind ik).
Alleen denk ik dan, zal ik het nou wel doen? ik vind het tegenover de Heer zo moeilijk, want dan ga ik er toch mee door. En ook denk ik, ik laat dat stuk afmaken en dan KAP ik ermee met die tattoos, het doet me toch niks meer!!

Ik weet dat het tegenover God niet uitmaakt, want Hij kijkt naar je hart en niet naar het uiterlijk.
Ik vind het zo vervelend om elke dag met die tattoos te lopen, zoveel mogelijk lange mouwen aan, hoef ik en een ander ze ook niet te zien.
Of er schijt aan hebben, maar zo makkelijk is dat niet Boze smiley

Mensen met tattoos worden zo gauw in een hokje geplaatst, meteen veroordeeld, maar men weet meestal niet eens hoe het karakter van een persoon is, jammer is dat.

Heb er gewoon spijt van, maar moet er maar mee leren leven.

Even reactie op iemand zijn vraag; Ik denk niet dat het via de kerk betaald word, financieel ondersteund worden kan wel via de kerk dat weet ik, maar tattoos??? schaam me kapot, en laseren gaat meer als duizend euro inzitten, heb er niet zo weinig Gefrustreerde smiley

Ik wil gaan proberen het toch een plaats te geven en er mee te leren leven, dan maar altijd lange mouwen in de kerk aan, als het echt warm is dan ga ik niet naar de kerk, ik zweet nogal snel en kan lange mouwen dan helemaal niet hebben.

Liefs Lady
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 19:44
 
ROBIN273 schreef:
Ai das mooi balen...

ben je de lijst met namen kwijtgeraakt dan?

misschien heeft de redactie de matchgegevens nog van jou ergens?
met een beetje geluk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TATJE948





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:03
 
Donkere wolken smelten samen ( Droefenis)

De ziel verduisterd ( Afgesloten)

Een jonge vrouw glimlacht ( Hoop)

Een kind roept om aandacht (Berustend)

Een klok tikt de tijd weg ( Stilstaan)

De innerlijke rust keert weer ( Aanvaarden)

Het licht komt tot leven (Begin)

De duisternis wijkt ( Moedig)

De liefde ontwaakt ( Gevoel)

De mens is geraakt ( Vervuld)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:04
 
@Lady,

Ik weet natuurlijk niet wat jou tatoo voorstelt,
Maar ik denk niet dat je je hoeft te schamen als je christen bent en een tatoo hebt,
Je zou je tatoo natuurlijk ook afkunnen maken door er iets anders van te maken wat de oorspronkelijke bedoeling was, ( je zou het eens kunnen overleggen met de gene die hem zet, die mensen kunnen meestal waanzinnig creatief denken) en zo jou je je heden met je verleden samen laten komen als het ware...
Ik ben ook christen en heb meerdere tatoos waar ik me absoluut niet voor schaam,
IK weet waar ze voorstaan en ze horen bij mij,
Om nu te zeggen een christen hoort geen tatoos te hebben, gaat mijn inziens een beetje te ver...
In mijn ogen staat dan ook nergens in de bijbel dat je geen tatoo zou mogen hebben.
Wou ik toch ff kwijt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:09
 
BERT168 schreef:
huh.. hoezo niet bekend?...Woedende smiley Woedende smiley

dat is de mooiste plaats van Drenthe,ligt tussen Stadskanaal en Emmen....

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Het is gewoon een gehucht met 1 straat Clown smiley
Daar heb je alles mee gezegt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:11
 
Even een hersenspinsel van mij....
Is het niet zo dat we tegenwoordig het leven veel en veel langer kunnen rekken dan vroeger?
En wanneer is leven dan nog leven?
Als je enkel en alleen door " machines" in leven wordt gehouden, is dat dan nog daadwerkelijk leven?
Is het niet zo dat we doordat we het leven willen rekken het lijden juist verhogen?
En is het niet als leven lijden wordt sterven een verlossing kan zijn?
Verder denk ik dat er ook een heel groot verschil is tussen pasive en active euthanasie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:21
 
ERIKA129 schreef:
Het is gewoon een gehucht met 1 straat Clown smiley
Daar heb je alles mee gezegt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


dorpstraat of kerkstraat? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:22
 
ROADY641 schreef:
Ik herinnerde me een stuk dat ik ooit las over het komende totale controlesysteem: Project LUCID.

Graag wil ik het hier delen.

http://www.openbaring.org/lucid.html

Doe er vooral je voordeel mee.

Sorry, maar wat een onzin. Het is duidelijk dat de moderne technologie veel kwaad kan aanrichten als het verkeerd wordt ingezet. Maar deze site koppelt lukraak vanalles aan elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBIN273





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:27
 
Nou, de lijst moest je inleveren, en het enige wat ik kreeg was een mailtje met de nummers van je mathces...
Je kon dan op een link klikken om ze anoniem uit te nodigen om in te loggen op CM. Zulke mailtjes heb ik ook gehad van hun, maar hoe je in contact komt, geen flauw idee...

GR.
Robin

BERT168 schreef:
ben je de lijst met namen kwijtgeraakt dan?

misschien heeft de redactie de matchgegevens nog van jou ergens?
met een beetje geluk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:30
 
ROBIN273 schreef:
Nou, de lijst moest je inleveren, en het enige wat ik kreeg was een mailtje met de nummers van je mathces...
Je kon dan op een link klikken om ze anoniem uit te nodigen om in te loggen op CM. Zulke mailtjes heb ik ook gehad van hun, maar hoe je in contact komt, geen flauw idee...

GR.
Robin




Kan ook zijn dat ze geen lid meer zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:38
 
CROSSROAD317 schreef:
Wie heeft er zin om mee te gaan naar de band Trinity

Wanneer: 22 oktober 2011
Waar: 2de Exloërmond (Drenthe)
Aanvang: 20.30
Einde: 22.30

Kosten: € 12.50 + € 2,- reserveringskosten per ticket

Voor wie: Iedereen die van muziek houdt en het leuk vind om andere CM'ers te ontmoeten. Introducees zijn natuurlijk welkom ... Lachende smiley

Meer informatie ...

http://www.bandtrinity.nl/nl/tour-dates/item/28-trinity-live-

Klein voorproefje -- Trinity -- 4*4 -- X-Noizz Flevofestival

http://www.youtube.com/watch?v=0bxzxniN7zk


Crossroad
Billy
..
..
..
..

Zet je naam er maar bij

..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:39
 
je tatoo afmaken kost geld, evenals weg laseren.
ik denk niet dat je een eind op schiet met de tatoo af te maken.

laat het zo zoals het nu is, en gebruik het geld voor andere dingen.

ik zelf ben geen voorstander van tatoo zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:42
 
COOTJE711 schreef:
Naar mijn mening heeft een dominee/ priester een eigen mening èn mag hij deze uitdragen. Een dominee blijft herder dus moet hij steun geven maar daarnaast ook eerlijk (niet op een veroordelende manier) zijn standpunt aangeven èn mag hij de dienst weigeren.
Alleen vraag ik met het volgende af: hoe verloopt het kerkelijk als je over zo'n belangrijk punt niet op 1 lijn zit?
Is het niet zo dat je in hetzelfde kerkverband vaak hetzelfde denkt over dit punt??

Dan heb je een probleem in de kerkeraad, en die hebben een kerkorde waar ze zich aan moeten houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:43
 
Bericht 3000
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wil je ons wat vertellen Mario Knipoog smiley

Helaas niet niet nee, maar ken wel iemand die Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:46
 
ROBBEDOES873 schreef:
@Lady,

Ik weet natuurlijk niet wat jou tatoo voorstelt,
Maar ik denk niet dat je je hoeft te schamen als je christen bent en een tatoo hebt,
Je zou je tatoo natuurlijk ook afkunnen maken door er iets anders van te maken wat de oorspronkelijke bedoeling was, ( je zou het eens kunnen overleggen met de gene die hem zet, die mensen kunnen meestal waanzinnig creatief denken) en zo jou je je heden met je verleden samen laten komen als het ware...
Ik ben ook christen en heb meerdere tatoos waar ik me absoluut niet voor schaam,
IK weet waar ze voorstaan en ze horen bij mij,
Om nu te zeggen een christen hoort geen tatoos te hebben, gaat mijn inziens een beetje te ver...
In mijn ogen staat dan ook nergens in de bijbel dat je geen tatoo zou mogen hebben.
Wou ik toch ff kwijt Knipoog smiley
Ik denk dat iedereen dat toch anders beleeft en een plaats moet geven. Het is ook geen discussie over tattoes, het ligt dieper. Wat moet je doen met de littekens van je oude leven. Voor haar zijn die tattoos littekens van een leven dat ze achter zich gelaten heeft. En dat vind ik moet je ook respecteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:47
 
WILLEMIJN232 schreef:
Misschien kan je even uitleggen waar 2e Exloermond off all places ligt?
ik heb er nog nooit van gehoord?

Ken jij je klassiekers niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:48
 
ROBBEDOES873 schreef:
Even een hersenspinsel van mij....
Is het niet zo dat we tegenwoordig het leven veel en veel langer kunnen rekken dan vroeger?
En wanneer is leven dan nog leven?
Als je enkel en alleen door " machines" in leven wordt gehouden, is dat dan nog daadwerkelijk leven?
Is het niet zo dat we doordat we het leven willen rekken het lijden juist verhogen?
En is het niet als leven lijden wordt sterven een verlossing kan zijn?
Verder denk ik dat er ook een heel groot verschil is tussen pasive en active euthanasie.
Je hebt gelijk. Ik vind het ook vreemd om zwaar demente bejaarden een griepprik te laten geven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:49
 
Maandag 29 augustus, 1 Kor. 15: 29-34; Galgenmaal.

Eten we in onze huidige cultuur ons verdriet weg? Zoiets lijkt de apostel te beweren: dat het bij overdadig drankgebruik en andere overconsumptie gaat het om compensatiegedrag. Om het aanvullen van gemis dat we voelen. Ach, je leeft maar één keer, zo vergoelijken de ouders het gedrag van hun jeugdige zatlap. En bij het reisbureau beweren bejaarden, terwijl ze de tickets voor de cruise in hun binnenzak laten glijden: ‘Je moet er nu van genieten, want nu kan het nog.’
Vanbuiten ziet het er allemaal erg zonnig uit, maar eronder schuilt in feite verdriet, het trieste besef: straks is het met mij gedaan.
Mijn tante Alie bracht als oudste van dertien kinderen, na de vroegtijdige dood van haar moeder, blijmoedig de andere twaalf groot. En ook later in haar leven stelde ze niet haar eigen geluk centraal. Materieel had ze aan weinig genoeg. Liep ze daarmee niet veel mis? Raakte ze zo geen kostbare tijd kwijt voor zichzelf? Zo voelde ze dat niet, want voor haar besef zat ze heel erg ruim in haar tijd. Ze stierf vol verwachting.
We lezen dat de apostel in zijn leven, bij het verkondigen van Christus, vele moeiten voor lief neemt. Voor hem maakt dat niet uit, want hij gaat er vrolijk van uit dat zijn aardse tijd niet de enige tijd is die hij heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:57
 
MARIO216 schreef:
Ken jij je klassiekers niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



Is het niet waar pas die bosbrand was????? En trouwens? mijn roots liggen in Drente Mario dus kijk uit wat je zegt........ Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:58
 
RENATE619 schreef:
Maar op deze manier lijkt het alsof hij over de dood van een gemeentelid zijn punt wil maken. In mijn ogen is dat niet de manier. Zou het niet beter zijn, als hij kenbaar maakt niet achter de beslissing te staan van het gemeentelid, maar wel de uitvaart begeleid voor de nabestaanden en het iets tussen God en de betreffende persoon laat zijn?

Je denkt dan vanuit het oogpunt van de nabestaanden die de wens van de overledene respecteren.
Ik kijk in mijn reactie vanuit het oogpunt van de voorganger.
Ik vind het zijn goed recht om van de onnatuurlijke dood van zijn gemeente lid een punt te maken. Dat het gebeurt kan die voorganger weinig aan doen, maar hij kan, als hij tegen euthanasie is wel de stem van zijn geweten volgen door het desbetreffende gemeente lid niet te begraven en dus de laatste eer te bewijzen.
Er zullen vast ook wel andere voorgangers zijn die dit voor hem willen doen, lijkt me, dus dat is het probleem niet.

Ik vind dat de nabestaanden, de mening van de voorganger hebben te respecteren zoals iedereen recht heeft op een mening en respect hiervoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 20:59
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:04
 
MARIO216 schreef:
Helaas niet niet nee, maar ken wel iemand die Smiley met dichtgeplakte mond


Vertel het mij maar, ik vertel het niet verder......(ook niet aan Visser Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:06
 
MARISKA601 schreef:
dorpstraat of kerkstraat? Knipoog smiley


Crossroad zet het adres er niet bij dus er zal wel niet veel keus zijn....... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:08
 
WILLEMIJN232 schreef:
Crossroad zet het adres er niet bij dus er zal wel niet veel keus zijn....... Engeltje smiley


Zuiderdiep heet die ene straat...

niks geen kerkstraat/dorpstraat/schoolstraat..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:09
 
Hoi Susannah,

Je kan het stukje gebak ook delen he? Is ook een optie......

Het zijn prachtige woorden die je schrijft maar net wat ik al eerder heb aangegeven ik denk dat je in de praktijk gewoon je netjes moet gedragen zoals Jesus dat van ons verwacht en al die woorden over Hoogmoed en Nederigheid? We maken ons er allemaal weleens schuldig aan......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:11
 
ERIKA129 schreef:
Het is gewoon een gehucht met 1 straat Clown smiley
Daar heb je alles mee gezegt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mm je bedoelt net zo'n soort gehucht als bv veenendaal?

Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:11
 
Zullen we nu weer on topic gaan? Wie wil naar het concert van Trinity:

Cross
Billy
....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:12
 
BERT168 schreef:
huh.. hoezo niet bekend?...Woedende smiley Woedende smiley

dat is de mooiste plaats van Drenthe,ligt tussen Stadskanaal en Emmen....

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Woon jij er soms????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 29 augustus 2011, 21:13
 
WILLEMIJN232 schreef:
Vertel het mij maar, ik vertel het niet verder......(ook niet aan Visser Knipoog smiley )

Trouwens ben je veranderd in een windhoos Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2723 2724 2725 2726 2727 2728 2729 ... 6194 Volgende
Pagina 2726 van 6194