ChristianMatch
 


Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2732 2733 2734 2735 2736 2737 2738 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:08
 
http://youtu.be/PssiJ9ywc0g
Simply..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIMBRIEN639





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:29
 
JOSINA022 schreef:
Uiteraard heb ik ook zo mijn vragen en emoties en gelukkig zijn er mensen, ook hier, waar ik dat bij kwijt kan.

En als je goed gelezen hebt heb ik daar ook wel het forum voor gebruikt. Zoals je weet en zoals je mij kent is humor 1 van de dingen waar ik goed mijn emoties in kwijt kan.

Dat is zo José en dat weet ik van jou. Er zijn geloof ik weinig mensen die zo hun emoties verwerken.

Heel veel sterkte
Wim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:34
 
Hier schijnt volop de zon. Ik vraag me af hoe het in Drenthe of in het midden van het land is.

Ik denk dat ik het antwoord al weet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARC212





Berichten: 112

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:38
 
Ik kreeg vandaag een hele lieve email binnen(niet van cm), waar ik erg blij mee ben. Een bemoedigende mail waar ik wat aan heb. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:38
 
FRANKT627 schreef:
Hier schijnt volop de zon. Ik vraag me af hoe het in Drenthe of in het midden van het land is.

Ik denk dat ik het antwoord al weet Knipoog smiley

Ik dacht zal even vertellen hoe het weer in Drenthe is, maar je weet het schijnbaar al. Maar voor de rest op cm, op het moment nat in Drenthe. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:45
 
ANNE589 schreef:
Ik dacht zal even vertellen hoe het weer in Drenthe is, maar je weet het schijnbaar al. Maar voor de rest op cm, op het moment nat in Drenthe. Boze smiley

Ik neem aan dat je niet ergens aan het duiken bent waardoor je nattigheid voelt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
FRANKT627
op woensdag 31 augustus 2011, 12:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:00
 
Bah Josina die antibiotica maar het moet wel
Mijn kuur antibiotica is nog steeds bezig duurt tot en met maandag, voor operatie trad infectie op bij opstaande wond van mijn duim en moest spoed geopereerd en nu vrijdag terugkomen om hechtingen te verwijderen en verder afwachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:03
 
FRANKT627 schreef:
Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar... Kussende smiley

Ik...moeilijke vragen Verraste, verbaasde smiley Noooooooooooooooit toch?Engeltje smiley


Laatst aangepast door
JOSINA022
op woensdag 31 augustus 2011, 12:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:03
 
DE BILT - De afgelopen zomer was de natste sinds 1906. In juni, juli en augustus viel er landelijk gemiddeld 350 millimeter regen, 100 meer dan normaal.

Fijne vakantie gehad in Nederland Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:07
 
Suus is weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeehhh Geschokte, onthutste smiley
Het is vreselijk stil zonder haar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:08
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley het is nu niet omdat je in het ziekenhuis ligt dat je plots hele moeilijke vragen moet stellen...

Pfff, haar laptop meenemen naar het ziekenhuis...waar gaat het heen, waar gaat het heen... Gefrustreerde smiley

Waar gaat het heen?? Nergens natuurlijk Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:10
 
MARC212 schreef:
Ik kreeg vandaag een hele lieve email binnen(niet van cm), waar ik erg blij mee ben. Een bemoedigende mail waar ik wat aan heb. Knipoog smiley

Fijn voor je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:12
 
WILLEMIJN232 schreef:
Mario! Verraste, verbaasde smiley ik kan je moeder zijn...... Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit


moeders kunnen ook byzonder mooie benen hebben, hoor, willemijn!!

(heeft mijn moeder ook.........)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:15
 
HERMAN388 schreef:
Bah Josina die antibiotica maar het moet wel
Mijn kuur antibiotica is nog steeds bezig duurt tot en met maandag, voor operatie trad infectie op bij opstaande wond van mijn duim en moest spoed geopereerd en nu vrijdag terugkomen om hechtingen te verwijderen en verder afwachten.

De antibiotica loopt bij mij via het infuus, ik heb er gelukkig niet zoveel last van.
Maar ik hoop voor jou dat alles goed gaat, nadat de hechtingen eruit zijn.
Afwachten is nog wel het meest lastige hè?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:21
 
MARIO216 schreef:
Trouwens ben je veranderd in een windhoos Verraste, verbaasde smiley

die veroorza Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:23
 
JOSINA022 schreef:
De antibiotica loopt bij mij via het infuus, ik heb er gelukkig niet zoveel last van.
Maar ik hoop voor jou dat alles goed gaat, nadat de hechtingen eruit zijn.
Afwachten is nog wel het meest lastige hè?

Mijn rechterhand is de kracht veel minder geworden, zelfs kan de krant niet meer vasthouden, het doet nog steeds pijn en tintelt. Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:29
 
ERIC483 schreef:
Zuiver betoog?
- er wordt beweerd dat in de VS iedereen een onderhuidse chip krijgt tussen 2009 - 2012
- er wordt een totaal onduidelijke link gelegd met ISO 9000
- er wordt beweerd dat via spionage satellieten iedereen continu in de gaten wordt gehouden. Doordat er een signaal naar de GPS satellieten wordt gestuurd. Dat gaat in tegen alle beschikbare kennis over GPS, dus dan zou je op zijn minst verwachten dat er een kleine indicatie wordt gegeven hoe het werkt
- onder het kopje barcode wordt de link gelegd tussen barcode en het het teken van het beest door middel van een vage redenering

Voor de duidelijkheid: ik zeg absoluut niet dat de antichrist niet gebruik gaat maken van de beschikbare techniek. Natuurlijk is het mogelijk om mensen te herkennen op basis van informatie in hun paspoort. Tegenwoordig wordt daar een chip voor gebruikt. In de 2e wereld oorlog werd er 'gewoon' in het bevolkingsregister gekeken wie er Jood was. Met andere woorden, alle kwade machten gebruiken de beschikbare techniek.

Hmm oke Eric, je noemt een paar punten waarin je gelijk hebt.

Wat de antichrist gaat doen, dat staat reeds beschreven in Openbaringen.
Gods plan wordt toch wel uitgevoerd.
Voor een ieder die behouden wil worden, die kan lering uit LUCID trekken, en zich terdege voorbereiden. Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:32
 
HERMAN388 schreef:
Mijn rechterhand is de kracht veel minder geworden, zelfs kan de krant niet meer vasthouden, het doet nog steeds pijn en tintelt. Boze smiley

Vervelend voor je! Gebruik je wel goede pijnstillers? En is het wel mogelijk dat je hand weer de "oude" wordt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:57
 
ROADY641 schreef:
Hmm oke Eric, je noemt een paar punten waarin je gelijk hebt.

Wat de antichrist gaat doen, dat staat reeds beschreven in Openbaringen.
Gods plan wordt toch wel uitgevoerd.
Voor een ieder die behouden wil worden, die kan lering uit LUCID trekken, en zich terdege voorbereiden. Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn.
Nee Roady, ben ik niet met je eens. Het complot gehalte van dit gedoe is mij te hoog en te ongeloofwaardig. Zelf denk ik dat je je als christen het beste kan voorbereiden door je relatie met God te onderhouden, niet met het speculeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:20
 
HANNAH810 schreef:
moeders kunnen ook byzonder mooie benen hebben, hoor, willemijn!!

(heeft mijn moeder ook.........)



Het ging me niet zozeer om de benen maar meer om het feit dat ik ietsjes ouder ben dan Mario he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:20
 
FRANKT627 schreef:
die veroorza Smiley met dichtgeplakte mond


flauw, erg flauw zelfs.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:49
 
HERMAN388 schreef:
Wie gaan er mee naar het strand op zaterdag 19-11-2011?


hannah810, 38 jaar, regio 073
tink100, 43 jaar regio, 072
erika129, 37 jaar, regio 0318
josina022, 41 jaar, regio 030
maria576, 46 jaar, regio 038 o.v.
Marian096, 49 jaar, regio 0184

visser278, 44 jaar, regio 0113
frankt627, 47 jaar, regio 076
herman338, 49 jaar, regio 078
hanskamp186, 39 jaar, regio 0521


http://www.scheveningendenhaag.com/143/uitgaan-in-scheveningen.html

http://www.zoover.nl/nederland/zuid-holland/den-haag-incl-scheveningen-kijkduin/strand-kijkduin

Wie heeft mij opgegeven Smiley die vol vragen zit
Ikke niet en weet ook heel niet of ik mee ga dus graag mijn naam eraf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:52
 
JOSINA022 schreef:
Vervelend voor je! Gebruik je wel goede pijnstillers? En is het wel mogelijk dat je hand weer de "oude" wordt?

Als die hand weer de oude wordt moet ze opnieuw geopereerd worden. Zo blijven we dan maar bezig Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:55
 
ERIKA129 schreef:
Wie heeft mij opgegeven Smiley die vol vragen zit
Ikke niet en weet ook heel niet of ik mee ga dus graag mijn naam eraf.

Verraste, verbaasde smiley Ik sta er ook op en waarschijnlijk ben ik dan op weekend ivm de radiohobby...als ik een babysit voor Floshke vind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 14:17
 
HERMAN388 schreef:
Wie gaan er mee naar het strand op zaterdag 19-11-2011?


hannah810, 38 jaar, regio 073
tink100, 43 jaar regio, 072
Marian096, 49 jaar, regio 0184
maria576 ???


visser278, 44 jaar, regio 0113
herman338, 49 jaar, regio 078
hanskamp186, 39 jaar, regio 0521

het nadeel van veel berichtjes kan zijn dat het minder overzichtelijk wordt, erica; maar t is geregeld hoor meid

ik open wel een nieuw topic zodra duidelijk is of we naar scheveningen of kijkduin gaan..........
visser; welke kant wil je op? het was immers jouw en franks idee?
frank wil waarschijnlijk in t voorjaar; dus roep jij het maar.......

(in kijkduin is ook voor kinderen nog van alles te beleven trouwens!!)


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 31 augustus 2011, 15:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 14:31
 
CHATULIEM619 schreef:
Nee Roady, ben ik niet met je eens. Het complot gehalte van dit gedoe is mij te hoog en te ongeloofwaardig. Zelf denk ik dat je je als christen het beste kan voorbereiden door je relatie met God te onderhouden, niet met het speculeren.

Dat was ook precies waar ik op doelde Chat toen ik het had over "voorbereiden". Uiteraard bedoel ik daar de relatie met de Heer Jezus mee.
Immers: wie op Hem vertrouwen, zullen niet beschaamd uitkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNE589





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:29
 
FRANKT627 schreef:
Ik neem aan dat je niet ergens aan het duiken bent waardoor je nattigheid voelt? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Brrrrrr nee hoor, komt gewoon uit de lucht, en ik blijf lekker binnen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:42
 
FRANKT627 schreef:
Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar... Kussende smiley


Misschien een boterham met pindakaas? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:54
 
ANNE589 schreef:
Brrrrrr nee hoor, komt gewoon uit de lucht, en ik blijf lekker binnen Lachende smiley

UIt de lucht??? Met een valscherm??? Heb ik dan weer wel gedaan...erg leuk en minder gevaarlijk dan duiken...geen haaien enzo...

Het is hier niet zonnig. Wel bewolkt maar droog...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:55
 
MARISKA601 schreef:
Misschien een boterham met pindakaas? Knipoog smiley


een boterham met pindabahhhhh...trouwens, moet je niet naar de Vuelta kijken... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2732 2733 2734 2735 2736 2737 2738 ... 6194 Volgende
Pagina 2735 van 6194