| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Uiteraard heb ik ook zo mijn vragen en emoties en gelukkig zijn er mensen, ook hier, waar ik dat bij kwijt kan.
En als je goed gelezen hebt heb ik daar ook wel het forum voor gebruikt. Zoals je weet en zoals je mij kent is humor 1 van de dingen waar ik goed mijn emoties in kwijt kan. |
Dat is zo José en dat weet ik van jou. Er zijn geloof ik weinig mensen die zo hun emoties verwerken.
Heel veel sterkte Wim
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:34
|
|
|
|
Hier schijnt volop de zon. Ik vraag me af hoe het in Drenthe of in het midden van het land is.
Ik denk dat ik het antwoord al weet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
Berichten: 112
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:38
|
|
|
|
Ik kreeg vandaag een hele lieve email binnen(niet van cm), waar ik erg blij mee ben. Een bemoedigende mail waar ik wat aan heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hier schijnt volop de zon. Ik vraag me af hoe het in Drenthe of in het midden van het land is.
Ik denk dat ik het antwoord al weet  |
Ik dacht zal even vertellen hoe het weer in Drenthe is, maar je weet het schijnbaar al. Maar voor de rest op cm, op het moment nat in Drenthe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 11:45
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Ik dacht zal even vertellen hoe het weer in Drenthe is, maar je weet het schijnbaar al. Maar voor de rest op cm, op het moment nat in Drenthe.  |
Ik neem aan dat je niet ergens aan het duiken bent waardoor je nattigheid voelt?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 31 augustus 2011, 12:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:00
|
|
|
|
Bah Josina die antibiotica maar het moet wel Mijn kuur antibiotica is nog steeds bezig duurt tot en met maandag, voor operatie trad infectie op bij opstaande wond van mijn duim en moest spoed geopereerd en nu vrijdag terugkomen om hechtingen te verwijderen en verder afwachten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar...  |
Ik...moeilijke vragen Noooooooooooooooit toch?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 31 augustus 2011, 12:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:03
|
|
|
|
DE BILT - De afgelopen zomer was de natste sinds 1906. In juni, juli en augustus viel er landelijk gemiddeld 350 millimeter regen, 100 meer dan normaal.
Fijne vakantie gehad in Nederland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:07
|
|
|
|
Suus is weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeehhh Het is vreselijk stil zonder haar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het is nu niet omdat je in het ziekenhuis ligt dat je plots hele moeilijke vragen moet stellen...
Pfff, haar laptop meenemen naar het ziekenhuis...waar gaat het heen, waar gaat het heen...  |
Waar gaat het heen?? Nergens natuurlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:10
|
|
|
|
| MARC212 schreef: | Ik kreeg vandaag een hele lieve email binnen(niet van cm), waar ik erg blij mee ben. Een bemoedigende mail waar ik wat aan heb.  |
Fijn voor je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:12
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mario! ik kan je moeder zijn......  |
moeders kunnen ook byzonder mooie benen hebben, hoor, willemijn!!
(heeft mijn moeder ook.........)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:15
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Bah Josina die antibiotica maar het moet wel Mijn kuur antibiotica is nog steeds bezig duurt tot en met maandag, voor operatie trad infectie op bij opstaande wond van mijn duim en moest spoed geopereerd en nu vrijdag terugkomen om hechtingen te verwijderen en verder afwachten. |
De antibiotica loopt bij mij via het infuus, ik heb er gelukkig niet zoveel last van. Maar ik hoop voor jou dat alles goed gaat, nadat de hechtingen eruit zijn. Afwachten is nog wel het meest lastige hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:21
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Trouwens ben je veranderd in een windhoos  |
die veroorza
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:23
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | De antibiotica loopt bij mij via het infuus, ik heb er gelukkig niet zoveel last van. Maar ik hoop voor jou dat alles goed gaat, nadat de hechtingen eruit zijn. Afwachten is nog wel het meest lastige hè? |
Mijn rechterhand is de kracht veel minder geworden, zelfs kan de krant niet meer vasthouden, het doet nog steeds pijn en tintelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
Berichten: 208
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:29
|
|
|
|
| ERIC483 schreef: | Zuiver betoog? - er wordt beweerd dat in de VS iedereen een onderhuidse chip krijgt tussen 2009 - 2012 - er wordt een totaal onduidelijke link gelegd met ISO 9000 - er wordt beweerd dat via spionage satellieten iedereen continu in de gaten wordt gehouden. Doordat er een signaal naar de GPS satellieten wordt gestuurd. Dat gaat in tegen alle beschikbare kennis over GPS, dus dan zou je op zijn minst verwachten dat er een kleine indicatie wordt gegeven hoe het werkt - onder het kopje barcode wordt de link gelegd tussen barcode en het het teken van het beest door middel van een vage redenering
Voor de duidelijkheid: ik zeg absoluut niet dat de antichrist niet gebruik gaat maken van de beschikbare techniek. Natuurlijk is het mogelijk om mensen te herkennen op basis van informatie in hun paspoort. Tegenwoordig wordt daar een chip voor gebruikt. In de 2e wereld oorlog werd er 'gewoon' in het bevolkingsregister gekeken wie er Jood was. Met andere woorden, alle kwade machten gebruiken de beschikbare techniek. |
Hmm oke Eric, je noemt een paar punten waarin je gelijk hebt.
Wat de antichrist gaat doen, dat staat reeds beschreven in Openbaringen. Gods plan wordt toch wel uitgevoerd. Voor een ieder die behouden wil worden, die kan lering uit LUCID trekken, en zich terdege voorbereiden. Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:32
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Mijn rechterhand is de kracht veel minder geworden, zelfs kan de krant niet meer vasthouden, het doet nog steeds pijn en tintelt.  |
Vervelend voor je! Gebruik je wel goede pijnstillers? En is het wel mogelijk dat je hand weer de "oude" wordt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:57
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | Hmm oke Eric, je noemt een paar punten waarin je gelijk hebt.
Wat de antichrist gaat doen, dat staat reeds beschreven in Openbaringen. Gods plan wordt toch wel uitgevoerd. Voor een ieder die behouden wil worden, die kan lering uit LUCID trekken, en zich terdege voorbereiden. Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn. | Nee Roady, ben ik niet met je eens. Het complot gehalte van dit gedoe is mij te hoog en te ongeloofwaardig. Zelf denk ik dat je je als christen het beste kan voorbereiden door je relatie met God te onderhouden, niet met het speculeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:20
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | moeders kunnen ook byzonder mooie benen hebben, hoor, willemijn!!
(heeft mijn moeder ook.........) |
Het ging me niet zozeer om de benen maar meer om het feit dat ik ietsjes ouder ben dan Mario he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:20
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | die veroorza  |
flauw, erg flauw zelfs.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:49
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wie gaan er mee naar het strand op zaterdag 19-11-2011?
hannah810, 38 jaar, regio 073 tink100, 43 jaar regio, 072 erika129, 37 jaar, regio 0318 josina022, 41 jaar, regio 030 maria576, 46 jaar, regio 038 o.v. Marian096, 49 jaar, regio 0184
visser278, 44 jaar, regio 0113 frankt627, 47 jaar, regio 076 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
http://www.scheveningendenhaag.com/143/uitgaan-in-scheveningen.html
http://www.zoover.nl/nederland/zuid-holland/den-haag-incl-scheveningen-kijkduin/strand-kijkduin |
Wie heeft mij opgegeven Ikke niet en weet ook heel niet of ik mee ga dus graag mijn naam eraf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Vervelend voor je! Gebruik je wel goede pijnstillers? En is het wel mogelijk dat je hand weer de "oude" wordt? |
Als die hand weer de oude wordt moet ze opnieuw geopereerd worden. Zo blijven we dan maar bezig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 13:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wie heeft mij opgegeven Ikke niet en weet ook heel niet of ik mee ga dus graag mijn naam eraf. |
Ik sta er ook op en waarschijnlijk ben ik dan op weekend ivm de radiohobby...als ik een babysit voor Floshke vind.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 14:17
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wie gaan er mee naar het strand op zaterdag 19-11-2011?
hannah810, 38 jaar, regio 073 tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576 ???
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 |
het nadeel van veel berichtjes kan zijn dat het minder overzichtelijk wordt, erica; maar t is geregeld hoor meid
ik open wel een nieuw topic zodra duidelijk is of we naar scheveningen of kijkduin gaan.......... visser; welke kant wil je op? het was immers jouw en franks idee? frank wil waarschijnlijk in t voorjaar; dus roep jij het maar.......
(in kijkduin is ook voor kinderen nog van alles te beleven trouwens!!)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 31 augustus 2011, 15:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
Berichten: 208
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 14:31
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nee Roady, ben ik niet met je eens. Het complot gehalte van dit gedoe is mij te hoog en te ongeloofwaardig. Zelf denk ik dat je je als christen het beste kan voorbereiden door je relatie met God te onderhouden, niet met het speculeren. |
Dat was ook precies waar ik op doelde Chat toen ik het had over "voorbereiden". Uiteraard bedoel ik daar de relatie met de Heer Jezus mee. Immers: wie op Hem vertrouwen, zullen niet beschaamd uitkomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik neem aan dat je niet ergens aan het duiken bent waardoor je nattigheid voelt?  |
Brrrrrr nee hoor, komt gewoon uit de lucht, en ik blijf lekker binnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar...  |
Misschien een boterham met pindakaas?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:54
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Brrrrrr nee hoor, komt gewoon uit de lucht, en ik blijf lekker binnen  |
UIt de lucht??? Met een valscherm??? Heb ik dan weer wel gedaan...erg leuk en minder gevaarlijk dan duiken...geen haaien enzo...
Het is hier niet zonnig. Wel bewolkt maar droog...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:55
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Misschien een boterham met pindakaas?  |
een boterham met pindabahhhhh...trouwens, moet je niet naar de Vuelta kijken...
|
|
| Naar boven |
|
|