ChristianMatch
 


Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2738 2739 2740 2741 2742 2743 2744 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WIMBRIEN639





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:43
 
ERIKA129 schreef:
Je zou jaloers worden Knipoog smiley
Heerlijk he Lachende smiley

Je, echt heerlijk.
Ik heb trouwens de afgelopen 2 weken elke dag echt wel anderhalf uur of buiten kunenn zijn. Zo slechtw as het ook niet. Alleen kwestie van het goeie moment uitzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:44
 
ERIKA129 schreef:
Volgens mij wil ze je omkopen Frank Clown smiley
Je mag komen als je drop meeneemt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ssssssssssst, Erika, geen slapende waakhonden wakker maken Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:51
 
ERIKA129 schreef:
Jammer ik denk dan komt tie hier ook langs gezellig Clown smiley

Hmmm...eerst bossche bollen eten bij Frank op zijn zonneschommelbankje en dan door naar Visser om vuurtje te gaan stoken. Uiteraard onderweg genietend van de overheerlijke dropjes Clown smiley

Ik kan mij geen betere thuiskomst wensen....jullie zijn lief, dat jullie dit voor mij willen doen Kussende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:02
 
FRANKT627 schreef:
Een vrouw Geschokte, onthutste smiley ik heb naar het schijnt niet de juiste kleren, geen lach en ook niet het goede geloof...ben wel blij dat Prikkie en Floshke er nog zijn...

Over onvoorwaardelijke liefde gesproken...bij dieren daarvan geen gebrek! Knipoog smiley
En toch bennie best lief hoor Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:03
 
ERIKA129 schreef:
euh valt minderwaardigheidscomplex onder mooiste moment van de dag? Gefrustreerde smiley
Gij zijt best een lief manneke maar ze motten het willen zien he Knipoog smiley

Heb geprobeerd het iets minder zwaar te laten zijn, nu hopen dat ie erin trapt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:05
 
Bovendien schept dit een gevaarlijk precedent. Je kunt mensen in je pv mail wel vertellen wat het 06nummer is, maar het is niet goed dit zo op het forum te zetten. Jij zou toch ook niet willen dat iedereen je telefoonnr. heeft? Haal dat er nu van af, dan voorkom je moeilijkheden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:10
 
CHATULIEM619 schreef:
Bovendien schept dit een gevaarlijk precedent. Je kunt mensen in je pv mail wel vertellen wat het 06nummer is, maar het is niet goed dit zo op het forum te zetten. Jij zou toch ook niet willen dat iedereen je telefoonnr. heeft? Haal dat er nu van af, dan voorkom je moeilijkheden.

het is het uitje van visser, chatuliem en willemijn,
hij vroeg me het toe te voegen aan het bericht, en daar is hij vrij in;
zou hij zich bedenken dan haal ik het nummer alsnog weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:12
 
Je gelooft toch niet dat dat nummer echt is?

Het zou wel een extreem foute grap zijn om iemands mobiele nummer op de site te plaatsen, en even extreem onverstandig om je eigen nummer erop te zetten


Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 1 september 2011, 18:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:14
 
HANNAH810 schreef:
het is het uitje van visser, chatuliem en willemijn,
hij vroeg me het toe te voegen aan het bericht, en daar is hij vrij in;
zou hij zich bedenken dan haal ik het nummer alsnog weg.


Daar heb je weer helemaal gelijk in Hannah, ik zal me er niet meer mee bemoeien........ Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:23
 
ERIKA129 schreef:
Je zou jaloers worden Knipoog smiley
Heerlijk he Lachende smiley

je kan nog al vlug jaloers zijn Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:04
 
JOSINA022 schreef:
Ssssssssssst, Erika, geen slapende waakhonden wakker maken Gefrustreerde smiley

je zou maar al te graag hebben dat ik kom...
Visser gaat ook graag op kraambezoek...hij brengt dan wel een visje mee of een lampje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:05
 
ERIKA129 schreef:
Volgens mij wil ze je omkopen Frank Clown smiley
Je mag komen als je drop meeneemt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je hoofdpijn is over zeker Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:06
 
JOSINA022 schreef:
Hmmm...eerst bossche bollen eten bij Frank op zijn zonneschommelbankje en dan door naar Visser om vuurtje te gaan stoken. Uiteraard onderweg genietend van de overheerlijke dropjes Clown smiley

Ik kan mij geen betere thuiskomst wensen....jullie zijn lief, dat jullie dit voor mij willen doen Kussende smiley Knipoog smiley

en na jouw bezoekje kunnen Visser en ik dan naar het ziekenhuis op een 'speciale' afdeling Gefrustreerde smiley

Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:07
 
JOSINA022 schreef:
Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje Kussende smiley

...het is toch zo spijtig allemaal...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:08
 
ERIKA129 schreef:
Geduld jongen geduld er komt vast wel weer eens wat Knipoog smiley
Het is toch een dating-contact site? Clown smiley

Ik twijfel heel erg aan de 2 zinnen die je schreef...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:09
 
FRANKT627 schreef:
en na jouw bezoekje kunnen Visser en ik dan naar het ziekenhuis op een 'speciale' afdeling Gefrustreerde smiley

Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge

Ow in 1 dag verhuisd? Clown smiley
Knappe mannen he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:09
 
FRANKT627 schreef:
Ik twijfel heel erg aan de 2 zinnen die je schreef...

Tja Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:11
 
FRANKT627 schreef:
Je hoofdpijn is over zeker Boze smiley

Bijna hij suddert nog beetje na Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:12
 
FRANKT627 schreef:
je kan nog al vlug jaloers zijn Boze smiley

Ja weet jij alles van he Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:16
 
ERIKA129 schreef:
Ow in 1 dag verhuisd? Clown smiley
Knappe mannen he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dank je wel...eindelijk eens een lief woord Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:18
 
ERIKA129 schreef:
euh valt minderwaardigheidscomplex onder mooiste moment van de dag? Gefrustreerde smiley
Gij zijt best een lief manneke maar ze motten het willen zien he Knipoog smiley

Toch nog iemand met een beetje mensenkennis...

Lachende smiley Ik heb mijn kijkglazen terug gevonden...ik was die even kwijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:30
 
JOLAN931 schreef:
Je gelooft toch niet dat dat nummer echt is?

Het zou wel een extreem foute grap zijn om iemands mobiele nummer op de site te plaatsen, en even extreem onverstandig om je eigen nummer erop te zetten

Je kan het proberen voor de grap. Maar vooruit wie gaat er strandwandelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:39
 
HANNAH810 schreef:
het is het uitje van visser, chatuliem en willemijn,
hij vroeg me het toe te voegen aan het bericht, en daar is hij vrij in;
zou hij zich bedenken dan haal ik het nummer alsnog weg.
Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor je eigen bijdrage. Daarom vraag ik je om dat nummer weg te halen.
Als Visser zelf dat wil doen, kan niemand hem tegenhouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIAN146





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:39
 
Ik heb gekeken wat de auteur zelf bedoelde met McDonaldisering van de kerk. Hij lijkt daarbij niet uit te gaan van een tegenstelling van een geMcDonaliseerde evangelische gemeente en een zuiver gebleven calvinistische cq. gereformeerde gemeente. Ik citeer hierbij:

"...In de afgelopen maanden heeft het label ‘McChurch' (over de McDonaldisering van de kerk) me nogal achtervolgd....Zonder daar nu weer op in te gaan, wil ik wel gezegd hebben dat een McChurch precies daar de fout in gaat waar het dit wezen van de kerk betreft. De organisatie wint het van het organisme, de formaliteiten winnen het van de spontaniteit, de opgelegde regels winnen het uiteindelijk ook van de missionaire intimiteit. De structuur van een kerk is bedoeld om het gemeenteleven alle gelegenheid te geven. Het instituut kerk is louter en alleen faciliterend bedoeld - zij is geen doel op zich. Waar de organisatie, de regels en de formaliteiten de overhand krijgen, worden kerkleden in een keurslijf geperst en wordt het spontane karakter van de missionaire gemeenschap gehinderd, of misschien wel uitgeblust...."

Bron: <http://www.whitefield.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=55>

Met vriendelijke groet,
Christian146
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MICHAEL592





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:41
 
Beste CM leden!

Op zaterdag 10 september gaan we wandelen over de Strabrechtse Heide.
Verzamelen om 16.00 uur aan Huize Witven te Someren.
(weg van Heeze naar Someren, links net voor Someren)
Om 18.30 uur gaan we pannekoeken eten bij De Hoijse Hoeve aldaar.
Kinderen ook welkom!

Meld je aan!
Stuur even een bericht naar Michael592.

Tot ziens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:44
 
CHRISTIAN146 schreef:
Ik heb gekeken wat de auteur zelf bedoelde met McDonaldisering van de kerk. Hij lijkt daarbij niet uit te gaan van een tegenstelling van een geMcDonaliseerde evangelische gemeente en een zuiver gebleven calvinistische cq. gereformeerde gemeente. Ik citeer hierbij:

"...In de afgelopen maanden heeft het label ‘McChurch' (over de McDonaldisering van de kerk) me nogal achtervolgd....Zonder daar nu weer op in te gaan, wil ik wel gezegd hebben dat een McChurch precies daar de fout in gaat waar het dit wezen van de kerk betreft. De organisatie wint het van het organisme, de formaliteiten winnen het van de spontaniteit, de opgelegde regels winnen het uiteindelijk ook van de missionaire intimiteit. De structuur van een kerk is bedoeld om het gemeenteleven alle gelegenheid te geven. Het instituut kerk is louter en alleen faciliterend bedoeld - zij is geen doel op zich. Waar de organisatie, de regels en de formaliteiten de overhand krijgen, worden kerkleden in een keurslijf geperst en wordt het spontane karakter van de missionaire gemeenschap gehinderd, of misschien wel uitgeblust...."

Bron: <http://www.whitefield.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=55>

Met vriendelijke groet,
Christian146
tjonge jonge zeg. Zuiver gereformeerd gebleven? Geloof je echt dat ze zuiverder zijn in de refo kerken dan ergens anders??? Als je de eerste gemeente gekend had had je die afgestoten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:56
 
Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.

Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????

Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:07
 
FRANKT627 schreef:
...het is toch zo spijtig allemaal...

Ach jongen toch, wat is er allemaal zo spijtig, wil je er over praten? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:08
 
FRANKT627 schreef:
je zou maar al te graag hebben dat ik kom...
Visser gaat ook graag op kraambezoek...hij brengt dan wel een visje mee of een lampje...

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:09
 
FRANKT627 schreef:
je zou maar al te graag hebben dat ik kom...
Visser gaat ook graag op kraambezoek...hij brengt dan wel een visje mee of een lampje...


Frank......weet je al wat er zaterdag te doen is? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2738 2739 2740 2741 2742 2743 2744 ... 6194 Volgende
Pagina 2741 van 6194