| Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
Berichten: 23
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Je zou jaloers worden Heerlijk he  |
Je, echt heerlijk. Ik heb trouwens de afgelopen 2 weken elke dag echt wel anderhalf uur of buiten kunenn zijn. Zo slechtw as het ook niet. Alleen kwestie van het goeie moment uitzoeken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:44
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Volgens mij wil ze je omkopen Frank Je mag komen als je drop meeneemt  |
Ssssssssssst, Erika, geen slapende waakhonden wakker maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 17:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jammer ik denk dan komt tie hier ook langs gezellig  |
Hmmm...eerst bossche bollen eten bij Frank op zijn zonneschommelbankje en dan door naar Visser om vuurtje te gaan stoken. Uiteraard onderweg genietend van de overheerlijke dropjes
Ik kan mij geen betere thuiskomst wensen....jullie zijn lief, dat jullie dit voor mij willen doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een vrouw ik heb naar het schijnt niet de juiste kleren, geen lach en ook niet het goede geloof...ben wel blij dat Prikkie en Floshke er nog zijn... |
Over onvoorwaardelijke liefde gesproken...bij dieren daarvan geen gebrek! En toch bennie best lief hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | euh valt minderwaardigheidscomplex onder mooiste moment van de dag? Gij zijt best een lief manneke maar ze motten het willen zien he  |
Heb geprobeerd het iets minder zwaar te laten zijn, nu hopen dat ie erin trapt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:05
|
|
|
|
|
Bovendien schept dit een gevaarlijk precedent. Je kunt mensen in je pv mail wel vertellen wat het 06nummer is, maar het is niet goed dit zo op het forum te zetten. Jij zou toch ook niet willen dat iedereen je telefoonnr. heeft? Haal dat er nu van af, dan voorkom je moeilijkheden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
Berichten: 4047
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Bovendien schept dit een gevaarlijk precedent. Je kunt mensen in je pv mail wel vertellen wat het 06nummer is, maar het is niet goed dit zo op het forum te zetten. Jij zou toch ook niet willen dat iedereen je telefoonnr. heeft? Haal dat er nu van af, dan voorkom je moeilijkheden. |
het is het uitje van visser, chatuliem en willemijn, hij vroeg me het toe te voegen aan het bericht, en daar is hij vrij in; zou hij zich bedenken dan haal ik het nummer alsnog weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
Berichten: 1181
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:12
|
|
|
|
Je gelooft toch niet dat dat nummer echt is?
Het zou wel een extreem foute grap zijn om iemands mobiele nummer op de site te plaatsen, en even extreem onverstandig om je eigen nummer erop te zetten
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op donderdag 1 september 2011, 18:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | het is het uitje van visser, chatuliem en willemijn, hij vroeg me het toe te voegen aan het bericht, en daar is hij vrij in; zou hij zich bedenken dan haal ik het nummer alsnog weg. |
Daar heb je weer helemaal gelijk in Hannah, ik zal me er niet meer mee bemoeien........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 18:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Je zou jaloers worden Heerlijk he  |
je kan nog al vlug jaloers zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ssssssssssst, Erika, geen slapende waakhonden wakker maken  |
je zou maar al te graag hebben dat ik kom... Visser gaat ook graag op kraambezoek...hij brengt dan wel een visje mee of een lampje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Volgens mij wil ze je omkopen Frank Je mag komen als je drop meeneemt  |
Je hoofdpijn is over zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:06
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hmmm...eerst bossche bollen eten bij Frank op zijn zonneschommelbankje en dan door naar Visser om vuurtje te gaan stoken. Uiteraard onderweg genietend van de overheerlijke dropjes
Ik kan mij geen betere thuiskomst wensen....jullie zijn lief, dat jullie dit voor mij willen doen  |
en na jouw bezoekje kunnen Visser en ik dan naar het ziekenhuis op een 'speciale' afdeling
Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:07
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank je wel hoor, van jou kan ik op aan, inmiddels schijnt hier ook het zonnetje  |
...het is toch zo spijtig allemaal...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geduld jongen geduld er komt vast wel weer eens wat Het is toch een dating-contact site?  |
Ik twijfel heel erg aan de 2 zinnen die je schreef...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en na jouw bezoekje kunnen Visser en ik dan naar het ziekenhuis op een 'speciale' afdeling
Euh...kom maar, ik woon in Helmond en Visser woont in Brugge |
Ow in 1 dag verhuisd? Knappe mannen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik twijfel heel erg aan de 2 zinnen die je schreef... |
Tja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je hoofdpijn is over zeker  |
Bijna hij suddert nog beetje na
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je kan nog al vlug jaloers zijn  |
Ja weet jij alles van he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:16
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ow in 1 dag verhuisd? Knappe mannen he  |
Dank je wel...eindelijk eens een lief woord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:18
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | euh valt minderwaardigheidscomplex onder mooiste moment van de dag? Gij zijt best een lief manneke maar ze motten het willen zien he  |
Toch nog iemand met een beetje mensenkennis...
Ik heb mijn kijkglazen terug gevonden...ik was die even kwijt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:30
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Je gelooft toch niet dat dat nummer echt is?
Het zou wel een extreem foute grap zijn om iemands mobiele nummer op de site te plaatsen, en even extreem onverstandig om je eigen nummer erop te zetten |
Je kan het proberen voor de grap. Maar vooruit wie gaat er strandwandelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | het is het uitje van visser, chatuliem en willemijn, hij vroeg me het toe te voegen aan het bericht, en daar is hij vrij in; zou hij zich bedenken dan haal ik het nummer alsnog weg. | Je bent en blijft zelf verantwoordelijk voor je eigen bijdrage. Daarom vraag ik je om dat nummer weg te halen. Als Visser zelf dat wil doen, kan niemand hem tegenhouden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
Berichten: 61
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:39
|
|
|
|
Ik heb gekeken wat de auteur zelf bedoelde met McDonaldisering van de kerk. Hij lijkt daarbij niet uit te gaan van een tegenstelling van een geMcDonaliseerde evangelische gemeente en een zuiver gebleven calvinistische cq. gereformeerde gemeente. Ik citeer hierbij:
"...In de afgelopen maanden heeft het label ‘McChurch' (over de McDonaldisering van de kerk) me nogal achtervolgd....Zonder daar nu weer op in te gaan, wil ik wel gezegd hebben dat een McChurch precies daar de fout in gaat waar het dit wezen van de kerk betreft. De organisatie wint het van het organisme, de formaliteiten winnen het van de spontaniteit, de opgelegde regels winnen het uiteindelijk ook van de missionaire intimiteit. De structuur van een kerk is bedoeld om het gemeenteleven alle gelegenheid te geven. Het instituut kerk is louter en alleen faciliterend bedoeld - zij is geen doel op zich. Waar de organisatie, de regels en de formaliteiten de overhand krijgen, worden kerkleden in een keurslijf geperst en wordt het spontane karakter van de missionaire gemeenschap gehinderd, of misschien wel uitgeblust...."
Bron: <http://www.whitefield.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=55>
Met vriendelijke groet, Christian146
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MICHAEL592
|
Berichten: 8
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:41
|
|
|
|
Beste CM leden!
Op zaterdag 10 september gaan we wandelen over de Strabrechtse Heide. Verzamelen om 16.00 uur aan Huize Witven te Someren. (weg van Heeze naar Someren, links net voor Someren) Om 18.30 uur gaan we pannekoeken eten bij De Hoijse Hoeve aldaar. Kinderen ook welkom!
Meld je aan! Stuur even een bericht naar Michael592.
Tot ziens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:44
|
|
|
|
| CHRISTIAN146 schreef: | Ik heb gekeken wat de auteur zelf bedoelde met McDonaldisering van de kerk. Hij lijkt daarbij niet uit te gaan van een tegenstelling van een geMcDonaliseerde evangelische gemeente en een zuiver gebleven calvinistische cq. gereformeerde gemeente. Ik citeer hierbij:
"...In de afgelopen maanden heeft het label ‘McChurch' (over de McDonaldisering van de kerk) me nogal achtervolgd....Zonder daar nu weer op in te gaan, wil ik wel gezegd hebben dat een McChurch precies daar de fout in gaat waar het dit wezen van de kerk betreft. De organisatie wint het van het organisme, de formaliteiten winnen het van de spontaniteit, de opgelegde regels winnen het uiteindelijk ook van de missionaire intimiteit. De structuur van een kerk is bedoeld om het gemeenteleven alle gelegenheid te geven. Het instituut kerk is louter en alleen faciliterend bedoeld - zij is geen doel op zich. Waar de organisatie, de regels en de formaliteiten de overhand krijgen, worden kerkleden in een keurslijf geperst en wordt het spontane karakter van de missionaire gemeenschap gehinderd, of misschien wel uitgeblust...."
Bron: <http://www.whitefield.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=55>
Met vriendelijke groet, Christian146 | tjonge jonge zeg. Zuiver gereformeerd gebleven? Geloof je echt dat ze zuiverder zijn in de refo kerken dan ergens anders??? Als je de eerste gemeente gekend had had je die afgestoten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 19:56
|
|
|
|
Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.
Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????
Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ...het is toch zo spijtig allemaal... |
Ach jongen toch, wat is er allemaal zo spijtig, wil je er over praten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je zou maar al te graag hebben dat ik kom... Visser gaat ook graag op kraambezoek...hij brengt dan wel een visje mee of een lampje... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 20:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | je zou maar al te graag hebben dat ik kom... Visser gaat ook graag op kraambezoek...hij brengt dan wel een visje mee of een lampje... |
Frank......weet je al wat er zaterdag te doen is?
|
|
| Naar boven |
|
|