ChristianMatch
 


Forum

ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2740 2741 2742 2743 2744 2745 2746 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:40
 
GRIFFIN748 schreef:
modderaar-ambities, Chat?

Smiley met dichtgeplakte mond

misschien cm-verkeersregelaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:42
 
MARIO216 schreef:
Je blijft een schat he, zo zorgzaam over de mannen



kijk, dat zijn nu de mannen, die zoiets zeggen...... Kussende smiley
En nu niet meer plagen he Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:42
 
JOSINA022 schreef:
Teveel gedronken? Clown smiley Gefrustreerde smiley

Frank heeft woonhuis in Helmond en weekendtent in Maastricht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:44
 
HERMAN388 schreef:
Frank heeft woonhuis in Helmond en weekendtent in Maastricht

En de zon in Hoeven Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:46
 
JOSINA022 schreef:
Sinds Frank dat bedacht heeft

Boze smiley volgens mij heb je geen last meer van de operatie hé?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:47
 
JOSINA022 schreef:
Teveel gedronken? Clown smiley Gefrustreerde smiley

Op de duur zou ik nog beginnen met drinken....allez schol Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:48
 
WILLEMIJN232 schreef:
kijk, dat zijn nu de mannen, die zoiets zeggen...... Kussende smiley
En nu niet meer plagen he Smiley die vol vragen zit

W-tje is een zorgzame, hulpzame en ook aardige dame, die niet willen plagen voor laagwonende eenzame mannekes Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:48
 
Het is nog steeds warm hier in Hoeven na een heerlijke zonnige dag... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:49
 
HERMAN388 schreef:
W-tje is een zorgzame, hulpzame en ook aardige dame, die niet willen plagen voor laagwonende eenzame mannekes Knipoog smiley

Je kan nog steeds je tekst wijzigen hoor, Herman.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:51
 
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet toe doen wat wij vinden of wat wij zeggen.

Jij bent degene die zich er voor schaamt
Jij bent degene die ze weg wil hebben
Jij bent degene waar het om gaat, want wij lopen er niet mee.

En als dat zo ligt bij jou, dan moet je doen wat je hart je ingeeft.
Indien mogelijk weg laten halen, of accepteren dat ze blijven en er mee om leren gaan.
Het maakt helemaal niet uit of wij het juist wel zondig vinden of juist niet.
Het is helemaal niet belangrijk of de een geloofd dat een tatoo van een dode niet mag om te rouwen, en de ander zegd dat tatoo's absoluut niet mogen, en weer een ander dat tatoo's juist mooi zijn.

Het is niet wie je nu bent, maar wie je vroeger was.
Wie je NU bent, daar gaat het om. En als je tatoo's daar niet bij horen voor jouw gevoel, dan(indien mogelijk) moeten ze weg. Maar kun je er mee leven...laat ze lekker zitten en denk aan leuke dingen ipv vroeger.

Ik bedoel het niet rot, maar het gaat en draait om jou, En total niet om wat wij ervan vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:51
 
FRANKT627 schreef:
Het is nog steeds warm hier in Hoeven na een heerlijke zonnige dag... Lachende smiley


maar je bent nog niet thuis hè
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:51
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley volgens mij heb je geen last meer van de operatie hé?

Het is even lekker afreageren vanavond Huilende smiley, smiley in tranen Eind v/d middag een pittig gesprek gevoerd met de uroloog en was zeer verhelderend!
Morgen vertel ik meer, het was vandaag zeer druk in m'n koppie en ben nu dan ook erg moe Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:52
 
VISSER278 schreef:
Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.

Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????

Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen.

een hele pagina "ruis" om niets dus...........
wie gaat er nog mee naar scheveningen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:52
 
FRANKT627 schreef:
Op de duur zou ik nog beginnen met drinken....allez schol Clown smiley

Een idee van mijn kant...zou het Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:54
 
FRANKT627 schreef:
Het is nog steeds warm hier in Hoeven na een heerlijke zonnige dag... Lachende smiley

Wat vind ik dat sneu voor je Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:56
 
JOLAN931 schreef:
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet toe doen wat wij vinden of wat wij zeggen.

Jij bent degene die zich er voor schaamt
Jij bent degene die ze weg wil hebben
Jij bent degene waar het om gaat, want wij lopen er niet mee.

En als dat zo ligt bij jou, dan moet je doen wat je hart je ingeeft.
Indien mogelijk weg laten halen, of accepteren dat ze blijven en er mee om leren gaan.
Het maakt helemaal niet uit of wij het juist wel zondig vinden of juist niet.
Het is helemaal niet belangrijk of de een geloofd dat een tatoo van een dode niet mag om te rouwen, en de ander zegd dat tatoo's absoluut niet mogen, en weer een ander dat tatoo's juist mooi zijn.

Het is niet wie je nu bent, maar wie je vroeger was.
Wie je NU bent, daar gaat het om. En als je tatoo's daar niet bij horen voor jouw gevoel, dan(indien mogelijk) moeten ze weg. Maar kun je er mee leven...laat ze lekker zitten en denk aan leuke dingen ipv vroeger.

Ik bedoel het niet rot, maar het gaat en draait om jou, En total niet om wat wij ervan vinden.

Helemaal mee eens Jolan! Met daarbij de aanvulling dat God je echt niet minder liefheeft, je bent en blijft een parel in Gods hand!

En draait het daar niet alleen om? Om jouw oprechte liefde voor God? En wetende wat Jezus ook voor jou gedaan heeft?


Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 1 september 2011, 22:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 21:57
 
HANNAH810 schreef:
een hele pagina "ruis" om niets dus...........
wie gaat er nog mee naar scheveningen?


Ik kreeg toch wel even complimentjes Hannah, dus om nu even voor niets te zeggen...... Verraste, verbaasde smiley Jammer weer.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:02
 
HANNAH810 schreef:
een hele pagina "ruis" om niets dus...........
wie gaat er nog mee naar scheveningen?

Ik had mij al opgeven op het andere lijstje, maar voor alle zekerheid hier ook nog ff.

Josina022, 41 jr, regio 030
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:04
 
HANNAH810 schreef:
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)

hallo allemaal;
zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.

we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad;
het parkeren is hier gratis.

hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom;
http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond
Zwarte Pad
2586 HZ
Scheveningen


vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.

aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen.
kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92

aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel;
ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........

tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij
binky beer
Strandweg 11F
2586 JK
Scheveningen

hieronder de link van het restaurant;
http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen


omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.

mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen.
als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit;
http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757


voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar
tink100, 43 jaar regio, 072
Marian096, 49 jaar, regio 0184
maria576, 46 jaar, regio 038
josina022, 41 jaar, regio 030

visser278, 44 jaar, regio 0113
herman338, 49 jaar, regio 078
hanskamp186, 39 jaar, regio 0521
mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)


ik hoop op veel gezelligheid;
succes met de organisatie, visser!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:04
 
JOSINA022 schreef:
Ik had mij al opgeven op het andere lijstje, maar voor alle zekerheid hier ook nog ff.

Josina022, 41 jr, regio 030

en ik denk er plots aan dat ik niet mee kan...ik moet naar een begrafenis die dag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:04
 
FRANKT627 schreef:
en ik denk er plots aan dat ik niet mee kan...ik moet naar een begrafenis die dag...
Wat een rare opmerking Frank...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:05
 
FRANKT627 schreef:
en ik denk er plots aan dat ik niet mee kan...ik moet naar een begrafenis die dag...

en dat weet je nu al?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:07
 
JOLAN931 schreef:
en dat weet je nu al?

Hij bedoelt een bezoek bij de Waalsdorpervlakte, ligt er vlakbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:08
 
JOSINA022 schreef:
Het is even lekker afreageren vanavond Huilende smiley, smiley in tranen Eind v/d middag een pittig gesprek gevoerd met de uroloog en was zeer verhelderend!
Morgen vertel ik meer, het was vandaag zeer druk in m'n koppie en ben nu dan ook erg moe Gefrustreerde smiley

Wat zei de uroloog dan? Was het goed nieuws?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:16
 
HANNAH810 schreef:
een hele pagina "ruis" om niets dus...........
wie gaat er nog mee naar scheveningen?

Er zijn toch wel meer topics die 'om niets gaan 'toch? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INGE750





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:17
 
LEANDRAQK595 schreef:
hoi Jolanda, zo te lezen heb je een leuke discussie opgewekt. inmiddels wordt er al over van alles gesproken,...en ik vraag me af of jij je antwoord al hebt? Lachende smiley
Ik denk dat jij de enige bent die een antwoord heeft. gelukkig leven wij niet meer onder de wet, maar onder de genade. en ik moest denken aan de volgende tekst:

1 Korinthe 6:12
"alle dingen zijn mij geoorloofd, maar niet alle dingen zijn nuttig."

Als jij dicht bij jezus leeft en als jij vrede in je hart heb bij de dingen die je doet dan is het goed. En als Hij het niet met je eens is met wat je doet, en je blijft dicht bij hem leven, dan maakt hij het je echt wel duidelijkKnipoog smiley

succes!

Wat een mooi antwoord! Ik heb wel eens een lot gekocht, maar op de één of andere manier voelt het meespelen met een loterij voor mij niet goed. Het maakt mij onrustig, dus koop ik maar geen loten meer.

Hoewel... op de bazaar van onze kerk koop ik dan wel weer lootjes voor het rad van fortuin, omdat ik weet dat ik daarmee de pot van de kerk spek. Knipoog smiley Wat vinden jullie daar dan van?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:20
 
FRANKT627 schreef:
Wat zei de uroloog dan? Was het goed nieuws?

Het was meer een pittig gesprek vanuit mijn kant, aangezien ik 2 urologen had die er beide hun eigen beleid erop nahielden. Ik kon dat dus echt niet waarderen en ben de confrontatie aangegaan.

De uroloog waar ik vanmiddag mee gesproken heb wordt nu de enige die zich nog met mij bemoeit en met zijn beleid kan ik mij ook het meest in vinden.

Het abces in mijn buik is dus niet weg...het is te actief en het bracht te grote risico's met zich mee.
En de catheter die geplaatst is tussen mijn nier en mijn blaas is voldoende voor de komende 6 weken en die drain in mij nier kan dus nu al afgebouwd gaan worden ipv pas over 2-4 weken.

En dat abces, tja dat is iets gynaecologisch en deze uroloog heeft even helder weergegeven dat ik hierna dus weer onder gynaecologie ga vallen én dat hij geen garanties kan geven dat dat abces niet meer voor problemen zal zorgen.
Het feit dat er nu geen urine meer in mijn buik stroomt is wel gunstig, maar geeft geen garanties.

Kijk dit is heldere taal en hier kan ik wat mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:25
 
INGE750 schreef:
Wat een mooi antwoord! Ik heb wel eens een lot gekocht, maar op de één of andere manier voelt het meespelen met een loterij voor mij niet goed. Het maakt mij onrustig, dus koop ik maar geen loten meer.

Hoewel... op de bazaar van onze kerk koop ik dan wel weer lootjes voor het rad van fortuin, omdat ik weet dat ik daarmee de pot van de kerk spek. Knipoog smiley Wat vinden jullie daar dan van?
Wat ik er van vind?

Ergens wel een beetje hypocriet. Maar zijn dit niet heel veel dingen in het leven? Ik heb zelf ook wel een paar van die hypocriete standpunten, maar je moet ergens je grenzen stellen om niet van kwaad tot erger te gaan. Ik denk dat iedereen wel zoiets heeft waarin hij/zij niet rechtlijnig is, en dat zie ik niet als verkeerd, maar als het stellen van grenzen voor jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:52
 
Ik heb een PC probleem.
Ik moet een artikel aanleveren in een platte tekst???
Heb het al even gegoogled en daar snap ik niets van. is er misschien iemand op CM die mij dit in lekentaal (en op mijn computer niveau) kan vertellen??? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:59
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb een PC probleem.
Ik moet een artikel aanleveren in een platte tekst???
Heb het al even gegoogled en daar snap ik niets van. is er misschien iemand op CM die mij dit in lekentaal (en op mijn computer niveau) kan vertellen??? Smiley die vol vragen zit

De term platte tekst wordt wel gebruikt om tekstdocumenten aan te duiden waarin dergelijke versieringen ontbreken. Tekstverwerkingsapplicaties kunnen hun documenten als platte tekst bewaren. Ook webbrowsers kunnen webpagina's als platte tekst bewaren. Onder Microsoft Windows wordt voor zulke tekstbestanden meestal de extensie .TXT gebruikt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2740 2741 2742 2743 2744 2745 2746 ... 6194 Volgende
Pagina 2743 van 6194