ChristianMatch
 


Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2807 2808 2809 2810 2811 2812 2813 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:06
 
FRANKT627 schreef:
neen, ben mails aan het verwijderen Gefrustreerde smiley
Eigenlijk zouden ze wel zo'n knop mogen uitvinden waarmee je een hele reeks mails kan aanklikken en verwijderen.

Tegen het einde van de rit is mijn muis versleten...en mijn vinger ook Boze smiley

RSI vinger?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:06
 
JOSINA022 schreef:
Vrouwen? Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Geschokte, onthutste smiley 386 vrouwen...neen, dank je. Eentje is meer dan genoeg...maar ja... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:06
 
[b][quote]Roady[/b]

Een eerlijke opmerking van je Erika.
Je kent dus de oorzaak van je slapeloosheid.
Gedachten die je niet onder controle krijgt.
Dan is de volgende vraag wellicht:
Hoe krijg je rust in je gedachten?

Zou "het geloof" je daarmee van dienst kunnen zijn?
En als je de rust in je bol krijgt, zou je dan vredig kunnen slapen?


je stelt mij hier een vraag ik antwoord daarop maar vervolgens reageer je nergens meer op jammer!


Laatst aangepast door
ERIKA129
op donderdag 15 september 2011, 12:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:08
 
Woedende smiley zie ik net dat ik ook nog eens 505 verzonden mails moet verwijderen ook... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:08
 
JOSINA022 schreef:
Doe maar een cocktailtje Clown smiley

o je wil voor pampes liggen een paar dagen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:08
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley 386 vrouwen...neen, dank je. Eentje is meer dan genoeg...maar ja... Verlegen lachende smiley




Salomo had er 1000...
Dus 386 moet te overzien zijn... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:10
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley zie ik net dat ik ook nog eens 505 verzonden mails moet verwijderen ook... Gefrustreerde smiley

Kan je toch allemaal selecteren en in een keer verwijderen?
of ben ik nu blond Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:11
 
ERIKA129 schreef:
Kan je toch allemaal selecteren en in een keer verwijderen?
of ben ik nu blond Clown smiley

Ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:11
 
ERIKA129 schreef:
o je wil voor pampes liggen een paar dagen Clown smiley

Mjammie Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:13
 
FRANKT627 schreef:
Ja

ow dank u Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:14
 
ERIKA129 schreef:
Kan je toch allemaal selecteren en in een keer verwijderen?
of ben ik nu blond Clown smiley

zeer waarschijnlijk Knipoog smiley zie dat je nog wel moet vinken... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:16
 
COOTJE711 schreef:
zeer waarschijnlijk Knipoog smiley zie dat je nog wel moet vinken... Lachende smiley

Ja ik weet het wel hihi.
effe Frankie stangen Clown smiley vind tie zo leuk namelijk Knipoog smiley
Maar als ik mijn gewone mailbox leeg dan hoef ik niks aan te vinken echter op cm wel das waar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:17
 
JOSINA022 schreef:
Mjammie Kwijlende smiley


Een winterslaap houden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:22
 
VISSER278 schreef:
0 - 0


Ajax ... een club met zoveel ambitie ... geen woorden maar daden ...

0 - 0 ze zullen wel veel na te praten hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:27
 
PIETER649 schreef:
heb je daar vaker last van?
daar kun je iets aan doen hoor!
overleg eens met je huisarts Knipoog smiley Clown smiley


Gaat jouw huisarts dan off-topic

Kom je met een verstuikte enkel en ga je weg met een ingepakte zeurzak ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:30
 
FRANKT627 schreef:
Vandaag wil ik ons oud-Cm-collegaatje Marijan072 van harte feliciteren met haar verjaardag...

Een mooi en bijzonder nieuw levensjaar wens ik haar toe.




He Marijan ... van harte gefeliciteerd met je verjaardag ... feliciteer je zus ook maar ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:30
 
ROADY641 schreef:
Quote:
Dus jij gelooft niet dat je een Vader in de hemel hebt, die het beste met jou voorheeft...

Dat was mijn eerlijke vraag aan jou.
Je doet net alsof je daar overheen gelezen hebt Shanita...

Ik doe nooit 'net alsof'.

Ik geloof wel in God die het beste met mij voorheeft. Júist wel.

Lachende smiley
--

Waarom die vraag: Dus jij gelooft niet dat je een Vader in de hemel hebt, die het beste met jou voorheeft...

Omdat ik het niet zo op heb met gebedsgenezers?

God heeft het zó goed met mij voor, dat mijn ogen zijn geopend wat betreft gebeds'genezers'. En andere dwalingen.

Heeft iemand daar wel een andere mening over is dat prima, daarom is dit een discussieforum. Dan heb ik daar ook respect voor.

En ik ga hier niet mijn mond houden omdat ik anders denk dan sommigen anderen. Waarom zou ik?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 september 2011, 12:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:37
 
Ff weer een update...

Ben inmiddels een week thuis en heb alweer 2 controles gehad.

Het abces zit en draagt nog behoorlijk. Op zich goed dat het draagt, maar minder goed is dat het nog niet minder wordt.

Wat betreft mijn hb...uitslag krijg ik maandag (net als alle andere waardes), maar de klachten worden niet minder, dus veel gestegen zal het nog niet zijn.
Maar zolang ze niet bellen is het iig niet gezakt naar het niveau dat ik weer een bloedtransfusie nodig zal hebben en dat is weer positief.

De inwendige catheter mag er pas 31 oktober uit, die moet dus langer dan gepland blijven zitten. Dit omdat mijn lijf erg traag is in het genezen.

Beide artsen hebben wel gemeld dat het nog wel heel lang kan gaan duren voordat ik echt weer de oude ben. Ik ben nu 4 maanden bezig en volgens de gynaecoloog kan ik er rustig het dubbele van gaan maken voordat ik weer mijn normale en werkzame leven terug heb.

Intussentijd nog steeds flink aan de pijnstillers en vooral niets kunnen. Alles dat ik doe is teveel. Gisteravond ben ik wel naar de Bijbelkring geweest en dat was fijn, maar wel met gevolg dat vannacht weer erg veel pijn heb gehad en er nu weer uitzie (en voel) als een spook.
Maar het weegt niet op tegen het fijne van het samenzijn gisteravond!

Ik verlies nog steeds de moed niet, hoewel het wel een aanslag is op mijn geduld zo langzamerhand. En die extreme moeheid, pijn en lamlendigheid maakt het er niet beter op.

Dus helaas...ik blijf jullie nog ff vervelen hier...heb tijd in overvloed Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:42
 
[quote=ERIKA129][b][b]

Ja Roady, jij schrijft dat stuk aan Erika, op de bladzijde hiervoor.

Zij reageert daar uitgebreid op, en je reageerd niet meer..???



Jammer.


Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 september 2011, 12:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:42
 
FRANKT627 schreef:
Vandaag wil ik ons oud-Cm-collegaatje Marijan072 van harte feliciteren met haar verjaardag...

Een mooi en bijzonder nieuw levensjaar wens ik haar toe.



Hey Marijan, gefeliciteerd en wens je een hele fijne dag .

liefs uut het noorden .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:44
 
FRANKT627 schreef:
neen, ben mails aan het verwijderen Gefrustreerde smiley
Eigenlijk zouden ze wel zo'n knop mogen uitvinden waarmee je een hele reeks mails kan aanklikken en verwijderen.

Tegen het einde van de rit is mijn muis versleten...en mijn vinger ook Boze smiley


als je nou de mails selecteert die je wilt houden, verplaats je die naar een een andere map (wel even aanmaken) en verwijder je de rest van de mails met één druk op de knop.
Ga op postvak in of op verzonden staan, rechtermuisknop -- map opschonenen of alles verwijderen ... een Belg kan de was doen ... Smiley die vol vragen zit (hoewel)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:46
 
[quote=ERIKA129]Ja ik weet het wel hihi.
effe Frankie stangen Clown smiley vind tie zo leuk namelijk Knipoog smiley
quote]

Hij geniet met volle teugen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:46
 
MARISKA601 schreef:
Een winterslaap houden?

Roep je mij dan wel ff wanneer het sneeuwt? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:51
 
JOSINA022 schreef:
Ff weer een update...

Ben inmiddels een week thuis en heb alweer 2 controles gehad.

Het abces zit en draagt nog behoorlijk. Op zich goed dat het draagt, maar minder goed is dat het nog niet minder wordt.

Wat betreft mijn hb...uitslag krijg ik maandag (net als alle andere waardes), maar de klachten worden niet minder, dus veel gestegen zal het nog niet zijn.
Maar zolang ze niet bellen is het iig niet gezakt naar het niveau dat ik weer een bloedtransfusie nodig zal hebben en dat is weer positief.

De inwendige catheter mag er pas 31 oktober uit, die moet dus langer dan gepland blijven zitten. Dit omdat mijn lijf erg traag is in het genezen.

Beide artsen hebben wel gemeld dat het nog wel heel lang kan gaan duren voordat ik echt weer de oude ben. Ik ben nu 4 maanden bezig en volgens de gynaecoloog kan ik er rustig het dubbele van gaan maken voordat ik weer mijn normale en werkzame leven terug heb.

Intussentijd nog steeds flink aan de pijnstillers en vooral niets kunnen. Alles dat ik doe is teveel. Gisteravond ben ik wel naar de Bijbelkring geweest en dat was fijn, maar wel met gevolg dat vannacht weer erg veel pijn heb gehad en er nu weer uitzie (en voel) als een spook.
Maar het weegt niet op tegen het fijne van het samenzijn gisteravond!

Ik verlies nog steeds de moed niet, hoewel het wel een aanslag is op mijn geduld zo langzamerhand. En die extreme moeheid, pijn en lamlendigheid maakt het er niet beter op.

Dus helaas...ik blijf jullie nog ff vervelen hier...heb tijd in overvloed Knipoog smiley


Hoi Josina,

Gelukkig dat je de moed niet verliest.

In een ander topic werd geschreven over vertrouwen hebben en vertrouwen houden.
Ik hoop en bid dat je je vertrouwen houdt in God de Vader, dat Hij ondanks alle moeilijkheden en ziektes dicht bij jou staat en blijft staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:54
 
CHATULIEM619 schreef:
Waarom heb je dan in je nickname Savant staan? Ik veronderstel niet dat je dat bent.

Misschien vindt hij dat een goede naam ofzo.

Mijn gebruikersnaam is Shanita. Die heb ik ook niet gekozen op 'betekenis'.

Ik wilde een naam die zoveel mogelijk op mijn echte naam lijkt.

Pas wéken later hoorde ik van iemand de betekenis.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 15 september 2011, 12:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 12:55
 
CROSSROAD317 schreef:
Hoi Josina,

Gelukkig dat je de moed niet verliest.

In een ander topic werd geschreven over vertrouwen hebben en vertrouwen houden.
Ik hoop en bid dat je je vertrouwen houdt in God de Vader, dat Hij ondanks alle moeilijkheden en ziektes dicht bij jou staat en blijft staan.

Dat vertrouwen heb ik zeker! Niets maar dan ook niets kan mijn vertrouwen in Hem nadelig beinvloeden. Ik weet dat God niet wil wat ik allemaal dooe moet maken, maar ik merk en voel zeker dat God het wel gebruikt.

God zal alles medewerken ten goede...dat vertrouwen heb ik altijd gehad en ook de ervaring dat dat echt zo is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:00
 
Quote:
Mijn gebruikersnaam is Shanita. Die heb ik ook niet gekozen op 'betekenis'.
wèl een mooie betekenis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:02
 
ERIKA129 schreef:
Maar van die punten heb ik geen last chat!!!!!!!!
Ik geef aan in dat stukje dat het niet zo slecht gevonden is van Roady, dat dat niet direct op jou van toepassing is, wil niet zeggen dat dat niet waar is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:03
 
Voor alle ouders:

http://youtu.be/6_it6By5h2U
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 13:05
 
CROSSROAD317 schreef:
Gaat jouw huisarts dan off-topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Quote:
offe..... kom je om je zeurzak te laten verwijderen maar je vertrekt met een hypochondrische breuk
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2807 2808 2809 2810 2811 2812 2813 ... 6194 Volgende
Pagina 2810 van 6194