
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Toch loert het kwaad op ons, continue. Efeze 6 geeft daarvoor trouwens de oplossing. Je hebt gelijk dat er Één God is, de enige God, de schepper van hemel en aarde, Hij die zijn Zoon heeft gegeven voor onze Redding. Wij, christenen, kinderen Gods, strijden tegen de hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen. Als de angst voor de duivel ons meer beheerst dan de overwinning van Christus daarop, zijn we zeker niet goed bezig. Het is dan ook van belang dat we ons wapenen door de wapenuitrusting van God aan te trekken anders kunnen we de listen van de duivel niet onderscheiden en dus ook geen stand houden tegen die listen ... Juist door het aantrekken van de wapenuitrusting van God, zijn we bezig met de Waarheid, Gerechtigheid, Evangelie, Geloof, Verlossing en de Geest als Gods Woord ... Al deze punten zijn samen het Licht en aangezien satan het kwaad is, het kwaad kan het Licht niet verdragen ... Zullen wij door het dragen van de wapenuitrusting van God ten volle kunnen genieten van het Volbrachte werk van Jezus Christus ...
Efeziërs 6:10 Ten slotte, zoek uw kracht in de Heer, in de kracht van zijn macht. 11 Trek de wapenrusting van God aan om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel. 12 Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen. 13 Neem daarom de wapens van God op om weerstand te kunnen bieden op de dag van het kwaad, om goed voorbereid stand te kunnen houden. 14 Houd stand, met de waarheid als gordel om uw heupen, de gerechtigheid als harnas om uw borst, 15 de inzet voor het evangelie van de vrede als sandalen aan uw voeten, 16 en draag bovenal het geloof als schild waarmee u alle brandende pijlen van hem die het kwaad zelf is kunt doven. 17 Draag als helm de verlossing en als zwaard de Geest, dat wil zeggen Gods woorden. 18 Laat u bij het bidden leiden door de Geest, iedere keer dat u bidt; blijf waakzaam en bid voortdurend voor alle heiligen. (NBV) | Uiteraard heb je helemaal gelijk Cross, maar ik vind dat Thomas ook gelijk heeft. In geestelijke strijd denk ik dat mensen een hele grote denkfout maken. Ze geven de duivel nl. meer macht dan dat hij toekomt. Ten eerste om te stellen, dat alle zonde die je begaat de schuld van de duivel is. In mijn ogen is hij helemaal niet zo sterk. Verleidingen worden verleidingen als we het toestaan. In 9 van de 10 gevallen hebben we voldoende ruimte en tijd om van tevoren je niet in een verleidelijke situatie te begeven. En als we dan vallen voor verleiding, geven we hem de schuld. Ik geloof dat we daar boven kunnen staan, als we willen. Het tweede, waardoor de duivel teveel macht krijgt, is als ons leven er alleen op gericht is hem te verdrijven...ons geloof is meer dan alleen strijd leveren, het is leven in de liefde van de Heer. Ons geloof moet gericht zijn op het nieuwe leven en zou een voortdurend loflied moeten zijn voor Hem. Het derde, waardoor de duivel teveel macht krijgt, is gebukt gaan onder het oordeel Gods. Veel mensen denken dat ze geen overwinningsleven kunnen lijden of mogen lijden, want God is een God van genade. Omdat wij niet de autoriteit zien die God ons gegeven heeft gaan we door het leven als machteloze christenen, gebukt onder zonde en oordeel. De duivel heeft veel macht toegedicht gekregen, maar hij heeft het in feite niet. We geven hem teveel macht omdat we zo weinig beseffen, dat God ons bevrijd heeft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:51
|
|
|
|
Een gedeelte van het gebed staat er al, voor de volledigheid plaats ik het hele gebed. Want het gaat om het geheel en niet om een deel er van.
Dagelijks gebed voor genezing
Hemelse Vader, ik dank U voor Uw Levend Woord. U hebt gezegd dat Uw Woord Leven is voor diegenen die het vinden en dat het medicijn is voor hun vlees. Vandaag pas ik, onder belijdenis van mijn geloof, Uw Woord toe op mijn lichaam door het uit te spreken.
U zei in Psalm 139:14 dat ik heel wonderbaar ben toebereid en dat Uw werken wonderbaarlijk zijn. Ik verklaar dat ik door U geschapen ben en dat ik een geweldige schepping ben. Ik spreek ziekte en aandoening vandaag aan en proclameer dat ze overeenkomstig Fil. 2:10 zich moeten buigen voor de machtige naam van de Heer Jezus Christus.
Iedere naam op hemel, op aarde en onder de aarde, buigt zijn knie voor Jezus naam.
Ik spreek mijn lichaam vandaag aan en verklaar dat ik er autoriteit over heb. Ik beveel het om het Woord van God te ontvangen. In Matth.8:17 staat dat Jezus mijn ziekte gedragen heeft, en mijn zwakheden op Zich heeft genomen.Hemelse Vader, ik dank U dat de zelfde Geest die Jezus uit de dood deed opstaan, in mij woont en mijn sterfelijk lichaam levend maakt.
Ik spreek mijn immuun systeem aan en beveel het in overeenstemming te komen met het Woord van God. Mijn immuun systeem zal ziekte en aandoening in mijn lichaam vernietigen en zijn werk goed doen, want daartoe heeft God het geschapen.
Ik dank U, Vader, dat iedere cel in mijn lichaam reageert op Uw Woord. Uw Woord doortrekt mijn lichaam van top tot teen. Ik belijd dat het Woord van God vlees geworden is in mij.
In Psalm 103:3 staat dat U, Vader, al mijn ongerechtigheden vergeeft en al mijn ziektes geneest. Vader, dat heeft U gezegd en ik maak die woorden ook tot mijn belijdenis. Ik oordeel niet naar wat voor ogen is, ik oordeel naar Uw Levende Woord. Het is Uw Woord dat in mij leeft en gezondheid en genezing brengt in ieder deel van mijn lichaam.
Hemelse Vader, Ik verheug me in Uw belofte van goddelijke gezondheid. U hebt het gezegd en ik geloof het! Vandaag verklaar ik, dat ik Uw belofte van genezing zal zien manifesteren in mijn lichaam.
Genezing is er voor mij, omdat Jezus de prijs + 2000 jaar geleden betaald heeft. God hield zo veel van mij dat Hij Zijn Zoon gezonden heeft om te sterven aan het kruis, zodat ik leven kon ervaren naar Gods bedoeling. Zijn overvloedig leven manifesteert zich in mij, maakt mij heel, naar lichaam, ziel en geest. Amen.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 17 september 2011, 13:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:54
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Een geldboom, althans bij mij blijft die groeien  |
Ik mocht net komen plukken bij de buren , helaas bleek het een perenboom te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
Berichten: 1146
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Uiteraard heb je helemaal gelijk Cross, maar ik vind dat Thomas ook gelijk heeft. In geestelijke strijd denk ik dat mensen een hele grote denkfout maken. Ze geven de duivel nl. meer macht dan dat hij toekomt. Ten eerste om te stellen, dat alle zonde die je begaat de schuld van de duivel is. In mijn ogen is hij helemaal niet zo sterk. Verleidingen worden verleidingen als we het toestaan. In 9 van de 10 gevallen hebben we voldoende ruimte en tijd om van tevoren je niet in een verleidelijke situatie te begeven. En als we dan vallen voor verleiding, geven we hem de schuld. Ik geloof dat we daar boven kunnen staan, als we willen. Het tweede, waardoor de duivel teveel macht krijgt, is als ons leven er alleen op gericht is hem te verdrijven...ons geloof is meer dan alleen strijd leveren, het is leven in de liefde van de Heer. Ons geloof moet gericht zijn op het nieuwe leven en zou een voortdurend loflied moeten zijn voor Hem. Het derde, waardoor de duivel teveel macht krijgt, is gebukt gaan onder het oordeel Gods. Veel mensen denken dat ze geen overwinningsleven kunnen lijden of mogen lijden, want God is een God van genade. Omdat wij niet de autoriteit zien die God ons gegeven heeft gaan we door het leven als machteloze christenen, gebukt onder zonde en oordeel. De duivel heeft veel macht toegedicht gekregen, maar hij heeft het in feite niet. We geven hem teveel macht omdat we zo weinig beseffen, dat God ons bevrijd heeft... |
Toch is er 1 vast gegeven...er is God..het goede én de Satan..de gevallen engel...de Morgenster...het kwade...
Daartussen kunnen wij kiezen..wie volgen wij? de Satan..het kwade de verleiding tot verkeerde keuzes ...of? God...het goede..de allerbeste keus, Die ons geluk op het oog heeft..
Het is dan wel onze keus en onze verantwoordelijkheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Rij ik naar Vlissingen, 40 km. , om bij Dennis te gaan kijken.....wist ongeveer waar het moest zijn, kan ik dat voetbalveld nérgens vinden. Zelfs een postbode die er rond liep kon me niet helpen.  |
Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is me wat daar in Pieten-stad...ik zal eens effe komen kijken want anders zit je straks helemaal zonder CM en wij zonder jou  |
met kijken is mijn computer nog niet gerepareerd he????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:12
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Toch is er 1 vast gegeven...er is God..het goede én de Satan..de gevallen engel...de Morgenster...het kwade...
Daartussen kunnen wij kiezen..wie volgen wij? de Satan..het kwade de verleiding tot verkeerde keuzes ...of? God...het goede..de allerbeste keus, Die ons geluk op het oog heeft..
Het is dan wel onze keus en onze verantwoordelijkheid. |
Welk punt wil je nu maken gezien de gaande discussie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
Berichten: 1663
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja, jij wilt het maybe niet weten maar ik daarentegen begrijp er geen snars van...dus, enige uitleg kan in dit geval geen kwaad.
wat zeg je nu? Had Pieter een soft moment en bood hij zijn excuses aan? Is dit dan zo'n halleluja-moment? |
Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:32
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden.....  |
Hij heeft zo'n sprekende wegvinder maar die staat ingesteld op de heide in Ede...en hoe hij dat moet veranderen??? Het is een Zeeuw en dus ook een beetje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:33
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ga eens op je rug op de achterbank van je auto liggen frank.......misschien gaat er dan een lampje branden  |
Grinnik .. grijns ..
Voordat FrankT op de achterbank gaat liggen ... heeft tie de deur van de auto al dichtgedaan ... denk dat dat lampje nooit gaat branden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:44
|
|
|
|
MARIAN519 schreef: Toch is er 1 vast gegeven...er is God..het goede én de Satan..de gevallen engel...de Morgenster...het kwade...
Daartussen kunnen wij kiezen..wie volgen wij? de Satan..het kwade de verleiding tot verkeerde keuzes ...of? God...het goede..de allerbeste keus, Die ons geluk op het oog heeft..
Het is dan wel onze keus en onze verantwoordelijkheid.
| ANNETTE050 schreef: | | Welk punt wil je nu maken gezien de gaande discussie? |
Ik denk dat Marian wil aangeven dat er geen "grijs" gebied is. Dat satan zich niet alleen als een brullende leeuw manifesteerd maar zich ook als een "engel des lichts" voordoet. Hij, satan, imiteert de Almacht van God op zijn manier om zodoende een "grijs" gebeid te creeeren. Maar er is geen grijs gebied, het is "in of van het Licht" of "in of van de duisternis" ... Je bent of van God of van satan ... Gered of verloren ... geen tussenweg of tussenoplossing !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:47
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | MARIAN519 schreef: Toch is er 1 vast gegeven...er is God..het goede én de Satan..de gevallen engel...de Morgenster...het kwade...
Daartussen kunnen wij kiezen..wie volgen wij? de Satan..het kwade de verleiding tot verkeerde keuzes ...of? God...het goede..de allerbeste keus, Die ons geluk op het oog heeft..
Het is dan wel onze keus en onze verantwoordelijkheid.
Ik denk dat Marian wil aangeven dat er geen "grijs" gebied is. Dat satan zich niet alleen als een brullende leeuw manifesteerd maar zich ook als een "engel des lichts" voordoet. Hij, satan, imiteert de Almacht van God op zijn manier om zodoende een "grijs" gebeid te creeeren. Maar er is geen grijs gebied, het is "in of van het Licht" of "in of van de duisternis" ... Je bent of van God of van satan ... Gered of verloren ... geen tussenweg of tussenoplossing !!! | Wie niet in Hem gelooft is reeds veroordeeld. Hier lees ik maar één keuze, we kunnen kiezen voor God, als we niet kiezen, zijn we van de duisternis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:55
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Grinnik .. grijns ..
Voordat FrankT op de achterbank gaat liggen ... heeft tie de deur van de auto al dichtgedaan ... denk dat dat lampje nooit gaat branden  |
Wat heeft dit met op televisie te maken. Misschien Wegmisbruikers misschien.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:58
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | met kijken is mijn computer nog niet gerepareerd he????  |
Je zou om te beginnen St. Klaas kunnen schrijven of bellen. Jij weet zijn nummer toch. Of zit er Skype op jouw pc. Dat is nou jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:04
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Pieter,
Onder dit adres kun je alles vinden
http://www.healingrooms-amsterdam.nl
Your invited |
Joh LJ... als je nou zo nodig met engelse woorden en teksten wil smijten, zorg dan in ieder geval dat je niet van die knullig stomme taalfouten maakt.
http://www.loi.nl daar kun je vast wel een cursus engels volgen.
namens de LOI :
you´re welcome
overigens is mevr. Lont zeer omstreden doordat HIV geinfecteerden die volgens haar genezen waren en hun medicijnen niet meer hoefden in te nemen, besloten dat onveilige sex dus ook weer gewoon kon... ( maar dat terzijde)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:06
|
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 11:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:10
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Wat heeft dit met op televisie te maken. Misschien Wegmisbruikers misschien. |
Heel veel hoor Mario, Die cabrio met blonde man èn Frank liggend op de achterbank komt op TV.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | hum wat je maar mooi noemt hij noemt ons domme blondjes geen mooi moment dus! |
Ik voel me niet aangesproken hoor.....
kwestie van zelfkennis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | euh...laten we zeggen dat ik 22 uur wakker ben... |
met of zonder slaappilletjes.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:21
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | In mijn mails en ook wel op forumstukjes........raar he? |
Dat heeft te maken met de spellingscontrole.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:22
|
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Toch loert het kwaad op ons, continue. Efeze 6 geeft daarvoor trouwens de oplossing. Je hebt gelijk dat er Één God is, de enige God, de schepper van hemel en aarde, Hij die zijn Zoon heeft gegeven voor onze Redding. Wij, christenen, kinderen Gods, strijden tegen de hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen. Als de angst voor de duivel ons meer beheerst dan de overwinning van Christus daarop, zijn we zeker niet goed bezig. Het is dan ook van belang dat we ons wapenen door de wapenuitrusting van God aan te trekken anders kunnen we de listen van de duivel niet onderscheiden en dus ook geen stand houden tegen die listen ... Juist door het aantrekken van de wapenuitrusting van God, zijn we bezig met de Waarheid, Gerechtigheid, Evangelie, Geloof, Verlossing en de Geest als Gods Woord ... Al deze punten zijn samen het Licht en aangezien satan het kwaad is, het kwaad kan het Licht niet verdragen ... Zullen wij door het dragen van de wapenuitrusting van God ten volle kunnen genieten van het Volbrachte werk van Jezus Christus ...
Efeziërs 6:10 Ten slotte, zoek uw kracht in de Heer, in de kracht van zijn macht. 11 Trek de wapenrusting van God aan om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel. 12 Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen. 13 Neem daarom de wapens van God op om weerstand te kunnen bieden op de dag van het kwaad, om goed voorbereid stand te kunnen houden. 14 Houd stand, met de waarheid als gordel om uw heupen, de gerechtigheid als harnas om uw borst, 15 de inzet voor het evangelie van de vrede als sandalen aan uw voeten, 16 en draag bovenal het geloof als schild waarmee u alle brandende pijlen van hem die het kwaad zelf is kunt doven. 17 Draag als helm de verlossing en als zwaard de Geest, dat wil zeggen Gods woorden. 18 Laat u bij het bidden leiden door de Geest, iedere keer dat u bidt; blijf waakzaam en bid voortdurend voor alle heiligen. (NBV)
| CHATULIEM619 schreef: | Uiteraard heb je helemaal gelijk Cross, maar ik vind dat Thomas ook gelijk heeft. In geestelijke strijd denk ik dat mensen een hele grote denkfout maken. Ze geven de duivel nl. meer macht dan dat hij toekomt. Ten eerste om te stellen, dat alle zonde die je begaat de schuld van de duivel is. In mijn ogen is hij helemaal niet zo sterk. Verleidingen worden verleidingen als we het toestaan. In 9 van de 10 gevallen hebben we voldoende ruimte en tijd om van tevoren je niet in een verleidelijke situatie te begeven. En als we dan vallen voor verleiding, geven we hem de schuld. Ik geloof dat we daar boven kunnen staan, als we willen. Dat gaf ik dus aan door te citeren uit Efeziërs 6. We weten dat er boze machten en krachten om ons heen zijn waar we strijd tegen leveren. Hiertegen kunnen we (moeten we) ons wapenen. Als je de wapenuitrusting van God aandoet ben je m.i. bezig met God en Zijn Woord. Vanuit dat besef heb je dus ook ruim voldoende inzicht om te weten wat verleidelijke situaties zijn. Je kunt daar aan toegeven of je kunt het weerstaan. Dan is de vraag wat is verleidelijk en waarom komt dat op je pad. Eva werd verleid door satan om van de vrucht te eten, omdat hij met een heel verleidelijk voorstel kwam ... Het tweede, waardoor de duivel teveel macht krijgt, is als ons leven er alleen op gericht is hem te verdrijven...ons geloof is meer dan alleen strijd leveren, het is leven in de liefde van de Heer. Ons geloof moet gericht zijn op het nieuwe leven en zou een voortdurend loflied moeten zijn voor Hem. Dat stel je goed, als ons leven er alleen op gericht is om hem, satan, te verdrijven, geef je satan teveel macht. Dan zie je achter elke boom en demoon en ben je niet meer bezig met het ervaren van Gods Liefde in je leven. Het derde, waardoor de duivel teveel macht krijgt, is gebukt gaan onder het oordeel Gods. Veel mensen denken dat ze geen overwinningsleven kunnen lijden of mogen lijden, want God is een God van genade. Omdat wij niet de autoriteit zien die God ons gegeven heeft gaan we door het leven als machteloze christenen, gebukt onder zonde en oordeel. De duivel heeft veel macht toegedicht gekregen, maar hij heeft het in feite niet. We geven hem teveel macht omdat we zo weinig beseffen, dat God ons bevrijd heeft... Op dat moment, ontken je dus in feite, wie je bent in Christus, en maak je de weg vrij voor satan en trawanten om jou aan te kunnen vallen met van alles en nog wat ... Daar geeft God in Efeziërs 6 dus een oplossing voor ... Trek de wapenuitrusting van God aan ... Met andere woorden "Ik ben de wijnstok, gij zijt de ranken. Wie in Mij blijft, gelijk Ik in hem, die draagt veel vrucht, want zonder Mij kunt gij niets doen". (Joh.15:5) We weten tenslotte wel dat we vechten tegen satan en zijn trawanten ... Als we dichtbij Hem zijn ervaren we Zijn Liefde en zullen we ook kunnen zien wat Goed is en wat slecht. Hoe beleef jij je persoonlijke leven met God, waar staat Hij, op welke plaats heb ik/jij Hem staan. Persoonlijk denk ik dat als je Hem op de eerste plaats hebt staan je dan ook de wapenuitrusting van God al hebt aangetrokken ... |
Zoals je dus in mijn posting (reactie op Thomas) kon lezen ben ik het dus zeker met hem eens en dat gaf ik ook aan ...
Heerlijk al die verschillende emoticons, ik mis nog wel een aantal trouwens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:24
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Ik voel me niet aangesproken hoor.....
kwestie van zelfkennis?  |
Ikke lekker ook niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:25
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Dat comazuipen is inderdaad stoerdoenderij. Het is ook een experiment: wie krijgt het meeste naar binnen vooralleer hij of zij tegen de vlakte gaat en in het ziekenhuis tercht komt. Google eens naar 'tampons met alcohol'? Dan zie je daar ook iets heel eigenaardigs. Pervers zelfs. Boze smiley |
inderdaad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:28
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Heel veel hoor Mario, Die cabrio met blonde man èn Frank liggend op de achterbank komt op TV.  |
Je bedoelt het tv-programma Taxi, dat is al lang 'tv uit de oude doos'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Je bedoelt het tv-programma Taxi, dat is al lang 'tv uit de oude doos' |
Op verzoek van Frank nog 1x de herhaling
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wie niet in Hem gelooft is reeds veroordeeld. Hier lees ik maar één keuze, we kunnen kiezen voor God, als we niet kiezen, zijn we van de duisternis. |
dat klopt dan toch ook ... je kiest voor Hem of je kiest tegen Hem en ook al zou je niet kiezen ... ben je al veroordeelt
Joh. 3:18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon.
Wie in Hem gelooft -- is een bewuste keuze ... Wie niet in Hem gelooft, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon -- is ook een bewuste keuze ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:34
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Pieter,
Onder dit adres kun je alles vinden
http://www.healingrooms-amsterdam.nl
Your invited |
Wat ik me nu afvraag: Stèl, je wordt niet genezen, wat is dan de oorzaak? Niet goed gebeden, niet genoeg gebeden of....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:34
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | inderdaad  |
Hoe verzinnen ze het........................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:35
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Wat ik me nu afvraag: Stèl, je wordt niet genezen, wat is dan de oorzaak? Niet goed gebeden, niet genoeg gebeden of....? |
Dan kom je bij het topic gebeds-genezing.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|