ChristianMatch
 


Forum

ziekte
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2832 2833 2834 2835 2836 2837 2838 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 22:31
 
LAIKA882 schreef:
ziekte met een naam
maar zonder gezicht
Van buiten niet te zien, wat het bij mij
van binnen heeft aangericht

De vermoeidheid, het niet kunnen , soms pijn
worden niet begrepen in een wereld
waar alles te zien moet zijn

Ik lach, doe vrolijk en niet altijd even oprecht
Het sloopt me van binnen, het is
een lang en eenzaam gevecht

Ik ben nog steeds wie ik ooit was
ik kan niet meer wat ik ooit kon
Maar ook voor mij schijnt nog steeds
de warme levenszon

Ik heb familie en lieve vrienden,
Ze kennen mijn enige wens:
zij luisteren en beschouwen mij
niet als een ziekte, maar als een mens

Mooi en zeer herkenbaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 22:45
 
Ja, dank je wel, Mariska!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 22:53
 
Dat ik iemand heel erg mis Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 22:54
 
JOSINA022 schreef:
Dat ik iemand heel erg mis Huilende smiley, smiley in tranen

Smiley die vol vragen zit wie dan???

Maar ik ken dat gevoel ook hoor...en dan die angst er dan nog eens bij... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 22:58
 
GRIFFIN748 schreef:
ach, da's nou toch jammer: ik mag die dag werken, late dienst.

dus Hannah: geen stofwolken op de heide...


Hmm ...wie moet nu voor de stofwolken produceren Griffin Smiley die vol vragen zit

Zo het er nu voor staat, kan ik wel mee....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 23:00
 
FRANKT627 schreef:
Smiley die vol vragen zit wie dan???

Maar ik ken dat gevoel ook hoor...en dan die angst er dan nog eens bij... Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, voor jou een vraag en voor mij een weet Knipoog smiley

Wat kun je je dan leeg voelen hè?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 23:15
 
JOSINA022 schreef:
Ja, voor jou een vraag en voor mij een weet Knipoog smiley

Wat kun je je dan leeg voelen hè?

Boze smiley ik wil al niet meer weten wie je mist. En ik zeg lekker niet wie ik mis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt voila...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 23:17
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ik wil al niet meer weten wie je mist. En ik zeg lekker niet wie ik mis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt voila...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEIGAAF254





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 23:19
 
Bij deze dan! Fijn dat het een goede dag voor je was!

SHANITA130 schreef:
Ja, dank je wel, Mariska!

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 23:27
 
Hallo lieve mensen , mij laatste dag vandaag , snik snik ,heb hier 2 fijne jaren gehad , veel lieve vrienden aan over gehouden , heb met veel plezier op cm gezeten , altijd dikkelol gehad , en zal veel personen ook wel missen Huilende smiley, smiley in tranen maar ga nu mijn energie effe in andere dingen steken , wat voor mij heel waardevol is , het ga jullie allemaal goed , en misschien tot chats , wens jullie allemaal veel plezier hier en vooral geen ruzie maken he Knipoog smiley zal jullie wel missen Huilende smiley, smiley in tranen

liefs uut grunn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 23:28
 
TRIJNIE671 schreef:
Hallo lieve mensen , mij laatste dag vandaag , snik snik ,heb hier 2 fijne jaren gehad , veel lieve vrienden aan over gehouden , heb met veel plezier op cm gezeten , altijd dikkelol gehad , en zal veel personen ook wel missen Huilende smiley, smiley in tranen maar ga nu mijn energie effe in andere dingen steken , wat voor mij heel waardevol is , het ga jullie allemaal goed , en misschien tot chats , wens jullie allemaal veel plezier hier en vooral geen ruzie maken he Knipoog smiley zal jullie wel missen Huilende smiley, smiley in tranen

liefs uut grunn

Dank je wel voor je sacrale aanwezigheid hier op CM en op de pn's.
Veel geluk en succes, Trijnie... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 23:55
 
FRANKT627 schreef:
Dank je wel voor je sacrale aanwezigheid hier op CM en op de pn's.
Veel geluk en succes, Trijnie... Lachende smiley

yep Frank vergat de uitjes bijna , dat was super , erg waardevol heb er van genoten , vergeet dat niet snel , bedankt voor de gezelligheid iedereen Knipoog smiley en hoop ooit nog eens weer bij een uitje te zijn , blijf wel me zelf he , wens jullie ook met de uitjes veel plezier toe geniet er van Clown smiley ik heb er altijd erg van genoten Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 00:23
 
TRIJNIE671 schreef:
yep Frank vergat de uitjes bijna , dat was super , erg waardevol heb er van genoten , vergeet dat niet snel , bedankt voor de gezelligheid iedereen Knipoog smiley en hoop ooit nog eens weer bij een uitje te zijn , blijf wel me zelf he , wens jullie ook met de uitjes veel plezier toe geniet er van Clown smiley ik heb er altijd erg van genoten Lachende smiley


lijkt me leuk als ik je dan weer eens ontmoet, trijnie!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 02:17
 
vast stellen dat er meer lama's rond lopen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 07:24
 
Net de zon op zien gaan, toen ik pas wakker was. en nog steeds zie ik het. . Lijkt wel een foto. die steeds veranderd...




Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 september 2011, 07:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 08:35
 
ROADY641 schreef:
Daarvan raak ik in z'n geheel niet onder de indruk...

U geeft nog steeds geen antwoord op een simpele vraag:
Dient u Jezus Christus met heel uw hart, of dient u een afgod?

Roady, waarom is het zo moeilijk om hier op dit topic focussed te blijven.

Van titels ben ik ook niet onder de indruk

Uiteindelijk gaat het om dit moment, hoe ben je nu in aanwezigheid, in dit heilige moment.

Ja, dat is lastig 'virtueel' hier.

Hoe vertegenwoordig je de Christus in jezelf.

Heb niet het gevoel dat ik de presence van Christus hier echt naar boven komt.

Het is meer een persoonlijke verhaal, discussie aan het worden.

Of we het willen of niet , uiteindelijk komen we weer bij het kruis uit, daar volbracht Jezus het voor ons.

http://www.youtube.com/watch?v=V-5LQwtcRbI

Jezus, dank u voor het kruis

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 09:29
 
Woedende smiley vanmorgen zag ik in mijn hotmail dat 'ik' mails met een site had verstuurd naar verschillende mensen die in mijn contactenlijsten, vooral hobbygenoten, staan.

Ik zelf heb dus helemaal niets verstuurd. Waarschijnlijk is er iemand of iets mijn hotmail binnengeslopen. Hoe veilig zijn we eigenlijk nog op het internet???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 09:34
 
MARISKA601 schreef:
Je praat zo langzamerhand iedereen een angst aan.

Ieder christen weet dat hij/zij behouden is.
Op de dag des oordeels zullen wij beoordeeld worden op onze woorden en daden.
Wij weten dat onze zonden vergeven zijn.
Dus we hoeven niet bang te zijn voor de eeuwige straf.

Als het goed is , heeft geen enkele christen last van deze angst.
Nu raak je een heel gevoelig punt Mariska. Hoeveel christenen ervaren geloofstwijfel. Ze zijn opgegroeid met de gedachte dat ze behouden zijn, de vraag is of ze dat zo ervaren als jij dat nu beschrijft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 09:40
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley vanmorgen zag ik in mijn hotmail dat 'ik' mails met een site had verstuurd naar verschillende mensen die in mijn contactenlijsten, vooral hobbygenoten, staan.

Ik zelf heb dus helemaal niets verstuurd. Waarschijnlijk is er iemand of iets mijn hotmail binnengeslopen. Hoe veilig zijn we eigenlijk nog op het internet???



Het enige wat je kan doen is je wachtwoord veranderen.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 19 september 2011, 09:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 09:41
 
Het enige wat men kan doen is je wacht woord veranderen in je msn.
mocht je spammail ontvangen.


Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 19 september 2011, 09:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 09:41
 
’Kijk je nu naar mijn neus of lippen?’
Door Chantal Bakker

REPORTAGE FLIRTEN

3 Workshop blijkt hele drempel voor deelnemers

Assen "Kijk je nu naar mijn neus of naar mijn lippen? Ik zie het verschil haast niet", zegt een vrouw terwijl ze indringend naar de jongeman tegenover haar kijkt. "Het is ook lastig", stelt de leider van de workshop flirten haar gerust. Maar, zo benadrukt hij, het verschil is wel van belang. Want kijk je van de ogen naar de neus, dan geef je iemand een vriendschappelijke blik. Maar kijk je van de ogen naar de mond dan solliciteer je naar intiemer contact. "Goh", roept een 47-jarige deelneemster verrast. "Dat wist ik niet.Dat moet ik maar eens proberen."

Plaatsvervangende schaamte had diezelfde vrouwnog toen ze zondag voor hotel De Jonge in Assen stond.Wat doe ik hier, zei een angstig stemmetje in haar hoofd. Dat gevoel van onterechte schaamtewas die ochtend van de gezichten af te lezen. Of je nu de 28-jarige jongeman (’Ik kom nooit verder dan een praatje’), of de 60-jarige weduwe (’Flirten is best moeilijk’) in de ogen keek.

Dat het moed vergt om je voor een cursus versieren aan temelden, leek geen van hen zich te realiseren. "Ik kom gewoon even kijken. Als het niks is, ben ik zo weer weg", zegt een 44-jarige vrouw verontschuldigend.

Gelukkig is daar professioneel lifecoach en leider van de workshop Saqib Hussain om hen gerust te stellen. Ja, ook hij vond flirten vroeger doodeng. Niet voor niets noemt hij zichzelf ’het product van duizend afwijzingen’.

Deze biecht lijkt de groep te ontdooien. "Flirten, daten, ik wil alles leren", zegt een van hen prompt. "Bijmij gaat het al mis zodra ik op eenmeisje afstap."

Misschien sloeg hij voorheen een essentiële stap over.

Een flirt begint volgens Saqib met oogcontact en een glimlach.

"Vrouwen nemen daarin het initiatief. Maar zij beseffen niet dat ze dat aan- en wegkijken zo’n drie keer moeten herhalen om duidelijk te maken dat ze geinteresseerd zijn. Een man heeft bevestiging nodig want hij wordt geacht letterlijk de eerste stap te zetten." En dat is een hele drempel, verzekert Saqib. "Inderdaad.

Wat zou ik het toejuichen als dat ook eens andersom gebeurde", verzucht een 29-jarige jongen.

Vooral de openingszin blijkt een hersenkraker. "Maar waarom?", vraagt Saqib zich af. Geforceerde zinnen zoals ’Heb jij de komende 60 jaar wat te doen?’ of ’Deed het pijn toen je uit de hemel viel?’ zijn helemaal niet nodig.

Gewoon ’hoi’ kan volgens de flirtexpert al voldoende zijn.

De deelnemers gaan enthousiast met de verworven kennis aan de slag en helpen elkaar waar ze kunnen. "Je mag vrouwen toch niet naar de leeftijd vragen?", zegt een jongen. "Jawel", zegt een van de dames.

"Maar je had er niet bij moeten zeggen dat ik er voor mijn leeftijd nog best goed uitzie."Ook aan de houding van de deelnemers wordt gewerkt. Want, zo vertelt Saqib, 60 procent van je uitstraling wordt daardoor bepaald. Ga niet recht tegenover iemand staan, is een van zijn tips. "En ik zou ook niet met de handen in de zij gaan staan", adviseert een vrouw de 50-jarige Gerard. "Je lach. Die moet je goed gebruiken.

Dan heb je van die pretogen."

Na de pauze is het tijd voor een groepsmassage. De deelnemers gaan in een rij staan en kloppen over elkaars lichaam.

"Nou, je hebt geen wapens bij je voel ik", zegt een jongeman gekscherend.

Dat humor belangrijk is voor een goede flirt, heeft hij goed onthouden.

Joyce Boerkoel van relatiebemiddelingsbureau IndiviDuo neemt hetwoord. Ze vertelt over het belang van de eerste indruk.

Over de kleur kleding die bij de deelnemers past en de signalen die je met je outfit kan geven.

"Draag je zwart of wit dan straal je macht uit. Ga je in het rood dan trek je graag aandacht.

Blauw is juist een veilige kleur."

Aan het einde van de middag gaan de deelnemers tevreden richting uitgang. "Ik ga de tips zeker gebruiken", zegt de 60-jarige dame enthousiast. "Ik ook", zegt de 44-jarige vrouw verlegen.

Maar het taboe blijft. "Een vervolgcursus? Nee! Zo wanhopig ben ik niet." @ chantal.bakker@dvhn.nl

Meer informatie over de cursus en cursusleiders vindt u op www.lovecollege.nl. Joyce heeft daarnaast een relatiebemiddelingsbureau IndiviDuo. Zie www.individuo.nl.

Hoe versier ik het (niet)?

Wel doen Maak oogcontact en glimlach.

Herhaal dat enkele keren.

Hou de openingszin simpel en luchtig.

Denk om je houding.

Gaat het goed? Dan mag je iemand best subtiel aanraken.

Niet doen Onverzorgd overkomen.

Een ongeïnteresseerde of gesloten houding aannemen.

Oogcontact mijden.

Staren.

Geforceerde openingszinnen gebruiken.

Wist u dat 1.Uw ogen groter en pupillen wijder worden als u flirt? 2.U vollere lippen krijgt tijdens het flirten? 3.Een glimlach op het gemak stelt omdat u zich dan onderdanig opstelt? 4. 60 procent van de indruk die u achterlaat wordt bepaald door uw houding, 30 procent door uw stem en 10 procent door wat u zegt? 5.Twee mensen die elkaar leuk vinden lichaamshouding en mimiek spiegelen?

’’ Het zou fijn zijn als een vrouw eens de eerste stap zette

© Dagblad van het Noorden 17-9-2011
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 09:55
 
MARISKA601 schreef:
Het enige wat je kan doen is je wachtwoord veranderen.

Nu moet ik weer een wachtwoord bedenken. Wie heeft er een suggestie??? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 09:58
 
FRANKT627 schreef:
Nu moet ik weer een wachtwoord bedenken. Wie heeft er een suggestie??? Boze smiley

iets moeilijks Knipoog smiley

Als je dat wachtwoord ook voor andere dingen op je pc gebruikt moet je die ook veranderen he, andershebben ze overal toegang toe.
Voor je het weet lezen we hier hele rare bijdrages onder jou naam Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 10:00
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley vanmorgen zag ik in mijn hotmail dat 'ik' mails met een site had verstuurd naar verschillende mensen die in mijn contactenlijsten, vooral hobbygenoten, staan.

Ik zelf heb dus helemaal niets verstuurd. Waarschijnlijk is er iemand of iets mijn hotmail binnengeslopen. Hoe veilig zijn we eigenlijk nog op het internet???

Ehhhhhh volgens mij stuurt hotmail ook wel eens uit zichzelf dingen ik krijg ook wel eens te horen van wat stuur jij nu voor iets door,en dan weet ik ven niks Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 10:06
 
ANNETTE792 schreef:
iets moeilijks Knipoog smiley

Als je dat wachtwoord ook voor andere dingen op je pc gebruikt moet je die ook veranderen he, andershebben ze overal toegang toe.
Voor je het weet lezen we hier hele rare bijdrages onder jou naam Geschokte, onthutste smiley

Daarom heeft hij zich alvast vermomd als lama Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 10:11
 
ROADY641 schreef:
Je noemde laatst "die voortdurende stroom negatieve gedachten die niet te stoppen zijn"...

Ik weet niet dat ik heb gezegt een stroom negatieve gedachten, wel dat ik een zwaar minderwaardigheidscompex heb gehad en dat er veel loskomt.
Maar dat wil niet zeggen dat mijn gedachten die 24 uur per dag gingen alleen daar over gaan en gingen! Het konden ook gewoon hele leuke dingen zijn die ik meemaakte, of gewoon dagdromen alleen dan in mijn bed noem je dat dan avonddromen Smiley die vol vragen zit
Maar goed ik blijf erbij dat ik niet in een continue stroom van angsten leef zou dan geen leven hebben en denk al opgenomen zijn in een inrichting omdat ik mezelf gek zou maken! (en nee nu praat ik niet over inrichtingen want het is heel mooi dat die er zijn om de mensen te helpen die dat nodig hebben ken er zelfook wel een aantal)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 10:13
 
JOSINA022 schreef:
Daarom heeft hij zich alvast vermomd als lama Clown smiley

Ja eigenlijk niet eerlijk Tink wil lama's en dat lukt haar niet en hij doet het gewoon effe Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 10:13
 
ANNETTE792 schreef:
iets moeilijks Knipoog smiley

Als je dat wachtwoord ook voor andere dingen op je pc gebruikt moet je die ook veranderen he, andershebben ze overal toegang toe.
Voor je het weet lezen we hier hele rare bijdrages onder jou naam Geschokte, onthutste smiley

Is dat zo? Moet ik dan echt overal mijn wachtwoord veranderen? Want ik heb inderdaad 1 wachtwoord voor meerdere dinges...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 10:14
 
ANNETTE792 schreef:
iets moeilijks Knipoog smiley

Als je dat wachtwoord ook voor andere dingen op je pc gebruikt moet je die ook veranderen he, andershebben ze overal toegang toe.
Voor je het weet lezen we hier hele rare bijdrages onder jou naam Geschokte, onthutste smiley

Oooooooo Annette nu heb je hem helemaal van de leg Knipoog smiley
Tis en het blijft een belg he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 10:17
 
SHANITA130 schreef:
Besloten om met iemand helemaal te kappen.

En dát geeft mij wel zo een heel erg goed en gelukkig gevoel.

Dat ik overal weer zin in heb.

Lachende smiley Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Fijn voor je Shanita een mooi moment mag ook in het schrift hoor zelfs heel erg goed om dat erin te zetten geeft jezelf moed en kracht om door te gaan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gedichten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2832 2833 2834 2835 2836 2837 2838 ... 6194 Volgende
Pagina 2835 van 6194