ChristianMatch
 


Forum

flirtcursus
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2837 2838 2839 2840 2841 2842 2843 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 17:58
 
MARISKA601 schreef:
Flirten met een bezem?...


Hoe doen ze............ flirten bij de konijnen mariska Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:07
 
Als het je overkomt en je gaat ineens in brabbeltaal babbelen, dan raak je wel vervuld van de Heilige Geest.




Ik zou eerder denken: gaat het wel goed met je en moet ik even de dokter bellen? Knipoog smiley hollandse nuchterheid he? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:11
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als het je overkomt en je gaat ineens in brabbeltaal babbelen, dan raak je wel vervuld van de Heilige Geest.




Ik zou eerder denken: gaat het wel goed met je en moet ik even de dokter bellen? Knipoog smiley hollandse nuchterheid he? Engeltje smiley
Hoe Roady het voorstelt is niet juist. Je raakt niet in een bepaalde trance ofzo, je bent niet van de wereld. Je kunt zelf beslissen wanneer je in tongen gaat bidden en wanneer je ophoudt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:13
 
LEONARD480 schreef:
Hoe doen ze............ flirten bij de konijnen mariska Smiley die vol vragen zit

Tis bij de knijnen af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoe Roady het voorstelt is niet juist. Je raakt niet in een bepaalde trance ofzo, je bent niet van de wereld. Je kunt zelf beslissen wanneer je in tongen gaat bidden en wanneer je ophoudt.


Maar hoe komt het nu dat het vrijwel alleen in Pinkstergemeentes voorkomt? In een refokerk zul je het niet zo gauw zien denk ik......heb ik in ieder geval nooit gehoord en gezien.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:15
 
LEONARD480 schreef:
Hoe doen ze............ flirten bij de konijnen mariska Smiley die vol vragen zit
Waarschijnlijk, gelijk hokken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:15
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als het je overkomt en je gaat ineens in brabbeltaal babbelen, dan raak je wel vervuld van de Heilige Geest.




Ik zou eerder denken: gaat het wel goed met je en moet ik even de dokter bellen? Knipoog smiley hollandse nuchterheid he? Engeltje smiley

Bijbelse werkelijkheid he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:17
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoe Roady het voorstelt is niet juist. Je raakt niet in een bepaalde trance ofzo, je bent niet van de wereld. Je kunt zelf beslissen wanneer je in tongen gaat bidden en wanneer je ophoudt.

Je bedoelt: jij en ik ervaren het op een verschillende manier ...

Ik heb het niet over trance. Wel over "volraken van de Heilige Geest".

En dat je zelf kan beginnen en stoppen, dat ben ik volkomen met je eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:24
 
HANNAH810 schreef:
ik eerlijk gezegt ook niet roady, en ook jouw vertaling helpt er weinig bij!
kun je het even in het reformatorisch vertalen misschien?? Clown smiley

Niet het onmogelijke van mij vragen he??

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:24
 
ROADY641 schreef:
Bijbelse werkelijkheid he Knipoog smiley


even een correctie: jouw bijbelse werkelijkheid, significant verschil........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:39
 
WILLEMIJN232 schreef:
even een correctie: jouw bijbelse werkelijkheid, significant verschil........ Knipoog smiley

Lees jij nooit in Gods Woord zeker....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:40
 
WILLEMIJN232 schreef:
Maar hoe komt het nu dat het vrijwel alleen in Pinkstergemeentes voorkomt? In een refokerk zul je het niet zo gauw zien denk ik......heb ik in ieder geval nooit gehoord en gezien.....
Dat is dus niet zo. Er wordt in onze kringen aandacht aan besteed, maar ik kan me een conferentie herinneren die geleid werd door Britse Presbyterianen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:40
 
ROADY641 schreef:
Lees jij nooit in Gods Woord zeker....


nee, ik doe aan yoga.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:50
 
WILLEMIJN232 schreef:
nee, ik doe aan yoga.... Knipoog smiley

Joh, vertel?


Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:51
 
COOTJE711 schreef:
Net verf gekocht, ga mijn muur eens van een andere kleur voorzien......
Had er gewoon eens zin in............ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ow leuk Cootje, dat zijn leuke bevliegingen die je ook gelijk moet doen. Het levert altijd een tevreden gevoel op, en als het kleurtje je niet aanstaat, pak je toch gewoon weer een ander kleurtje Knipoog smiley
succes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 18:57
 
LOVEJEZUS310 schreef:
In geestelijke afstemming kom ik meer in de synchronisatie met God en Jezus

Dat is voor mij de Heiligheid met God en Jezus in het moment.

God heeft de leiding en stuurd mij aan.

Plaatsde dit topic omdat ik ook nieuwsgierig ben hoe de mensen op deze webside ertegenaan kijken, voelen, ervaren.

Wil graag delen hoe ik geloof beleef.

Wat ik uit impulse doe heeft ook iets van een uniek moment wat niet meer in dezelfde hoedanigheid terugkomt.

Dus als ik het goed begrijp is dit bericht plaatsen een impuls, en tegelijkertijd een heilig moment, wat je op een ander tijdstip weer aanpast??

Ik probeer het topic te volgen maar ik snap er helemaal niets meer van en het komt heel zweverig en irreëel op mij over.
waar gaat het eigenlijk nog over?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:02
 
HANNAH810 schreef:
een hulp "tegenover hem" om hem van wat tegengas te voorzien...... Clown smiley

hulpe tegenover hem...
iemand wiens taak is te helpen, is je knecht, dus niet gelijk aan de baas.
ik snap dus ook niet :

a. wat dit met de picknik te maken heeft, en
b. waarom dat personeel zo brutaal is tegen de baas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:03
 
JOLAN931 schreef:
Dus als ik het goed begrijp is dit bericht plaatsen een impuls, en tegelijkertijd een heilig moment, wat je op een ander tijdstip weer aanpast??

Ik probeer het topic te volgen maar ik snap er helemaal niets meer van en het komt heel zweverig en irreëel op mij over.
waar gaat het eigenlijk nog over?


t gaat nergens over, het was slechts een heilige impuls.. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:04
 
JOLAN931 schreef:
Dus als ik het goed begrijp is dit bericht plaatsen een impuls, en tegelijkertijd een heilig moment, wat je op een ander tijdstip weer aanpast??

Ik probeer het topic te volgen maar ik snap er helemaal niets meer van en het komt heel zweverig en irreëel op mij over.
waar gaat het eigenlijk nog over?
In elk geval wordt de ervaring belangrijker dan het kruis...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:05
 
PIETER649 schreef:
hulpe tegenover hem...
iemand wiens taak is te helpen, is je knecht, dus niet gelijk aan de baas.
ik snap dus ook niet :

a. wat dit met de picknik te maken heeft, en
b. waarom dat personeel zo brutaal is tegen de baas
Ze moeten hun plaats weten.....voor het aanrecht, achter de strijkplank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:07
 
WILLEMIJN232 schreef:
nee, ik doe aan yoga.... Knipoog smiley


rechtsdraaiend of linksdraaiend? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:09
 
CHATULIEM619 schreef:
Ze moeten hun plaats weten.....voor het aanrecht, achter de strijkplank.


jij bent verstandig man!!
hoe gaat het met daten trouwens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:11
 
hoe kun je nou van de gemiddelde cm-er verwachten dat ze een reportage uit Assen, das in Drenthe (!!) uit het Dagblad van het noorden, serieus nemen??? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:27
 
PIETER649 schreef:
hulpe tegenover hem...
iemand wiens taak is te helpen, is je knecht, dus niet gelijk aan de baas.
ik snap dus ook niet :

a. wat dit met de picknik te maken heeft, en
b. waarom dat personeel zo brutaal is tegen de baas

mag ik u voor de vraag onder punt A herinneren aan de voogaande reactie? overigens zit er wellicht minder verschil tussen heide en hof dan je verwachten zou..... Engeltje smiley
en voor de misvatting onder punt B wil ik u wijzen op het feit dat iemand hulp bieden iets anders is dan voor iemand werken op contract.
helpen kan op basis van gelijkwaardigheid...........voor het geval dat dat aan uwes aandacht ontsnapt mocht zijn............ Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:32
 
WILLEMIJN232 schreef:
Als het je overkomt en je gaat ineens in brabbeltaal babbelen, dan raak je wel vervuld van de Heilige Geest.




Ik zou eerder denken: gaat het wel goed met je en moet ik even de dokter bellen? Knipoog smiley hollandse nuchterheid he? Engeltje smiley

en wat ik me ook afvraag; wie vertaalt al die klanken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:33
 
..

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 19 september 2011, 19:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:38
 
HANNAH810 schreef:
en wat ik me ook afvraag; wie vertaalt al die klanken?
in een persoonlijk gebed hoeft dat toch niet, dat is iets tussen jou en God. Paulus maakt ook een duidelijk verschil tussen persoonlijk gebed en hardop uitspreken, maar hij voegt er wel aan toe dat hij meer dan anderen in tongen bidt.
1 Kor14 schreef:
Dus wat moet ik doen? Ik moet bidden met mijn geest, maar ook met mijn verstand; ik moet zingen met mijn geest, maar ook met mijn verstand. 16 Als u God alleen maar dankzegt met uw geest, hoe zou dan iemand die net als een buitenstaander uw klanktaal niet verstaat, uw woorden met ‘amen’ kunnen bevestigen? Hij begrijpt niet wat u zegt. 17 Het is natuurlijk goed dat u God dankzegt, maar op die manier is een ander er niet bij gebaat. 18 Ik dank God dat ik meer dan u allen de gave heb in klanktaal te spreken;
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:40
 
LOVEJEZUS310 schreef:
Hannah,

Zoals een dag van vandaag bij healingrooms in amsterdam zijn er zeker daden gerealiseerd in Jezus naam.

Heerlijk

In de presence zijn beide voetjes op de vloer.

Amen

Healingrooms....vroeg me altijd af wat voor gasten dat nou serieus namen, en daar aan mee deden...Jaren erna vroeg ik mij dat af.

Dat weet ik nu dus.(Ja, was de topic nóg een keer gaan lezen in zijn geheel)

:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:42
 
PIETER649 schreef:
t gaat nergens over, het was slechts een heilige impuls.. Smiley die vol vragen zit

het gaat wel degelijk ergens over, pieter;
LJ gaat vast een poging wagen om het nader toe te lichten, want ik ben heel benieuwd wat hij nu eigenlijk precies bedoelt.

ík ken die wereld in elk geval niet.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 september 2011, 19:43
 
Even de link van de healingrooms nog een keer voor de duidelijkheid.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 19 september 2011, 19:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2837 2838 2839 2840 2841 2842 2843 ... 6194 Volgende
Pagina 2840 van 6194