ChristianMatch
 


Forum

Moeten we bang zijn voor boze geesten?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2845 2846 2847 2848 2849 2850 2851 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:22
 
ik werk regelmatig met een collega die "geesten"kan zien....
nu werk ik alleen in de nachtdienst en deze collega steekt 's nachts wierook aan om deze geesten te verdrijven.....zijn dat boze geesten, neen, in dit geval zijn het de geesten van de mensen die overleden zijn....Als nuchtere meid zeg ik bestaat niet, maar....er is meer tussen hemel en aarde, veel meer, waar wij niets van af weten.
Als collega denk ik, prima, moet je doen, als ze zo kan functioneren ( het ruikt ook nog lekker). Ik voor mezelf heb er geen moeite mee, ik accepteer het anders denkende van de deze collega.....
Zijn er geesten, boos of niet, ja, dat denk ik dus wel....engelen bestaan ook.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:22
 
TINK100 schreef:
Mw. de Lama-die -de-kofferbak-vol-heeft-liggen-met -placebo's

één ding scheelt in dezen: je kofferbak is ook weer niet ZO groot...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:23
 
Dezelfde foto tegengekomen, maar dan 's avonds.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:25
 
hou je buren te vriend: doe de hond weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:26
 
mijn hond blaft ook......helaas, ze is aan 1 kant doof, hoort daarom anders/ minder. Dit betekent voor haar dat ze sommige geluiden niet kan plaatsen en uit angst/ onzekerheid aanslaat. Ze reageerd wel weer op de deurbel...handig dan weet je overal in huis dat er iemand voor de deur staat mocht ik debel niet horen. Ik heb er met mijn buren over gesproken, zij vinden het niet vervelend, juist omdat ze het niet de hele dag door doet. Dat zou namelijk kunnen betekenen dat zij niet alleen kan zijn en aandacht nodig heeft.
Wat je er nog meer aan kunt doen, weet ik niet...ik heb enig verstand van mensen( de oudere mens) en niet van dieren.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:27
 
GRIFFIN748 schreef:
één ding scheelt in dezen: je kofferbak is ook weer niet ZO groot...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

whahahahahahahaahahah.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:30
 
Mijn ouders zijn vandaag 50 jaar getrouwd



Laatst aangepast door
HERMAN388
op woensdag 21 september 2011, 11:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:31
 
FRANKT627 schreef:
Twijfelende smiley tja, en er waren zelfs die een soort schotelantenne op hun hoofd hadden. En eentje met een strandhoed met walvissen...die hoeden dienden als afleiding voor de boodschap die Beatrix las. Nouja, die was toch al bekent (lees: uitgelekt)...
Ja inderdaad, het zijn net schotelantennes, sommige, ze zijn ook allemaal met hun hoofd in de wolken Clown smiley en de hakkelaar waait met alle winden mee Gefrustreerde smiley Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:31
 
HERMAN388 schreef:
Mijn ouders zijn vandaag 50 jaar getrouwd


Van harte gefeliciteerd!!!! een mooie dag toegewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:33
 
dat de buuf kwam klagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:37
 
SHANITA130 schreef:
Dezelfde foto tegengekomen, maar dan 's avonds.


Dit is een heel andere gracht Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:41
 
nee, kijk maar goed, die 'lichtreklame staat op de 1ste foto een stukje erop, op de 2de foto helemaal. Vanuit iets andere hoek genomen.

Die 'healingrooms', zitten straatje ernaast...Hoe dan ook, je moet door de buurt om er te komen, van de ene, of andere kant...Sterker, ze zitten in die buurt.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 11:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:42
 
ERIKA129 schreef:
Wel ja jij kom terug en maakt ons lekker met 30 graden Huilende smiley, smiley in tranen
Maar goed het zei je gegunt ik heb nog geen winterkleren aan hoor Knipoog smiley

eh....regenlaarzen, gevoerd met een nepbontje???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:44
 
donderwolken boven MIJN hoofd.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:48
 
[gadget]<img src="http://www.krabbelme.nl/krabbels/Gefeliciteerd/gefeliciteerd-krabbels107.jpg" border="0" alt="www.krabbelme.nl">[/gadget]

van harte, Sofie...een mooie dag toegewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:49
 
half nederland op je kilometerteller van je auto.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:55
 


Op deze straat zitten ze, aan de rechterkant, en die gracht, licht er parallel naast. Aan het einde de hoek om.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 11:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:56
 
He Sofie, bonbonneke ...

Fijne verjaardag gewenst met je familie en vrienden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:58
 
MARISKA601 schreef:
hou je buren te vriend: doe de hond weg.


geef ze oordopjes of biedt ze een anti-stress cursus aan ... zijn gratis te volgen op internet ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 11:58
 
SHANITA130 schreef:
nee, kijk maar goed, die 'lichtreklame staat op de 1ste foto een stukje erop, op de 2de foto helemaal. Vanuit iets andere hoek genomen.

Die 'healingrooms', zitten straatje ernaast...Hoe dan ook, je moet door de buurt om er te komen, van de ene, of andere kant...Sterker, ze zitten in die buurt.

In de foto overdag zit er een deuk in de kademuur, en s,nachts niet, en ik mis het witte pand links, plus een lantaarnpaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310





Berichten: 189

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:02
 
SHANITA130 schreef:


Op deze straat zitten ze, aan de rechterkant, en die gracht, licht er parallel naast. Aan het einde de hoek om.

Shanita,

Als ze het nu nog niet kunnen vinden.

Ja er is onderweg wel veel afleiding daar in de buurt

Met een beetje doorzettingsvermogen moet het lukken om uiteindelijk de bestemming te bereiken.

Net al in het gewone leven.

Shanita, denk voor je routebeschrijving

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:03
 
GERRIT084 schreef:
In de foto overdag zit er een deuk in de kademuur, en s,nachts niet, en ik mis het witte pand links, plus een lantaarnpaal


Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Op de laaste foto links, achter die bomen, zit de 'Oude Kerk"op het Oudekerksplein, en we raken off-topic.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 21 september 2011, 12:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:03
 
GERRIT084 schreef:
In de foto overdag zit er een deuk in de kademuur, en s,nachts niet, en ik mis het witte pand links, plus een lantaarnpaal

Inderdaad, als je op de eerste foto de ramen bekijkt net naast de lichtreklame en je vergelijkt die met de ramen naast de lichtreklame op de tweede foto dan zie je een verschil.

Het lijkt net dinges wel. Die Amerikaanse serie waar ze alles onderzoeken... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:05
 
MARISKA601 schreef:
hou je buren te vriend: doe de hond weg.


Niks hond weg doen... Boze smiley Hou je hond te vriend: jaag je buren weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:08
 
Amsterdam heeft zoveel bezienswaardigheden dat er voor mij geen tijd meer is om naar die healigrooms te gaan.


Een dokter kan ook genezen...
Die woont hier bij mij om de hoek...
Hoef ik geen reisgeld voor te betalen...Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY641





Berichten: 208

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:10
 
SHANITA130 schreef:
Roady: In het topic "slapeloosheid" kwam het al naar boven.

daar kwam het helemaal niet naar boven, dat maak jij er nu van.

Jij was de enige in dat topic die het over het hebben van angst had hoor!!!!!


Ik, als christen hoef helemaal nergens bang voor te zijn, God is met mij!!!!!

Tjonge, jij maakt je even druk?
Als je er niks mee hebt, waarom reageer je dan uberhaupt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:11
 
MARISKA601 schreef:
Amsterdam heeft zoveel bezienswaardigheden dat er voor mij geen tijd meer is om naar die healigrooms te gaan.


Een dokter kan ook genezen...
Die woont hier bij mij om de hoek...
Hoef ik geen reisgeld voor te betalen...Clown smiley

Euh...heb je daar een foto van? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:12
 
ROADY641 schreef:
Tjonge, jij maakt je even druk?
Als je er niks mee hebt, waarom reageer je dan uberhaupt?



Omdat jij mensen dingen aanpraat die er niet zijn.
Dus die mensen gaan in de verdediging,
omdat jij ze aanvalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:23
 
FRANKT627 schreef:
Niks hond weg doen... Boze smiley Hou je hond te vriend: jaag je buren weg.


Dat doet ze toch al ... ze heeft een hond ... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:23
 
ik ben helemaal niet bang...bezorgd...een beetje....maar om dat nu gelijk angst te noemen....
geen wonder dat de psychische hulpverlening wachtlijsten heeft en dat er nu op bezuinigd gaat worden.....iemand is in staat om anderen iets aan te praten, zoals al genoemd is....laten we elkaar niet gek maken, maar elkaar helpen en ondersteunen...daar heeft iedereen meer aan: zij die altijd klaar staan voor een ander en zij die net een steuntje in de rug kunnenn gebruiken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2845 2846 2847 2848 2849 2850 2851 ... 6194 Volgende
Pagina 2848 van 6194