| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:56
|
|
|
|
Ik vraag me af waarom dit topic geopend is. We hebben het topic "het uiterlijk" al. Gaat over precies hetzelfde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
Berichten: 55
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:58
|
|
|
|
| INKTVIS960 schreef: | | " Dum vita est spes est " . |
Nou dat hopen we dan maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Graag Visser, ik kan wel een beetje aandacht gebruiken...er is niemand die eens met me praat (Anne las dit en ik kreeg gelijk op mijn donder) , me komt bezoeken of me knuffelt...  |
Sja , vrouwen he . Gelukkig maar dat je Floshke nog hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:11
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Nou dat hopen we dan maar  |
Ach, amantes amentes...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach, amantes amentes...  |
Jaja, zo kan ik ook de boel voor de gek houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:17
|
|
|
|
èn: Aliquando et insanire iucundum est
Betekent: Soms is het zelfs prettig te handelen als een dwaas
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 27 september 2011, 21:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:18
|
|
|
|
Uiterlijk is je eerste blik, en blijft ook niet lang het zelfde, , en innerlijk, weet je pas, aan het einde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:27
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | tja.... noemen ze dàt nu 'weinig ziekte inzicht' ??  |
de term die jij gebruikt, ken ik niet... jouw complete reactie vat ik samen als: DENKEN dat je een indruk hebt van iemand...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
Berichten: 547
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:32
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik hoop voor je dat je over 2 weken gipsvrij door het leven mag! En ondertussen idd rust nemen!
Ik heb gelukkig ook veel hulp met het bijhouden van mijn flatje. Tillen en bukken lukt bijna niet. En ook autorijden is nog niet aan de orde.
Maar ik heb zulke lieve vrienden om mij heen, dat ik bijna niets hoef te vragen. Ze regelen het onderling en iom mijn vader.
Vind het wel verschrikkelijk om zo afhankelijk te moeten zijn. Voor een tijdje ging het wel, maar naarmate het langer duurt, hoe moeilijker ik het vind. |
Tjonge Josina.....alle berichten van jou eens rustig gelezen. Meid.....t is allemaal niet niks.......er gaat niks boven je gezondheid, maar dat besef je pas als je wat mankeert he? Ik wens je heel veel sterkte, rust, en herstel toe, en probeer het toch met zoveel mogelijk luisteren naar je lichaam. Al zul je af en toe best met kromme tenen in je bed/bank toekijken hoe een ander je huisje poetst! Fijn joh....zoveel lieve mensen om je heen....
Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
Berichten: 547
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Rustig aan met je herstel.
Ik krijg veel hulp van mijn kinderen voor huishuiding en eten maken. Over 2 weken terugkomen of gripsvrij of nog 1 keer in het gips voor 6 weken daarna revalideren. Er is geen kracht meer van dit hand na ruim 4 maanden in het gips. Na vele bewegingen raakte de rechter arm snel moe en gaat tintelen. Veel rust betekent sneller herstel. |
Nou Herman...het zit jou ook niet mee. Ik was 3 jaar geleden het gips al na 4 weken zat!! Gelukkig was ik het toen kwijt. Sterkte hoor, en jij ook veel geduld toegewenst. Vooral als je je verder niet ziek voelt, is het extra zwaar!
Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:36
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Jaja, zo kan ik ook de boel voor de gek houden  |
Quidquid latine dictum sit, altum viditur...moest ik zeggen van Anne.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Quidquid latine dictum sit, altum viditur...moest ik zeggen van Anne. |
Splendide mendax
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:42
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Splendide mendax |
Aan jullie heb ik ook wat zeg...Cootje vertaald het tenminste nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:43
|
|
|
|
Wat is er Erika? Kiespijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:46
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aan jullie heb ik ook wat zeg...Cootje vertaald het tenminste nog  |
ze zou beter mijn brief naar het Spaans vertalen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | de term die jij gebruikt, ken ik niet... jouw complete reactie vat ik samen als: DENKEN dat je een indruk hebt van iemand...  |
meen het niet zo kwaad hor...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aan jullie heb ik ook wat zeg...Cootje vertaald het tenminste nog  |
Wat is Frank weer vervelend he?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:57
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Wat is Frank weer vervelend he?!  |
Maar wie doet er met hem mee?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ze zou beter mijn brief naar het Spaans vertalen... |
paciencia
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ze zou beter mijn brief naar het Spaans vertalen... |
Tja, daarvoor moet je niet bij mij zijn, Portugees was het toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: |
Maar wie doet er met hem mee?  |
Geen idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:59
|
|
|
|
|
voor die tijd een wandeling en eten bij Trijnie???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
Berichten: 71
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:12
|
|
|
|
Er zijn hier zelfs mensen die een foto van internet afhalen en die bij hun profiel zetten. Ik vraag me af wat deze mensen hiermee willen bereiken. Ik kan me alleen maar bedenken dat het nooit goed kan lopen. Iemand een ander idee hierover?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:14
|
|
|
|
[quote=COOTJE711]paciencia [/quote
De oma zaliger van Anne zei altijd: Tarditas et procrastinatio odiosa est...
Sorry, maar ik schrijf maar wat Anne me opdraagt, ze zit hier naast mij en ze heeft best veel kracht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:16
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Afschuiven noemen ze dat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:17
|
|
|
|
Inktvis of laika, hebben jullie nog een gedicht want dit gaat helemaal verkeerd...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 27 september 2011, 22:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
Berichten: 71
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:20
|
|
|
|
| MAGDA088 schreef: | | oh absoluut ik spreek uit ervaring ik zeg ook absoluut niet dat het slecht is ofzo als iemand toch besluit het niet te willen/kunnen. Zeker brengt het ook veel zorg met zich mee. Voor mij persoonlijk zeg ik het is soms heel lastig, maar we hebben veel meer mooie momenten, dan slechte momenten, en we kunnen elkaar weer opbeuren bij de minder mooie momenten. Wat ik alleen ook bedoel is dat je ook net getrouwd kan zijn, of al 50 jaar, en dan kan er ook iets ergs gebeuren, dan kan je niet meer weg omdat je getrouwd bent. Dat je trouwt met een `gezonde`partner, wil niet zeggen dat je rest van het huwelijk gezond verloopt. |
Je zegt dat je niet weg kunt, maar volgens mij heb je altijd een keuze. Ik bewonder het dat je in mijn ogen de juiste maar wel de moeilijkste weg hebt gekozen. Ik zie ook regelmatig dat een partner de benen neemt als het te moeilijk wordt. Dus zo vanzelfsprekend is het niet. Ondanks dat de gelofte er apart iets over zegt: goede en kwade dagen, ziekte en..... De liefde voor de persoon is dan ook wel heel belangrijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:20
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Ik zei toch dat ie vervelend was
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:22
|
|
|
|
[quote=ANNE589]Hij schrijft dat je naast hem zit...haal ff uit naar hem dan...met de complimenten van mij daarbij En daarna andersom, want jij zit 'm op te stoken 
Jullie passen zo wel goed bij elkaar
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 27 september 2011, 22:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:25
|
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Ik had haar al beter niet uitgenodigd...nu zit ik hier nog met haar tot volgende week
|
|
| Naar boven |
|
|