| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Wat heb ik nu weer gedaan  |
Geen idee ben het spoor ook bijster
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Nee, ik heb het over die gemakkelijke houding die men hier tegenover heeft. Er is niemand die beweert dat je minder bent als je niet goed kunt schrijven, en ik denk dat daar al een heel groot probleem zit. Als je goed kunt schrijven doe dat dan, want dan geef je een betere indruk dan dat je maar allerlei spelfouten maakt die nergens op slaan. Alle spellingsregels hebben we al op de basisschool geleerd. En idd, de dames van de spinazie-academie schrijven beter... |
hihi ik heb op de spinazie academie gezeten en idd als er bij mij een fout staat komt dat door snelheid al zeg ik eerlijk ik heb altijd moeite gehad en nog met d's en t's helaas maar het is niet anders doe er wel altijd mijn best op.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 28 september 2011, 19:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geen idee ben het spoor ook bijster  |
zoek het 'lichtje' dan ook op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:57
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nee, brabants ondergoed meer... de ontwerpster Marlies Dekkers is opgegroeid in Oosterhout, nabij Breda.
kijk gerust ff op de site: http://www.marliesdekkers.com/ |
Brabants ondergoed????? Internationaal is ze tegenwoordig he? Welke vrouw kent haar niet? Ook wel te merken aan de prijs....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 28 september 2011, 19:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ik zou zeggen beveel de hond en blaf zelf  |
blaffende honden bijten niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:01
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | zoek het 'lichtje' dan ook op! |
Maar dat is een andere topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:01
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | en Groningen |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
Berichten: 74
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:03
|
|
|
|
[quote=COOTJE711]zoek het 'lichtje' dan ook op |
joh laat gaan... hij komt uit de hoekse waard, je weet wel, waar die reserve zeeuwen wonen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:04
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Maar dat is een andere topic  |
oja, we blijven hier altijd ontopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:07
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Cootje, breng de dames op geen ideeën, straks beginnen ze weer in het Latijn te brabbelen... Of spreken ze in tongen  |
Ze spreken in tongen, zonder taalfouten.... zonder okselhaar èn zonder legging....
of gaan we nu weer offtopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:07
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | | zoek het 'lichtje' dan ook op! |
niet alle licht is goed hee!! dr is ook zoiets als lichte zeden 
( tja, tis hier WEL het offtopic topic )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:08
|
|
|
|
[quote=ANNE589]
anders heb ik altijd nog wel een zaklamp om de goeie weg voor je te vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
Berichten: 5407
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:10
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Ze spreken in tongen, zonder taalfouten.... zonder okselhaar èn zonder legging....
of gaan we nu weer offtopic  |
Niet spotten met wat voor een ander heilig is he? Zou jij ook niet leuk vinden.......spreken in tongen is voor sommige christenen heel belangrijk en waardevol.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:13
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Niet spotten met wat voor een ander heilig is he? Zou jij ook niet leuk vinden.......spreken in tongen is voor sommige christenen heel belangrijk en waardevol.....  |
sorry Willemijn.... je hebt alwèèr gelijk....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:28
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Juist daarom vind ik het juist wel heel veel zeggend. Omdat je weet dat ze beter kunnen... Per slot van rekening kan jij nooit bepalen wat de ander belangrijk vindt. En ik vind dat de dames hier een te gemakkelijke houding hebben. | Dat ben ik wel met je eens, maar daar prik je toch zo doorheen, althans ik wel .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:49
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | joh laat gaan... hij komt uit de hoekse waard, je weet wel, waar die reserve zeeuwen wonen...  |
Reserve? Huizen zijn hier vol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:53
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | eerder citaat van Frank627: Ja maar Chat, je gaat toch niet met Arjan daten zeker? Hij is wel wat jong...
Leeftijd is een verschil, maar ook dat we allebij mannen zijn. Ik hoop hier een leuke vrouw te vinden. |
Hé Arjan, in een andere topic schreef Chat dat hij graag zou willen paaldansen...dus denk ik dat hij wel een zekere vrouwelijke inslag heeft...hij is echt wel universeel hoor...ook flexibel (niet zozeer aan de paal) en nog zoveel meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | hihi ik heb op de spinazie academie gezeten en idd als er bij mij een fout staat komt dat door snelheid al zeg ik eerlijk ik heb altijd moeite gehad en nog met d's en t's helaas maar het is niet anders doe er wel altijd mijn best op. | En ik vind dat jouw schrijven over het algemeen verzorgder is. Jij denkt wel na voordat je wat opschrijft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hé Arjan, in een andere topic schreef Chat dat hij graag zou willen paaldansen...dus denk ik dat hij wel een zekere vrouwelijke inslag heeft...hij is echt wel universeel hoor...ook flexibel (niet zozeer aan de paal) en nog zoveel meer.  | Wat voor ziekelijke geest heb je eigenlijk Frank???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:58
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Reserve? Huizen zijn hier vol |
Ik denk dat Pieter bedoelde dat jij een reserve Zeeuw bent...zoiets als Visser...denk ik maar hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 20:59
|
|
|
|
Woensdag 28 september, Psalm 112: 5-10; Gul.
Nee, het gaat in de psalmtekst niet over de Eeuwige. Het gaat over de mens die Hem liefheeft en ontzag heeft voor zijn geboden. Van die waarachtig vrome mens, de oprechte van hart, wordt in deze psalm gezegd: ‘Gul deelt hij uit aan de armen.’ En dat doet hij niet omdat hij zo graag de royale jongen uithangt, maar dat doet hij vanwege zijn rechtvaardigheidsgevoel. ‘Zijn rechtvaardigheid houdt stand, voor altijd.’ Die gulheid van die oprechte mens is geen kwestie van een fooi in een gulle bui, zoals wij geneigd zijn een eurootje meer in een collectebus te deponeren in het geval het zonnetje zo vriendelijk tussen de marktkramen danst – nee, deze gulheid van de oprechte mens is een kwestie van rechtvaardigheid. Het kan niet zo zijn dat er rijken zijn die steeds rijker worden, terwijl er armen zijn die steeds minder te besteden hebben. Dat is niet eerlijk. Dat is niet heerlijk. Dat lijkt in de verste verte niet op het rijk dat de Heer voor ogen heeft. En alleen dan, als het leven ligt onder de glimlach van de Heer, kan het leven werkelijk heerlijk zijn. Gul. Soms schrikt ik als ik hoor hoe weinig geven voor de kerk en zending, werelddiaconaat en ontwikkelingssamenwerking. Soms schrik ik, als ik uitreken hoe klein het percentage is dat ik zelf jaarlijks aan allerlei goede doelen geef. Ook al zijn het dan naar mijn idee behoorlijk wat euro’s, op de keper beschouwd is het maar een schijntje van wat mondiaal nodig is om het leed van miljoenen te verzachten. En dan te weten hoe gul God is… Zo gul dat Hij zichzelf gegeven heeft, zijn liefde tot in de dood.
Wel hem, die geeft te allen tijde, die zich door liefd’ en recht laat leiden. Hij is standvastig, wankelt nimmer, zijn goede trouw bestaat voor immer. Voor kwaad gerucht zal hij niet vrezen, de Heer zal steeds zijn schuilplaats wezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | En ik vind dat jouw schrijven over het algemeen verzorgder is. Jij denkt wel na voordat je wat opschrijft... |
Schrijf je foutloos Nederlands? Is dat noodzaaklijk voor iedereen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:02
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | sorry Willemijn.... je hebt alwèèr gelijk....  |
Je gaat nog wat leren van een collega met wat meer ervaring
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik denk dat Pieter bedoelde dat jij een reserve Zeeuw bent...zoiets als Visser...denk ik maar hoor |
Ik word nooit meer zeeuw Daar word ik niet rustig van door de Duitsers en Belgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
Berichten: 7231
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat voor ziekelijke geest heb je eigenlijk Frank??? |
Gelukkig ben ik niet de enige...het zou anders maar saai zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:05
|
|
|
|
Dis jij hebt gekozen voor das Bundesland met de meeste vrije dagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | En ik vind dat jouw schrijven over het algemeen verzorgder is. Jij denkt wel na voordat je wat opschrijft... |
Dank u wel meneer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | joh laat gaan... hij komt uit de hoekse waard, je weet wel, waar die reserve zeeuwen wonen...  |
ja das waar sporen niet
|
|
| Naar boven |
|
|