ChristianMatch
 


Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2907 2908 2909 2910 2911 2912 2913 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:26
 
Heb het ook een keer geprobeerd om met handschoenen, van die katoenen iets te soevereinen. Nooit meer doen he Mario. Ik lette even niet op en voelde de soeverein mijn handschoen pakken en zo boorde die hem in mijn hand. Gelukkig kon ik hem terugtrekken. Voelde hem zo in mijn vlees snijden. 7 kleine hechtingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:31
 
ARJAN024 schreef:
Een zeer goede date gehad! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Hallo Arjan.
Gefeliciteert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:32
 
TINK100 schreef:
begint met 06......en dan 123456789.....maar de volgorde zeg ik niet....

Hallo Tink
Laat ik nu ook zo een nummer hebben gelijk aan dat van jou.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:34
 
Ik moest van Dennis doorgeven dat de Bengalen van 3- 15 okt. naar Zeeland hopen te komen. 15 leerlingen en 4 begeleiders hopen dan het één en ander van Nederland te bekijken. De deltawerken staan op het programma, de 2e kamer , en Amsterdam.
Tevens zal er een rondleiding worden gegeven op mijn werk Clown smiley


Visser, die benieuwd is of ze wel weten wat het verschil is tussen een appel en een peer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:41
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat het zulke moeilijke dilemma's zijn dat we juist daarom moet oppassen er zo'n mening over te hebben......
Want wij praten wel vanuit een gezonde situatie ....

En bij deze wijze woorden, moesten we het maar zo laten Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:44
 
JOSINA022 schreef:
http://youtu.be/WKJ5WCtRGwohttp://youtu.be/RhnzoUq0Yd8

Weet dat ik in mijn gebed aan je denk!

Hallo Josina.
Heel erg mooi.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:48
 
JOSINA022 schreef:
Heb jij ff mazzel dat ik nog geen auto mag rijden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar.
De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten.
Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg.
Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:50
 
VISSER278 schreef:
Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar.
De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten.
Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg.
Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file .

Pfffft, lekker geregeld Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:51
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Josina.
Heel erg mooi.
Sjalom.
Martin

Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:54
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Tink
Laat ik nu ook zo een nummer hebben gelijk aan dat van jou.
Sjalom.
Martin

klopt iets niets Martin.............
1 cijfer te veel Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:57
 
JOSINA022 schreef:
Pfffft, lekker geregeld Gefrustreerde smiley

Ik blijf liever thuis Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENATE619





Berichten: 71

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:58
 
GERRIT084 schreef:
En bij deze wijze woorden, moesten we het maar zo laten Smiley met dichtgeplakte mond

In ieder geval lijkt de discussie zich weer te herhalen met het begin van deze topic over passieve en actieve euthanasie. Zo zie je maar dat dit onderwerp erg leeft bij veel mensen (misschien verkeerde woordkeuze hierin).


Laatst aangepast door
RENATE619
op vrijdag 30 september 2011, 21:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRIS212





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:58
 
WILLEMIJN232
Het is nog erger dan je zei dat het was.
Die mensen missen echt iets, beseffen ze niet dat vergeving een proces is en niet één woordje en dan meteen daarbovenop nog een get-out-of-jail-free-card? Vergeving zonder gerechtigheid, schande.
En van die dominee, een schorsing van maar één maand(vakantie?) en daarna censuur.


Laatst aangepast door
CHRIS212
op vrijdag 30 september 2011, 22:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:28
 
MARIO216 schreef:
Heb het ook een keer geprobeerd om met handschoenen, van die katoenen iets te soevereinen. Nooit meer doen he Mario. Ik lette even niet op en voelde de soeverein mijn handschoen pakken en zo boorde die hem in mijn hand. Gelukkig kon ik hem terugtrekken. Voelde hem zo in mijn vlees snijden. 7 kleine hechtingen.

Katoenen zijn nog mooier dan latexgedoopte groene.......niet weer doen Mario!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:31
 
Een logeerkat die mijn planten aan het mollen is Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:31
 
LEANNE226 schreef:
Katoenen zijn nog mooier dan latexgedoopte groene.......niet weer doen Mario!

En je handen zweten er niet in
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:38
 
JOSINA022 schreef:
Een logeerkat die mijn planten aan het mollen is Boze smiley Gefrustreerde smiley

misschien muizen verstopt?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:40
 
HERMAN388 schreef:
misschien muizen verstopt?????

Gelukkig niet Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:53
 
JOSINA022 schreef:
Gelukkig niet Twijfelende smiley

spioncamera van Frank in een potje?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:53
 
MARIO216 schreef:
En je handen zweten er niet in


Veel producten die we maken worden afgebraamd in een trommelvibrator.
Das een ronde machine met slijpsteentjes en water met ontvetter.
Vandaar dat ze (mn personeelsleden)deze handschoenen dragen met latex, A om de handjes droog te houden en B om onze hun vingertjes te beschermen tegen de vlijmscherpe bramen.
Zelf heb ik ze nooit gedragen want binnen 3 weken is je huid zo gewend aan scherpe braampjes dat ze er niet meer van opengaan.
Eelt heet dat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:55
 
JOSINA022 schreef:
Een logeerkat die mijn planten aan het mollen is Boze smiley Gefrustreerde smiley

Fijne logé heb je dan.
Slaapt ie wel goed? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:55
 
HERMAN388 schreef:
spioncamera van Frank in een potje?


Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:57
 
VISSER278 schreef:
Fijne logé heb je dan.
Slaapt ie wel goed? Knipoog smiley

Haha, ik geloof van wel Twijfelende smiley Maar ze eet m'n planten op, waarom is mij een raadsel Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 30 september 2011, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:10
 
JOSINA022 schreef:
Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken!

kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid...
En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed....
Ook wel weer een goede terechtwijzing...
Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!

We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond...
Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!!
Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen...
Dank aan lieve mensen...ook hier...
Die stuurde God namelijk OOK!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:10
 
RENATE619 schreef:
In ieder geval lijkt de discussie zich weer te herhalen met het begin van deze topic over passieve en actieve euthanasie. Zo zie je maar dat dit onderwerp erg leeft bij veel mensen (misschien verkeerde woordkeuze hierin).
Vroeger hete zoiets, ontkenningsfase, en tegenwoordig moet iedereen uit de kast komen, of zoiets. Het is net als, hokke, vroeger een schande, tegenwoordig, doodnormaal. (ook verkeerde woordkeuze)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:12
 
ZEELAND736 schreef:
kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid...
En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed....
Ook wel weer een goede terechtwijzing...
Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!

We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond...
Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!!
Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen...
Dank aan lieve mensen...ook hier...
Die stuurde God namelijk OOK!!!!!

Fijn om te lezen dat je goede middag en avond hebt gehad!

Ff een dikke Kussende smiley voor jou en voor alle lieve mensen hier!

Ik hoop en bid dat je idd rustig mag slapen


Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 30 september 2011, 23:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:22
 
MARISKA601 schreef:
De betekenis van de kleuren
Corine Lagwerweij:

Kortom, er gaat kracht vanuit als wij in de geestelijke
oorlogsvoering een banier opheffen.
Het zet satan – die reeds is overwonnen, maar
nog rondgaat als een brullende leeuw
– terug op zijn plek.
Door te dansen en te vlaggen, zeg je tegen hem: ‘Hier sta
ik als kind van God, blijf uit de buurt en verdwijn.’”

(zij is ontwerpster van de vlaggen/banieren)
'Tja, dit is ook weer zo'n grote onzin in mijn ogen. Mariska, ik bedoel het niet persoonlijk, maar een geestelijke waarde toekennen aan vlaggetjes zwaaien vind ik echt te ver gaan. In mijn ogen verhoogt het de vreugde om de Heer te prijzen, maar ik zie daar geen enkele meerwaarde in voor geestelijke strijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:27
 
JOSINA022 schreef:
Haha, ik geloof van wel Twijfelende smiley Maar ze eet m'n planten op, waarom is mij een raadsel Smiley die vol vragen zit

Heb je geen kattevoer en muizen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BATSION796





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:28
 
Prachtig gedicht Hendrika en mooie aanvulling Crossroad. Ja het kan soms stormen in ons leven, maar we worden nooit boven ons vermogen verzocht. God heeft altijd alles onder controle en in Zijn handen zijn we veilig.

Hier een mooi lied voor jullie allemaal

http://www.youtube.com/watch?v=F057VCXk4go&feature=related


Laatst aangepast door
BATSION796
op vrijdag 30 september 2011, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:36
 
GERRIT084 schreef:
Vroeger hete zoiets, ontkenningsfase, en tegenwoordig moet iedereen uit de kast komen, of zoiets. Het is net als, hokke, vroeger een schande, tegenwoordig, doodnormaal. (ook verkeerde woordkeuze)

de tijden veranderen gerrit.. als ik op mn 20e bij mn ouders de vrouw had voorgesteld waar ik op mn 32 mee trouwde, was ik onder huisarrest geplaatst...
Als ik 6 jaar later had aangekondigd dat we gingen scheiden, was ik onterft geworden...
En bij mn 2e huwelijk met ditmaal een gescheiden vrouw zelfs, was de term dubbele hoererij vast wel voorbij gekomen.

Maar ach, ik was al ondertussen geeneens de eerste in de familie die dat uithaalde dus er werd heeeeeeeel anders op gereageerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2907 2908 2909 2910 2911 2912 2913 ... 6194 Volgende
Pagina 2910 van 6194