| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:26
|
|
|
|
|
Heb het ook een keer geprobeerd om met handschoenen, van die katoenen iets te soevereinen. Nooit meer doen he Mario. Ik lette even niet op en voelde de soeverein mijn handschoen pakken en zo boorde die hem in mijn hand. Gelukkig kon ik hem terugtrekken. Voelde hem zo in mijn vlees snijden. 7 kleine hechtingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:31
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | Een zeer goede date gehad!  |
Hallo Arjan. Gefeliciteert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:32
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | begint met 06......en dan 123456789.....maar de volgorde zeg ik niet.... |
Hallo Tink Laat ik nu ook zo een nummer hebben gelijk aan dat van jou. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:34
|
|
|
|
Ik moest van Dennis doorgeven dat de Bengalen van 3- 15 okt. naar Zeeland hopen te komen. 15 leerlingen en 4 begeleiders hopen dan het één en ander van Nederland te bekijken. De deltawerken staan op het programma, de 2e kamer , en Amsterdam. Tevens zal er een rondleiding worden gegeven op mijn werk
Visser, die benieuwd is of ze wel weten wat het verschil is tussen een appel en een peer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:41
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat het zulke moeilijke dilemma's zijn dat we juist daarom moet oppassen er zo'n mening over te hebben...... Want wij praten wel vanuit een gezonde situatie .... |
En bij deze wijze woorden, moesten we het maar zo laten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:44
|
|
|
|
Hallo Josina. Heel erg mooi. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:48
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heb jij ff mazzel dat ik nog geen auto mag rijden  |
Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar. De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten. Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg. Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar. De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten. Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg. Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file . |
Pfffft, lekker geregeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:51
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Josina. Heel erg mooi. Sjalom. Martin |
Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:54
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Tink Laat ik nu ook zo een nummer hebben gelijk aan dat van jou. Sjalom. Martin |
klopt iets niets Martin............. 1 cijfer te veel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Pfffft, lekker geregeld  |
Ik blijf liever thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
Berichten: 71
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:58
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | En bij deze wijze woorden, moesten we het maar zo laten  |
In ieder geval lijkt de discussie zich weer te herhalen met het begin van deze topic over passieve en actieve euthanasie. Zo zie je maar dat dit onderwerp erg leeft bij veel mensen (misschien verkeerde woordkeuze hierin).
Laatst aangepast door
|
RENATE619
|
op vrijdag 30 september 2011, 21:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRIS212
|
Berichten: 11
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:58
|
|
|
|
WILLEMIJN232 Het is nog erger dan je zei dat het was. Die mensen missen echt iets, beseffen ze niet dat vergeving een proces is en niet één woordje en dan meteen daarbovenop nog een get-out-of-jail-free-card? Vergeving zonder gerechtigheid, schande. En van die dominee, een schorsing van maar één maand(vakantie?) en daarna censuur.
Laatst aangepast door
|
CHRIS212
|
op vrijdag 30 september 2011, 22:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heb het ook een keer geprobeerd om met handschoenen, van die katoenen iets te soevereinen. Nooit meer doen he Mario. Ik lette even niet op en voelde de soeverein mijn handschoen pakken en zo boorde die hem in mijn hand. Gelukkig kon ik hem terugtrekken. Voelde hem zo in mijn vlees snijden. 7 kleine hechtingen. |
Katoenen zijn nog mooier dan latexgedoopte groene.......niet weer doen Mario!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:31
|
|
|
|
Een logeerkat die mijn planten aan het mollen is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
Berichten: 4992
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:31
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Katoenen zijn nog mooier dan latexgedoopte groene.......niet weer doen Mario! |
En je handen zweten er niet in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Een logeerkat die mijn planten aan het mollen is  |
misschien muizen verstopt?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:40
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | misschien muizen verstopt????? |
Gelukkig niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Gelukkig niet  |
spioncamera van Frank in een potje?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:53
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En je handen zweten er niet in |
Veel producten die we maken worden afgebraamd in een trommelvibrator. Das een ronde machine met slijpsteentjes en water met ontvetter. Vandaar dat ze (mn personeelsleden)deze handschoenen dragen met latex, A om de handjes droog te houden en B om onze hun vingertjes te beschermen tegen de vlijmscherpe bramen. Zelf heb ik ze nooit gedragen want binnen 3 weken is je huid zo gewend aan scherpe braampjes dat ze er niet meer van opengaan. Eelt heet dat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Een logeerkat die mijn planten aan het mollen is  |
Fijne logé heb je dan. Slaapt ie wel goed?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:55
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | spioncamera van Frank in een potje? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:57
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Fijne logé heb je dan. Slaapt ie wel goed?  |
Haha, ik geloof van wel Maar ze eet m'n planten op, waarom is mij een raadsel
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 september 2011, 22:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:10
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken! |
kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid... En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed.... Ook wel weer een goede terechtwijzing... Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!
We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond... Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!! Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen... Dank aan lieve mensen...ook hier... Die stuurde God namelijk OOK!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:10
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | | In ieder geval lijkt de discussie zich weer te herhalen met het begin van deze topic over passieve en actieve euthanasie. Zo zie je maar dat dit onderwerp erg leeft bij veel mensen (misschien verkeerde woordkeuze hierin). | Vroeger hete zoiets, ontkenningsfase, en tegenwoordig moet iedereen uit de kast komen, of zoiets. Het is net als, hokke, vroeger een schande, tegenwoordig, doodnormaal. (ook verkeerde woordkeuze)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:12
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid... En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed.... Ook wel weer een goede terechtwijzing... Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!
We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond... Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!! Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen... Dank aan lieve mensen...ook hier... Die stuurde God namelijk OOK!!!!! |
Fijn om te lezen dat je goede middag en avond hebt gehad!
Ff een dikke voor jou en voor alle lieve mensen hier!
Ik hoop en bid dat je idd rustig mag slapen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 september 2011, 23:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
Berichten: 5057
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:22
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | De betekenis van de kleuren Corine Lagwerweij:
Kortom, er gaat kracht vanuit als wij in de geestelijke oorlogsvoering een banier opheffen. Het zet satan – die reeds is overwonnen, maar nog rondgaat als een brullende leeuw – terug op zijn plek. Door te dansen en te vlaggen, zeg je tegen hem: ‘Hier sta ik als kind van God, blijf uit de buurt en verdwijn.’”
(zij is ontwerpster van de vlaggen/banieren) | 'Tja, dit is ook weer zo'n grote onzin in mijn ogen. Mariska, ik bedoel het niet persoonlijk, maar een geestelijke waarde toekennen aan vlaggetjes zwaaien vind ik echt te ver gaan. In mijn ogen verhoogt het de vreugde om de Heer te prijzen, maar ik zie daar geen enkele meerwaarde in voor geestelijke strijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, ik geloof van wel Maar ze eet m'n planten op, waarom is mij een raadsel  |
Heb je geen kattevoer en muizen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BATSION796
|
Berichten: 10
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:28
|
|
|
|
Prachtig gedicht Hendrika en mooie aanvulling Crossroad. Ja het kan soms stormen in ons leven, maar we worden nooit boven ons vermogen verzocht. God heeft altijd alles onder controle en in Zijn handen zijn we veilig.
Hier een mooi lied voor jullie allemaal
http://www.youtube.com/watch?v=F057VCXk4go&feature=related
Laatst aangepast door
|
BATSION796
|
op vrijdag 30 september 2011, 23:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
Berichten: 3295
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:36
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Vroeger hete zoiets, ontkenningsfase, en tegenwoordig moet iedereen uit de kast komen, of zoiets. Het is net als, hokke, vroeger een schande, tegenwoordig, doodnormaal. (ook verkeerde woordkeuze) |
de tijden veranderen gerrit.. als ik op mn 20e bij mn ouders de vrouw had voorgesteld waar ik op mn 32 mee trouwde, was ik onder huisarrest geplaatst... Als ik 6 jaar later had aangekondigd dat we gingen scheiden, was ik onterft geworden... En bij mn 2e huwelijk met ditmaal een gescheiden vrouw zelfs, was de term dubbele hoererij vast wel voorbij gekomen.
Maar ach, ik was al ondertussen geeneens de eerste in de familie die dat uithaalde dus er werd heeeeeeeel anders op gereageerd.
|
|
| Naar boven |
|
|