| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:33
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Bij een totaal verbod heeft de overheid de hele prostitutie niet meer onder controle. Ze denken dat ze nu op deze manier de boel kunnen controleren. Maar ook de overheid maakt gebruik van deze dames en dat is een schande. |
Ja dat is ook weer zo pffffffffff hoe los je zo'n probleem ooit op?? En wat als het hier opgelost zou worden zouden we dan niet krijgen dat de jonge meisjes en ook jongens naar het buitenland verkocht worden om daar in de prostitutie te werken? Als dat nu al niet gebeurt!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | echt waar zijt gij ook al weervrouwtje geworden?? das mooi handig  |
Ik praat het KNMI na, maar niet verder vertellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:38
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | De laatste tijd is het een trend onder de loverboys om júist niet meer met dure dingen te komen als kado. Want aandacht en liefde (vals natuurlijk) alleen zijn al genoeg om zo'n meisje in te palmen.
Het verhaal met de cadeautjes en de mooie auto is te bekend en te herkenbaar dus dat ze het nu zo doen is niet meer dan een verandering van tactiek.
Thomas |
Dat kan.
Hoe ik het heb gelezen is van wáárom dure dingen kopen als het ook makkelijk zó kan...scheelt weer een hoop geld.
Want niet 'het meeste geld' gaat naar de loverboys en mensenhandelaren, nee, ál het geld...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Bij een totaal verbod heeft de overheid de hele prostitutie niet meer onder controle. Ze denken dat ze nu op deze manier de boel kunnen controleren. Maar ook de overheid maakt gebruik van deze dames en dat is een schande. |
Juist, de controle in bordelen, worden het meest gecontroleerd op belasting ontduiking, een klein gedeelte op verblijfsvergunningen en gezondheid. En meestal wordt de controle van te voren aan gegeven. Dus illegalen zijn dan allang ondergedoken. Het is net als drugs, gedogen voor ons staats vermogen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:47
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik praat het KNMI na, maar niet verder vertellen |
Krijgen we morgen mooi weer Je bent toch geen papagaai
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Bij een totaal verbod heeft de overheid de hele prostitutie niet meer onder controle. Ze denken dat ze nu op deze manier de boel kunnen controleren. Maar ook de overheid maakt gebruik van deze dames en dat is een schande. |
Heb ik een keer, een héle tijd geleden in de Nieuwe Revu gelezen, dat de regering, wat voor het grootste deel uit heren bestaat, natuurlijk niet iets gaat verbieden waar ze zelf regelmatig van gebruik van maakt. voor een deel dan... En ze krijgen het dan nog terug van de belasting, het bordeel schrijft dan gewoon een bon uit van een of ander duur restaurant. Voor zogenaamd een zakenlunch of zakendiner.
Schat, ik moet overwerken....
Ik kon me daar erg druk over maken, nu niet meer. zij moeten verantwoording afleggen bij God...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 oktober 2011, 21:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
Berichten: 868
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja maar..... moet ik dan maar gelijk invullen dat ik 100 kg. weeg? 'k schaam me rot. Trouwens .... hoe lang is het al geleden dat ik mn profiel heb aangemaakt?
Visser, die zich niet elke week gaat wegen |
Hallo Visser Is dat netto of bruto????? Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:04
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Nogal wat prostituees die vanuit het buitenland komen, leven feitelijk als slavinnen en worden door met name Marokkanen en pooiers uit de voormalige oostbloklanden uitgebuit. Het o zo tolerante Nederland sluit de ogen en er zijn nogal wat medechristenen die hun oordeel alleen maar over de meisjes uitspreken. Slavernij anno 2011, in alle hoerenbuurten van Nederland.
Thomas |
Ja, oordelen gaat bijna altijd over de meisjes en vrouwen door medechristenen.
Elke weldenkend meisje en vrouw kan toch bedenken dat dat werk afschuwelijk is. Ook als het niet voor een pooier is, maar voor jezelf, geldnood, kinderen, bijstand en schulden....Beetje gaan toneelspelen de hele dag, voor vreemde mannen.....@#$% Te worden aangeraakt de hele dag door vreemden, en dan ook nog es net doen alsof je het leuk vindt... Er is maar 1% die het echt voor de lol doet.
Moet inderdaad naar de hoerenlopers gekeken worden, die het instandhouden.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 3 oktober 2011, 22:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:12
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, oordelen gaat bijna altijd over de meisjes en vrouwen door medechristenen.
Elke weldenkend meisje en vrouw kan toch bedenken dat dat werk afschuwelijk is. Ook als het niet voor een pooier is, maar voor jezelf, geldnood, kinderen, bijstand en schulden....Beetje gaan toneelspelen de hele dag, voor vreemde mannen.....@#$% Te worden aangeraakt de hele dag door vreemden, en dan ook nog es net doen alsof je het leuk vindt... Er is maar 1% die het echt voor de lol doet.
Moet inderdaad naar de hoerenlopers gekeken worden, die het instandhouden. | Er is wel eens onderzocht, wat de meeste H.lopers zijn, blijken het over het algemeen, getrouwde mannen te zijn.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | laat ze dan eerst maar es netjes trouwen  |
Laten ze dan állereerst maar eens melding doen op het topic "cm-setjes"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
Berichten: 7083
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:21
|
|
|
|
Ja, mensen doen bijna niet meer even lekker een uur of twee op de bank liggen nadenken over van alles en nog wat. en eventueel even lekker in slaap dommelen.
Ik heb ook weleens het gevoel, dat 'er' áltijd iets gedáán moet worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:25
|
|
|
|
Maar er zijn natuurlijk legio,s voorbeelden, die wij doen, en niet doen bv. Wat wij tegenwoordig wel doen, en wat ze vroeger niet deden. Gekookt werd er wel, maar afwassen niet. TV was uit den boze, en tegenwoordig staan we er mee op, en gaan er mee naar bed. En dat geld voor de pc net zo goed, hoeveel mensen zijn er niet voor ons bezig, om alles in goede banen te lijden. De telefoon, electra gas. Is het allemaal wel echt nodig, ik denk het niet. Er wordt wat afgewerkt, voor ons Christenen. En wij ons maar druk maken, over winkels die open zijn. Laten we eerst maar eens beginnen met onze eigen balken, voor we aan de splinters van anderen beginnen.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op maandag 3 oktober 2011, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:31
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]
Nee, vlakbij Arnhem .......en ook in Limburg ( dacht ik) Dus.....je kan kiezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:33
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Paraplu, regenjas, dikke truien en laarzen zijn gereed. Cv ketel startklaar voor de winter.  |
En dat weegt allemaal bij elkaar 18,3 kg.???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:37
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Is dat netto of bruto????? Sjalom. Martin |
Haha, je kan beter vraagen... is dat aan het begin of aan het eind van de maand?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:49
|
|
|
|
Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIANANT614
|
Berichten: 6
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:51
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee.. |
Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Riep iemand mij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:54
|
|
|
|
| DIANANT614 schreef: | Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Riep iemand mij?
 |
Dat ligt er dus aan wie van de 2 je bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
Berichten: 2978
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee.. |
Even off topic;100 kilo is toch niet veel voor een man???!!!Of is dat één van mijn persoonlijke voorkeuren,een bietje veul spek op de botten?
(Wie afknapt op mijn weelderige heupen is mij gewoon niet waard )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIANANT614
|
Berichten: 6
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:55
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dat ligt er dus aan wie van de 2 je bent  |
Als je mijn profiel bekijkt lijk niet bepaald op 100 kilo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En dat weegt allemaal bij elkaar 18,3 kg.???  |
Idd en kan ik beter maar overwinteren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:02
|
|
|
|
| DIANANT614 schreef: | Als je mijn profiel bekijkt lijk niet bepaald op 100 kilo  |
Een foto met alleen je gezicht zegt nog niets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:04
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Een foto met alleen je gezicht zegt nog niets  |
Het gezicht wordt wekelijks rimpeltje erbij Dan maar beter wekelijks nieuwe foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:16
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee.. |
Sja, dat heb je dan weer met die meerkeuzevragen he. 2 x 50 stond er niet bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:18
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik geloof je maar daarvoor hoef je nog niet naar Bosnië. In Nederland is het voor maatschappelijk werkers en leerkrachten in het voortgezet speciaal onderwijs met veel kwetsbare meisjes ook al geen feest als je een zwerm Marokkaanse of Antilliaanse loverboys in de straat hebt staan. Niettemin mijn bewondering voor je zus want de moraal van de pooiers in voormalig Joegoslavië is weinig genuanceerd.
Thomas, de praktijk is niet met een politiek correct standpunt te verdoezelen. |
Inderdaad,de grootste doelgroep voor loverboys zijn de kwetsbare meiden die aandacht tekort komen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:19
|
|
|
|
Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!
Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht... Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
Berichten: 1766
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:22
|
|
|
|
| CHRISTIAN146 schreef: | Ik ben zeker geen historicus maar de manier waarop men slaaf wordt kan fundamenteel verschillen. Als Nederlanders hebben we slavernij op de meest donkere manier geëxploiteerd: 1) roven en gevangen nemen van mensen 2) vervoerd naar een totaal ander continent 3) ze daar hele zware arbeid laten verrichten en 4) dit alles vanuit een racistisch en vals religieus superioriteitsgevoel. Van deze 4 verschrikkelijke dingen hoeft bij gewone slavernij geen sprake te zijn. Ik stel me voor dat mensen zich al dan niet gedwongen als slaaf hebben verkocht/moesten verkopen als ze hun schulden niet konden betalen. In dat geval hoeft er van de 4 verschrikkelijke punten geen sprake te zijn. Hoewel punt 3 volgens mij wel gemeengoed zal zijn. Overigens zij het ieder bekend dat Joden en Westerlingen geen monopolie hadden op het handelen in en het houden van slaven. |
slavernij zoals in de bijbel beschreven is soms onbegrijpelijk maar soms ook cultuurgebonden. ook al is het soms onbegrijpelijk. Wat Christian ook al zegt: de slavenhandel zoals deze in Afrika was, was soms absurd... Overigens vind ik dat er nu in het Midden Oosten duidelijk verschil is tussen een land als Israël en de omliggende Arabische landen...... (denk aan de status van de vrouw, vrouwen handel, slavernij etc_)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
Berichten: 1006
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ikke zou dr ook zin an krijgen  |
balkje heb ik...zin om te gaan strandwandelen ook...nog ff een maandje wachten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
Berichten: 4852
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:52
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!
Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht... Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom... |
Zeeland , mag ik je een tip geven? raam open, frisse lucht naar binnen, denk aan leuke dingen die je morgen kan doen en je slaapt als een roos.
Werkt bij vissertje uitstekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 00:03
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ok Cross, het is een investering van 6,25 en je hebt een speciaal pennetje waarmee je ondanks grote vingers toch kunt typen. Een echte computer of een iPad is een stuk makkelijker, dat is zo maar je mobieltje kan altijd mee.
Thomas |
Dat pennetje heb ik wel, maar niet altijd bij de hand ...
|
|
| Naar boven |
|
|