
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
Berichten: 4863
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 08:31
|
|
|
|
|
Mag allebei....neem je zelf zakdoeken mee???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
Berichten: 1331
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 08:46
|
|
|
|
|
WBM072
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
Berichten: 275
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 09:08
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | WBM072 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
Berichten: 1464
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:08
|
|
|
|
 vandaag of morgen ff 10l verse snert maken het is herfst en de winter komt eraan
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 5 oktober 2011, 10:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
Berichten: 4718
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:11
|
|
|
|
spruitjesweer
of hoort dit bij topic het weer?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 5 oktober 2011, 10:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:13
|
|
|
|
Snert , spruitjes...nah.
Vandaag andijviestamppot met braadworst, mjammie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
Berichten: 1464
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:16
|
|
|
|
hoezo off topic hier????????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:43
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Daar ben ik weer even. Rara....wie ben ik
Als je een half jaar niet inlogt op CM, wordt je profiel gewist. Dus vandaar, een andere naam. Even wennen hoor!
Het heeft ook voordelen; 't is 2 weken gratis, de nickname komt iets dichter bij mijn echte naam en ik heb lekker weinig postings.  |
En nog steeds 055 ... WB euh Maryan
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 5 oktober 2011, 10:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:54
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wie heeft er zin om mee te gaan naar de band Trinity
Wanneer: 22 oktober 2011 Waar: 2de Exloërmond (Drenthe) Aanvang: 20.30 Einde: 22.30
Kosten: € 12.50 + € 2,- reserveringskosten per ticket
Voor wie: Iedereen die van muziek houdt en het leuk vind om andere CM'ers te ontmoeten. Introducees zijn natuurlijk welkom ...
Meer informatie ...
http://www.bandtrinity.nl/nl/tour-dates/item/28-trinity-live-
Klein voorproefje -- Trinity -- 4*4 -- X-Noizz Flevofestival
http://www.youtube.com/watch?v=0bxzxniN7zk
Crossroad Billy Ilona Imke .. ..
Zet je naam er maar bij |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
Berichten: 2463
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 10:55
|
|
|
|
up
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
Berichten: 1464
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 11:15
|
|
|
|
dan nu dus weer even terug naar het onderwerp ;sorry dat het zo'n lang epistel is geworden maar hopenlijk de moeite waard om te lezen.
Gebedsgenezing zin of onzin?
mijn mening en ervaring is dat gebedsgenezing zeker geen onzin is en de zin ervan is niet enkel de genezing voor de genezen persoon zelf maar dat het is als getuigenis van een liefdevol en groot en machtig God. zo zie je dat wanneer mensen ,waar we in de bijbel over lezen,en die dus genezen worden cq zijn dat dit als getuigenis vele anderen tot geloof brengen in God. zo heb ik ook zelf vele genezingen gezien in mijn omgeving,waarlijke wonderen die nadien ook door artsen bevestigd zijn. een voorbeeld(getuigenis )hiervan is mijn eigen dochtertje die zich in een weekend (zaterdag avond)aan kokend water(net gezette thee)haar handje dusdanig verbrandde dat we met haar naar het ziekenhuis moesten ,ze was toen bijna 2 jaar oud.haar verbrandde handje werd ingepakt en verzorgt met medicijnen en we moesten ma ochtend vroeg weer terug komen voor verdere behandeling door een arts die gespecialiseerd was met verbrandingen.(ze had een 2e graads tegen 3e graads aan verbranding) als ouders hebben wij speciaal hiervoor gebedeb en ook in de gemeente werdt er door voorganger en oudsten gebeden ,de kleine huilde veel van de pijn maar na gebed was dit over.op ma ochtend terug in het ziekenhuis en de arts haalde het verband eraf en er was niet te zien meer aan haar handje,de arts vroeg mij wat dit voor een onzinnige grap was om met een gezond kind zijn kostbare tijd te verdoen.ik heb toen tegen deze man kunnen getuigen en hij was zzeer verbaasd evenals de verpleegsters die erbij waren.ook in de gemeente etc hebben wij over de grootheid van God mogen getuigen .vele worden dan versterkt en opgebouwd in hun geloof. Daarnaast heeft mijn dochter een spierziekte waar ze niet of nog niet van genezen is ,is God daarom minder groot ,nee is gebed hiervoor dan onzinnig ,nee ook dat niet we zien enkel nog niet de bedoeling die God met het leven met deze handicap heeft.
hierbij moet ik ook denken aan een stukje prediking van de afgelopen week,wanneer men palmbomen kweekt in de woestijn die langzaam groeien en dik en stevig worden doet men dit door een steen in de kroon te leggen ,het gewicht remt de groei en maakt de stam dikker en de wortels verankeren zich dieper zodat de wortels uiteindelijk eben diep zitten als dat de boom groot is ,hoe verder de groei doorzet hoe zwaarder men die steen maakt in de kroon.is dit om die boom te plagen ,nee het is om die boom sterk te mken om te kunnen overleven in de woestijn en schaduw te kunnen geven aan heb die dat nodig hebbben. zo werkt God ook in mensenlevens ,er komen dingen op ons pad die niet atijd even mkkelijk of plezierig zijn maar die ons vormen om sterker te worden in ond geloof,om onze worteks diep te verankeren in onze God. helaas leven we in een ikgerichte wereld de laatste jaren en willen de meeste mensen alles op een presenteerblaadje aangereikt krijgen,men wil er vaak niet voor knokken of werken en alles moet leuk fijn en perfect zijn,maar als we dit zo zouden krijgen zouden we zeer zwakke mensen zijn die nooit tegen een stootje kunnen en ook nooit een ander zouden kunnen of willen helpen.mensens maken keuzes en daar moeten en mogen we leren mee om te gaan en niet ons erachter verschuilen hoe zielig men dan is.een palmboom die niet tegengehouden word door moeilijkheden groeit te snel en waait om bij het minste zuchtje wind en sterft.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 5 oktober 2011, 11:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 11:24
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | dan nu dus weer even terug naar het onderwerp ;sorry dat het zo'n lang epistel is geworden maar hopenlijk de moeite waard om te lezen.
Gebedsgenezing zin of onzin?
mijn mening en ervaring is dat gebedsgenezing zeker geen onzin is en de zin ervan is niet enkel de genezing voor de genezen persoon zelf maar dat het is als getuigenis van een liefdevol en groot en machtig God. zo zie je dat wanneer mensen ,waar we in de bijbel over lezen,en die dus genezen worden cq zijn dat dit als getuigenis vele anderen tot geloof brengen in God. zo heb ik ook zelf vele genezingen gezien in mijn omgeving,waarlijke wonderen die nadien ook door artsen bevestigd zijn. een voorbeeld(getuigenis )hiervan is mijn eigen dochtertje die zich in een weekend (zaterdag avond)aan kokend water(net gezette thee)haar handje dusdanig verbrandde dat we met haar naar het ziekenhuis moesten ,ze was toen bijna 2 jaar oud.haar verbrandde handje werd ingepakt en verzorgt met medicijnen en we moesten ma ochtend vroeg weer terug komen voor verdere behandeling door een arts die gespecialiseerd was met verbrandingen.(ze had een 2e graads tegen 3e graads aan verbranding) als ouders hebben wij speciaal hiervoor gebedeb en ook in de gemeente werdt er door voorganger en oudsten gebeden ,de kleine huilde veel van de pijn maar na gebed was dit over.op ma ochtend terug in het ziekenhuis en de arts haalde het verband eraf en er was niet te zien meer aan haar handje,de arts vroeg mij wat dit voor een onzinnige grap was om met een gezond kind zijn kostbare tijd te verdoen.ik heb toen tegen deze man kunnen getuigen en hij was zzeer verbaasd evenals de verpleegsters die erbij waren.ook in de gemeente etc hebben wij over de grootheid van God mogen getuigen .vele worden dan versterkt en opgebouwd in hun geloof. Daarnaast heeft mijn dochter een spierziekte waar ze niet of nog niet van genezen is ,is God daarom minder groot ,nee is gebed hiervoor dan onzinnig ,nee ook dat niet we zien enkel nog niet de bedoeling die God met het leven met deze handicap heeft.
hierbij moet ik ook denken aan een stukje prediking van de afgelopen week,wanneer men palmbomen kweekt in de woestijn die langzaam groeien en dik en stevig worden doet men dit door een steen in de kroon te leggen ,het gewicht remt de groei en maakt de stam dikker en de wortels verankeren zich dieper zodat de wortels uiteindelijk eben diep zitten als dat de boom groot is ,hoe verder de groei doorzet hoe zwaarder men die steen maakt in de kroon.is dit om die boom te plagen ,nee het is om die boom sterk te mken om te kunnen overleven in de woestijn en schaduw te kunnen geven aan heb die dat nodig hebbben. zo werkt God ook in mensenlevens ,er komen dingen op ons pad die niet atijd even mkkelijk of plezierig zijn maar die ons vormen om sterker te worden in ond geloof,om onze worteks diep te verankeren in onze God. helaas leven we in een ikgerichte wereld de laatste jaren en willen de meeste mensen alles op een presenteerblaadje aangereikt krijgen,men wil er vaak niet voor knokken of werken en alles moet leuk fijn en perfect zijn,maar als we dit zo zouden krijgen zouden we zeer zwakke mensen zijn die nooit tegen een stootje kunnen en ook nooit een ander zouden kunnen of willen helpen.mensens maken keuzes en daar moeten en mogen we leren mee om te gaan en niet ons erachter verschuilen hoe zielig men dan is.een palmboom die niet tegengehouden word door moeilijkheden groeit te snel en waait om bij het minste zuchtje wind en sterft. |
Mooi, Grace, ik kan dit alleen maar beAMEN!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
Berichten: 1464
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 11:26
|
|
|
|
zie ook mijn stukje gebedsgenezing zin of onzin. voor mij gaat het erom of God de eer krijgt in welke omstandigheid ook en als men dus zoals sommigen zelf de eer en aandacht ervoor gaan opeisen het zij bewust of onbewust dan heeft men zijn loon al gehad staat er in Gods woord en ook is daar het gevaar van de hoogmoed en die komt voor de val er staat ook niet voor niets geschreven toets alles en behoud het goede. Het is niet de mens die geneest maar God , Daarbij denk ik dan ook wat is belangrijker dat je hier perfect in je aardse tent zit (dus lichamelijk) of dat je naam geschreven staat in zijn handpalm en je gered bent ten eeuwige leven en komt bij Hem waar alle verdriet ,pijn en onvolkomenheden afgedaan hebben,waar alle tranen gewist zijn! het lijkt ertegenwoordig op of men niks meer acepteerd zoals ziektes,pijn,dood,armoede etc etc,vele prediken een prediking van aardse welvaart maar het gaat om de hemelse welvaart in relatie met God waartoe men geroepen is.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 5 oktober 2011, 11:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
Berichten: 757
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 12:30
|
|
|
|
Het gebeurt soms dat mensen zich verkeerd afstemmen en erbij komen als we aan het afronden zijn. Spijtig. Vandaar ff dit oproepje. Vorige donderdag zagen we elkaar weer in de gebedsroom en deze was ook veel te vlug om. Bekommernis is wel of iedereen genoeg aan de beurt komt, de "stille" bidders zijn natuurlijk ook meer dan welkom. We beseffen maar al te goed dat het voor sommigen onder ons een drempel is. Doch eens deze genomen, voelen we Gods zegen die op de gebedsroom rust. God werkt namelijk via alle wegen, ook ongekende. Dus pik gerust aan en mocht je vooraf even willen mailen over een gebedspunt doe dit dan gerust naar MARTHA of HERMAN.
Dat Gods liefde ons naar elkaar mag trekken, zijn koorden van liefde ! Zeg het voort, zeg het voort, .... Want niets is zo fijn als elkander aansporen in gebed !!!.
Herman Martha "Laten we speciaal voor de zieken bidden, dat Hij met Zijn genezingskracht aanwezig zal zijn, ook voor noden, relaties, ..." VANDAM
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 5 oktober 2011, 22:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 12:40
|
|
|
|
Weer afgewezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Even snap ik het niet meer...(of zou ik te blond wezen) Wat bedoel je nu eigenlijk??? In je eerste reactie reageer je anders als in de tweede... Wat zoek je nu eigenlijk????
Toch meer naar Jezus???? Of zijn we teveel bezig met Jezus??? Verklaar je eens nader.... |
Miss zeeland,
Volgens mij ben ik wel duidelijk genoeg, ik zoek niet meer naar Jezus.
Wil mij juist verdiepen met Jezus
Daarin ben ik een prachtig boekje tegengekomen van derek price
Het kruis, je kunt er niet omheen.
Miss zeeland dat is nu precies waar ik nu mee bezig ben.
Hier op CM is het mij wat te oppervlakkig, er zijn soms spontaan mooie ontmoetingen, dat zijn de pareltjes.
Mis voor mijzelf een diepere aantrekking, komt zeker ook door het virtuele aspect.
Ben meer een man van on-line bezig en daarin ontmoeten.
Net als God trouwens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:12
|
|
|
|
Waar is de zon nou gebleven? Ik ben niet gewend van 17 graden brrrrrrrrrrr
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:14
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vanmiddag na vijven wordt mijn mooiste moment,dan word ik nl. gebeld dat ik vandaag in 1x voor al mijn toetsen geslaagd ben..........eg woar
Maar dromen zijn bedrog dus ik ga mn best doen en als ik hopeloos faal dan kom ik hier uitjanken,deal?  |
Mooiste moment is beetje te vroeg Leanne, het kan ook wel slechte moment zijn.
Ik wens veel sterkte met de telefoon, doet die nog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
Berichten: 2124
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:18
|
|
|
|
woensdag is gehaktdag maar wat ga ik eigenlijk eten met gehaktbal? ik lees heel de ochtend de kookboek, maar bijna uitgelezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
Berichten: 2212
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:28
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | wat me eigenlijk hier opvat is dat sommige discussie hier stranden op van een soort van ik heb gelijk en jij niet zoals ik het zie is de juiste en enigste manier maar is er weinig ruimte voor een andere kijk op een situatie..... valt me gewoon op kijk je kan kijken naar een auto die heeft vier wilen een motor en een stuur (als het goed is) maar je kan ook zeggen een auto heeft deuren en brengt je van a naar b.... wie heeft er nu gelijk? ander voorbeeldje: een huis heeft een dak en een voordeur... maar ook heeft een huis ramen en vertrekken de een is een flat de ander een ruitjes huis of een villa of noem maar op zijn allemaal huizen en allemaal klopt het beeld maar wie heeft er nu gelijk? kan op sommige dingen geen ander beeld zijn? ook wat de bijbel zegt? de een zegt nee tis zo maar de ander zegt nee tis zo? wie heeft er nu aan het rechte end? misschien bijde maar belichten ze een andere kijk op de situatie..... solly wilde dit ff kwijt |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
Berichten: 189
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:29
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Miss zeeland,
Volgens mij ben ik wel duidelijk genoeg, ik zoek niet meer naar Jezus.
Wil mij juist verdiepen met Jezus
Daarin ben ik een prachtig boekje tegengekomen van derek price
Het kruis, je kunt er niet omheen.
Miss zeeland dat is nu precies waar ik nu mee bezig ben.
Hier op CM is het mij wat te oppervlakkig, er zijn soms spontaan mooie ontmoetingen, dat zijn de pareltjes.
Mis voor mijzelf een diepere aantrekking, komt zeker ook door het virtuele aspect.
Ben meer een man van on-line bezig en daarin ontmoeten.
Net als God trouwens
 |
Een stukje uit het boek
Het evangelie is de radicaalste boodschap waarmee de mensheid ooit geconfronteerd is.
Het rekent af met de wortel, de zelfzucht. Dat is het IK - leven, de eigenliefde.
De enige bijl die deze wortel eruit kan hakken, is het Kruis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
Berichten: 61
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:38
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | zie ook mijn stukje gebedsgenezing zin of onzin. voor mij gaat het erom of God de eer krijgt in welke omstandigheid ook en als men dus zoals sommigen zelf de eer en aandacht ervoor gaan opeisen het zij bewust of onbewust dan heeft men zijn loon al gehad staat er in Gods woord en ook is daar het gevaar van de hoogmoed en die komt voor de val er staat ook niet voor niets geschreven toets alles en behoud het goede. Het is niet de mens die geneest maar God , Daarbij denk ik dan ook wat is belangrijker dat je hier perfect in je aardse tent zit (dus lichamelijk) of dat je naam geschreven staat in zijn handpalm en je gered bent ten eeuwige leven en komt bij Hem waar alle verdriet ,pijn en onvolkomenheden afgedaan hebben,waar alle tranen gewist zijn! het lijkt ertegenwoordig op of men niks meer acepteerd zoals ziektes,pijn,dood,armoede etc etc,vele prediken een prediking van aardse welvaart maar het gaat om de hemelse welvaart in relatie met God waartoe men geroepen is. |
Trots is inderdaad een hele erge zonde, maar trots houdt niet specifiek verband met gebedsgenezing. Miljoenen christenen en niet-christenen kunnen op een negatieve manier trots zijn op hun status, op hun uiterlijk, op hun werk, op hun auto, en helaas ook op hun arbeid in de kerk. In de context van de bijbeltekst die je aanhaalt over het loon al hebben ontvangen gaat het niet om gebedsgenezing, maar om gewoon bidden. Dus, zelf iets wat een gebod is voor elke christen, namelijk bidden tot God, kan door hoogmoed vervallen tot iets slechts.
Om je enigszins gerust te stellen: ik ben al jaren christen maar ik ben geen christelijke predikers tegen gekomen die beweren dat zij het zelf zijn die zieken genezen, allen die ik tot nu toe ben tegengekomen geven alle eer aan God.
Ik maak een vergelijking: Wij worden geacht te bidden voor "ons dagelijks brood" maar we worden tegelijk ook geacht te beseffen dat we niet leven "van brood alleen". Deze twee kanten van het verhaal gaan dus prima samen. Zo hoeft ook het gezonde verlangen naar wonderlijke genezing niet uitgespeeld te worden tegen het nog grotere belang van de verlossing en het opgetekend staan in de hemel.
Ter geruststelling van de zieke mensen die wonderlijke genezing zoeken: geen enkel ziek persoon in de evangeliën die een wonderlijke genezing zocht, kreeg van de Here Jezus het verwijt dat ze ´welvaarts-evangelie-christenen´ waren.
MVG
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:45
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | woensdag is gehaktdag maar wat ga ik eigenlijk eten met gehaktbal? ik lees heel de ochtend de kookboek, maar bijna uitgelezen  |
rodekool, bloemkool, broccoli
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:46
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Vanmiddag na vijven wordt mijn mooiste moment,dan word ik nl. gebeld dat ik vandaag in 1x voor al mijn toetsen geslaagd ben..........eg woar
Maar dromen zijn bedrog dus ik ga mn best doen en als ik hopeloos faal dan kom ik hier uitjanken,deal?  |
Je komt maar hoor meis we benne er voor je succes ermee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:51
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Weer afgewezen  |
das minder man! Maar das het verkeerde poppetje erbij he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
Berichten: 3599
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | rodekool, bloemkool, broccoli  |
Sperciebonen, worteltjes, doperwtjes 
Aangezien Herman het hele kookboek uit zijn hoofd aan het leren is...nieuw topic...Hermans kookhoekje
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 5 oktober 2011, 13:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 13:53
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Sperciebonen, worteltjes, doperwtjes  |
nasi, spaghetti, lasagna. zou u er zo uit kunnen komen meneer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 14:00
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hey!
Wat ontzettend lief van jullie!
Het ging inderdaad de laatste weken even niet goed. Bijna twee maanden geleden kreeg ik een hernia waarbij de pijn steeds heviger werd. Toen het met de 'gewone 'pijnstillers niet meer te doen was kreeg ik eindelijk morfine, wat even iets verlichting gaf. Na een week werd de pijn ondanks de morfine zo hevig dat het niet meer te doen was. Van een arst kreeg ik het advies om morfine te slikken totdat ik over ging geven, wat vervolgens ook gebeurde. Darna was het hek van de dam en ging het nog sneller bergafwaarts, zodat ze me met de ambulanche hebben afgevoerd, en gelukkig in het ziekenhuis hebben gehouden. Ik heb daar een week gelegen en inmiddels is de pijn redelijk onder controle. Zo stoned als een garnaal mocht ik dus vandaag weer naar huis om de operatie af te wachten. 24 oktober hoop ik geopereerd te worden. Ik kijk er behoorlijk naar uit. Ik wil jullie bedanken voor je medeleven, zowel hier als op andere manieren!
Nu ben ik niet zo om in dit topic een ieder op de hoogte te gaan houden over het verloop, aangezien ieder zijn eigen kruisje heeft, en zijn / haar eigen pakje toch moet dragen. Ik heb in het ziekenhuis veel gehoord, gezien en geleerd, en ben me er enorm van bewust dat er velen zijn die een zwaarder pakje hebben dan ik. |
Hey Jolan,
Fijn dat je weer even thuis kan zijn dan zal ik je ziekenhuis adres niet meer doorgeven Wat fijn dat ze een operatie zien te zitten en ben je dan hopelijk van de pijn af, en idd ook ik blijf voor je bidden.
Liefs Erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
Berichten: 6369
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 14:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | WBM072 |
Hihi u bent al niet meer onbekent. welkom terug weer maryan
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|