ChristianMatch

Forum

Niet het perfecte plaatje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2961 2962 2963 2964 2965 2966 2967 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:29

WILLEMIJN232 schreef:
je kan ook de positieve kanten zien Henk, feministes plakken vast hun eigen band (ik kan dat niet eens), zeuren nooit of jij nu eens de vaatwasser in wil ruimen en zetten vast zelf de vuilcontainer buiten.......Stoer toch?
Vaak hebben ze een vriendin en heftig gefrustreerd wat betreft mannen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:31

CHATULIEM619 schreef:
Vaak hebben ze een vriendin en heftig gefrustreerd wat betreft mannen...

Kan, maar ik had het nu even over de praktische kanten...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:38

MARIAN519 schreef:
Zeker als je christen bent...!
of zijn wij niet zo anders? Smiley die vol vragen zit
Heeft dat met christen zijn te maken? Het maakt het onderwerp meteen zo beladen, terwijl het naar mijn idee meer gaat om omgangsvormen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:39

HENKWAL969 schreef:
Helemaal mee eens.
....
Zonder 'Hulp' is de man 'Hulpeloos'

Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 10 oktober 2011, 17:04
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:49

CHATULIEM619 schreef:
Kijk, ik heb er altijd moeite mee gehad dat de zondag door velen beleefd wordt als een dag waarin je niks mag. Door joden wordt de sabbath nog sterker gevierd als een dag waarin je niks mag. Dat is nooit mijn visie geweeest en zal ook nooit mijn visie worden. Verleden zondag heb ik vol vreugde mn zoon toegejuicht toen hij meedeed aan de 4 mijl.... Ik vind dat het een dag moet zijn waarin je mag vieren, dat je de Heer dient. En ik geloof, dat als ik van een dag geniet, de Heer daar ook blij mee is.
En aanpassing is niet zo heel erg groot hoor. Alleen de dienst wordt verplaatst naar vrijdagavond. Niet aan het einde van de sabbath, maar aan het begin...
En wat betreft eten, varkensvlees is nu veel gezonder dan dat het vroeger was. Toen de pest in Europa woedde, was er één groep die niet ziek werd, de joden. En dat kwam door het eetpatroon. Het had echter tot gevolg dat ze vervolgd werden. Het dieet schijnt dus zeer gezond te zijn.

Tussenhaakjes; tegenwoordig worden allerlei dieren bespoten met medicatie, en die medicatie nuttigen wij dus, of dat nou zo gezond is?

Maar als je de sabbath viert , vier je dan niet tevens een Joodse feestdag?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:51

SHANITA130 schreef:
Hoi,

Ik heb 't er niet over wat 'wij' vinden.
Ik heb 't erover wat ik vind.

Ik vind het gevaarlijk. Zelf heb ik ook in groepen gezeten waar dingen gedaan werden zie filmpje.

Nou, ik heb, elke keer weer, na een paar keer geweest te zijn, de benen genomen en ben daar nooit meer geweest.

Ik vraag mezelf af, hoe iemand zó ver komt om dingen te doen, zie filmpje. Dat lijkt mij erg schadelijk voor degenen.

Ja, beïnvloeding van die Nigeriaanse man, ik snap het verstandelijk wel....
Gevoelsmatig kan ik er niet bij.

Komt bij dat ik toevallig wéét dat de geestelijke gezondheidszorg vol met deze mensen zit.
Als het criterium is, dat het er niet uitziet, moet je ook niet naar operaties gaan kijken. Of naar worstenmaken. Schijnt ook niet zo'n smakelijk gezicht te zijn. De vraag is meer, heeft het geholpen? En heb je dat nagevraagd? Wat weet je van de achtergronden van mensen? Jij vult maar meteen in en denkt er heel negatief over. Ik kan niet beoordelen op basis van een filmpje van YouTube. Daar kan zoveel in gemanipuleerd worden.
Wat betreft godsdienstwaanzin. Dit is geen godsdienstwaanzin, dat is heel wat anders. Dit is hooguit vreemd, eigenaardig. Dit zijn geen wanen, die een christelijke inhoud hebben. Ik denk dat je het beste met anderen kunt praten die echt er mee te maken gehad hebben.
SHANITA130 schreef:
Moeten mensen zich dan zo achterlijk te kijk zetten, door zo te doen?
En zichzelf daarmee psychisch zo beschadigen? En ook eventueel de omstanders?
Want het is een heel ander ding dan zoiets even op een film te zien, als dat je er veel langer echt bijstaat. Of zélf zo loopt te doen, denk ik. Als mensen al niet lekker worden na het zien van die film, wat dan als ze erbij staan veel langer? Nou, dan ga je echt niet lekker naar huis hoor.

En dat blijft nog lang doorwerken, dat gevoel......

En nu ga ik naar het onderwerp wat er eerder over ging.
Dan kom ik weer tot de vraag: ken je de achtergrond van mensen, heb je met ze gepraat? Of heb je weer een oordeel klaar op basis van een youtube filmpje?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:55

MARISKA601 schreef:
Tussenhaakjes; tegenwoordig worden allerlei dieren bespoten met medicatie, en die medicatie nuttigen wij dus, of dat nou zo gezond is?

Maar als je de sabbath viert , vier je dan niet tevens een Joodse feestdag?
Ach het nieuwe evangelie van de dierenpartij. En mensen lopen die onzin maar achterna. Ons vlees is hartstikke gezond en het is een fabeltje om te denken dat dat niet zo is.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:58

JOLAN931 schreef:
uitleg waarom iemand zo reageerd kan soms zo prettig zijn, en meer begrip onderling kweken.
uiteraard, maar je kan het niet van mensen gaan opeisen. En zeker niet met een christelijke inhoud erbij...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:06

GERRIT084 schreef:
Met alle respect maar. Iemand die in tongen spreekt, moet dan toch heel dicht bij God staan, en leven. Dan zou je haast denken dat zo,n iemand zonder zonden zou leven, althans minimaal, en onbewust. Mijn ervaring leert mij helaas anders.
Dat is dus een misvatting Gerrit. Vaak zie je in de bijbel dat juist pasbekeerde en pas gedoopte mensen de tongentaal ontvangen. Het is bedoeld voor toerusting voor God koninkrijk en dan kan bidden in tongen goed helpen in de geestelijke strijd.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:08

CHATULIEM619 schreef:
Leg je daar niet veel te veel waarde in allemaal? Geen antwoord is toch ook een antwoord?

Je hebt gelijk Chat,
Ik bijna nooit reacties van mijn sollicitaties.
Dat is ook flauwekul.
Gemiddeld 1:5 kreeg ik wel reactie.
UWV vroeg aan mij weleens dat verplicht alle reacties laten tonen van afgewezen sollicitaties. Sommige bedrijven weigeren reacties te sturen.
Wat moet ik tegen UWV zeggen, ze geloven dat ik te lui ben.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:09

CHATULIEM619 schreef:
Dat is dus een misvatting Gerrit. Vaak zie je in de bijbel dat juist pasbekeerde en pas gedoopte mensen de tongentaal ontvangen. Het is bedoeld voor toerusting voor God koninkrijk en dan kan bidden in tongen goed helpen in de geestelijke strijd.

Ik lees weleens over de Gavencursus, ik begrijp dat er dan gekeken wordt of je bepaalde gaven hebt bv met mensen bidden, dat je dan woorden van God ontvangt en ook of je dan in tongen kan praten want het schijnt dat je daar toch bepaalde gaven voor moet hebben.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:09

HERMAN388 schreef:
Je hebt gelijk Chat,
Ik bijna nooit reacties van mijn sollicitaties.
Dat is ook flauwekul.
Gemiddeld 1:5 kreeg ik wel reactie.
UWV vroeg aan mij weleens dat verplicht alle reacties laten tonen van afgewezen sollicitaties. Sommige bedrijven weigeren reacties te sturen.
Wat moet ik tegen UWV zeggen, ze geloven dat ik te lui ben.

in je brief vragen om een bevestiging van ontvangst...met een argumentatie waarom je niet bent uitgenodigd....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:13

HERMAN388 schreef:
Ik ben benieuwd of Frank met zijn kersverse liefje meegaan Clown smiley

de 1 gaat alleen mee als de ander ook mee gaat...even afwachten dus...als de 1 niet komt, komt de ander dus ook niet.....
om het vooral spannend te houden
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:15

WILLEMIJN232 schreef:
Ik lees weleens over de Gavencursus, ik begrijp dat er dan gekeken wordt of je bepaalde gaven hebt bv met mensen bidden, dat je dan woorden van God ontvangt en ook of je dan in tongen kan praten want het schijnt dat je daar toch bepaalde gaven voor moet hebben.....
ik ben een fervent tegenstander van een gavencursus. In mijn ogen is dat weer een uitwas van de evangelische beweging.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:22

Ik heb een mail van Grace ontvangen,

Hierbij plaats ik hem op haar verzoek.
Ik zet er aleen een kleine wijziging in.. ik noem geen namen.

hey nijn
kan jij ff namens mij reageren op forum,ik heb nl bewust geen namen genoemt,gereageerd op topics waarna men niet reageerden en enkel off topic ging
en in de chatroom kreeg ik nauwelijks antwoord en wilde men een onderwerp,lanceer je iets werd er niet op gereageerd
en als ik dit dan eerlijk aangeef op het forum ,misschien met wat ongelukkige woordkeuze wordt ik afgebrandt op het forum door oa (namen) en kan ik helaas zelf niet reageren,daar baal ik dus flink van .
zeggen ze oa ook je hebt je doel hier bereikt dus m.a.w. wat zoek je hier nog.
dus vriendschappen opbouwen mag volgens hen ook niet meer.
verder vond ik dus dat ik wel een positieve inzet had maar dat die afgebroken werdt door de mensen die niet of nauwelijks reageerden zonder reacties helpt dat positieve dus ook niet
ik lees het wel weer was bij topic niet verlengen
groetjes Grace.

Of dit verstandig is van mij ik weet het niet.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:24

TINK100 schreef:
in je brief vragen om een bevestiging van ontvangst...met een argumentatie waarom je niet bent uitgenodigd....

Meestal nooit, dat komt heel weinig voor
Bedrijven hebben gewoon geen zin na talloze sollicitatiebrieven om te reageren.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:26

MARISKA601 schreef:
Ik heb een mail van Grace ontvangen,

Hierbij plaats ik hem op haar verzoek.
Ik zet er aleen een kleine wijziging in.. ik noem geen namen.

hey nijn
kan jij ff namens mij reageren op forum,ik heb nl bewust geen namen genoemt,gereageerd op topics waarna men niet reageerden en enkel off topic ging
en in de chatroom kreeg ik nauwelijks antwoord en wilde men een onderwerp,lanceer je iets werd er niet op gereageerd
en als ik dit dan eerlijk aangeef op het forum ,misschien met wat ongelukkige woordkeuze wordt ik afgebrandt op het forum door oa (namen) en kan ik helaas zelf niet reageren,daar baal ik dus flink van .
zeggen ze oa ook je hebt je doel hier bereikt dus m.a.w. wat zoek je hier nog.
dus vriendschappen opbouwen mag volgens hen ook niet meer.
verder vond ik dus dat ik wel een positieve inzet had maar dat die afgebroken werdt door de mensen die niet of nauwelijks reageerden zonder reacties helpt dat positieve dus ook niet
ik lees het wel weer was bij topic niet verlengen
groetjes Grace.

Of dit verstandig is van mij ik weet het niet.

Vraag me nu even serieus af waarom jij de boodschapper van Grace bent. Zij is helemaal niet afgebrand in mijn ogen. Er is geconstateerd dat ze niet positief overkwam en zo kwam haar stukje ook over....Daarom stond haar besluit vast van CM te vertrekken....Waarom dan nog dit stukje en een ander als boodschapper gebruiken?????
He tis dan wel flauw om het forum te lezen en via iemand anders commentaar te leveren.
Ik denk dat je je daar niet voor moet lenen Mariska.....
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:27

NATHANYA830 schreef:
Gaan we dan gelijk 's avonds door, speeddaten?

Dat denk ik niet hoor
Het zal wel zwaar vermoeiende dag zijn.
Strandwandelen, eten bij de restaurant en dan speed naar speeddaten?
Dat is niet naast de deur Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:32

WILLEMIJN232 schreef:
Vraag me nu even serieus af waarom jij de boodschapper van Grace bent. Zij is helemaal niet afgebrand in mijn ogen. Er is geconstateerd dat ze niet positief overkwam en zo kwam haar stukje ook over....Daarom stond haar besluit vast van CM te vertrekken....Waarom dan nog dit stukje en een ander als boodschapper gebruiken?????
He tis dan wel flauw om het forum te lezen en via iemand anders commentaar te leveren.
Ik denk dat je je daar niet voor moet lenen Mariska.....

Dat laatse ben ik me bewust.
Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zou doen.
Vandaar mijn opmerking eronder.

Grace wilde iets rechtzetten.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:33

ANNETTE792 schreef:
Chatuliem is inmiddels uitgerust en weer in ons midden Gerrit Knipoog smiley

En ik kan me op zich best vinden in het standpunt dat we eigenlijk de zaterdags als 7e dag aan zouden moeten houden, ik vraag me enkel af hoe je dat in de huidige maatschappij tot uitvoering wilt brengen.
Ik vind het persoonlijk belangrijker die rustdag te houden, dan op welke dag dat je die zou houden.

Idd Annette ik zat er van de week ook over te denken.Ik zelf zoek altijd een agenda die op Zondag begint de eerste dag van de week maar kerkelijk gezien noemen we het de laatste dag van de week de rustdag.
Ik weet dat de agenda's die uitgegeven worden door kerkelijke instanties ook bij de zondag beginnen.
Maar voor mij mag de Zondag de zondag blijven en de rustdag die door de Heere is ingesteld!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:38

RENATE619 schreef:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat mensen elkaar blokkeren op de site. Zelf doe ik dit alleen als het echt niet anders kan, als iemand mijn 'nee' niet begrijpt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Ik heb het hele chatgebeuren geblockt(dus(bijna Knipoog smiley ) geen mensen persoonlijk),geen zin in,geen behoefte aan,is toch mijn goed recht en dat hoef ik toch niet iedereen uit te leggen????zou je zeggen..........en toch krijg ik er steeds weer boze mailtjes over en kattige toespelingen in de chatbox........
Ik wil mijn contacten zelf kunnen reguleren,iemand kan eventjes op de vriendenlijst zodat er een chat kan volgen maar meestal zijn ze al zo over de rooie("wat flik je me nou???niemand blockt mij!wat denk je wel niet!") omdat ze beweren dat ik ze volledig block dat nadien echt een block nodig is..........

Niet mijn types........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:42

HENKWAL969 schreef:
Helemaal mee eens.
Emancipatie en feminisme, zijn allebei mode-woorden die hun doel vaak voorbij schieten.
Gelijke rechten is waar het om gaat.

Soms vraag ik me wel eens af of sommige feministen eigenlijk wel blij zijn om vrouw te zijn. En vraag ik me wel eens af of het emanciperen, niet juist leidt tot discriminatie.

Als God de vrouw schept als 'Hulp' heeft dat niet de betekenis van 'Slaaf', maar heeft dat als betekenis 'Gelijkwaardige partner'.
Zonder 'Hulp' is de man 'Hulpeloos'
Is er ook zoiets als evrouwcipatie????

Geldt ook andersom,ik wil graag een vent die het gras maait,de betaalrekening bijvult,de vuilnisbak leegt en wat lekkers op tafel zet als ik uit mn werk kom Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:42

CHATULIEM619 schreef:
ik ben een fervent tegenstander van een gavencursus. In mijn ogen is dat weer een uitwas van de evangelische beweging.

Hij wordt in de PKN kerk ook gegeven...... Knipoog smiley en dat is echt geen uitwas van de evangelische beweging.......daar komen al moppers als er te veel opwekkingsliederen worden gezongen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:48

MARISKA601 schreef:
Dat laatse ben ik me bewust.
Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zou doen.
Vandaar mijn opmerking eronder.

Grace wilde iets rechtzetten.

Ik denk dat als Grace mee wil discussieren ze dan maar een proef abbo of wat dan ook moet nemen als dat blijkbaar zo belangrijk is......
Maar morgen heeft niemand het meer over Grace dat is ook de realiteit.....en dat moet Grace zich ook realiseren......zo werkt het nu eenmaal wanneer je ergens vertrekt.....
en één tip: laat je nooit als boodschapper gebruiken, laat een ander zijn eigen verhaal doen........
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:48

SAVANTI576 schreef:
Uniek Kerstconcert met medewerking van:

Groot gemengd koor, Elburgs Mannenkoor O.B.K. o.l.v. Wim Magré
Marco Bakker, Sharon Kips, Jan Vayne, Martin Mans, Arjan & Edith Post

't Huiken , Lange Wijden 33 elburg

deur : 25 euro entree

20:00 tm 23 :00

voorverkoop www.wimmarge.nl

wie komt ? Lachende smiley

Een datum zou ook wel handig zijn savanti Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:50

CHATULIEM619 schreef:

Maar waar lees je dat in de Bijbel? Als je het zelf aanhaalt noem er dan ook de tekst/Bijbelverwijzing bij svp.
Als je wilt?
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:50

Ik kreeg vorige week zaterdag een mailtje van iemand, een vrouw van ergens in de 50, met als tekst:

je zoekt hier gezelligheid???????????????????????????

dus ik wilde meteen antwoorden, maar helaas was ik schijnbaar direct geblokt door die vrouw.

dus logde ik via annette in en schreef de vrouw dat ik het vreemd vond dat ze mailde en mij direct blokkeerde.
daarna ontblokte ze mij en heb ik even pv gechat.
het bleek dat ze het supervreemd vond dat ik als gehuwd man gezelligheid zocht op deze site.
gezelligheid behoorde ik bij familie en gemeenteleden te zoeken.
ik heb vriendelijk uitgelegd dat ik mijn vrouw hier op cm gevonden heb en in die tijd meerdere mensen heb leren kennen waar ik nog mee omga.
bleek heel raar te zijn en ze antwoorde niet meer.
ik heb toen de vrijheid genomen op haar mail te reageren maar dat mailtje is volgens mn outbox nog steeds niet geopend...

iedereen mag van mij denken wat ze willen, maar als ze met kritiek komen en direct de blok erop zetten, sporen ze zelf in mijn ogen ook totaal niet...
maar ach, das ook niet de gezelligheid die ik zoek op cm Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RENATE619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:53

CHATULIEM619 schreef:
Sommige mensen gaan er erg snel van uit, dat de ander het op prijs stelt met je te chatten of met je te mailen. Het omgekeerde zie je ook wel optreden. Dat iemand je ongevraagd op de vriendenlijst zet en je dan meteen aanspreekt als je on line bent. Dat kan ook heel vervelend zijn.

Kun je dat dan niet gewoon tegen iemand zeggen? Als je iets onprettig vind?
Ik vind het toch een gebrek aan fatsoen of uitdrukkingsvermogen.
Ik ben zelf ook 1 keer geblokkeerd door een man, hij kon een discussie over emancipatie niet aan met woorden en in zijn frustratie blokkeerde hij mij.
Ik zie dat niet als afwijzing, het was namelijk al eerder duidelijk dat we niet zouden matchen.

Maar voor degene die echt niet van stoppen weten vind ik het wel een oplossing. Terwijl ik toch nog geneigd blijf om eindeloos te blijven uitleggen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:59

Maandag 10 oktober, Psalm 118: 19-23; Een wonder is onze ogen.

De kerk is een depot voor kneusjes. Het spijt me, maar ik kan er niets anders van maken. Nogal wat kathedralen doen aan iets anders denken, maar dat moet een vergissing zijn. Natuurlijk zijn ook kardinalen en andere prelaten van harte welkom in de kerk, zoals ook protestantse synodeleden en achtenswaardige kerkgangers er hartelijk welkom worden geheten, maar eigenlijk is de kerk alleen voor kneusjes. Nu wil het geval dat al die hoogwaardigheidsbekleders, van welke denominatie dan ook, goedbeschouwd zelf ook kneusjes zijn – alleen is bij sommigen dat inzicht nog niet doorgedrongen. Kneusjes zijn wij allemaal, zonder enige uitzondering: gekneusd van kinds af aan, gekneusd door het leven, gekneusd door allerhande teleurstellingen. Misschien vooral geknakt en gekneusd door wat anderen ons hebben aangedaan.
Zo was en is het met Israël. Het volk der Joden is een kneusjesvolk. Wat een butsen en builen heeft Israël niet opgelopen in de loop der eeuwen! Er is er Eén die daarover beter kan meepraten dan wie dan ook. Ze hebben Hem bespuwd, bespot, gegeseld en geslagen. Het bloed droop Hem van het hoofd, toen Hij in de felle zon opgehangen werd, zo gekneusd als Hij was. Heel Israël, maar Jezus voorop: een afgekeurde steen, weggegooid, aan de kant gekwakt, waardeloos in de ogen van Jan en alleman. Maar zie, van hogerhand opgenomen, gekoesterd, gestreeld door het vroege morgenlicht van Pasen – in ere hersteld! Zo werd een vloeksteen een hoeksteen. Geen wonder dat de kerk, zijn kerk, een depot voor kneusjes is.

De steen, dien door de tempelbouwers
verachtelijk was een plaats een ontzegd,
werd tot verbazing der beschouwers
ten hoeksteen door God zelf gelegd.
Dit werk is door Gods alvermogen,
Door ’s Heren hand alleen geschied.
Het is een wonder in onz’ogen.
Wij zien het maar doorgronden ’t niet.
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:59

ERIKA129 schreef:
Een datum zou ook wel handig zijn savanti Knipoog smiley

Erikaatje ..... zie titel .... ( pff kan het bemoeien niet laten dus sorry hé Geschokte, onthutste smiley )
Grtjes ....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2961 2962 2963 2964 2965 2966 2967 ... 6194 Volgende
Pagina 2964 van 6194