| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 00:31
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | en niet te vergeten de overheerlijke en niet te versmaden ....hmm apfelstrudel  |
praat me niet van apfelstrudel of wat er ook maar op lijkt..... heb in het afgelopen weekend 3 van die dingen gemaakt...kan geen appeltaart meer zien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EEDJEE483
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 00:57
|
|
|
|
|
Lekker offtopic....zal wel aan mij liggen, maar ik acht het als een vorm van fatsoen om iemand te antwoorden. Dus eigenlijk is het net zo op straat, als iemand je de weg wil vragen, dan negeer je die gewoon.... Mss verwacht ik wel teveel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 01:17
|
|
|
|
| EEDJEE483 schreef: | | Lekker offtopic....zal wel aan mij liggen, maar ik acht het als een vorm van fatsoen om iemand te antwoorden. Dus eigenlijk is het net zo op straat, als iemand je de weg wil vragen, dan negeer je die gewoon.... Mss verwacht ik wel teveel... |
het is toch tegenwoordig zo, ike ike ike...en de rest..... iedereen leeft in zijn /haar wereldje... ik vind het niet netjes om geen reactie terug te sturen, dan weet je toch ook niet of je brief of mail is aangekomen??? lijkt mij een kleine moeite.... maar ja, wie ben ik....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 01:18
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Begrijp ik maar als je het omdraait begrijp je ook waarom sommige mensen blijven mailen terwijl je het contact het liefst wilt verbreken. |
als je nu toch duidelijk hebt aangegeven dat je niet geinteresseerd bent...en je krijgt dan nog steeds mailtjes met rare teksten erin....of pv oproepen die nergens op lsaan....dan blokkeer ik die persoon voor een paar dagen...dan haal ik de blok er weer af...kijk hoe het gaat....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 01:20
|
|
|
|
| LAIKA882 schreef: | Nee Als jij het nog snapt ?????? vind ik het heeeeel knap  |
ik ben een goede vriendin van frank en zijn liefje.....ik weet dat hij het forum leest....hij geniet op de achtergrond nog steeds mee met al onze belevenissen hier.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 03:06
|
|
|
|
|
hoor de wind waait door de bomen...hier in huis zelfs waait de wind.....blijft dus hard waaien...word ook voorlopig niet minder ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 04:48
|
|
|
|
| Quote: | | CHATULIEM619Schreef: Wat betreft godsdienstwaanzin. Dit is geen godsdienstwaanzin, dat is heel wat anders. Dit is hooguit vreemd, eigenaardig. Dit zijn geen wanen, die een christelijke inhoud hebben. Ik denk dat je het beste met anderen kunt praten die echt er mee te maken gehad hebben. |
Nou, ik vind het een hogere lading hebben dan vreemd en eigenaardig.... Ronduitgestoord. En dat bedoel ik natuurlijk niet persoonlijk naar iemand.
Geen wanen...zeg je...Die mensen die zo 'raar' doen denken dat dat demonen zijn die eruit gaan, en de mensen eromheen ook. Dat noem ik wel christelijke wanen.
Denk dat er maar enkelen zijn, die echt weten dat er gemanipuleerd wordt, met inbegrip van die Nigeriaanse man.
Ik ben daar meerder keren, in meerdere van dit soort bijeenkomsten geweest. Komt door het hele land voor. Amsterdam eo. Rotterdam eo. Dacht jij dan niet, dat ik daar met mensen heb gesproken, die ermee te maken hebben gehad? Natuurlijk wel...
Dit is ook, het enige filmpje, wat er, volgens mij over te vinden is op YouTube. als ze dit soort dingen uitzenden op regionale tv en op gewone, of als promotie film, worden deze zaken eruitgeknipt, alsook het zogenaamde 'in tongen spreken'....
Dit is ook opgenomen, stiekum met een mobieltje, dat kan je zo zien.
Ik ken mensen, voor de rest van hun leven ziek, en op zijn minst erg in de war, hierdoor.
Als er een journalist naar mij zou komen, zou ik ze er zo heen kunnen brengen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 05:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 05:35
|
|
|
|
De vreugde van de Heer zalft zijn kinderen.
Zoals vorige keren blijven we doorbidden en hopen dat onze Pakistaanse zuster Roneela -die op de dodenlijst staat in haar land- in Nederland mag blijven daar ze op uitwijzen staat. Tevens vraagt Gerrie om mee te bidden met ons voor een messiaans joods gezin, de Family Asg Hary met kids van 4 en 14. Laten we bidden dat God onze vervolgde broers en zussen uitredt.
We brengen ook de vervolging van de koptische christenen in Egypte voor. Dat er ingegrepen mag worden tegen de (extrimistische) legerakties tegen de kerk.
Ook bidden we voor onze eigen "hartspunten" : voor onze familie en onze kinderen (dat ze de Heer mogen leren kennen), voor genezing van onze zieken, voor vrede en leiding in de harten van onze dierbaren. Ook voor cm-ers ons die in gebroken relatie(s) verder moeten en/of nog volop in scheiding zijn. Dat God -onze heelmeester- wegwijzer mag zijn.
Verder bidden we dat we een lichtend pad mogen zijn in onze omgeving, een anker.
We beginnen de gebedsroom met samen de Heer te loven en prijzen want "Wie Hem eert zal zegen en vreugde ontvangen!".
Herman Martha VANDAM
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 12 oktober 2011, 13:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 07:00
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Maar waarom pakken de hedendaagse vrouwen het nu eens niet zelf aan. Ik wacht al jaren, de emancipatie is al jaren aan de gang, maar ik heb het tot nu pas 1x meegemaakt dat een vrouw mij zelf uit eten vroeg, en overstelpte met cadeaus. Op een gegeven moment ging zij dingen vragen waar ik toch best wel met mijn ogen begon te knipperen. Ik dacht, kijk uit Gerritje, voor je het weet........... en toen......weer vrijgezel. |
Dit hiervoor heeft niets met emancipatie te maken. Gewoon met onbeschoft en asociaal gedrag, van sommigen heren.
Feministen ken ik wel van heel lang geleden. in tuinbroeken. in ieder geval letten ze niet op hun uiterlijk(niet iedereen natuurlijk) dit is wat ik me herinner, vaak met andere vrouwen...heel kort haar enzo. Zijn wel erg aardig.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 07:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 07:35
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | als je nu toch duidelijk hebt aangegeven dat je niet geinteresseerd bent...en je krijgt dan nog steeds mailtjes met rare teksten erin....of pv oproepen die nergens op lsaan....dan blokkeer ik die persoon voor een paar dagen...dan haal ik de blok er weer af...kijk hoe het gaat.... |
Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 08:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Och jonkje,kest ut niet begriepen?De spinnenwebben greut mien niet veur de mond moar ut komt soms briek uut mien b..
Ik zal het niet weer doen  |
Is dat hetzelfd als fries. Daar hebben ze het bijvoorbeeld over sliepen, als ze slapen bedoelen.
Wel geinig die taal hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 08:17
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Geldt ook andersom,ik wil graag een vent die het gras maait,de betaalrekening bijvult,de vuilnisbak leegt en wat lekkers op tafel zet als ik uit mn werk kom  |
Ja, zoiets heb ik ook, dat ik dat wil...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 08:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hoeveel gemeentes heb je dan meegemaakt vraag ik me af. Of is dat alleen in één gemeente geweest?? Als je een algemene stelling plaatst, moet je dat wel waar kunnen maken. Jij heb iets negatiefs meegemaakt en daar krijgt maar de hele evangelische beweging de schuld van. |
Ik heb 2 stukken gequote van de tekst die Mariska in de openingtopic plaatste, uit de site van Stichting Promise.
En in die stukken kan ik me vinden. Daar bedoel ik mee dat ze me bekend tegen komen.
Ik heb, heel erg veel gemeentes en groepen meegemaakt. Want, ik ging toen ik pas gelovig was, 21 jaar geleden naar een zendingorganisatie. In het centrum van Amsterdam. En daar waren bijbelstudies en preken. Het was geen kerk, maar ze waren daar om onder andere kerken/gemeentes en groepen te ondersteunen...
Dusz... je/iedereen kon mee eten. En daarna was er dan pauze, best lang, dan bijbelstudie, of een preek, dan weer koffiedrinken. je kon ook gewoon overdag langskomen, dan was het een soort van koffieshop. Daar kwamen mensen uit álle kerken in Amsterdam. Dus toen ik pas gelovig was, had ik mijn uitgaansleven 's avonds ingeruild voor bijbelstudies 's avonds gedurende de week.
En omdat ik daar bij YWAM(zo heet die zendingsorganisatie) kwam, leerde ik daar mensen kennen van heel veel kerken/gemeentes en groepen in Amsterdam.
Nou, dus dan kwam ik er vrij snel achter, wanneer wélke kerk/gemeente/groep en bijbelstudie had, door de week.
Dat was altijd 's avonds. dus, ik zorgde dat ik bijna elke avond wel érgens naar een bijbelstudie ging, en dan zondag naar een kerk. en dat járenlang. vijf en een half jaar.
Dusz, hoeveel kerken, gemeentes en groepen ik alleen al in Amsterdam heb meegemaakt? Stuk of 20, minimaal....Behalve de traditionele kerken, daar kwam ik pas mee in aanraking toen ik al vijf jaar in Dordrecht woonde.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 09:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 08:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het is niet mijn bedoeling een nieuwe discussie over de doop te houden, want dat hebben we in een ander topic ook al gedaan. Ik ben het niet met je standpunt eens, maar dat moet je dan maar lezen in een ander topic. En anders kun je me pv benaderen, maar laten we de discussie over doop even rusten en ons richten op het begrip uitverkiezing. Als je gelooft dat God uitkiest, zou het dan niet logischer zijn te wachten totdat Zn keuze duidelijk is? Het heeft er toch de schijn van dat jullie alvast de keuze voor Hem maken. Heeft God nog echt de ruimte te kiezen als die keuze al voor Hem gedaan is. Heeft de mens nog ruimte te kiezen als een ander die keuze al voor hem gemaakt heeft? In die zin vind ik het eigenlijk heel aanmatigend om te stellen dat ieder kind dat gedoopt is, bij het volk van God hoort. |
Ik stel het nog sterker.. Ieder kind, gedoopt of ongedoopt is Gods geschapen kind... Iedereen hoort bij Gods volk.. Het gaat erom of we dat willen of dat we onze eigen weg gaan..en dat kan ná een bewuste keuze die we als volwassenen maken, gedoopt of ongedoopt.. De doop is altijd slechts een teken..( denk bijna dat jij het zaligmakend vind... )
Dat"jullie" in jouw antwoord? wie zijn dat? "Wij " maken de keuze voor God niet...al zijn er "mensen' die menen dat wel te mogen/kunnen doen.. Het zijn dan altijd bepaalde personen. Voor zover ik weet is dit niet de overtuiging van "ons."
God kiest ons..en wij beantwoorden/gehoorzamen..uit liefde voor Hem en doen wat Hij van ons vraagt..( al denken we daar allemaal anders over..)
De uitverkiezing is iets wat bij God ligt.Het is Zijn uitverkiezing en we moeten niet in God schoenen willen gaan staan. Als zelfs Jezus zegt dat niemand weet van Zijn wederkomst dan de Vader..zelfs Jezus niet..wat willen wij dan weten van Gods uitverkiezingsplan?
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 09:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 09:09
|
|
|
|
Majaro...van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een fijne dag en bovenal Gods zegen toegewenst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 09:10
|
|
|
|
Ah, da's lief! dank je wel, en jij ook alle zegen van Vader.
Majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 09:27
|
|
|
|
Film over YWAM
Heb me daar altijd wel oke gevoeld. Deed daar ook (vrijwilligers)werk.
Alleen denk ik dat ze de 'problemen' van de mensen daar onderschatten.
Als iemand tot geloof komt, zeg maar, zou er veel meer begeleiding moeten zijn, in de vorm van een psycholoog ofzo. Dat is nu ook zo, heb ik gehoord.
Maar verder, heb daar goede herinneringen aan. Heel gemoedelijke sfeer. En veilig.
Het leuke is, dat je met veel buitenlanders bent. ik was op een gegeven moment een tijdje en enige Nederlander. Mensen uit Mozambique, Israel, Duitsland, Ethiopië, Engeland, Nieuw Zeeland, Amerika enzovoort. Dan zit je te eten en dan ben je de enige Nederlander, Engels is de voertaal daar.
Ze hebben veel verschillende pandjes in Amsterdam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 09:33
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | We hebben het zaterdag alvast met de familie gevierd. Vandaag viert ze het met haar mede oppaskindjes bij de oppasmoeder, met 4 peuters tussen de 1 en 3 taart bakken, ik blij dat ik die keuken niet schoon hoef te maken na afloop 
 |
Oooow ik zie de foto nu pas, Wat een leuke foto! Alsnog van harte gefeliciteerd met Esther!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 09:34
|
|
|
|
Wat leert de Bijbel over de uitverkiezing?
Vraag: Wat geloven mensen die de uitverkiezing leren en is dit Bijbels?
Antwoord: In het kort gezegd houdt de leer van de uitverkiezing het volgende in. Men gelooft dat God de ene mens uitkiest om bij Hem in de hemel te komen, terwijl Hij de andere mens uitkiest om in de eeuwigheid verloren te zijn. Sommigen geloven zelfs, dat zoals de ene mens in de hemel is “tot eer van God”, zo de ander ook “tot eer van God” naar de hel gaat. Wij menen echter, dat deze leer beslist onbijbels is. De Bijbel leert, dat God niets liever wil, dan dat alle mensen gered worden (1 Timotheüs 2:4). Daarom heeft Hij de mens een vrije wil gegeven om te kiezen tussen het leven en de dood (vgl. Jozua 24:15). Het is de eigen keuze van de mens of hij voor eeuwig behouden is, dan wel voor eeuwig verloren.
Er is wel een uitverkiezing van het volk Israël. Dit is geen uitverkiezing zodat alle Israëlieten voor eeuwig behouden zijn. Het is de verkiezing, waarbij God uit alle volken dit volk gekozen heeft om Zijn volk op aarde te zijn en om door middel van dit volk tot de gehele mensheid te spreken en de gehele mensheid te zegenen. Duidelijk spreekt de apostel Paulus over deze uitverkiezing in Romeinen 9-11 (zie vooral 9:13). Het is de uitverkiezing waarbij verwezen wordt naar de keuze die God gemaakt heeft tussen de nakomelingen van Isaak. Daarbij heeft Hij Jakob uitverkoren en liefgehad en Esau afgewezen en gehaat. Dit betekent, dat Esau en zijn nakomelingen niet behoren bij de lijn van Abraham tot aan de Messias. God wist welk leed de nakomelingen van Esau Zijn uitverkoren volk zouden aandoen en kon daarom al van tevoren zeggen, dat Hij Esau en zijn nakomelingen haatte. Dit betekende dus niet, dat alle nakomelingen van Jakob “dus” voor eeuwig behouden zijn (zoals soms gesuggereerd wordt naar aanleiding van Romeinen 11:26, een tekst die verwijst naar de Israëlieten die bij de wederkomst van de Here Jezus op aarde leven en die van de ellende van de grote verdrukking gered worden) en ook niet dat alle nakomelingen van Esau “dus” voor eeuwig verloren zijn. Alleen de rechtvaardigen uit beide volken zijn behouden en de onrechtvaardigen zijn verloren.
Mensen die al behouden zijn, kunnen nu uitverkoren, dat is uitgekozen worden om een bepaald werk voor God te doen. Zie Handelingen 9:15; 1 Corinthe 1:27,28; Ephese 1:4; 1 Petrus 2:9. Ook de Here Jezus heet “uitverkoren” (1 Petrus 2:4) Zelfs engelen worden “uitverkoren” genoemd (1 Timotheüs 5:21). De Levieten waren uitverkoren om de ark te dragen (1 Kronieken 15:2). Het zal duidelijk zijn, dat bij de Here Jezus, de engelen en de Levieten geen sprake was van uitverkiezing tot behoud maar ook uitverkiezing tot een bepaalde taak.
Bron : http://www.hetlichtdeslevens.nl/vragen/onderwerpen/uitverkiezing.html
Ik geloof dat God altijd al heeft geweten wie er uitverkoren zijn. God wilt dat iedereen behouden wordt. God heeft dus al gekozen wie behouden zijn. Het is aan de mens zelf wat ze er mee doen. Volgen ze de weg des levens of de weg des doods. Daarin kiest men zelf.
Jezus zegt in Johannes 15 vers 16: "Gij hebt Mij niet uitverkoren, maar Ik heb u uitverkoren."
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 09:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 09:37
|
|
|
|
|
NB, Even voor de zekerheid, het heet YWAM, of JMEO. dus, Youth with a Mission, of, Jeugd met een Opdracht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 10:00
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Maar leefregels zijn toch meer adviezen? Die krijg je overal mee, van de dokter tot de sportschool.Het is net wat je er zelf mee doet dus wel vrijblijvend..... |
In het dagelijkse leven heb je gelijk, maar door de 10 geboden enkel als leefregels te zien, en dus vrijblijvend, dan doe je jezelf tekort denk ik.
Er staat inderdaad doe dit en gij zult leven. Dat houd dan ook in.... doe die niet en je zult niet leven.
Met het leven wordt in dit geval, voor zover ik weet, het eeuwige leven bedoeld. Dus als je dan de 10 geboden uit vrijblijvendheid niet houd, zul je niet leven, en dus ipv het eeuwige leven, de eeuwige dood tegemoet gaan. Pffft...ik zie zelf in hoe ernstig dit eigenlijk is nu ik dit schrijf, maar ik zou ook niet weten hoe ik dit anders op zou moeten vatten. Want wie is in staat om zuiver Gods geboden te handhaven? Ik denk niemand, aangezien er ook in de bijbel staat( meerdere malen) Dat God op de aarde neerzag, en er niet een zag die goed was, of goed deed.
Ongelooflijk, hoe groot en waardevol dan het bloed van Christus is, dat reinigd van alle zonden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 11:12
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | praat me niet van apfelstrudel of wat er ook maar op lijkt..... heb in het afgelopen weekend 3 van die dingen gemaakt...kan geen appeltaart meer zien  |
Ja ja ..ik hoor het al ..zeker nog nooit in Gerlos geweest, want daar zijn ze de ultieme genot ervaring.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 11:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 11:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Is dat hetzelfd als fries. Daar hebben ze het bijvoorbeeld over sliepen, als ze slapen bedoelen.
Wel geinig die taal hoor. |
Of een dialect van het Fries met Drentse invloedsfeer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:31
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Of een dialect van het Fries met Drentse invloedsfeer. |
Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:33
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he  | on topic dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Een simpele optie/knop met "bezet/beschikbaar" zou een hoop ellende schelen......... | Dus eigenlijk gewoon de naam veranderen Snap al zo niet waar jullie je eigen druk over maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:40
|
|
|
|
| MARYAN401 schreef: | Heb net trouwens iets stoms gedaan, een mail wilde niet weg. Ongemerkt drukte ik 3 keer, is de mail 3 keer verzonden. Balen, want nu zit ik dus echt weer aan mijn limiet van 5 mailtjes in het uur.  |
En de gelukkige ontvanger dacht zeker ... wat een jantje ongeduld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:41
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | hoor de wind waait door de bomen...hier in huis zelfs waait de wind.....blijft dus hard waaien...word ook voorlopig niet minder ook |
De wind blijft om het huis heen loeien, af en toe een droppeltje nattigeheid ach elk jaargetijde heeft zijn bekoring
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:43
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik ben een goede vriendin van frank en zijn liefje.....ik weet dat hij het forum leest....hij geniet op de achtergrond nog steeds mee met al onze belevenissen hier..... |
En lacht zich driedubbel slap om de opmerkingen hier geplaatst! Dus wees gewaarschuwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:46
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | aan het werk zijn/moeten en zo geen zin hebben......waar is mijn bed??? |
Verwacht dat je daar nu in ligt te pitten ondertussen
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|