ChristianMatch
 


Forum

Berichten van EEDJEE483
ChristianMatch forum index » Berichten van EEDJEE483
Auteur Bericht
EEDJEE483 (51)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 22 juli 2015, 13:31
BerichtOnderwerp: Mijn grote broer en held
 
Ik wilde graag iets delen, maar heb besloten dataset wat ondoordacht was, ik heb het allemaal verwijderd....

Laatst aangepast door
EEDJEE483
op woensdag 22 juli 2015, 18:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483 (51)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 11 maart 2015, 20:33
BerichtOnderwerp: gefaseerd geloofsleven
 
Ben ik hierin de enige of zijn er meer mensen die hun geloofsleven ervaren in meerdere fasen? Wekenlang niet bidden of Bijbel lezen en dan ineens weer een tijdlang wel...?
Kerkbezoek is redelijk constant afhankelijk van.m'n rooster...

Maar toch....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483 (51)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
Hai Mamaloe;)

Bedankt voor je medeleven. Geeft niet dat je dit nog niet wist, naar dit soort dingen vertel je toch niet zomaar openlijk...
Het verdriet zal voornamelijk bij mijn tante en oom zitten...
Vertel je nog wel eens wat over..


Laatst aangepast door
EEDJEE483
op woensdag 22 augustus 2012, 23:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483 (51)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:41
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
Wel herkenbaar wat ik lees van de eerste poster...
Ik ga idd soms ook naar de kerk omdat ik dat gevoelsmatig moet, maar soms vraag ik me achteraf wel eens af, waar het in de kerk om ging. Eens zei iemand me, dat als er maar ook 1 zin zou zijn blijven hangen bij me, de kerkdienst niet zinloos zou zijn geweest voor mij...

Op 2/7 dit jaar is mijn neefje van 25 overleden bij een auto ongeluk in Waalwijk. Drama en verdriet uiteraard!
Jezou wil
En dat je dan tegen je oom en tante dan iets kunt zeggen dat ze troost...
Ieens kreeg ik iets te horen dat me toch echt wel was bijgebleven. Vaak wordt er bij aanvang van de kerkdienst gezegd dat de Heere niet loslaat waaraan Zijn hand is begonnen. Dit werd onlangs tijdens een dienst uitgelicht en deed me denken. Mijn neef was een feestbeest, maar had zijnnvriendin wel eens eea verteld over God en kerk. Toen wist ik het wel! De Heere houdt de mensen bezig op Zijn manier, dus ook bij mijn neef.

Dit gaf me troost en zekerheid dat mijn neef nu in de Hemel is en veilig is in Jezus' armen....

Dus ja, ik dwaal gelukkig niet helemaal af tijdens de preek!;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483 (51)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 00:57
BerichtOnderwerp: niet altijd een antwword op mail
 
Lekker offtopic....zal wel aan mij liggen, maar ik acht het als een vorm van fatsoen om iemand te antwoorden. Dus eigenlijk is het net zo op straat, als iemand je de weg wil vragen, dan negeer je die gewoon.... Mss verwacht ik wel teveel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483 (51)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: niet altijd een antwword op mail
 
Ik irriteer me hier ook al een tijdje aan en heb al eens eerder op een dergelijk onderwerp gereageerd. Weet je, iedereen doet zich voor als Christen. En prima, want ik ben het ook. Alleen schijnbaar heeft niet iedereen geleerd wat respect hebben voor elkaar betekent. Het niet beantwoorden van iemands mail. Ik heb al, zonder dat ik echt geinteresseerd ben in iemand, wel eens iemand gecomplimenteerd of ergens op een profieltekst gereageerd, maar gewoon geen antwoord. Sorry hoor, maar dat komt arrogant op me over. (niet verwarren met dat het ook arrogant is aub!)
Stel je nou toch eens voor dat je veelvuldig bidt, zoekend bent naar genezing, hulp of kracht van God. En je krijgt voortdurend geen reactie? God laat niets van zich horen? Dan verlies je toch een mate van vertrouwen, nietwaar?
Waarom geef je elkaar niet gewoon een antwoord, zonder dat er meteen een relatie aan verbonden zit.... Wees toch eens volwassen met elkaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483 (51)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 11:45
BerichtOnderwerp: jammer
 
*uit de wereld geholpen*

Laatst aangepast door
EEDJEE483
op dinsdag 21 juni 2011, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van EEDJEE483
Pagina 1 van 1