ChristianMatch

Forum

Wanneer blokkeren???
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2972 2973 2974 2975 2976 2977 2978 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:43

LEONARD480 schreef:
Klopt helemaal Chat ...als de persoon in kwestie geïnteresseerd is mailt ze wel terug. Ook in het beantwoorden van de mails zie je al of er genoeg interesse is. Maar goed sta zelf ook voor een dilemma betreft …iemand blokkeren, want soms denk je weleens waarom ineens zo venijnig door de bocht. Persoon is blijkbaar al gepikeerd, omdat ze geen antwoord kreeg op haar mail. Sorry ...ik was ze dus gewoon vergeten. Verlegen lachende smiley

Das een schande Knipoog smiley

Maar goed je kan toch ook wel eens een mailtje doen met even een mededeling dan hoef je er toch niet perse een antwoord op te krijgen??
Of wel chat Knipoog smiley (effe grapje tussendoor mag wel he Knipoog smiley )
Als iemand niet terug maild en ik vind het wel belangrijk om wat te weten dan kanje altijd nog even vragen of je een pv chat met die persoon kan aangaan he! En tja als die persoon dat niet wilt dan houd het op zou ik zeggen, dan is het graag of helemaal niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:58

ERIKA129 schreef:
Vind het wel enorm slordig van de Politie zeg die konden het toch natrekken en jou haar adres geven??
Dat ze jou adres niet mogen geven kan ik me nog wel wat van indenken, stel dat het iemand waas die zich onnozel voordeed ze geven jou het adres en dan komt ze met een paar man aan denken dat er wat te halen valt bij jou!
Moet je toch ook niet aan denken of wel!
Maar de politie had jou portemonee in moeten nemen nachecken en jou bellen Gefrustreerde smiley

Blijkbaar doet de politie dat tegenwoordig. Zo werden wij pas gebeld dat pieter gestolen paspoort (je weet wel, iets met blond en je tas vergeten uit de auto te halenn bij de picknick in ede Verlegen lachende smiley) teruggevonden was, ook door de degene die hem gevonden had. En in je paspoort staat geen telefoonnummer, dus de enige manier dat hij het nummer had gekregen is inderdaad de politie.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 12 oktober 2011, 15:59
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 15:59

Dan een vraag die voor allen geld!
Moeten wij gedoopt zijn om behouden te worden??
Of moeten wij belijdenis doen om behouden te worden?
Als je als kind wordt gedoopt hoeft het nog niet te betekenen dat je automatische belijdenis doet want zo werkt het dus niet!
Belijdenis doe je als je met hart en ziel ja zegt tegen de Heere en dat is met volwassendoop net zo.
Maar wat als je niet belijdenis/volwassendoop kan doen omdat je voor je gevoel het nog niet kan of je denkt het is niet voor mij zou je dan nooit behouden zijn?? En wat als je dan om komt of je wordt ernstig ziek en je kan geen belijdenis of doop meer afleggen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:01

CHATULIEM619 schreef:
Het verschil is dat we geen hoogdravende termen gebruiken en de behoudenis opeisen..... We laten het aan de persoon zelf over en Zijn relatie met de Heer. In mijn ogen blijft het aanmatigend om een baby meteen met deze last op te zadelen. Dan volgt het God niet uit vrije wil, maar het heeft eigenlijk geen keuze. Opdragen van het kind heeft een heel andere geestelijke invulling dan een kinderdoop. Bij een kinderdoop wordt gesteld, dat de erfzonde vergeven is, dat het opgenomen wordt in het verbond dat God met zijn volk genomen heeft. Beide aspecten kunnen niet worden waargemaakt. Ik vind het zelf ook onzinnig om de banden van het voorgeslacht te doorbreken, zoals binnen de evangelische beweging de gewoonte is.

Binnen christelijke gezinnen word een kind (gedoopt of niet) christelijk opgevoed.
Laat ik zeggen als het 18 jaar is kiest het kind zijn eigen weg in het geloof of niet.

Ik zeg het dan nu heel zwart op wit:
God heeft het kind uitverkoren.

Als het 18 jaar is laat zich dopen/belijdenis doen dan heeft het kind ja gezegd tegen God.

Het kind kan ook zeggen.. ja dag religie.. niks voor mij.
Het kind wijst de hand van God af.

In het eerste geval kan ik zeggen ja het kind is uitverkoren.
In het tweede geval kan ik niks zeggen.

Want uiteindelijk ligt het bij God en niet bij ons.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:02

MARYAN401 schreef:
Aan de tips van CM kan het niet liggen. 'k Kreeg vandaag tip 8 (ja, serieus!) in de mailbox. Zo heb je - als nieuw lid - in ieder geval iedere dag mail. Knipoog smiley Ach, ook als ervaren CM-er kun je er je voordeel mee doen. Lachende smiley (Al lees ze niet allemaal van a tot z. Twijfelende smiley ) Jammer, dat je wel een limiet krijgt.

Tip 8

Beste MARYAN401,

Het is ontzettend frustrerend als je geen antwoord op je mailtjes krijgt. Misschien heb je het zelf al eens ervaren: Heb je energie gestoken in een leuk, origineel mailtje -- krijg je totaal geen reactie terug. Je voelt je geschoffeerd en genegeerd. Is een simpele reactie soms te veel gevraagd?

Onze tip van vandaag luidt daarom: Geef het goede voorbeeld. Wees galant en beantwoord de mailtjes die je krijgt.

Ook als je niet in iemand geïnteresseerd bent. Maak dat eerlijk kenbaar in een kort, vriendelijk mailtje terug. Dat is veel sympathieker dan niets van je laten horen.

Hartelijke groet,

Redactie ChristianMatch

PS Wie nog meer tips wil horen, laat maar even weten!

Krijg je tegenwoordig tips Geschokte, onthutste smiley Nooit gehad volgens mij was dat ruim een jaar geleden nog niet!
Open een topic maryan en zet ze er allemaal op hebben we er allemaal wat aan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:08

HANNAH810 schreef:
ik als "hollandse meid" wist het ook niet, hoor sofie!
hete bliksem klinkt voor mij heel sambal-achtig eigenlijk.

ik eet vanavond lekker gebakken zalm met roerbak-spinazie, een boursin-roomsausje en wat tagiatellie.

ik beken.....ik ken de naam wel maar geen idee wat het was.

chili con carne in tortilla's, kaas erover en ff in de oven, dat schaft de pot hier vandaag.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 12 oktober 2011, 16:09
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:08

COOTJE711 schreef:
Da's gelukkig nog niet zo Clown smiley
Enne m'n man heb ik het ook niet verteld Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Vond hoe prachtig hoe ze alles vertelde...
10 maal benadrukt dat ze het absoluut niet aan een ander zou afgegeven hebben..... Vandaag ging ze het in de apotheek vertellen dat alles goed afgelopen is.... Clown smiley

Geweldig toch???
Maakt dat je eigen gevoel minder scherp en dom is he???
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:09

CHATULIEM619 schreef:
Ach het nieuwe evangelie van de dierenpartij. En mensen lopen die onzin maar achterna. Ons vlees is hartstikke gezond en het is een fabeltje om te denken dat dat niet zo is.

Ikke mag graag een stukkie vlees op mijn bord zien hoor Kwijlende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:50

een leesbevestiging mee sturen misschien?
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:51

ERIKA129 schreef:
Sneeuwt het bij julllie in het ziekenhuis?? offe ben je opeens verhuisd!

Hier regen,regen en tja nog meer regen weer om gewoon lekker binnen te blijven Knipoog smiley

veel erger...ik heb op mijn werk de kerstboom al staan....nu de sneeuw er nog bij en als je de weermannen moet geloven kunnen we een extra koude winter verwachten...lekker knus bij elkaar kruipen dus...lekker warm
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:53

ANNETTE792 schreef:
ik beken.....ik ken de naam wel maar geen idee wat het was.

chili con carne in tortilla's, kaas erover en ff in de oven, dat schaft de pot hier vandaag.

Mossels...(zal me benieuwen..ze waren zo goedkoop...zijn ze zeker klein(???)
Doe ik meer voor mijn dochter...ik lust ze ...maar zij DOET ER WAT VOOR...

Er staat nog een restje nassi..even een eitje erbij bakken en ben ik ook tevreden...
Ik lust mossels maar een stuk of 20 en ik heb er al genoeg van..
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:57

HANNAH810 schreef:
ik als "hollandse meid" wist het ook niet, hoor sofie!
hete bliksem klinkt voor mij heel sambal-achtig eigenlijk.

ik eet vanavond lekker gebakken zalm met roerbak-spinazie, een boursin-roomsausje en wat tagiatellie.

Ik snap ook het woord HEET niet hoor!!!
Je zou dan ook denken aan sambal ja...
Want als het goed is is je eten gekookt...dus heet
We hebben het toch ook niet over hete appelmoes???

Maar ja zeg eerlijk wie bedacht het woord...HACHEE...
Ik weet wel dat het een gerecht is wat mijn moeder(84) al at in haar jeugd..
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:58

TINK100 schreef:
een leesbevestiging mee sturen misschien?

dat kan je toch zien, een geel dicht geel envelopje is nog niet gelezen, een wit geopend envelopje is wel gelezen
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:01

Van de dokter verwezen naar de fysio...
Bellen en dan niet meer terecht kunnen deze week...
Zojuist een ""pittenkussen"" in de magnetron gegooid en ligt die nu op mijn schouders en nek...Dat werkt...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:11

ESTHER195 schreef:
Je kan voor jezelf een wensenplaatje hebben maar of dat allemaal in wordt gevuld?

Als je iemand tegenkomt, waar het echt mee klikt en je "maatje" Knipoog smiley wordt denk je soms niet meer aan al die wensen die je ooit had.

Ik heb altijd wat moeite met de term maatje.....doet me denken aan haring en niet aan een geliefde......
En een wensenplaatje? Als iemand je in je hart raakt vervallen heel veel wensen is mijn ervaring.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:16

MARYAN401 schreef:
'k Ben heel veel aan het moed verzamelen, om een hele stapel 'papierwerk' - voor een leerling met een 'etiket' (zelfs 2) - in te gaan vullen. 'k Hoorde gistermiddag pas!, dat het eigenlijk voor vrijdag af moet. Ik hoop dat het lukt! Lastig.. als je gisteravond weg bent, morgenavond wilt gaan winkelen, vanavond een verplichte MR-vergadering hebt en vrijdag bijna direct na schooltijd op vakantie wilt.
Ooit koos ik voor het werken met kinderen, niet wetende dat er zoveel administratie aan vast zit. Dat was, toen ik begon. ook veel minder. Je moeten dingen vaak dubbel invullen, alsof we niks beters te doen hebben. 'k Heb dit jaar veel 'bijzondere' kinderen (heeft ook leuke kanten), dus verdrink er bijna in. Echt geen zin in dus! Al vind ik wel, dat is mijn motivatie, dat het kind (en zijn ouders) er recht op heeft dat wij er alles aan doen om hem te helpen. Dus....ik ga maar beginnen. Leuk zo'n vrije dag. Twijfelende smiley Bedankt voor het luisteren naar mijn klaagverhaal.

En over 2 dagen komt er vast weer een mooi moment. Knipoog smiley

Het lijkt wel of je tegenwoordig niet meer gewoon je werk kan doen, er komt zoveel bij kijken....Jij hebt het over het onderwijs maar het zelfde doet zich voor in de gezondheidszorg......je wilt niet weten hoeveel tijd een vpk kwijt is aan alles wat geregistreerd moet worden......en in andere takken zal dat ook wel zo zijn mag ik aannemen.....
Gewoon voor de klas staan of aan het bed staan is wel erg verleden tijd geloof ik......
Maar in ieder geval sterkte ermee!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:16

KIJKNOUES289 schreef:
kan iemand even luid en duidelijk uitleggen hoe een werkend youtube hier te plaatsen?

ps ik ben niet blond.

Je plaatst de link van youtube, selecteert hem (linkermuisknop en "blauw" maken) en klikt op de url knop (rechtsboven in het vak waar je een reactie plaatst)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:17

TINK100 schreef:
veel erger...ik heb op mijn werk de kerstboom al staan....nu de sneeuw er nog bij en als je de weermannen moet geloven kunnen we een extra koude winter verwachten...lekker knus bij elkaar kruipen dus...lekker warm

Nou zeg dat ziekenhuis bij jullie is echt van de leg Gefrustreerde smiley
En sinterklaas dan???
Mag niet meer komen zeker Huilende smiley, smiley in tranen

Ik vind sneeuw wel super maar in oktober beetje teveel van het goede Knipoog smiley
Ondertussen plenst het hier gestaag verder de hele dag niks anders gezien dan regen Boze smiley
En visser kom niet aan met te zeggen dat het bij jullie vandaag droog was Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:18

WILLEMIJN232 schreef:
Het lijkt wel of je tegenwoordig niet meer gewoon je werk kan doen, er komt zoveel bij kijken....Jij hebt het over het onderwijs maar het zelfde doet zich voor in de gezondheidszorg......je wilt niet weten hoeveel tijd een vpk kwijt is aan alles wat geregistreerd moet worden......en in andere takken zal dat ook wel zo zijn mag ik aannemen.....
Gewoon voor de klas staan of aan het bed staan is wel erg verleden tijd geloof ik......

Idd je bent ook niet meer voor je lol Evv-er hoor Gefrustreerde smiley
Alles via de computer en zoveel formulieren via zoveel wegen!
En let op de regering gaat het alleen maar leuker maker Gefrustreerde smiley niet dus Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:20

ERIKA129 schreef:
Idd je bent ook niet meer voor je lol Evv-er hoor Gefrustreerde smiley
Alles via de computer en zoveel formulieren via zoveel wegen!
En let op de regering gaat het alleen maar leuker maker Gefrustreerde smiley niet dus Woedende smiley

Die computer vind ik juist een zegen als ik eerlijk ben.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:24

WILLEMIJN232 schreef:

Lief van je, Willemijn. 't Is een probleem, wat op veel werkplekken speelt. Het jammere is dat het energie kost, die je veel liever in het werken met de kids wilt steken. Dat is namelijk het allerleukste, geeft ook het meeste voldoening. Een groep met veel 'bagage', en dus óók veel administratie, zijn vaak ook de bewerkelijke groepen. 'k Heb een erg enthousiaste groep, maar 't leek gisteren alsof er (het stormde wel een beetje) een orkaan doorheen raasde. Kan er de humor nog wel van in zien en er ook wel van genieten, maar is wel vermoeiend. En dan wil je het werk graag even loslaten i.p.v. je met, in mijn ogen weleens zinloze, administratie bezig te moeten houden.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:28

VISSER278 schreef:
3 keer? hoe weet je dat? Je kan toch niet zien dat je door iemand geblokkeerd ben? Ik tenminste niet. Ik had het pas nog: Wilde iemand feliciteren met verjaardag, krijg ik een mail terug van CM dat desbetreffende persoon me geblokkeerd heeft en de mail dus niet te lezen krijgt. Zonde van de moeite die ik er voor gedaan heb.
Nog eentje: Las op iemans profiel een oproepje , visser dacht .... daar reageer ik even op......geblokkeerd .
En dat, terwijl ik met beide personen nooit eerder contact gehad heb.
Dus ja, bij mij komt dat over dat er personen zijn die iemand blokkeren als het profiel al niet aanstaat. Een beetje lullig vind ik het wel, zeker als er een oproep in je profiel staat en je op deze manier geen reacties WILT ontvangen.

Ik snap nu wereklijk niet dat iemand jou blokkeert... Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley Wie was het Visser, dan ga ik er wat van zeggen.......
Naar boven

Auteur Bericht
KLAPROOS940

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:34

[quote=WILLEMIJN232Als iemand je in je hart raakt vervallen heel veel wensen is mijn ervaring.....[/quote]

Klopt. En das maar goed ook. Volgens mij kun je wachten tot je een ons weegt voor je de perfecte partner gevonden hebt. En merk dat ik zelf ook niet de perfecte partner ben voor hem. Juist als je elkaar beter leert kennen, komen ook minder goede kanten naar boven. En blijft de vraag over: geef je om hem/ haar om wie diegene is. Dat hoewel t niet aan t perfecte plaatje voldoet, je het goed hebt samen.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:41

JOSINA022 schreef:
Dank je wel weer voor deze update! Ook hier gaat het bidden door!

Ter informatie ff doorgeven dat we elke donderdagavond van 20 tem 21 u. in de gebedsroom zijn. Zoals vorige keren blijven we doorbidden en hopen dat onze Pakistaanse zuster Roneela -die op de dodenlijst staat in haar land- in Nederland mag blijven daar ze op uitwijzen staat. Tevens vraagt Gerrie om mee te bidden met ons voor een messiaans joods gezin, de Family Asg Hary met kids van 4 en 14 die ook op het punt staan om uitgewezen te worden naar Iran. Laten we bidden dat God onze vervolgde broers en zussen uitredt.

We brengen ook de vervolging van de koptische christenen in Egypte voor. Dat er ingegrepen mag worden tegen de (islam-extrimistische) legerakties tegen de kerk.

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 12 oktober 2011, 17:42
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:42

ERIKA129 schreef:
Dan een vraag die voor allen geld!
Als je als kind wordt gedoopt hoeft het nog niet te betekenen dat je automatische belijdenis doet want zo werkt het dus niet!
Belijdenis doe je als je met hart en ziel ja zegt tegen de Heere en dat is met volwassendoop net zo.
Maar wat als je niet belijdenis/volwassendoop kan doen omdat je voor je gevoel het nog niet kan of je denkt het is niet voor mij zou je dan nooit behouden zijn?? En wat als je dan om komt of je wordt ernstig ziek en je kan geen belijdenis of doop meer afleggen?

Hoi Erika,

Nee, God wil dat iedereen door Jezus Christus wederomgeboren wordt.
Nee, wat voor zin heeft "belijdenis doen" als je al niet van te voren de keuze hebt gemaakt.
Bij volwassen (geloofs) doop, eerst geloven (wederomgeboren worden) daarna doop. Voor "belijdenis doen" geldt volgens mij hetzelfde, eerst geloven (wederomgeboren worden) daarna de belijdenis. Hiermee zeg ik dus niet dat ik de belijdenis als bijbels zie ... voor mij is de volwassen (geloofs) doop bijbels.

Daarom is het dus een eigen keuze die je maakt, en gaat de betekenis van de "uitverkiezing" dus al een eigen leven leiden.
Met dit verschil ... eerst geloven (wederomgeboren worden) daarna doop (volwassen/geloofs). Voor belijdenis doen, geld denk ik hetzelfde als bij de volwassen (geloofs) doop. De doop is niet zaligmakend en je belijdenis doen ook niet, het zijn uitingen van datgene wat je al bent ... een wederomgeboren christen, en dat wil je laten zien, daar wil je van getuigen ...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:50

Mijn laptoppie is nog steeds bij de dokter dus weer een dag zonder cm. Althans een half uurtje. Wel de afgelopen twee dagen een avondje tv gehad, zonder tussen komst van cm. Toch wel heerlijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:53

MARISKA601 schreef:
Binnen christelijke gezinnen word een kind (gedoopt of niet) christelijk opgevoed.
Hier wil ik toch graag een vraagteken bij zetten ...
Ik ken heel veel families die hun baby hebben laten dopen en er verder helemaal niets mee doen (zal bij opdragen ook voorkomen denk ik).
Ze hebben hun baby laten dopen omdat ze daarmee "aanspraak" willen maken op de status "uitverkoren".
Hoeveel ouders laten hun baby dopen omdat dit in de traditie ligt van de familie, mijn ouders hebben mij ook laten dopen dus doe ik het ook ...

Laat ik zeggen als het 18 jaar is kiest het kind zijn eigen weg in het geloof of niet.

Ik zeg het dan nu heel zwart op wit:
God heeft het kind uitverkoren.
Als je zo stellig bent in je mening, dan neem ik aan dat je die uitspraak ook bijbels kunt onderbouwen ...

Als het 18 jaar is laat zich dopen/belijdenis doen dan heeft het kind ja gezegd tegen God.

Het kind kan ook zeggen.. ja dag religie.. niks voor mij.
Het kind wijst de hand van God af.

In het eerste geval kan ik zeggen ja het kind is uitverkoren.
In het tweede geval kan ik niks zeggen.
En zo heeft de leer van de kerk dus altijd gelijk ... want ... uiteindelijk ligt het bij God en niet bij ons.
In feite hoop je dan nog steeds dat de kinderdoop ergens toch nog zaligmakend zal zijn voor het kind, ook al heeft het de hand van God afgewezen

Want uiteindelijk ligt het bij God en niet bij ons.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:54

CROSSROAD317 schreef:
Je plaatst de link van youtube, selecteert hem (linkermuisknop en "blauw" maken) en klikt op de url knop (rechtsboven in het vak waar je een reactie plaatst)

..en na het kopieren van de link weer op url klikken... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:56

ANNETTE050 schreef:
..en na het kopieren van de link weer op url klikken... Engeltje smiley

nee ... je hebt de link van youtube al geplaatst ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:58

KLAPROOS940 schreef:
Klopt. En das maar goed ook. Volgens mij kun je wachten tot je een ons weegt voor je de perfecte partner gevonden hebt. En merk dat ik zelf ook niet de perfecte partner ben voor hem. Juist als je elkaar beter leert kennen, komen ook minder goede kanten naar boven. En blijft de vraag over: geef je om hem/ haar om wie diegene is. Dat hoewel t niet aan t perfecte plaatje voldoet, je het goed hebt samen.
Het perfecte plaatje wordt ook gevormd door de ervaringen die je gehad hebt in het verleden. En door je eigen achtergrond en onvolkomenheden. Het is niet zo gek om een aantal eisen te stellen, temeer daar je jezelf zo goed kent.
Wat ikzelf als erg moeilijk heb ervaren, is dat ik een relatie had op afstand. Drie uur reizen was wel een hele moeilijke opgave. En vooral het probleem van hoe kun je samen verder. Want wat je ook beslist, voor één persoon betekent het wel dat hij/zij uit zijn persoonlijke situatie gerukt wordt en ergens anders volledig opnieuw moet beginnen. Betekent ook nieuwe contacten maken en oude afbreken. Betekent ook kinderen loslaten......allemaal zulke moeilijke vragen, dat ik voor mezelf besloten heb geen relatie van ver meer te nemen. De offers zijn gewoon te zwaar. Ik kan zelf niet goed bij mn kinderen weg en ik kan dat ook gewoonweg niet van een ander eisen

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 12 oktober 2011, 18:03
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2972 2973 2974 2975 2976 2977 2978 ... 6194 Volgende
Pagina 2975 van 6194