ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2976 2977 2978 2979 2980 2981 2982 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:07

zon zon zon en nogeens zon heerlijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:13

Blij te horen dat ik dus niet de enige ben die buiten de kerkdiensten er thuis niet veel bij stil sta dat het advent is.

Ik vind kerst altijd een mooie tijd de warmte binnen, het weten wat kerst betekent en toch ook wel de gezelligheid al staat dat niet voorop!
Ik weet dat ik als kind eens een liedje leerde over advent alleen ken ik hem niet meer helemaal.

Advent is dromen,
dat Jezus zal komen.

Daar gaat het met advent om en ja ook op school weet ik dat de adventsweken begonnen met op maandag morgen een kaars aan te steken en de tweede week 2 en zo verder. Vond dat altijd wel mooi ga het misschien hier thuis ook maar eens doen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:14

BILLY701 schreef:
zon zon zon en nogeens zon heerlijk Knipoog smiley

Jammer dat je zo moet werken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ken die niet op je kale knikker schijnen Clown smiley
Maar echt de zon doet goed laat een mens weer opknappen!
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:22

HERMAN388 schreef:
Na de regen wordt het erger: Het is blubberweer in de Hoeksche Waard

Ik moet dagelijks mijn auto wassen, de vervuiler betaalt
Stomme aardappelsboeren Woedende smiley

Komende dagen aub droog blijven Kotsende smiley

Wat weer kort door de bocht.
Weet jij wel dat de boeren nodig zijn ??
Jij anders geen eten op tafel hebt, en deze mensen ook in HUN levensonderhoud moeten voorzien???
Wat kan het dan schelen dat je auto een beetje vuil word.
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:24

ERIKA129 schreef:
Jammer dat je zo moet werken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ken die niet op je kale knikker schijnen Clown smiley
Maar echt de zon doet goed laat een mens weer opknappen!

Ik heb het er graag voor over om weer aan het werk te gaan.
verbrand mijn bolletje ook niet Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:43

LEONARD480 schreef:
Grenzeloos verliefd heet dat, of juist is dat misschien wel de ultieme liefde, waar je jaren naar hunkerde. Wat maakt het uit ...voor de ware liefde ga je door het vuur. Verliefde smiley

Als je drie uur zou moeten reizen kan het vuurtje van verlangen wel aardig aanwakkeren ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:48

LEONARD480 schreef:
Grenzeloos verliefd heet dat, of juist is dat misschien wel de ultieme liefde, waar je jaren naar hunkerde. Wat maakt het uit ...voor de ware liefde ga je door het vuur. Verliefde smiley
Ach, ik mag dat idealisme wel, het werkt echter anders in de praktijk. Er lopen behoorlijk wat relaties stuk vanwege die afstand. Een langdurige LAT relatie biedt weinig perspectief, en weinig mensen willen dat in stand houden. Aan de andere kant is de keuze waar te wonen en wie of wat op te geven heel moeilijk. Meestal sterft zo'n relatie af. Als er geen perspectief meer is, is er geen hoop meer, en dat gebeurt meestal. Onbewust hoopt iedereen die verliefd is, dat ze samen verder kunnen, en als je daar geen zicht op hebt, gaat het vanzelf dood.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 13 oktober 2011, 11:54
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:56

VISSER278 schreef:
3 keer? hoe weet je dat? Je kan toch niet zien dat je door iemand geblokkeerd ben? Ik tenminste niet. Ik had het pas nog: Wilde iemand feliciteren met verjaardag, krijg ik een mail terug van CM dat desbetreffende persoon me geblokkeerd heeft en de mail dus niet te lezen krijgt. Zonde van de moeite die ik er voor gedaan heb.
Nog eentje: Las op iemans profiel een oproepje , visser dacht .... daar reageer ik even op......geblokkeerd .
En dat, terwijl ik met beide personen nooit eerder contact gehad heb.
Dus ja, bij mij komt dat over dat er personen zijn die iemand blokkeren als het profiel al niet aanstaat. Een beetje lullig vind ik het wel, zeker als er een oproep in je profiel staat en je op deze manier geen reacties WILT ontvangen.

Net wat je zelf al aangeeft, mailen en dan een bericht van cm dat je geblokkeerd bent. Tja en dan blokkeer je terug, althans ik wel, eens geweigerd altijd geweigerd.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 11:58

CHATULIEM619 schreef:
Ach, ik mag dat idealisme wel, het werkt echter anders in de praktijk. Er lopen behoorlijk wat relaties stuk vanwege die afstand. Een langdurige LAT relatie biedt weinig perspectief, en weinig mensen willen dat in stand houden. Aan de andere kant is de keuze waar te wonen en wie of wat op te geven heel moeilijk. Meestal sterft zo'n relatie af. Als er geen perspectief meer is, is er geen hoop meer, en dat gebeurt meestal. Onbewust hoopt iedereen die verliefd is, dat ze samen verder kunnen, en als je daar geen zicht op hebt, gaat het vanzelf dood.

In dat geval ligt het dus niet aan de afstand Chat, maar aan het tekort aan liefde voor elkaar om de afstand voordurend te kunnen overbruggen.
Een LATrelatie is prima te doen zolang er een 'gewone'relatie in het verschiet ligt, Maar als dat verlangen er niet is, ja...dan is de kans op doodbloeden veel groter.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 12:03

GERRIT084 schreef:
Net wat je zelf al aangeeft, mailen en dan een bericht van cm dat je geblokkeerd bent. Tja en dan blokkeer je terug, althans ik wel, eens geweigerd altijd geweigerd.
Volgens mij reageer je veel te heftig. Laat mensen nu de gelegenheid om zelf te kiezen waarom ze blokkeren, en vul niet voor ze in of ze dit nu wel of niet goed doen. Uiteindelijk ken je nooit de achtergronden van mensen en als ze je blokkeren, zullen ze daar echt wel een reden voor hebben.
Blokkeren biedt ook bescherming en soms is die bescherming echt nodig. Mensen worden hier afgeschilderd als lelijke onvriendelijke mensen omdat ze anderen blokkeren. Volgens mij moet je het eens omdraaien. Vaak zijn ze kwetsbaar, mishandeld, hebben ze heel negatieve ervaringen meegemaakt en kunnen ze niet zomaar contact hebben met iedereen. Ik mis het begrip voor anderen, ik lees alleen maar veroordeling, terwijl ik juist denk, dat je je ook eens in de belevingswereld van de ander moet verplaatsen.
Laatst was er iemand op de site, die bekend stond dat ze mannen mishandelde. Zowel geestelijk als lichamelijk. Denk je nu echt, dat ik met die persoon contact wilde hebben? En zij begon me letterlijk uit te schelden dat ze geen contact met me kon krijgen...
Op deze site staan ook mensen die geen lieverdjes zijn. En vaak hebben zij de grootste mond, dat ze geblokkeerd worden. Wie heeft er dan gelijk vraag ik me af?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 13 oktober 2011, 12:11
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 12:13

JOLAN931 schreef:
In dat geval ligt het dus niet aan de afstand Chat, maar aan het tekort aan liefde voor elkaar om de afstand voordurend te kunnen overbruggen.
Een LATrelatie is prima te doen zolang er een 'gewone'relatie in het verschiet ligt, Maar als dat verlangen er niet is, ja...dan is de kans op doodbloeden veel groter.
Gebrek aan liefde is het niet, het is meer geen perspectief meer hebben. Dat vormt in heel veel gevallen tot de pijnlijke conclusie dat het niet meer verder kan.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 12:54

HERMAN388 schreef:
Ik mag niet weten Zieke smiley Verlegen lachende smiley

Nee maar, dit is zo klaar is zo klaar als een klontje Herman,
het voordurende afvalrace ten aanzien, van een al dan niet passende trouwjurk. Smiley met dichtgeplakte mond

Spreek uit ervaring
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 13:02

CROSSROAD317 schreef:
Als je drie uur zou moeten reizen kan het vuurtje van verlangen wel aardig aanwakkeren ... Clown smiley

Ach.. met een beetje muziek in de auto en het sfeertje zit er al goed in. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 13:08

VISSER278 schreef:
Even voor de duidelijkheid:
Op het ogenblik zijn er 15 Bengalen in Nederland en die hopen morgen een bezoek te brengen aan de 2e kamer. Vervolgens gaan ze een strandwandeling maken in Scheveningen.
De groep waarmee Dennis in mei naar Bangladesh is geweest, gaan nu om beurten met een paar leiders op excursie naar bekende plaatsen in Nederland. En morgen is het dus de beurt van Dennis om mee te gaan.

Ik heb hem wel heeel goed in z'n oren geknoopt dat ie in Scheveningen alles goed moet onthouden. Want wie weet , kan dat mij nog van pas komen. Knipoog smiley

Zo te lezen en te herlezen bekruipt me toch het gevoel van een survivaltocht die zijn weerga niet kent.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 13:22

LEONARD480 schreef:
Ach.. met een beetje muziek in de auto en het sfeertje zit er al goed in. Clown smiley

Pffftttt.... ja alleen de eerste keer. Iemand moet wel heeeel geweldig zijn om er wekelijks drie uur voor te rijden.
Het sfeertje zit er even wel in als je nog in spanning bent wat je te wachten staat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 15:17

LEONARD480 schreef:
Nee maar, dit is zo klaar is zo klaar als een klontje Herman,
het voordurende afvalrace ten aanzien, van een al dan niet passende trouwjurk. Smiley met dichtgeplakte mond

Spreek uit ervaring

jij in een trouwjurk Leonie ?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Luister dan even naar dit lied van Don Francisco -- Pants ...

http://www.youtube.com/watch?v=Vl_d3vXq7wU
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 17:18

HERMAN388 schreef:
Ik heb geen idee om tip te geven voor Marian
Ze wilt 20 kilo afvallen. Geschokte, onthutste smiley

geef dr een boek van Sonja bakker en een abbonement op de sportschool, werkt echt!
Was er ook 20 kilo mee kwijt.

moet je alleen niet bedlegerig worden en dan verkeerd gaan eten Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 17:40

Mattheus 22:14 Want velen zijn geroepen, maar weinigen uitverkoren'

Afgelopen zondag heeft PKN (vrijzinnig) dominee bovenstaande woorden gepreekt.
Tot mijn grote schrik en stomme verbazing zei de dominee dat de tekst niet klopte in de Bijbel, het moet zijn veel geroepen en veel uitverkoren.
IEDEREEN gaan naar de hemel zo zei hij.
Wat denken de heel gemeente daarvan? Waren ze blij?
Ik behoor niet van deze gemeente, het was de doopdienst.
Wat denk je ervan, heeft de dominee gelijk?

Laatst aangepast door
HERMAN388
op donderdag 13 oktober 2011, 17:41
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 17:44

HERMAN388 schreef:
Na de regen wordt het erger: Het is blubberweer in de Hoeksche Waard

Ik moet dagelijks mijn auto wassen, de vervuiler betaalt
Stomme aardappelsboeren Woedende smiley

Komende dagen aub droog blijven Kotsende smiley

Gefrustreerde smiley kijk nu krijg je ook met cootje aan de stok.... Gefrustreerde smiley

Ben het helemaal met zeeland en billy eens Lachende smiley

Denk maar eens aan die geweldige mensen als je achter een flinke stampot zit...... Clown smiley Zij maar ploeteren en jij maar eten.....
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 17:55

ERIKA129 schreef:
Vind het wel enorm slordig van de Politie zeg die konden het toch natrekken en jou haar adres geven??
Dat ze jou adres niet mogen geven kan ik me nog wel wat van indenken, stel dat het iemand waas die zich onnozel voordeed ze geven jou het adres en dan komt ze met een paar man aan denken dat er wat te halen valt bij jou!
Moet je toch ook niet aan denken of wel!
Maar de politie had jou portemonee in moeten nemen nachecken en jou bellen Gefrustreerde smiley

Klopt, volgens haar was de enige reactie van de politie: het zijn officiële documenten dus kunnen we nix mee...
Ze mocht ze persoonlijk brengen maar dan had ze een taxi moeten regelen.
Zelfs haar naam en tel. nummer werd niet gevraagd om te noteren voor het geval dat de dader zich op het politiebureau meld... Gefrustreerde smiley

erica schreef:
dat er wat te halen valt bij jou!
Er valt bij mij nix te halen.... alleen giften kunnen gestort worden voor m'n hypotheek Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 17:57

CHATULIEM619 schreef:
Het is slechts bedoeld als voorbeeld. Als het goed is leer je nl. van elke ervaring die je meemaakt. Het vormt je in elk geval wel. Voor mij was dit een probleem, er zullen vast ook meer mensen zijn die andere ervaringen hebben en bij zichzelf denken: één keer maar nooit weer.
Mijn stelling is nl. dat je ervaringen zelf ook een rol spelen in het stellen van eisen. En dat het eigenlijk helemaal niet zo vreemd is, dat je hetzij bewust of onbewust eisen stelt.

Ik denk dat het ook te maken heeft in welke levensfase je zit. Jij hebt nog een thuiswonende zoon dat maakt wel verschil volgens mij.....En je moet je ook realiseren....jouw kinderen blijven ook niet voor jou in Groningen en dat is toch ook prima?
Mijn kinderen zijn de deur uit dus mij maakt afstand niet uit, ik hoef met niemand rekening te houden.......
Het is natuurlijk wel belangrijk of je de afstand de moeite waard vind om te overbruggen......Maar als de man van mijn hart nu toevallig in Limburg zou wonen zou ik het geen probleem vinden.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:01

MARYAN401 schreef:
Lijkt mij een prima idee, Willemijn. In Pietenstad? Knipoog smiley Dat boek krijg je pas bij een half jaar verlengen, wel zuinig van CM hoor.

Afgesproken Maryan, in de Pietenstad....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:07

Quote:
jarigen:
UNO032 (34)
JOZIEN543 (55)
GEMMA268 (53)
ALIE595 (48)

gefeliciteerd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:11

ALOUS961 schreef:
zo dit waren een paar melkboermoppen. Er zijn er nog velen, maar dit is genoeg.

Word maar geen melkboer,,,rare post krijg je dan....

humor Clown smiley

In de zorg maak je soms ook leuke dingen mee, eigenlijk moet je ze gelijk opschrijven, je vergeet ze anders weer snel.
80 jarige dame in volle ernst: zuster heeft u voor mijn zo'n ehhh.... ooievaar boven m'n bed?

papegaai
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:13

JOSINA022 schreef:
Kussende smiley
beter laat dan nooit Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:19

MARTIN695 schreef:
Hallo Cootje

Ik ben het niet helemaal met je eens daar ik iemand ken die echt genoeg aandacht kreeg van zowel vader als moeder maar het ging toch helemaal fout daar ze helemaal vast zat in het lovergebeuren en ze moest haar pasje afgeven want die lui gebruikten haar bankrekening er stond een vermogen op en dat was van die lui.
Heel erg voor haar maar ook zeker voor de ouders.
Sjalom.
Martin

Martin, zeg ook niet dat het altijd zo is maar het is wel de grootste groep. Of onzekere meiden.
Wel triest wat je vertelt... Het zal je maar gebeuren... of je dochter zijn... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:22

MARISKA601 schreef:
weet ik ook niet...
weet wel dat het een scheldwoord is...
ik ben in dat nest geboren...

vermoed dat Pieter dat ook bedoelde Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:26

MARTIN695 schreef:
Ik vier de Sjabath en dat komt omdat ik ook naar Israël geweest was en dan ga je over alles nadenken en zo kwam ik in het boek Ezechhiël 20 vers 12 Ook gaf ik hun mijn sabatten als een teken tussen MIJ en hen, opdat zij zouden weten,dat ik de HERE, hen heilig.
En dan komen er vragen van dat staat in het oude testament maar het oude kan niet zonder het nieuwe vandaar dat de Sjabath heilig en ik vind het zelf niet zo moeilijk omdat ik op vrijdag mn bootschappen doe en dat gaat me goed af .

Sjalom.
Martin

Dan mag je vrijdagavond ook geen boodschappen doen hoor martin Knipoog smiley
De sabbat is van vrijdagavond tot zaterdagavond (zonsondergang)
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:27

HENKWAL969 schreef:
Volgens mij is zondag, de eerste dag van de week en kwamen de mensen in de eerste gemeente bij elkaar om het avondmaal te vieren.
En is nooit bedoeld als vervangen van de sabbath.
Als wij de sabbath willen vieren, moeten we ons ook aan alle regels van de sabbath houden.

+1
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:49

HERMAN388 schreef:
Mattheus 22:14 Want velen zijn geroepen, maar weinigen uitverkoren'

Afgelopen zondag heeft PKN (vrijzinnig) dominee bovenstaande woorden gepreekt.
Tot mijn grote schrik en stomme verbazing zei de dominee dat de tekst niet klopte in de Bijbel, het moet zijn veel geroepen en veel uitverkoren.
IEDEREEN gaan naar de hemel zo zei hij.
Wat denken de heel gemeente daarvan? Waren ze blij?
Ik behoor niet van deze gemeente, het was de doopdienst.
Wat denk je ervan, heeft de dominee gelijk?

Wat denk je er zélf van Herman?
Trek je de Bijbel in twijfel of niet?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2976 2977 2978 2979 2980 2981 2982 ... 6194 Volgende
Pagina 2979 van 6194