| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 10:47
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Het ergste komt nog ...winterbanden zijn daar ook verplicht ...grrrr  |
Heb vorig jaar al eens vernomen dat ze dat ook in Nederland willen gaan verplichten gezien de winters hier ook weer winters worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 10:59
|
|
|
|
[quote=BILLY701]Wat zullen de boeren blij zijn met dit mooie weer.[/quote
Wij zijn idd heel blij met dit mooie weer Billy!
Wat zouden de mensen moeten eten..... als er geen boeren waren?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 17 oktober 2011, 11:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 11:08
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wij niet, Billy Eigenwijze boeren reden met hun tractor zo de weg op banden vol met blubber en vervuilen de wegen.
Geachter boeren, wie maakt onze auto schoon?  | ----------------------------------
Ik snap niet dat jij je zodruk maakt over een auto die vies wordt, Je vind het wel heel normaal dat je iedere dag je melk, vlees, groente en je vlees op je bord krijgt! Aan wie heb je dat te danken? Aan die eigenwijze boeren??
Die misschien 1 week in het jaar de weg bevuilen, Ze moeten hun spulllen toch van het land zien te halen, of weet jij een andere oplossing?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 11:35
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | ----------------------------------
Ik snap niet dat jij je zodruk maakt over een auto die vies wordt, Je vind het wel heel normaal dat je iedere dag je melk, vlees, groente en je vlees op je bord krijgt! Aan wie heb je dat te danken? Aan die eigenwijze boeren??
Die misschien 1 week in het jaar de weg bevuilen, Ze moeten hun spulllen toch van het land zien te halen, of weet jij een andere oplossing? |
Volgens de regels van waterschap moeten de boeren de banden van hun werktuig, voordat de weg oprijdt, schoomaken. Waarom laten ze modder liggen op de wegen? Geen zin, geen tijd? Weet je dat modder op de wegen levensgevaalijk is, je wordt zo uitgegleden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 11:36
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | ----------------------------------
Die misschien 1 week in het jaar de weg bevuilen, Ze moeten hun spulllen toch van het land zien te halen, of weet jij een andere oplossing? |
Hey Carientjeeeeeee welkom terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 11:46
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Volgens de regels van waterschap moeten de boeren de banden van hun werktuig, voordat de weg oprijdt, schoomaken. Waarom laten ze modder liggen op de wegen? Geen zin, geen tijd? Weet je dat modder op de wegen levensgevaalijk is, je wordt zo uitgegleden. |
Hoe kan je nou bij iedere vracht, voordat je de weg op gaat je banden schoonmaken?
Ik nodig je uit om eens een dagje mee te komen rijden!!
Waarom staan er grote waarschuwingsborden van Rijkswaterstaat, dat de oogst weer begonnen is en dat de mensen zich moeten aanpassen aan de wegen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 11:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hey Carientjeeeeeee welkom terug  |
Hay Erika, ik ben er weer voor 3 daagjes!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 11:56
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Hoe kan je nou bij iedere vracht, voordat je de weg op gaat je banden schoonmaken?
Ik nodig je uit om eens een dagje mee te komen rijden!!
Waarom staan er grote waarschuwingsborden van Rijkswaterstaat, dat de oogst weer begonnen is en dat de mensen zich moeten aanpassen aan de wegen? |
Helaas geen borden te zien langs de wegen
Welkom terug Carien
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 12:03
|
|
|
|
| JANS127 schreef: | Maar het betkekend niet als je helemaal bent afgekeurd dus voor 100% dat je helemaal geen werk kan doen. Ik ben zelf 100% afgekeurd door mijn handicap en ziekte maar ik probeer gewoon mee tedoen in de maatschapij. Maar ik hoop voor je dat je niet helemaal word afgekeurd want dan heb je vaak wel vooroodelen omdat mensen dan denken dat je te lui bent om te werken. Ik wens je heel veel sterkte met je duim en dat er toch verbetering in mag komen
Jans |
Hoi Jans,
Ik zit bijna 3 jaar in de WAO en was 40% afgekeurd. Ik heb wel heel veel gesolliciteerd wat ik kan doen dat mijn hand niet overbelast raakt. In april was mijn hand weer misgegaan en 2 operaties achter de rug en nu nog herstellen. Duim zit nu vast, kan nog niet bewegen en dreigt te breken als die gestoten wordt. In december verwacht herkeuring van UWV.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 12:32
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Helaas geen borden te zien langs de wegen
Welkom terug Carien  |
Dank je Herman, ik kreeg weer 3 daagjes gratis hier!
Dus er maar gelijk gebruik van gemaakt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 12:43
|
|
|
|
Ik dacht dat vandaag de zon nog zou schijnen maar waar is tie dan nu
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 12:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik dacht dat vandaag de zon nog zou schijnen maar waar is tie dan nu  |
Hier, in Utrecht, is ie ook ver te zoeken...Visser heeft 'm vast weer ingepikt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 13:31
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Hier, in Utrecht, is ie ook ver te zoeken...Visser heeft 'm vast weer ingepikt  |
Atijd dezelfde weer die zeeuw Maar ach het kan niet altijd mooi weer zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 13:42
|
|
|
|
|
'k Heb er niet zo gauw last van, maar krijg nu wel een beetje een triest gevoel van dit grauwe weer. 'k Had er zo op gerekend dat de zon zou schijnen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SAVANTI576
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 13:49
|
|
|
|
|
wie gaat er naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011 van christenmatch ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 13:53
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Oppassuikeroom biedt zich aan ...0 jaar ervaring ...maar wel met veel liefde en inzet. |
Naar ik heb begrepen mag je als alleenstaande tegenwoordig ook pleegouder worden Leonard....Misschien wat voor jou? (de nood is erg hoog momenteel)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 13:55
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Mijn mooiste moment: vanmorgen zijn mijn zoon en dochter gedoopt (volwassenendoop). Mijn zoon had ik 5 jaar niet gezien....nog een dochter was daar ook bij, ook 5 jaar niet mogen zien...en nu...nu heb ik ze allemaal geknuffeld! Mijn dag kan niet meer stuk....(en mijn pakkie papieren zakdoekjes is leeg) Hem alleen zei de eer! |
Lieverds, allemaal bedankt voor jullie spontane en meelevende reaktie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 13:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, toch nog weer ff wennen hè? Maar dank je wel hoor! Als het enigszins lukt hoop ik er naartoe te gaan! |
Fijn joh! Ik hoop je daar te zien, het wordt vast een mooie avond!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 14:04
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Fijn joh! Ik hoop je daar te zien, het wordt vast een mooie avond! |
Zeker te weten, laat dat maar aan Sela over!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 14:43
|
|
|
|
wel frisjes hier midden in herfstvakantie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 15:01
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | 'k Heb er niet zo gauw last van, maar krijg nu wel een beetje een triest gevoel van dit grauwe weer. 'k Had er zo op gerekend dat de zon zou schijnen...... |
Hier klaart het goed op...kan ik het zonnetje ff doorgeven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 15:02
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Atijd dezelfde weer die zeeuw Maar ach het kan niet altijd mooi weer zijn  |
Visser kan nog delen...een heerlijk zonnetje hier!
Bedankt Visser, je mag blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 16:05
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | | wie gaat er naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011 van christenmatch ? |
Waarom vraagt je dat? Ben je soms nieuwsgierig? Niemand mag weten wie daar aanwezig zijn, anders blijft die weg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 16:10
|
|
|
|
De lijst is als volgt:
Chat Bert168 Billy701.
De datum is 5 november..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 16:28
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Oh Josina, wat een blunder Hier komtie overnieuw: Sela....Grote kerk van Oudewater, 28 oktober a.s. aanvang 20.00 uur, entree 10 euro.....sjooooooorrrrieeeee  |
Ik zal es effe opzoeken waar Oudewater is. Het klinkt weer erg Noords...of vergis ik me...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 16:30
|
|
|
|
Ik kreeg laatst een vraag van een lid van CM: hoe lang moet je wachten voor je gaat / besluit te gaan trouwen ...
Sommige mensen weten het direct "wij zijn 'gemaakt' voor elkaar" en nemen direct de stap / het besluit om te trouwen. Dit "direct" kan varieren van 1 maand tot 1 jaar voordat ze elkaar het ja-woord geven. Anderen hebben wat meer tijd nodig voordat ze besluiten om in het huwelijksbootje te stappen en nog weer anderen blijven "steken" in het gevoel "is hij of zij echt de juiste voor mij".
Zelf ken ik een stel, binnen 1 week in ondertrouw en binnen een maand getrouwd ... ondertussen 3 lieve kindertjes en nog steeds zeer verliefd (binnenkort zelfs 15 jaar getrouwd)
Hoe zien jullie dit, hoe denken jullie over "het moment van trouwen"? Snel (direct, liefst binnen een jaar) Iets meer tijd nodig (toch wel binnen 2 jaar) Doordacht (wel zeker van elkaar, maar geen haast, tussen 2 en 4 jaar) Verliefd ... (altijd verliefd, maar nooit zeker weten of hij/zij de juiste is)
De vraagstelling gaat specifiek over trouwen, dus niet over samenwonen of latten ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 16:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De lijst is als volgt:
Chat Bert168 Billy701 Crossroad .... 5 november gaat mij niet lukken, 6 november kan ik wel ...
De datum is 5 november.. |
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 22:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 16:39
|
|
|
|
Aanstaande zaterdag, er zijn nog kaarten beschikbaar !!!
Wie, o wie ....
| CROSSROAD317 schreef: | Wie heeft er zin om mee te gaan naar de band Trinity
Wanneer: 22 oktober 2011 Waar: 2de Exloërmond (Drenthe) Aanvang: 20.30 Einde: 22.30
Kosten: € 12.50 + € 2,- reserveringskosten per ticket
Voor wie: Iedereen die van muziek houdt en het leuk vind om andere CM'ers te ontmoeten. Introducees zijn natuurlijk welkom ...
Meer informatie ...
http://www.bandtrinity.nl/nl/tour-dates/item/28-trinity-live-
Klein voorproefje -- Trinity -- 4*4 -- X-Noizz Flevofestival
http://www.youtube.com/watch?v=0bxzxniN7zk
Crossroad Billy Ilona Imke .. ..
Zet je naam er maar bij
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 17:02
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | | wie gaat er naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011 van christenmatch ? |
ikke nie
|
|
| Naar boven |
|
|