| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:07
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ook dat nog.  |
Ja, idd...ook dat nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:10
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Beslist niets, dus alleen de pasta koken  |
en dan heeft het zo'n naam, tjonge waar koop je die hele bijzondere pasta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:11
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ja, idd...ook dat nog  |
kijk hem dan toch maar op de pc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:14
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | en dan heeft het zo'n naam, tjonge waar koop je die hele bijzondere pasta  |
De krenten had hij al uit de pap gevreten, en nu al de ingredienten van het hoofdmaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:19
|
|
|
|
wat off-topic, inmiddels is Mauro een Pool geworden , gut gut, arme vent krijgt tie nog een Dublin-claim tegengeworpen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | De krenten had hij al uit de pap gevreten, en nu al de ingredienten van het hoofdmaal  |
krenten in de macaroni. Macaroni tot pap gekookt en nu ook nog es geen ingrediënten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Komt dat ook op amber alert?? Dan weet ik het tenminste Ben alleen wel blij dat dat alert bestaat er zijn al veel kinderen terug gevonden daardoor! |
mee eens hele goeie zaak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:30
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | krenten in de macaroni. Macaroni tot pap gekookt en nu ook nog es geen ingrediënten  |
Lijnen bordje tevredenheid he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:35
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | wat off-topic, inmiddels is Mauro een Pool geworden , gut gut, arme vent krijgt tie nog een Dublin-claim tegengeworpen  |
Een poolse mijn werker zeker, die verdwaald is zeker. En een paar reacties verder heet tie Maurits
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:37
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | kijk hem dan toch maar op de pc  |
Ga ik morgen ook zeker doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 23:49
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Lijnen bordje tevredenheid he  |
en dat alleen door een naam zielig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 02:42
|
|
|
|
|
werken met een loodzware spierpijn in mijn rug....pffff...nog 4 uur te gaan......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 02:44
|
|
|
|
mijn dochter was jarig....sweet sixteen....maar echt een geweldige dag gehad met haar , de andere kids en mijn lieverd en zijn jochie.... een gezegende dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 02:45
|
|
|
|
|
mijn rug recht laten zetten...hij wil nu alleen weer terug....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 02:45
|
|
|
|
|
vorst aan de grond...tja....ik kruip er ook echt overheen.....toch maar mijn wollen winter sokken aan doen denk ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAEL651
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 03:58
|
|
|
|
Hallo allemaal,
Binnenkort hopen we een avondje door te brengen in 't poolcafe Oké. We bestaan uit een groep (op dit moment ca. 10 mensen/''vissen'') van Funky Fish. Bijpraten, actief mee poolen, bar-hangen , het kan allemaal!! We beginnen rond 20.30 uur, maar uiteraard kun je ook later aanschuiven en ben je vrij om elk tijdstip te vertrekken....we blijven meestal tot na 0.00 uur ''hangen''.
Locatie: Café Oké Tolbrugstraat Landzijde 11 3311 EK Dordrecht
Parkeren: In de binnenstad is tot 22:00u betaald parkeren. Dit geldt overigens niet voor de parkeergarages! Parkeergarages Veemarkt en Spuihaven zijn het goedkoopst, namelijk eenmalig 1 euro, en zijn tot 03.00u geopend.
Kosten: € 10,- als bijdrage in de pot. (bedrag goed voor tafelhuur en +/- 3 drankjes)
tot ziens!!!
Jael
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 07:55
|
|
|
|
[quote=MARTHA725]Jac 5 vers 16
Het gebed van een rechtvaardige vermag veel, doordat er kracht aan verleend wordt.
Je bent vrij om je, een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daarom hebben gevraagd, en hun toestemming hebben gegeven.
Hieronder een mooi gedicht dat duidelijk maakt dat Jezus ons bindt op weg tot God. Gedicht over inwoner
God woont niet in kerken, hoe mooi ook opgetrokken uit verweerde bakstenen en glas-in-loodramen. God woont niet boeken, hoe doorleeft of spitsvondig ze ook geschreven zijn. God woont niet in theologica en dogma´s, hoe sluitend en onweerlegbaar ze ook zijn. God woont niet in omroepen, hoe overweldigend hun toogdagen en boodschappen ook zijn God woont niet in devotiekapelletjes, landkruizen en Mariabeelden, hoe overompeld hun vroomheid ook is. God woont niet in politieke partijen, hoe groot, groen en christelijk ze ook zijn.
God woont in harten van mensen, als ze dat willen tenminste, als gast en als koning en nooit als inbreker! Dwaal daarom niet te ver af als God je zoekt, soms kun je Hem niet "zien" omdat Hij zo dichtbij is.
Arjan Bos
We bidden je Gods rijke zegen en nabijheid toe,
Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:35
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Alles?....dus dan ook maar ff hier....degenen die mij gemaild hebben, krijgen nog reactie....gaat alleen nog ff heeeeeeeeeel lang duren wrs....kan nog steeds niet mailen Ik vind dit echt  |
Ik sinds vandaag ook niet meer.. vreselijk. wat raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr..!! Werkt CM. wel aan dit probleem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:42
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De Bijbel besprenkelde niet, en was als antwoord op de boodschap van bekering. Erfzonde is een woord wat niet voorkomt in de bijbel en nergens wordt het als reden gezien tot doop. De doop in de bijbel is altijd onderdompeling, en altijd als antwoord op bekering van de gelovige. Dat daarna het hele gezin gedoopt werd is slechts bijzaak en cultureel te verklaren. Het is zeker geen oproep om kinderen te besprenkelen. |
Het dopen door besprenkelen en/of door onderdompeling blijft altijd een opdracht, maar is wel alleen een teken, hoe of het dan ook uitgevoerd wordt.
Het gaat erom of, zoals Paulus al zegt, je hart besneden is, ofwel, of je wedergeboren bent, tot geloof in Hem gekomen bent en je daarvan bewust bent geworden...weet, dat je wederom geboren worden moet.
En dan zal God ons ook zonder een teken, welke vorm het ook heeft, altijd als Zijn kinderen aannemen.
En babies en jonge kinderen zullen , dat geloof ik zeker, als ze overlijden, zodat ze niet tot een persoonlijk geloof konden komen, behouden zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:47
|
|
|
|
Ik denk dat alleen de lieve mensen nog kunnen mailen,mij lukt het namelijk prima
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:48
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik denk dat alleen de lieve mensen nog kunnen mailen,mij lukt het namelijk prima  |
Kijk Leanne daar ben ik het helemaal mee eens, want mij lukt het ook prima! En nu weet ik waar dat aan ligt!! THANKS!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:54
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik sinds vandaag ook niet meer.. vreselijk. wat raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr..!! Werkt CM. wel aan dit probleem?  |
Ik heb CM gisteravond weer gemaild met dit probleem, maar nog steeds geen antwoord en ook geen verbetering dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:55
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik denk dat alleen de lieve mensen nog kunnen mailen,mij lukt het namelijk prima  |
Pfffft...ik ben ook heeeeeel lief hoor, vraag maar aan Sinterklaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Ik baal er wel van maar het is voor mij geen reden om zo maar mijn lidmaatschap op te zeggen. |
Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:56
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van  |
Ik ga dus echt geen andere browser proberen alleen omdat zij een probleem hebben. Ik heb nergens anders problemen mee, alleen met CM.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:57
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik heb CM gisteravond weer gemaild met dit probleem, maar nog steeds geen antwoord en ook geen verbetering dus.  |
Ik heb ontdekt dat ik nu wel kan mailen, maar geen gekopieerde stukjes kan zetten in die mail. het mailen gaat wel weer, succes José, misschien lukt het jou nu ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 08:58
|
|
|
|
Ben ik even blij dat ik weer mailen kan... thx Leanne...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 09:40
|
|
|
|
| RENATE619 schreef: | Ik heb inmiddels een reactie gekregen van de redactie dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Mij wordt geadviseerd een andere browser te proberen. Maar ik heb daar echt geen verstand van  |
op google : google chrome downloaden intypen, de rest wijst zichzelf (zelfs ik kan het, dus moeilijk kan het niet zijn )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 09:43
|
|
|
|
Dus nu moet jij weer een reactie naar de redactie versturen, waarin je in je reactie aan de redactie aangeeft dat de reactie van de redactie niet helpt, omdat je geen andere browser hebt...en dat, terwijl de redactie in haar reactie op jouw reactie aangeeft dat ze werken aan het probleem.... .. In je reactie aan de redactie dan wel vermelden dat je in een volgende reactie van de redactie een duidelijker reactie wilt hebben... ....vervelend hoor...zulke reacties van de redactie...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 10 november 2011, 09:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 09:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het begrip verbond is bij jullie heilig. Lees maar een 2 Kor. 3. Daar wordt het nieuwe verbond het verbond met de Geest genoemd.
Toen Jezus zich liet dopen, was de boodschap er al wel. De boodschap van bekeert U. Johannes was de grondlegger van die boodschap, Jezus liet met Zijn doop zien, dat Hij die boodschap overnam. En die boodschap geldt nog steeds voor ons als belangrijkste opdracht: bekeert u en laat u dopen. In deze boodschap wordt het verbond niet genoemd, en Jezus zelf maakt de boodschap persoonlijk. |
Nou, dat weet ik allemaal zo niet. Toen de Here Jezus zich liet dopen, daalde de Heilige Geest op Hem neer en werd hij dus, ná de doop door onderdompeling gedoopt met de Heilige Geest, tezamen met de verklaring van de Vader dat de Here Jezus Zijn geliefde zoon was waar Hij blij mee was.
De Here Jezus was al wel besneden én dus een verbondskind, waarom had Hij de volwassendoop dan nodig? En de uitstorting van de Heilige Geest? Mijns inziens toch de inzet van een NIEUW VERBOND.....
Allemaal feiten.....terug te lezen in de Bijbel. Als je consequent bent in het denken dat de besnijdenis, de kinderdoop en de volwassendoop in feite niet uitmaken, maar enkel een teken zijn, waarom was de besnijdenis voor de Here Jezus dan niet voldoende? Hij was toch al opgenomen in het verbond? Waarom zou Hij zich 'opnieuw' in het oude verbond laten opnemen? Waarom werd de Heilige Geest pas op Hem uitgestort na de doop???? Als je consequent wetenschappelijk denkt...... ....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 10 november 2011, 12:22
|
|
| Naar boven |
|
|