| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:49
|
|
|
|
Mijn mooiste moment: de collectante van het Rode Kruis, die ooit ervoor gezorgd heeft dat ik werk kreeg...belde dat ze zelf om hulp verlegen zit....al met al werk ik nu alle dagen per week nog nie fulltime...maar toch....heerlijk! Ik voel me weer radartje in de maatschappij....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:55
|
|
|
|
| SIMON253 schreef: | Soms moet je wel eens huilen. Nu ja, niet iedereen die het ziet, hoewel je met je meedraagt de sporen van een stil verdriet. Er is veel on te danken, maar toch, dat knagende gevoel maakt dat je wordt een vechter, een strijder in het krijgsgewoel. Maar God ziet al je tranen en telt ze alle, een voor een, aandachtig en betrokken en Hij vergeet er werk,lijk geen. Zo is Hij elke dag weer begaan met al je angst en pijn, zo zendt Hij ongemerkt vaak een straaltje van Zijn zonneschijn. Wees maar gerust bij alles. God draagt wel mee de zwaarste last en geeft wanneer je moe wordt vernieuwde moed en levenskracht. Zo hoog kan niet de nood zijn of Hij is met Zijn hulp nabij. Je zult het wel ervaren: Hij maakt je hart weer sterk en blij!
Sterkte allemaal Simon253 |
Nou Simon....het klinkt allemaal wel erg veelbelovend....maar God is geen Sinterklaas hoor! Zo van : hier is mijn verlanglijstje...ik wil graag dat.... Helaas werkt het niet zo Simon (althans...in mijn leven niet) dusseh.....ik moet nogal eens huilen
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op donderdag 10 november 2011, 21:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:57
|
|
|
|
Mijn mooiste moment vanavond na het eten: Mijn zoon van 19 komt naar me toe en zegt: mam kom es even, ik wil je een hele dikke knuffel geven!!!! WOW!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 21:57
|
|
|
|
PIETER649 schreef: Waarom nou weer Sterkte ALLEMAAL???? Er zijn op cm ook veel mensen die NIET altijd in de put zitten of vinden dat ze een rotleven hebben!
Maarre goed dat jij er weer bent Simon, nu kan ik het rijmwoordenboek onder in de verhuisdoos laten liggen en inspiratie voor mn sinterklaasgedichten gewoon weer bij jouw bijdrages opdoen
| MARYAN401 schreef: | Klopt helemaal, Pieter! En als je even een dalletje hebt, is het de levenskunst om er weer sterker uit te komen. Het leven is te mooi, om altijd in de put te zitten.  |
Het gedicht begint met SOMS! Dus hoezo: altijd in de put zitten? Simon schrijft dit gedicht, volgens mij juist, om die mensen die soms in een klein dalletje zitten te laten zien dat God veel moois voor ons doet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:04
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | PIETER649 schreef: Waarom nou weer Sterkte ALLEMAAL???? Er zijn op cm ook veel mensen die NIET altijd in de put zitten of vinden dat ze een rotleven hebben!
Maarre goed dat jij er weer bent Simon, nu kan ik het rijmwoordenboek onder in de verhuisdoos laten liggen en inspiratie voor mn sinterklaasgedichten gewoon weer bij jouw bijdrages opdoen
Het gedicht begint met SOMS! Dus hoezo: altijd in de put zitten? Simon schrijft dit gedicht, volgens mij juist, om die mensen die soms in een klein dalletje zitten te laten zien dat God veel moois voor ons doet! |
tja niemand zit 7 dagen per week 24 uur per dag in de put, week in, week uit, jaar na jaar. Ik vond dit echt weer een rijmsel met achterliggende gedachte, iedereen heeft ellende, dus iedereen sterkte.
maar goed, ik krijg al jeuk op de meest rare plekken als ik dit soort proza lees...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:04
|
|
|
|
De Bijbel in straattaal. Ik las dit verhaal en natuurlijk weet ik ook wel dat dit niet de Statenvertaling is. In hoeverre is het goed jongeren uit de grootstedelijke milieus met deze taal te bereiken? Bedenk daarbij dat de meeste mensen hier met een kerk of gemeente zijn opgevoed, waarbij het kennismaken met Gods Woord vanzelfsprekend was. Dat is nu in de verste verte en met de meeste jongeren niet het geval. Vergelijk: Jozef nu, haar man, alzo hij rechtvaardig was, en haar niet wilde openbaarlijk te schande maken, was van wil haar heimelijk te verlaten'
Yo peepz! Fawakka? De Bijbel saai? Niet met de Straatbijbel, G! De verhalen van Jezus a.k.a. Christus komen tot leven in ‘De torrie van Mattie\'. Een hervertelling van het Bijbelboek Matteüs. In straattaal, je weet toch? Gewoon die woorden die jij spit op straat.
Als je rond Kerst het verhaal over Jezus\' geboorte wil lezen, kan nu dus ook kiezen voor de versie in straattaal. Het eerste deel van deze Straatbijbel, ‘De torrie van Mattie\', is een hervertelling van het bijbelboek Matteüs en ligt vanaf vandaag in de boekhandel.
De Straatbijbel is voortgekomen uit een samenwerking tussen Youth for Christ, het Nederlands Bijbelgenootschap en Ark Mission.
De Straatbijbel brengt verhalen over Jezus op een nieuwe manier tot leven, rauw en verfrissend. Zoals in het kerstverhaal, waarin we over Jozef en Maria lezen: \"De gewoonte was toen om geen seks voor het huwelijk te hebben. Maar Maria bleek ineens pregno te zijn. Jowie kwam er achter en hij was omin depressed, want hij dacht dat ze met een ander gebald had.\"
Straattaal is een mix van MSN- en sms-woorden en woorden uit andere talen. In grote steden gebruiken tienduizenden jongeren straattaal.
Deze weergave van de bijbel bevat de meest relevante verhalen uit het Evangelie van Matteüs. Van Jezus\' geboorte tot zijn sterven aan het kruis en zijn opstanding. Bij alle verhalen is er een extra toelichting opgenomen. Naast jongeren hebben ook verschillende theologen meegelezen bij het schrijven van de Straatbijbel.
De torrie van de geboorte van Jezus Christus ging zo: \"In die tijd, in het Midden-Oosten, werden meisjes standaard uitgehuwelijkt aan mannen. Maria, een meisje van misschien veertien jaar oud, was uitgehuwelijkt aan een kill die Jozef ‘Jowie\' Davids heette. Ze waren verloofd, zeg maar. De gewoonte was toen om geen seks voor het huwelijk te hebben. Maar ze bleek ineens pregno te zijn. Jowie kwam erachter en hij was omin depressed, want hij dacht dat ze met een ander gebald had. Hij kon het in ieder geval niet geweest zijn! Een grote schande. Maar Jowie was een rustige boy en hij wilde geen buzz en redu en haters praatjes over Maria en hij dacht erover om hun relatie in stilte te verbreken, je weet toch. Gewoon net doen of hij van nix wist en het uitmaken. Hij werd moe van al die hoofdpijn en ging dagga. Toen kreeg hij een droom. In zijn droom verscheen een engel van God. De engel zei: ‘Trankil, Jozef Davids! Wees niet bang om Maria als je vrouw te nemen. Je sma is niet vreemdgegaan, want het kind dat ze draagt is gemaakt door de heilige Geest. Ze zal een baby boy krijgen. Geef Hem de naam Jezus, dat betekent \"God redt\". Waarom je Hem die naam moet geven? Hij zal zijn volk bevrijden van al hun fouten en alle shit waar ze in zitten.\' Zo is er toch maar mooi gebeurd wat de profeet Jesaja een paar honderd jaar eerder gezegd had. Jesaja had voorspeld: ‘De maagd zal pregno zijn en bevallen van een baby boy, en de peeps zullen hem als straatnaam Immanuel geven.\' Jowie werd wakker en deed wat de engel van God hem gezegd had: hij nam Maria bij zich als zijn vrouw, maar tot de bevalling hadden ze geen seks. Toen hun zoontje werd geboren was Maria nog steeds maagd. En Jowie gaf Hem de naam Jezus.\"
Je kunt \'De torrie van Mattie\' vanaf half november kopen als boek (9,95) of gratis luisteren als MP3. Bij elk verhaal in het boek is er een explanation, zodat je echt begrijpt wat Jezus bedoelt.
De tekst is, behalve de cursieve inleiding, genomen van het Web en dus niet van mij.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 10 november 2011, 23:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:10
|
|
|
|
ik vind het respectloos. de taal van de dortse synode 1618-1619 is te ouderwets, maar dit schiet te ver door. in mijn ogen dan.
straattaal... creeer er een (sub)cultuur omheen en ze gaan denken dat het normaal is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sjonge jonge......is de zon er weer een keer niet in het midden en noorden van het land.
Stelletje klaagzangers  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:20
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
trek het je niet aan
gewoon gaan chatten, stay in contact
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:21
|
|
|
|
Ik heb gedeeltes gelezen op inet...
Het stuit mij tegen de borst dat er zo HET WOORD word omgegaan.
Als ik kinderen zou hebben zou ik het hun verbieden om die bijbel? te lezen.
http://www.straatbijbel.nl/
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 10 november 2011, 22:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Alleen hij he ik ga er niet bij in iedergeval blijf liever in mn warme huisje  |
volgens Billy is het er warm en knus, dus vergelijkbaar met je warme huisje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:25
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Jezus “aversie” tegen het oude verbond was zo groot dat hij er onder besneden en door Johannes de Doper onder gedoopt werd? Jezus aversie tegen de farizeeërs was zo groot dat hij tegen het oude verbond was? (Matt 23) Jezus “aversie” tegen het oude verbond was zo groot dat hij er zich aan hield zijn hele leven op aarde, om er een nieuw verbond uit te kunnen maken. (Hebr 8 t/m 10) | ik stel nergens dat Jezus aversie tegen het verbond had. Dat kan immers niet, want het was ingesteld door Zijn Vader. Ik stel dat Jezus een aversie had tegen de verbondsleer. Een heel groot verschil. De leer die mensen dwingt om onder de wet te leven en gehoorzaamheid eist aan de kerk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:26
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | En wat doe je met dat inzicht dan? Dat is mij nog niet duidelijk. Ik zal mijn eigen antwoord geven. Jezus was de belangrijkste tegenstander van de verbondsleer. Het verhinderde namelijk het persoonlijke geloof van de mens. En het definieerde het geloof alleen als het houden van de wetten. Vooral dat laatste zorgde voor Zijn tirades tegen de Farizeeërs, die hun macht verleenden aan de wet. En deze wet als middel gebruikten om anderen te onderdrukken. Zijn aversie tegen deze leer was dermate groot, dat Hij het nodig vond een nieuw teken van een Nieuw Verbond in te stellen. Daar gaat het om een persoonlijke relatie met God, een persoonlijke keuze. Het revolutionaire gesprek met Nicodemus vormde daar een hoogtepunt in, hoe durfde Hij eigenlijk te zeggen, dat Nico niet behouden was? Nico was toch besneden en hoorde bij het volk van God? Dit was voor velen de ommekeer in hun denken. Niet de besnijdenis hielp hen, maar de persoonlijke keuze met de persoonlijke doop zorgde voor de wedergeboorte. Dit vormde ook de kern van Zijn conflict met de gevestigde orde. Die zagen hun macht nl. afnemen ten opzichte van het volk. Uiteindelijk heeft dat Zijn leven gekost. De boodschap waarbij persoonlijke verlossing centraal staat wordt als heel bedreigend gezien. Vooral voor de gevestigde kerken. Het patroon dat we bij het Oude Verbond zien, is verlossing door afstamming, maar die verlossing is nooit 100%. Het houden van de wet hoort daar ook bij. En aangezien we nooit in staat zijn de wet volledig te houden, zullen we nooit echt ervaren wat het betekent vrij te zijn. En het houdt de kerk in stand, want die biedt de verlossing aan. In enkele bijdragen merk ik datzelfde. Als iemand bij de kerk weggaat is hij verloren. De geschiedenis staat vol met herhalingen van dit patroon. De RK kerk was bang haar grip te verliezen op het volk en doodde haar tegenstanders. Iedere keer als men de nadruk wilde leggen op het persoonlijke geloof van de mensen, werden ze onderdrukt, de meesten belandden op de brandstapel. Eén van mijn geesteijke helden is Wycliffe, die de bijbel vertaalde in het Engels en daarmee de mogelijkheid wilde bieden aan het volk zelf de bijbel eens te lezen en niet afhankelijk te zijn van de leer van Rome. Maar de zgn. protestantse kerk is ook niet vrij van dit gebruik. De reden dat de Synode van Dordrecht zo fel reageerde op andersdenkenden was ook dat de mensen een persoonlijk geloof met een persoonlijke keuze een bedreiging vormde voor de toenmalige kerk. btw, Stefanus werd ook gestenigd omdat hij de gevestigde autoriteit in twijfel durfde te trekken.
De strijd tussen het oude verbond, waar kinderen besprenkeld worden, en het nieuwe verbond, waar de persoonlijke relatie centraal staat, is nog lang niet gestreden. Het oude verbond geeft veiligheid en zekerheid, maakt het leven voorspelbaar, maakt duidelijk onderscheid tussen verlosten en verlorenen. Het nieuwe verbond is echter veel onduidelijker, want we weten nooit echt wat in het hart van mensen is. We laten de mensen vrij te kiezen. Maar de keuze van de mens is een persoonlijk samenspel voor hem en God. En de kerk staat buiten dat proces. En dat maakt de kerk tot een middel om God te dienen, niet een doel tot behoudenis. Tenslotte nog dit. Paulus schrijft, dat het kruis voor de joden een aanstoot was. Het kruis, het symbool van het offer van Jezus. Waarbij aan ieder persoonlijk de verlossing aangeboden wordt, ongeacht afkomst, ongeacht verleden. Een van de redenen dat dit voor joden een aanstoot was, was omdat dat de mogelijkheid gaf aan iedereen om de Heer aan te nemen als Verlosser en Bevrijder. De strijd tussen OT en NT is de strijd tussen geloof via de kerk of persoonlijk geloof.
Sorry Willemijn maar ik vind dit niet een theoretische verhandeling maar een heel goed verhaal van Chatuliem en en het raakt de kern.
Thomas | Thomas, bedankt..dit betekent veel voor mij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:26
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geen idee hij was niet hier Maar ikke ook weer eens  |
Nou wens ik jou ook veel beterschap en Herman heeft de zon gestolen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:39
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ikke Moi loopt nooit te moppere, ben nooit boos, kben nooit kwaad kben alleen maar heeeeel erggg bedroeft en teleurgesteld Alleen al om het feit, dat jullie zo in en in triest over mij denken  |
Maar wel met een knipoog Gerrit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:48
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ha Simon, ook weer in ons midden  |
Ja ik dacht laat mij even kijken of er nog oude personen op zitten. He t is heel lang geleden Annet, en er is veel gebeurd. Ik heb afgelopen Mei een open hart operatie gehad met 2 omlijdingen en ben daar nu nog niet helemaal van opgeknapt. Ja de leeftijd speelt ook mee he, hoop in Feb ook al 74 te worden. Dat geven we in Gods handen Annet, Hij heeft mij hier ook doorheen geholpen. Hoe is het met Pieter allees goed hoop ik. Voor nu tot horens en het allerbeste toegewenst.
SIMON
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wist u dat dat woord nog niet voor komt in de dikke van dale  |
vanaf vandaag een nieuw CM woord ehmm hoe was het ook al weer voel iets van een vermoeidheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Waarom nou weer Sterkte ALLEMAAL???? Er zijn op cm ook veel mensen die NIET altijd in de put zitten of vinden dat ze een rotleven hebben!
Maarre goed dat jij er weer bent Simon, nu kan ik het rijmwoordenboek onder in de verhuisdoos laten liggen en inspiratie voor mn sinterklaasgedichten gewoon weer bij jouw bijdrages opdoen  |
Ach Pieter, dat zeg ik meestal sterkte. En het wil niet zeggen dat ik verdrietig ben of in de put zit. Maar haal jij je rijmwoordenboek maar eens onder uit de doos. Groetjes SIMON
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 22:57
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | vanaf vandaag een nieuw CM woord ehmm hoe was het ook al weer voel iets van een vermoeidheid  |
om je verder te vermoeien...
informatievermoeidheidssyndroom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:01
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Mijn mooiste moment vanavond na het eten: Mijn zoon van 19 komt naar me toe en zegt: mam kom es even, ik wil je een hele dikke knuffel geven!!!! WOW!
Mary |
opslaan in je hart...en in je geheugen mary!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:02
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Nou Simon....het klinkt allemaal wel erg veelbelovend....maar God is geen Sinterklaas hoor! Zo van : hier is mijn verlanglijstje...ik wil graag dat.... Helaas werkt het niet zo Simon (althans...in mijn leven niet) dusseh.....ik moet nogal eens huilen  |
Daar wordt ook nergens gezegt dat een mens niet mag huilen Marry. Ik vond het een mooi gedicht dus dacht ik dat zal ik eens op het forum plaatsen.
Groeten Simon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON253
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:04
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | PIETER649 schreef: Waarom nou weer Sterkte ALLEMAAL???? Er zijn op cm ook veel mensen die NIET altijd in de put zitten of vinden dat ze een rotleven hebben!
Het gedicht begint met SOMS! Dus hoezo: altijd in de put zitten? Simon schrijft dit gedicht, volgens mij juist, om die mensen die soms in een klein dalletje zitten te laten zien dat God veel moois voor ons doet! |
Jij hebt het helemaal Jasmijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAEL651
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:20
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Gamaar lekker met die mensen van Funky Fish. We hebben al eerder discussies hierover gehad. Maar het wordt door een aantal mensen niet op prijs gesteld om met een andere site mee te doen. Zelf vind ik dat altijd heel vreeemd. Je vindt bij de Albert Heijn toch ook geen reclame voor Jumbo. En nu komen er weer een aantal voorspelbare reacties van voorstanders en tegenstanders.... |
sorry, wist niet dat dat zo gevoelig lag....'t zijn totaal verschillende sites, waar deels ook dezelfde mensen op zitten....maar wellicht zijn er mensen die hier wat vrijer in staan.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:27
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | om je verder te vermoeien...
informatievermoeidheidssyndroom |
ik geloof dat het tijd wordt om te slapen, wordt zeer vermoeid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja niemand zit 7 dagen per week 24 uur per dag in de put, week in, week uit, jaar na jaar. Ik vond dit echt weer een rijmsel met achterliggende gedachte, iedereen heeft ellende, dus iedereen sterkte.
maar goed, ik krijg al jeuk op de meest rare plekken als ik dit soort proza lees... |
Waarom zo negatief??? Ook iedereen krijgt weer geen jeuk op de meest rare plekken... Ook al klinkt dit gedicht niet negatief...bedenk dat er mensen zijn die WEL diep in de put kunnen zitten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wist u dat dat woord nog niet voor komt in de dikke van dale  |
Denk je wel dat het kans van slagen heeft...OM...erin te komen????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Thomas, bedankt..dit betekent veel voor mij. |
Dat is fijn, zijn het er in ieder geval, 2 met elkaar eens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:49
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | pff Zeeland, dat je dat allemaal onthoudt......dit is toch een heel andere discussie? |
Gaat helemaal niet om een discussie...het is een vraag...WIE HEEFT ER ZIN OM.... En inderdaad werd er over de wandeling in het topic allemaal flauwekul geschreven... Toen kwamen de woorden... Laten de mensen nu alleen reageren die WEL mee willen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:53
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Dat is fijn, zijn het er in ieder geval, 2 met elkaar eens. |
Deze reactie zegt meer over jou dan over anderen. Ik zou je willen oproepen eens op de inhoud van het stuk in te gaan en je eigen opvattingen in dat kader eens tegen het licht te houden. Ik verwacht niet dat je dat doet weliswaar maar als dat toch mocht gebeuren ben ik benieuwd naar je inhoudelijke kritiek. Kleine mensen praten over mensen, wat grotere over gebeurtenissen en de meest interessante over ideeën. Wat een walgellijke en minachtende reactie van je als mensen zich eens kwetsbaar op durven te stellen. Hoe kostbaar is een kwetsbaar mens?
Thomas, nadenken over een inhoudelijk stuk zal ook wel weer niet deugen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 11 november 2011, 00:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 november 2011, 23:58
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Mijn mooiste moment vanavond na het eten: Mijn zoon van 19 komt naar me toe en zegt: mam kom es even, ik wil je een hele dikke knuffel geven!!!! WOW!
Mary |
Zo heb ik er ook 1!! Twee meter lang...en 23... Hij is niet meer thuis..maar als hij er is...kan hij ook zulke dingen zeggen... Hij belt ook zomaar weleens spontaan, en hoort dan vaak aan mijn stem.. hoe mijn stemming is... Of inderdaad een spontane kus...en dan...""Wat ruik je lekker""
|
|
| Naar boven |
|
|