ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3143 3144 3145 3146 3147 3148 3149 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:27

WILLEMIJN232 schreef:
Dat is geen vraag natuurlijk...... Lachende smiley met blinkend witte tanden

klopt... het is onzijdig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:29

Bij mij werkt IE beter, dan Google Chrome. Bij de laatste floepen de pv-chat en de mailtjes soms weg. Ook als ik een mail beantwoord, gaan alle letters door elkaar. Dat heb ik bij IE niet. Maar goed, is niet mijn verdienste hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:32

CROSSROAD317 schreef:
Nee Pieter, je bent een ster in het verdraaien van woorden ...

CM creërt een probleem, en komt met een tijdelijke oplossing ... Maar daarmee is het probleem voor de IE gebruikers nog niet opgelost.
Het heeft dus niet te maken met niet willen, ik draai nu ook tijdelijk, voor CM dan, op Google Chrome, maar ik hoop toch dat CM spoedig weer toegankelijk is voor IE gebruikers ...

ik verdraai niks, ik constateer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En ik constateer dat er mensen achterover gaan zitten en weigeren een probleem te helpen oplossen.

Net Grieken die gaan staken ipv de schouders eronder te zetten.
Dat vind ik nou n flutmentaliteit.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:35

MARIO216 schreef:
Ik denk toch dat het mannelijk is, vrouwen en computers Knipoog smiley

dat laatste gaat heel goed samen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
zie toch vaak mannen met PC's stuntelen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:38

MARIO216 schreef:
En hoe vonden ze het??

Het is er nog niet van gekomen Mario, maar ze houden 'm nog tegoed!
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:39

ZEELAND736 schreef:
Moet je hier een topic voor openen???
Zo bestaan er wel honderden kreten...

openen we voor elke kreet een topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:43

Mocht iemand een positieve of negatieve reactie hebben op mijn stukje, dan kan dat ook per mail hoor. Dan hoor ik het graag! 't Is voor mij geen gevoelig onderwerp, al begrijp ik dat mensen niet meer reageren op dit topic.

Laatst aangepast door
MARYAN401
op vrijdag 11 november 2011, 21:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:44

Is het bekend waarom CM zondag op zijn gat lag?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:51

MARISKA601 schreef:
Is het bekend waarom CM zondag op zijn gat lag?

Ze wilden ook een keer vrij Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:55

MARIO216 schreef:
Ze wilden ook een keer vrij Clown smiley

Of ze gunden ons een keer een échte rustdag. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:58

MARYAN401 schreef:
Of ze gunden ons een keer een échte rustdag. Knipoog smiley

En het afkickcentrum voor CM verslaafden maar overwerken.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:58

WILLEMIJN232 schreef:
Ah, dus je hebt een vrouwelijke pc? Als ik zo die eigenschappen lees lijkt het er wel op Gerrit Knipoog smiley

Dat kon best wel eens tot de mogelijkheden behoren, vrouwelijke pc Knipoog smiley
Gezien de nukken dan Smiley met dichtgeplakte mond wand ook ut heeft een handleiding, en gebruiksaanwijzing en soms is ut niet te volgen. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:09

GERRIT084 schreef:
Dat kon best wel eens tot de mogelijkheden behoren, vrouwelijke pc Knipoog smiley
Gezien de nukken dan Smiley met dichtgeplakte mond wand ook ut heeft een handleiding, en gebruiksaanwijzing en soms is ut niet te volgen. Twijfelende smiley

ik zeg maar zo, ik Smiley met dichtgeplakte mond maar denk zoveel te meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:13

MARIO216 schreef:
We hebben al een topic over politiek gebruik die a.u.b.

Tjonge jonge, het barst hier van de debatten, en niet 1 is het zelfde Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:15

YELNIN491 schreef:
ik zeg maar zo, ik Smiley met dichtgeplakte mond maar denk zoveel te meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Als je er maar over nadenkt, komt alles goed, ja toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
NATHANYA830

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:16

ow sorry...

ze zijn 7, 8 (bijna 9) en 10 (bijna 11)
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:27

CHATULIEM619 schreef:
Nu ik de laatste tijd op de zondag de vrijheid heb andere gemeentes te bezoeken, valt me op, dat er heel veel veranderd is. En in mijn ogen niet ten goede.
Tegenwoordig heeft men de gewoonte om kleine muziekgroepjes te vormen op het podium en dat begint me eigenlijk enorm tegen te staan. Temeer daar zij zich helemaal niet bezig houden met het leiden van de gemeente in samenzang, veel meer zijn ze bezig met hun eigen aanbidding.
Het gevolg is, dat de gemeente veel minder zingt. Ze beschouwen het als een optreden van de plaatselijke band, en kijken toe. Ik vind dat een zorgelijke ontwikkeling. In mijn ogen, zou de gemeente massaal moeten zingen, iets waarvoor je vroeger naar de kerk ging, en zou het muziekgroepje een ondersteuning voor de gemeente moeten zijn.

Wat is jullie mening hierover? Zingen jullie vaak en veel tijdens een dienst? Of zing je nooit?

Ben het met je eens dat zingen bij de eredienst hoort, het is dubbel bidden, hè en zo voelt het vaak ook, het is heel intens.
Bij ons wordt in alle delen van de dienst bijbehorend gezongen.
Mijn broer kerkt evangelisch naar Australisch concept in een heel succesvolle groeigemeente waarbij inmiddels de derde dienst op zondag is ingesteld zodat alle gelovigen een dienst kunnen meemaken en het is bepaald geen klein kerkje! Die gemeente heeft een band en geeft onder andere veel songs van het Hillsongconcept weer. De teksten worden op een groot scherm weergegeven zodat iedereen kan meezingen, springen, klappen en juichen; een overweldigende belevenis...
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:29

GERRIT084 schreef:
Als je er maar over nadenkt, komt alles goed, ja toch Smiley die vol vragen zit

zeg niet dat ik erover nadenk he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:34

YELNIN491 schreef:
zeg niet dat ik erover nadenk he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik doe nooit moeilijk Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:41

HERMAN388 schreef:
Wat Jolanda Sap gezegd dat Nederladse regering in slaap valt tijdens Europese crisis.
Wanneer worden ze weer wakker? Ze hebben alvast winterslaap Slapende smiley
We hoeven niet te weten over de politiek. Laat ze maar kwetsen, pesten, vechten. Veel plezier.

Herman, volgens mij gaat het hier om de terugkomst van de Gulden... Want juist in het kader daarvan deed Geert Wilders zijn uitspraak.... Dank u!

Laatst aangepast door
BEUN656
op vrijdag 11 november 2011, 22:41
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:43

PIETER649 schreef:
het is een helaas trieste waarheid dat een minister de europese belangen boven de nederlandse steld.

Hiermee sla je in feite de spijker op zijn kop. Alleen, die uitspraak is weer echt op zijn Geerts en dat is soms best wel komisch. Zoals nu dus.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:49

BEUN656 schreef:
Hiermee sla je in feite de spijker op zijn kop. Alleen, die uitspraak is weer echt op zijn Geerts en dat is soms best wel komisch. Zoals nu dus.

Die uitspraak wordt al heel lang gebruikt hoor, niets origineels aan en heeft ook helemaal niets met Wilders te maken, of het homo zijn van De Jager.
Pechtold noemt zichzelf zelfs zo.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:50

GERRIT084 schreef:
Ik doe nooit moeilijk Gefrustreerde smiley

ik ook niet ben zo easy, daarom Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:51

DANIEL777 schreef:
Jammer om een kerk te mijden omdat je de liederen niet of nauwelijks zou kennen

Daar gaat het niet om, als ik nu de enige was!
Maar het gaat meer om het samen zingen van liederen, en begeleid worden door een band. Als dat je de hele dienst (als er eigenlijk gezongen mag worden) naar een band zit te luisteren.
In onze kerken wordt geen opwekking gezongen, daar moet je speciaal de deur voor uit.
Dat doe je dan niet om naar een band te luisteren, die alleen eigen nummers speelt, die niemand kent.
Ze spelen best wel aardig, maar ik zou er in ieder geval geen cd van kopen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:51

THOMAS968 schreef:
De Bijbel in straattaal. Ik las dit verhaal en natuurlijk weet ik ook wel dat dit niet de Statenvertaling is. In hoeverre is het goed jongeren uit de grootstedelijke milieus met deze taal te bereiken? Bedenk daarbij dat de meeste mensen hier met een kerk of gemeente zijn opgevoed, waarbij het kennismaken met Gods Woord vanzelfsprekend was. Dat is nu in de verste verte en met de meeste jongeren niet het geval. Vergelijk: Jozef nu, haar man, alzo hij rechtvaardig was, en haar niet wilde openbaarlijk te schande maken, was van wil haar heimelijk te verlaten'

Yo peepz! Fawakka? De Bijbel saai? Niet met de Straatbijbel, G! De verhalen van Jezus a.k.a. Christus komen tot leven in ‘De torrie van Mattie\'. Een hervertelling van het Bijbelboek Matteüs. In straattaal, je weet toch? Gewoon die woorden die jij spit op straat.

Als je rond Kerst het verhaal over Jezus\' geboorte wil lezen, kan nu dus ook kiezen voor de versie in straattaal. Het eerste deel van deze Straatbijbel, ‘De torrie van Mattie\', is een hervertelling van het bijbelboek Matteüs en ligt vanaf vandaag in de boekhandel.

De Straatbijbel is voortgekomen uit een samenwerking tussen Youth for Christ, het Nederlands Bijbelgenootschap en Ark Mission.

De Straatbijbel brengt verhalen over Jezus op een nieuwe manier tot leven, rauw en verfrissend. Zoals in het kerstverhaal, waarin we over Jozef en Maria lezen: \"De gewoonte was toen om geen seks voor het huwelijk te hebben. Maar Maria bleek ineens pregno te zijn. Jowie kwam er achter en hij was omin depressed, want hij dacht dat ze met een ander gebald had.\"

Straattaal is een mix van MSN- en sms-woorden en woorden uit andere talen. In grote steden gebruiken tienduizenden jongeren straattaal.

Deze weergave van de bijbel bevat de meest relevante verhalen uit het Evangelie van Matteüs. Van Jezus\' geboorte tot zijn sterven aan het kruis en zijn opstanding. Bij alle verhalen is er een extra toelichting opgenomen. Naast jongeren hebben ook verschillende theologen meegelezen bij het schrijven van de Straatbijbel.

De torrie van de geboorte van Jezus Christus ging zo:
\"In die tijd, in het Midden-Oosten, werden meisjes standaard uitgehuwelijkt aan mannen. Maria, een meisje van misschien veertien jaar oud, was uitgehuwelijkt aan een kill die Jozef ‘Jowie\' Davids heette. Ze waren verloofd, zeg maar. De gewoonte was toen om geen seks voor het huwelijk te hebben. Maar ze bleek ineens pregno te zijn. Jowie kwam erachter en hij was omin depressed, want hij dacht dat ze met een ander gebald had. Hij kon het in ieder geval niet geweest zijn! Een grote schande. Maar Jowie was een rustige boy en hij wilde geen buzz en redu en haters praatjes over Maria en hij dacht erover om hun relatie in stilte te verbreken, je weet toch. Gewoon net doen of hij van nix wist en het uitmaken. Hij werd moe van al die hoofdpijn en ging dagga. Toen kreeg hij een droom. In zijn droom verscheen een engel van God. De engel zei: ‘Trankil, Jozef Davids! Wees niet bang om Maria als je vrouw te nemen. Je sma is niet vreemdgegaan, want het kind dat ze draagt is gemaakt door de heilige Geest. Ze zal een baby boy krijgen. Geef Hem de naam Jezus, dat betekent \"God redt\". Waarom je Hem die naam moet geven? Hij zal zijn volk bevrijden van al hun fouten en alle shit waar ze in zitten.\' Zo is er toch maar mooi gebeurd wat de profeet Jesaja een paar honderd jaar eerder gezegd had. Jesaja had voorspeld: ‘De maagd zal pregno zijn en bevallen van een baby boy, en de peeps zullen hem als straatnaam Immanuel geven.\' Jowie werd wakker en deed wat de engel van God hem gezegd had: hij nam Maria bij zich als zijn vrouw, maar tot de bevalling hadden ze geen seks. Toen hun zoontje werd geboren was Maria nog steeds maagd. En Jowie gaf Hem de naam Jezus.\"

Je kunt \'De torrie van Mattie\' vanaf half november kopen als boek (9,95) of gratis luisteren als MP3. Bij elk verhaal in het boek is er een explanation, zodat je echt begrijpt wat Jezus bedoelt.

De tekst is, behalve de cursieve inleiding, genomen van het Web en dus niet van mij.

Thomas

Een gewaagde exercitie waar ik verschillende gedachten over heb. Uiteindelijk gaat het toch om het verspreiden van de boodschap en deze bij iedereen brengen. Hoe ging het ook alweer met Pinksteren? Ik ben er wel uit, hoor. Prima en doen, het gaat om de boodschap, niet om de verpakking.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:55

The Beginning--Michael W Smith-Oh Lord Your Beautiful
http://www.youtube.com/watch?v=46ExcpsmDBc&feature=fvwrel
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 22:59

YELNIN491 schreef:
ik ook niet ben zo easy, daarom Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hoe easy als easy easy is so easy is easy, as easy, en zo ben ik Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 23:04

CROSSROAD317 schreef:
Welke fout ?? Als je van het ene op het andere moment niet meer op CM kunt komen omdat je toevallig al jaren IE gebruikt ... Gefrustreerde smiley

Waarom ben jij destijds overgestapt op Google Chrome ... omdat je de fout toch bij IE legde ... das pas makkelijk praten Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley

Het ligt niet aan IE.
Zelf gebruik ik ook IE en heb nergens problemen mee ( gehad) .
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 23:12

GERRIT084 schreef:
Hoe easy als easy easy is so easy is easy, as easy, en zo ben ik Lachende smiley

Zelfinzicht of een gebrek aan zelfinzicht.... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 november 2011, 23:13

http://youtu.be/nHV_uEGSTXA

even kopiëren en zo, je weet wel Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3143 3144 3145 3146 3147 3148 3149 ... 6194 Volgende
Pagina 3146 van 6194