ChristianMatch

Forum

Storingen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3145 3146 3147 3148 3149 3150 3151 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:08

JOSINA022 schreef:
Ik heb nu beide, het gaat niet super, maar het gaat.

Gisteren veel problemen gehad met chrome...gelukkig weer opgelost, maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar IE.

En ondertussen nog steeds niets gehoord van de redactie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:10

VISSER278 schreef:
Het ziet er gewéldig uit. 9 uur en al volop zon. Coole smiley met zonnebril

Ha eindelijk, nu 's niet alleen in het zuiden...hier ook een heerlijk zonnetje Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:12

MARIO216 schreef:
Maar wat heeft dit met BZV te maken?????

En jij denkt dat boeren niet zlapen Smiley die vol vragen zit BZV Boer Zlaapt Veel Slapende smiley Dus alles Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:14

YELNIN491 schreef:
dat ze daar ook altijd easy zijn en ook wel af en toe slapen toch?? Knipoog smiley Clown smiley
sja......................................

Me is hobby boer Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:23

ERIKA129 schreef:
Wist u dat dat woord nog niet voor komt in de dikke van dale Smiley die vol vragen zit

Dat geloof ik graag, soms na 3 zinnen van een onderwerp, die soms meer dan 12 pagina,s bestrijkt.
Dat is echt dodelijk vermoeiend, alleen al omdat de komma,s en punten vergeten worden Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:05

Voor degenen die IE8 gebruiken,
zou een mogelijkheid nog zijn om IE7 te gebruiken.

Of bezoek deze site:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/What-to-do-if-Internet-Explorer-stops-responding
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:09

ALBERTANT362 schreef:
Vrouwen zijn te bang om te reageren op wat uitzonderingen na.
Vreemd eigenlijk. Stiekum wil iedereen die nog single is een vriend of vriendin.
Om iemand beter te leren kennen moet je diegene dus ontmoeten. Via het internet kan diegene nog zoveel zeggen, maar als je zijn of haar gezicht niet ziet bestaat het niet dat je vriendschap hebt.
Maar ja, vrouwen durven vrijwel nooit af te spreken. Alsof ze bang zijn om hun eigen-ik te tonen.
Dat vrouwen voorzichtig zijn heeft een reden. En als ze je echt interessant vinden, dan durven ze echt wel. Ten eerste moet je je afvragen waar je de eerste date plant. Je moet niet bij iemand thuis doen, maar op een neutraal terrrein, dat voorkomt heel veel problemen. En wat zijn jouw verwachtingen van een eerste date, er zijn een heleboel redenen te bedenken waarom ze niet met je willen daten. Het kan zelfs zijn dat ze je niet interessant vinden.
Maar dat vrouwen niet durven te daten, is een fabeltje hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:11

ALBERTANT362 schreef:
Vrouwen zijn te bang om te reageren op wat uitzonderingen na.
Vreemd eigenlijk. Stiekum wil iedereen die nog single is een vriend of vriendin.
Om iemand beter te leren kennen moet je diegene dus ontmoeten. Via het internet kan diegene nog zoveel zeggen, maar als je zijn of haar gezicht niet ziet bestaat het niet dat je vriendschap hebt.
Maar ja, vrouwen durven vrijwel nooit af te spreken. Alsof ze bang zijn om hun eigen-ik te tonen.

Zou dat ook niet gelden voor mannen?
Naar boven

Auteur Bericht
RENATE619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:13

JOSINA022 schreef:
Gisteren veel problemen gehad met chrome...gelukkig weer opgelost, maar blij ben ik er niet mee. Ik hoop dat ik snel weer terug kan naar IE.

En ondertussen nog steeds niets gehoord van de redactie...

Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome.
Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:15

MARYAN401 schreef:
Mocht iemand een positieve of negatieve reactie hebben op mijn stukje, dan kan dat ook per mail hoor. Dan hoor ik het graag! 't Is voor mij geen gevoelig onderwerp, al begrijp ik dat mensen niet meer reageren op dit topic.
Maryan, fijn dat die man het zo evenwichtig bracht. Heeft hij na afloop ook met zieken gebeden? Het was nl mooi geweest als je dat ook had kunnen zien.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:28

http://youtu.be/N0HozFRRp9Y
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:29

EDDY899 schreef:
Heeft niets met zin geven te maken,maar met bruggen slaan.
Een deel zal ongetwijfeld in het Geloof geinteresseerd raken.
Ik ga veel met jongeren om en uw zienswijze over hen vind ik erg authoritair en negatief,dat is juist een van de oorzaken van het wegblijven van jongeren in kerken,(ook van ouderen trouwens) omdat ze veelal hun geloof op een authoritaire manier opgelegd krijgen.
Veel jeugd vaak voor de lieve vrede in het gezin naar de kerk gaat en omdat ze dan een opgedrongen -.en geen levend Geloof krijgen,
kan een straatbijbel wellicht soelaas bieden, omdat die aansluit bij de belevingswereld van menige jongere en dus een brug kan zijn naar een levend Geloof met de Bijbel als leidraad.
Je geeft nu precies één van de redenen aan waarom ik dat topic over oop en uitverkiezing heb geopend.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:48

EDDY899 schreef:
Heeft niets met zin geven te maken,maar met bruggen slaan.
Een deel zal ongetwijfeld in het Geloof geinteresseerd raken.
Ik ga veel met jongeren om en uw zienswijze over hen vind ik erg authoritair en negatief,dat is juist een van de oorzaken van het wegblijven van jongeren in kerken,(ook van ouderen trouwens) omdat ze veelal hun geloof op een authoritaire manier opgelegd krijgen.
Veel jeugd vaak voor de lieve vrede in het gezin naar de kerk gaat en omdat ze dan een opgedrongen -.en geen levend Geloof krijgen,
kan een straatbijbel wellicht soelaas bieden, omdat die aansluit bij de belevingswereld van menige jongere en dus een brug kan zijn naar een levend Geloof met de Bijbel als leidraad.

Bij bruggen slaan denk ik aan de Nieuwe Bijbelvertaling,een bijbel in begrijpelijke taal, ook te begrijpen als je niet met de Bijbel bent opgegroeid. De straatbijbel komt op mij over als een parodie op de bijbel, tegenwoordig moet alles maar leuk en makkelijk zijn, maar zo zit het leven nu eenmaal niet in elkaar, en de bijbel ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
RENATE619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:49

Vanuit mijn kerk is de volgende avond georganiseerd. Ik zou het echt heel leuk vinden als we de kerk vol krijgen. Daarom wil ik het hier ook onder de aandacht brengen.

Praiseband Xing treed 19 november op in de Bazuinkerk te Kampen
Toegang: gratis
Aanvang: 19.00 uur

Iedereen is van harte welkom!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:49

Heel mooi Maryan!
God bepaald,Hij is genadig maar we willen het verhoor van ons gebed niet altijd zien,we willen genezing,heel letterlijk en zo werkt God niet,Hij werkt in lichaam,ziel en geest en kijkt verder dan alleen naar de persoon die bidt.
Mijn ervaring is dat God altijd geneest,er gebeurt nl. niets zonder reden.......(dat laatste is weer een hele discussie op zich waardKnipoog smiley )

Ik denk dat de kracht van "gebedsgenezers" niet in hun zelf zit maar in de hele ambiance,de mensen er omheen en natuurlijk God.De ervaring op zich kan je geestelijk sterker maken(maar ook breken als je met foute mensen te maken hebt)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:58

wakker worden en voelen dat er een goeie verkoudheid aan zit te komen,
hoofd zit vol, nies me rot en een zere keel, bah Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:59

YELNIN491 schreef:

Smiley met dichtgeplakte mond Slapende smiley

Ik heb wel van iemand foto's gekeken op haar profiel, dat blijkt 10 jaar geleden gemaakt Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 10:59

Waarom afzakken naar dat niveau?Ik denk dat jongeren serieus genomen willen worden en dat doe je met deze "Bijbel" niet.

* When tempted to fight fire with fire, remember that the Fire Department usually uses water *
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:02

JOSINA022 schreef:
Ha eindelijk, nu 's niet alleen in het zuiden...hier ook een heerlijk zonnetje Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hier in ZUID Holland is altijd zonnig Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:07

Dan ga je toch samen kastanjes zoeken... dennenappels en eikeltjes??

Maak je middenin het bos een herfst-tafel!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:32

CHATULIEM619 schreef:
Maryan, fijn dat die man het zo evenwichtig bracht. Heeft hij na afloop ook met zieken gebeden? Het was nl mooi geweest als je dat ook had kunnen zien.

Dankjewel voor jullie reacties, ook per mail. Ik ben er blij mee! En Chat, het was een informatieve avond. De avond werd wel begonnen en beëindigd met gebed, waarbij de zieken zeker genoemd zijn. Er is, ook in mijn gemeente, weinig kennis over dit onderwerp. De spreker noemde dit nog als punt, dat er meer voorlichting gegeven moet worden. Wat dat betreft had ik het ook fijn gevonden, als het een gemeenteavond - met heel veel gemeenteleden (ook de Kerkenraad) - was geweest. Deze avond ging uit van de NPV, niet van mijn gemeente. Misschien ga ik de Kerkenraad (ik miste ze daar!) hier nog weleens naar vragen, kan ik dit stukje als samenvatting gebruiken. Het gebeurt, naar mijn weten, namelijk nog niet in mijn gemeente. En/of ik ga dit onderwerp op mijn Bijbelkring bespreken, heb binnenkort de leiding. De spreker preekt ook wel in mijn gemeente, heeft er ook een Bijbelstudie over geschreven...
http://www.arkmedia.nl/catalogus/detail/7822.html

Ik zou graag een keer een ziekenzalving meemaken, kan me voorstellen dat ik - als ik een ziekte zou hebben - het ook fijn zou vinden. Ik was op die avond met een collega, wiens dochter ziekenzalving heeft gehad. Mooi, om daar samen met haar te zijn.

Laatst aangepast door
MARYAN401
op zaterdag 12 november 2011, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:33

LEANNE226 schreef:
Heel mooi Maryan!
God bepaald,Hij is genadig maar we willen het verhoor van ons gebed niet altijd zien,we willen genezing,heel letterlijk en zo werkt God niet,Hij werkt in lichaam,ziel en geest en kijkt verder dan alleen naar de persoon die bidt.
Mijn ervaring is dat God altijd geneest,er gebeurt nl. niets zonder reden.......(dat laatste is weer een hele discussie op zich waardKnipoog smiley )

Ik denk dat de kracht van "gebedsgenezers" niet in hun zelf zit maar in de hele ambiance,de mensen er omheen en natuurlijk God.De ervaring op zich kan je geestelijk sterker maken(maar ook breken als je met foute mensen te maken hebt)

Een mooie aanvulling, Leanne! Uiteindelijk is deze discussie voor mij verrijkend geweest.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:36

WILLEMIJN232 schreef:
In mijn tijd als diaken mocht ik eens bij een ziekenzalving in mijn gemeente zijn. iets wat zeer incidenteel gebeurd bij ons. Het ging om iemand die ernstig ziek was. het waren heilige momenten, ik kan niet anders zeggen en ik was er ook van onder de indruk. het ging niet om genezing maar net wat je al schreef, het aanvaarden wat de wil van God was.....
Een poosje daarna switchte die persoon van kerk en ging naar de evangelie gemeente. Tot mijn verbazing kreeg ik een uitnodiging voor haar doop omdat dat een voorwaarde was om toegelaten te worden tot die gemeente en omdat zij wedergeboren werd...
Dat verklaart denk ik gelijk mijn tegenstand tegen de herdoop. Hoe kan je als je van die heilige momenten beleefd met God je nog weer her laten dopen omdat het regel is om tot die gemeente te mogen horen?

Wat bijzonder om dit mee te mogen maken, Willemijn. Ik begrijp dat het je ook kan raken, als een gemeentelid daarna vertrekt. Dat vind ik altijd al een beetje pijnlijk, maar dat zal extra zijn als je - met elkaar - zoiets bijzonders hebt meegemaakt.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:44

Het is prachtig weer hier! 'k Ga vandaag met vrienden wandelen op de mooie Veluwe. Ook gaan we heerlijk bijpraten, met elkaar eten, enz.

'k Heb er zin in! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:24

Weer buiten: zonnig ! Coole smiley met zonnebril
Weer binnen: donderbuien, bliksemflitsen en regenhozen.....
(heb net mijn dochter weer voor 14 dagen op de trein gezet )
Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Woedende smiley Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:26

ANNETTE792 schreef:
wakker worden en voelen dat er een goeie verkoudheid aan zit te komen,
hoofd zit vol, nies me rot en een zere keel, bah Boze smiley

Wel eens geprobeerd een doorgeneden ui naast je bed te leggen Annet? (mijn vriendin zwéért erbij!)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:37

MARRY942 schreef:
Wel eens geprobeerd een doorgeneden ui naast je bed te leggen Annet? (mijn vriendin zwéért erbij!)

Dat werkt inderdaad heel goed...
Ik deed het altijd bij de kinderen...
Geen prettige lucht op de kamer maar het hielp wel!!!
En bij keelpijn Echinaforce druppels...
Vreselijk als je geen alcohol lust( is dus 65%)
Maar dat heb ik er wel voor over als iets werkt.
Met water vermengen op een eetlepel...(ik kok ervan)
Maar je bent wel binnen de kortste keren van je keelpijn af!!!!!!!

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 12 november 2011, 12:40
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:43

Als ik door het raam kijk schitterend weer Coole smiley met zonnebril
Dus ik blijf door het raam kijken als ik niet slaap Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:47

ERIKA129 schreef:
Als ik door het raam kijk schitterend weer Coole smiley met zonnebril
Dus ik blijf door het raam kijken als ik niet slaap Clown smiley

Ga je niet naar buiten Smiley die vol vragen zit Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:47

RENATE619 schreef:
Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome.
Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel.

Hier dus ook doe alles met IE en als ik wil mailen op cm dan log ik in via chrome Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoezo omslachtig Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3145 3146 3147 3148 3149 3150 3151 ... 6194 Volgende
Pagina 3148 van 6194