| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:06
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Ik vind het wel herkenbaar wat er gesteld word. Als de band centraal komt te staan ipv ter ondersteuning van de gemeente dan gaat er iets scheef. Wij zingen veel opwekking en ander modern materiaal. Zonder band, meer dan een uur. Puur aanbidding. Heerlijk is dat. Gods troon naderen via lofprijzing. |
Dat bedoel ik dus, maar niet tegen staande van dat, hou ik me wel bij mijn eigen kerkje oud vertrouwd en prachtig, met een krachtig pijporgel i.p een disco achtige band.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:07
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Balen Balen Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controle van mijn hand / duim. De dokter heeft inschatfout gedaan, 5 weken geleden röntgenfoto`s gemaakt en vanmorgen weer. Dat bleekt geen verschil, het was niet vooruit gegaan van het botje. Die is nog steeds te dun en moet ik over 3 maanden terugkomen. Het is nog steeds erg kwetsbaar. Volgende week krijg ik kleinere spalk met klittenband voor komende 3 maanden. Verder mag ik niets doen en veel rust nodig. Ik hoop dat het weer sterker wordt. |
Rust nodig.....voor een gezonde en sterke man.....Herman...dat moet inderdaad vreselijk zijn....de rest van je lichaam is prima....maar je mag nix doen...Ik leef met je mee Her...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:09
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ze hebben toch allemaal asiel gekregen van het koningshuis, Bernhart, Claus, Maxima, waarom dan Maurorits niet.  | Vind je dan dat zijn bijdrage in dit land dermate zinvol is, dat wij hem dat Nederlanderschap moeten verlenen? Een hoogleraar uit Amerika kan bv. wel het Nederlanderschap verkrijgen als hij een wezenlijke bijdrage aan onze samenleving kan geven. Bij Mauro loop je zelfs de kans dat hij in de bijstand terecht komt als hij zijn MBO niet afmaakt. En zitten we daar dan op te wachten met ons allen?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 20 november 2011, 13:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:11
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Dat bedoel ik dus, maar niet tegen staande van dat, hou ik me wel bij mijn eigen kerkje oud vertrouwd en prachtig, met een krachtig pijporgel i.p een disco achtige band. |
Gek he....ligt vast aan mij....maarreh...ik kan van beiden even heftig genieten, ben gek op orgelmuziek (enorme fan van Martin Mans en KlaasJan Mulder), maar eens per 6 weken hebben wij een thema-plus dienst...met band, en ook in zo'n dienst kan ik mateloos genieten, helemaal leeg-jubelen! Noemen ze dat niet een eh....brede smaak?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:21
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | elkaar niet kwijtgeraakt in de mistige wereld  |
Gelukkig niet, goed vastgebonden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:25
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Rust nodig.....voor een gezonde en sterke man.....Herman...dat moet inderdaad vreselijk zijn....de rest van je lichaam is prima....maar je mag nix doen...Ik leef met je mee Her... |
Dank je wel Marry
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:30
|
|
|
|
De mist is weg , de zon er volop voor terug.
Visser , die overweegt om een korte broek uit de kast te gaan pakken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:30
|
|
|
|

Laatst aangepast door
|
SJAAK585
|
op zondag 20 november 2011, 13:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:34
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vind je dan dat zijn bijdrage in dit land dermate zinvol is, dat wij hem dat Nederlanderschap moeten verlenen? Een hoogleraar uit Amerika kan bv. wel het Nederlanderschap verkrijgen als hij een wezenlijke bijdrage aan onze samenleving kan geven. Bij Mauro loop je zelfs de kans dat hij in de bijstand terecht komt als hij zijn MBO niet afmaakt. En zitten we daar dan op te wachten met ons allen? |
Sinds wanneer mogen wij voorspellingen doen? Op de feiten vooruit lopen, iemand een kans ontnemen. Is hij hier dan geen vreemdeling? Kleed de vreemdeling binnen uw poorten, en onthoud hem niets. En of we op 1 Mauro zitten te wachten, nou eerlijk gezegd, eentje kan geen kwaad, en het ging om 1 Maurootje en niet om een hele kudde Maurootjes of De tijd van de kuddes is al afgelopen, die zitten hier al. Marokkanen Antillianen turken oostblokkers Chinezen Portugezen Spanjolen enzv.....etc en nog heul veul meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:36
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wauw, het wordt prachtig strandweer  Ik heb zin in  |
ahaaaaaaaa....proef ik hier romantiek????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:36
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Gek he....ligt vast aan mij....maarreh...ik kan van beiden even heftig genieten, ben gek op orgelmuziek (enorme fan van Martin Mans en KlaasJan Mulder), maar eens per 6 weken hebben wij een thema-plus dienst...met band, en ook in zo'n dienst kan ik mateloos genieten, helemaal leeg-jubelen! Noemen ze dat niet een eh....brede smaak?  |
kzou maar efkes trug leze, kga nie in herhaling
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:37
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Heb ook geen schoorsteen maris....is voor mij nie so errug...ik hou nie so van pepernoten...(wel van marsepein, maar ja...dat past ook niet in mijn brievenbus) |
 ik lees er niks van in het boek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:37
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Dank je wel Marry  |
Nieuwe foto Her? Gelukkig dat je nog één arm over hebt he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:38
|
|
|
|
| SJAAK585 schreef: | ik lees er niks van in het boek  |
ik ben nooit zoet! vrijwel altijd hartig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:40
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | kzou maar efkes trug leze, kga nie in herhaling  |
Als het in mijn macht ligt...ga ik voor mijn part 10 keer in herhaling! Als de boodschap maar overkomt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:47
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | | het was de 20ste |
Gelijk heb je Pimp : 20 december dus.....sollie fool foutje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:48
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Als het in mijn macht ligt...ga ik voor mijn part 10 keer in herhaling! Als de boodschap maar overkomt!  |
Al doe je het 20x, echt snappe doe je het niet volgens moi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 13:50
|
|
|
|
|
ik sluit mij aan bij Herman, we hebben een ongelooflijk mooie dag gehad en dat voor november
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:10
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | ahaaaaaaaa....proef ik hier romantiek????  |
als we naar de foto's kijken van beiden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:11
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Sinds wanneer mogen wij voorspellingen doen? Op de feiten vooruit lopen, iemand een kans ontnemen. Is hij hier dan geen vreemdeling? Kleed de vreemdeling binnen uw poorten, en onthoud hem niets. En of we op 1 Mauro zitten te wachten, nou eerlijk gezegd, eentje kan geen kwaad, en het ging om 1 Maurootje en niet om een hele kudde Maurootjes of De tijd van de kuddes is al afgelopen, die zitten hier al. Marokkanen Antillianen turken oostblokkers Chinezen Portugezen Spanjolen enzv.....etc en nog heul veul meer | Het gaat om afspraken die we jaren geleden gemaakt hebben. Ons land is schaars en daarom zijn de huizen zo duur. We hebben er voor gekozen ons land open te stellen voor vluchtelingen, niet als verzamelplaats voor moeders die hun kinderen kwijt willen...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 20 november 2011, 14:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:14
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: |  |
ehmmm noemen we dat niet proletarisch inkopen doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:20
|
|
|
|
|
Ik geloof dat we hier zeer ontopic en onchristelijk op het moment bezig zijn dames en heren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:31
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | Ik geloof dat we hier zeer ontopic en onchristelijk op het moment bezig zijn dames en heren |
Juist niet.
Marry schets een beeld van hoe gastvrij buitenlanders zijn. Kunnen sommigen Nederlanders wat van leren. Ik zeg 'sommigen', lang niet alle natuurlijk.
Ik ken dat nog uit mijn Amsterdam tijd.
Ik was regelmatig gewoon blij dat ik geen Nederlands bloed heb, van mijn moeders kant. En door mijn donkere haar werd ik ook vaak aangezien voor een buitenlander. Gelukkig...
Fijne zondag!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:35
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het gaat om afspraken die we jaren geleden gemaakt hebben. Ons land is schaars en daarom zijn de huizen zo duur. We hebben er voor gekozen ons land open te stellen voor vluchtelingen, niet als dumpplaats voor moeders die hun kinderen kwijt willen... |
Daar gaan we weer. De afspraken die jaren geleden gemaakt zijn, zijn? Knuffelen tot we een ons wegen. En nu blijkt het dus eens niet over zo,n knuffelalochtoon te gaan, maar ene die oprecht zegt dat hij hier is gekomen om te profiteren. Wordt eerlijkheid niet beloond, maar bestraft, en al die knuffelalochtonen die hier zijn gekomen, om te profiteren die durven ze niet aan te pakken. Dus wel met zijn allen tegen 1, en niet met zijn allen tegen allen.
Definitie: Gastarbeider (de knuffelallochtoon) gast gaat weg als hij geen gast meer is. (is niet gebeurd) Ons echte Hollanders (wit) zijn dingen ook belooft, en die worden terug gedraaid , maar bij de knuffelalochtoon kan dat niet, onder het mom, eens belooft blijft belooft.
Nu zitten we met 1 eerlijke zwarte allochtoon zo in ons maag dat heel het land wakker ligt. En dan wordt er zo,n ophef gemaakt over een nu 18 jarige jongen, wiens schuld is het, die van die moeder of die van 13.000.000 echte en 3.000.000 knuffelallochtonen Nederlanders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:38
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | Ik geloof dat we hier zeer ontopic en onchristelijk op het moment bezig zijn dames en heren |
Helemaal mee eens, het is een afgod voor kinderen, en kan ze op het verkeerde been zetten
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 20 november 2011, 18:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:44
|
|
|
|
hahahahaha wat een typfoutje al niet teweeg brengt. maar we maken straks dit toetje echt zelf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:47
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | als we naar de foto's kijken van beiden  |
nieuwsgierige aagies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:48
|
|
|
|
 fff terug on topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 14:50
|
|
|
|
Aangezien het halve gezin ziek is hebben we het vanmiddag maar op een bord zelfgemaakte rijstepap gehouden. Vanavond maar even simpel een bord spagetti.
|
|
| Naar boven |
|
|