ChristianMatch

Forum

Storingen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3189 3190 3191 3192 3193 3194 3195 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 21:21

MARIO216 schreef:
Ik bedoel ook kan er niet een slotje op?? Verlegen lachende smiley

dat kan vast wel,maar dan moeten ze wel genoeg slotjes hebben he....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 21:31

MARIO216 schreef:
Ik bedoel ook kan er niet een slotje op?? Verlegen lachende smiley

wrom Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 21:37

YELNIN491 schreef:
nee hoor, hij heeft in het noorden nog geschenen, lekker puhhhh Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dus wij delen wel met jou maar jij niet met ons Woedende smiley
Mooi weten we dat ook weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 21:41

BERT168 schreef:
gelukkig zijn er meer berten hier! haha Lachende smiley

maar ene bertje kan ik zo niet vinden... Verlegen lachende smiley

Ow zal effe helpen zijn naam en nummer is BERT168 kalend en woont in een gehuchie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 21:47

ERIKA129 schreef:
Dus wij delen wel met jou maar jij niet met ons Woedende smiley
Mooi weten we dat ook weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

sja heb hem wel op weg gestuurd met z'n tommietom, maar denk dat de mist hem parten heeft gespeeld.
kan et niet helpen hoor Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 21:57

Nog steeds november:

http://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 22:24

HERMAN388 schreef:
Dat heeft geen zin, die kopie heb je ook nog. Je kan beter lege vak beginnen met datum die iemand geplaatst heeft.
Zo kan je dit niet meer lezen als dit bericht verwijderd wordt.
Volgende keer met een nieuwe bericht opsturen.
Als jij je bijdrage verwijdert, pas ik die van mij aan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 22:26

CHATULIEM619 schreef:
Als jij je bijdrage verwijdert, pas ik die van mij aan.

De redactie vragen of ze alles willen verwijderen kan ook.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 22:32

MARISKA601 schreef:
De redactie vragen of ze alles willen verwijderen kan ook.

Dan vond ik de mijne netter, en die hebben ze ook verwijderd vanmiddag. Daar stond dus echt geen onvertogen woord in. Kan ik het helpen dat mensen dubbel denken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 22:37

GERRIT084 schreef:
Dan vond ik de mijne netter, en die hebben ze ook verwijderd vanmiddag. Daar stond dus echt geen onvertogen woord in. Kan ik het helpen dat mensen dubbel denken.

Zo zijn mensen nu eenmaal.
En mannen kijken anders aan tegen bepaalde moppen dan vrouwen.

En ik vind dat als we met zijn allen zeggen dat we naar Gods wil
willen leven, en we ons kuis dienen te gedragen en te kleden, dan mogen onze woorden ook wel gekuisd zijn vind ik.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 22:40

BERT168 schreef:
nee nog niet,ik heb het maar even aangepast,iemand mag em alvast even opzoeken,dan ligt ie alvast klaar... Lachende smiley

Weet je hoe ze jou en consorten noemen in de Bijbel?
dwaal leraren, en valse profeten.
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 23:17

GERRIT084 schreef:

das wel heeel interessant gerrit,volgens mij is de leer die steeds als argument gebruikt wordt door de voorstanders van de kinderdoop,een leer van de kerk die door mensen is aangepast naar eigen goeddunken.

daar komt bij dat je in een vorige reactie hebt toegeven dat de kerk zijn eigen doopmethode mag bedenken.
wie wil jij dan dwaal leraren noemen?

in een latere reactie heb ik laten zien wat de bijbel zegt over een afwijkend evangelie.(gal. 1)

je zegt ook niet precies wat je bedoelt en wat er dan precies niet klopt,want dan zouden we je het vast kunnen aantonen dat het geen valse leer is.
vertel maar dan wat er niet klopt,dan zoeken we het even op.
je roept maar wat,maar je kunt niks aantonen.

maar wel graag on topic blijven,dus over de doop waar het in dit topic om draait.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 23:19

MARISKA601 schreef:
Zo zijn mensen nu eenmaal.
En mannen kijken anders aan tegen bepaalde moppen dan vrouwen.

En ik vind dat als we met zijn allen zeggen dat we naar Gods wil
willen leven, en we ons kuis dienen te gedragen en te kleden, dan mogen onze woorden ook wel gekuisd zijn vind ik.

Dat ben ik helemaal met je eens, en ook ik moet er maar weer eens op letten. Met wat ik ergens plaatst, al is het maar een geintje.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 23:30

..

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 20 november 2011, 23:34
Naar boven

Auteur Bericht
ROMY531

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 23:31

HANNAH810 schreef:
mijn ervaringen zijn anders, romy;
ik denk ten eerste dat het niet alleen de mannen zijn, die hier en daar wat littekens opgelopen hebben in het leven; ik merk het namelijk aan mijzelf ook, dat je op een wat dieper nivo toch wel degelijk beschadigingen opgelopen hebt in het hele scheidingsproces.
ik denk niet dat dat te maken heeft met "over je ex-echtgenoot/-echtgenote heen zijn" maar dat dat gewoon inherent is aan een eventuele tweede start.
dat is jammer, maar gewoon wel de realiteit.

je weet immers inmiddels beter wat een huwelijk inhoud, dan toen je 18 was? en ik denk dat het merendeel ook de schaduwkanten van een huwelijk heeft leren kennen.
ik vind het een beetje flauw, om dat alleen toe te schrijven aan de mannen op cm. er zijn ook dames die verscheidene relaties op de klippen hebben zien lopen, romy, en het is de vraag, of dat wellicht ook kan komen door de levensloop van desbetreffende vrouwen.

wat ik wél met je eens ben, is dat het niet handig is om wanhopig op zoek te zijn naar een relatie, en als je iemand tegen zou komen, te dúrven iemand de kans te geven om een plaatsje in je hart te veroveren.

Je hebt helemaal gelijk, maar ik spreek ook uit mijn ervaringen, met mannen. Natuurlijk zijn er ook vrouwen met dergelijke beschadigingen. Maar als iemand pas anderhalve maand vrijgezel is en dan op deze datingsite staat, is het mijns inziens vragen om problemen. Volgens mij ben je dan echt nog niet over die relatie heen. Die ervaringen heb ik hier wel gemaakt. Gelukkig ben ik niet iemand die snel een relatie aan gaat (hele plaatje moet kloppen), waardoor mij teleurstellingen bespaard zijn gebleven...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 23:35

BERT168 schreef:
das wel heeel interessant gerrit,volgens mij is de leer die steeds als argument gebruikt wordt door de voorstanders van de kinderdoop,een leer van de kerk die door mensen is aangepast naar eigen goeddunken.

daar komt bij dat je in een vorige reactie hebt toegeven dat de kerk zijn eigen doopmethode mag bedenken.
wie wil jij dan dwaal leraren noemen?

in een latere reactie heb ik laten zien wat de bijbel zegt over een afwijkend evangelie.(gal. 1)

je zegt ook niet precies wat je bedoelt en wat er dan precies niet klopt,want dan zouden we je het vast kunnen aantonen dat het geen valse leer is.
vertel maar dan wat er niet klopt,dan zoeken we het even op.
je roept maar wat,maar je kunt niks aantonen.

maar wel graag on topic blijven,dus over de doop waar het in dit topic om draait.

Ik heb er weinig trek meer in om me er verder over uit te weiden knul.
Er is in het verleden al genoeg over gezegd, en dan worden het nu herhalingen. En dat laatdunkende toontje sla je maar aan bij je vriendjes.
Neem de antwoorden die eerder zijn geplaatst maar voor lief, en let een beetje op je schrijven, je chef leest mee, anders krijg je daar weer een topic over.
Je kan nu eenmaal jou beleving niet, bij een ander door de strot duwen, en zo jaag je ze eerder weg, dan dat je iemand kan verwelkomen in je clubje.
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 01:26

GERRIT084 schreef:
Ik heb er weinig trek meer in om me er verder over uit te weiden knul.
Er is in het verleden al genoeg over gezegd, en dan worden het nu herhalingen. En dat laatdunkende toontje sla je maar aan bij je vriendjes.
Neem de antwoorden die eerder zijn geplaatst maar voor lief, en let een beetje op je schrijven, je chef leest mee, anders krijg je daar weer een topic over.
Je kan nu eenmaal jou beleving niet, bij een ander door de strot duwen, en zo jaag je ze eerder weg, dan dat je iemand kan verwelkomen in je clubje.

ik voel me nu als 'knul' meteen al 10 jaar jonger,bedankt dus gerrit.
er is idd al genoeg over gezegd,en zeker zijn er ook veel dingen herhaald helaas.
het laatdunkende toontje lijkt soms wel eens nodig,want want in voorgaande reacties was ik heel mild,en dan reageert er bijna niemand op,dus dan maar wat 'laatdunkend' zoals jij het noemt.

en wie bedoel je dan met 'mijn vriendjes' ?
bedoel je diegenen die er net zo over denken als ik?
nou,daar hoef ik geen discussie mee voeren,of laatdunkend te doen,want daar is dan weinig reden toe toch?
de 'chef' mag best mee lezen,heb niks te veel gezegd volgens mij.
ook daarin ben je weer vaag over wat je bedoelt.

door de strot duwen is onzin,ik toon gewoon zoveel mogelijk aan wat de bijbel ervan zegt,en een ieder mag daar mee doen wat hij wil.
daartegenover mag een ander met tegenargumenten komen natuurlijk.
bovendien is dit een forem om over onderwerpen te kunnen discussiëren,
en tot die discussie is niemand verplicht,dan doe je gewoon niet mee,dan hoef je je ook niks door ''de strot te laten duwen''

je noemt het ''mijn beleving'',ook dat is niet waar,ik heb al eerder gezegd dat ik alles probeer te weerleggen vanuit de bijbel.
ik heb wel de indruk dat de meesten idd reageren vanuit hun''eigen beleving''dus een eigen mening,wat men er van vind van uit hun eigen gevoel.
dat is natuurlijk prima,maar daar bevind zich dus het wezenlijk verschil tussen de 2 kampen hier,de één zegt zijn eigen mening en de ander pakt de bijbel erbij wat die ervan zegt.
in elke discussie in dit forem probeer ik alles zoveel mogelijk te weerleggen vanuit de bijbel,omdat ik ervan uitga dat iedereen hier op de site de bijbel zoveel mogelijk ziet als de absolute waarheid,en dat dus als fundament ziet in elke discussie die over de geestelijke dingen gaan.
met iemand die dat niet zo ziet-en daar zijn ze helemaal vrij in-hoef ik ook geen discussie voeren,want dat is dan in feite zinloos.

zeker staan er dingen in de bijbel zoals pieter al zei,waar je dan wel vraagtekens bij kunt zetten.
maar dat wil niet zeggen dat we dan opeens de vrijheid hebben om over al een draai aan te kunnen geven,iets toevoegen,of mogen aanpassen omdat een paar kleine dingen dan niet helemaal duidelijk zijn.

en naar mijn weten heb ik geen 'clubje' het zijn gewoon een aantal mensen die de bijbel zien als leidraad en als zijnde ''de waarheid'' en niet als ''groot verhalen boek'' zoals ik hier al eens eerder heb gehoord.

Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 21 november 2011, 01:39
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 01:32

GERRIT084 schreef:
Dat is grof en beledigend. Dus omdat wij voorstander zijn van een doop zoals de bijbel deze voorschrijft zijn wij valse profeten en dwaalleraren. Je kunt het vervelend vinden Gerrit wat we schrijven, maar ga niet schelden en je verlagen tot dit niveau. Dat doet jezelf niet goed en daarmee beschadig je een ander...
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 02:41

ROMY531 schreef:
Je hebt helemaal gelijk, maar ik spreek ook uit mijn ervaringen, met mannen. Natuurlijk zijn er ook vrouwen met dergelijke beschadigingen. Maar als iemand pas anderhalve maand vrijgezel is en dan op deze datingsite staat, is het mijns inziens vragen om problemen. Volgens mij ben je dan echt nog niet over die relatie heen. Die ervaringen heb ik hier wel gemaakt. Gelukkig ben ik niet iemand die snel een relatie aan gaat (hele plaatje moet kloppen), waardoor mij teleurstellingen bespaard zijn gebleven...

ik denk dat het afhankelijk is met welke reden je je inschrijft op welke datingsite dan ook.....het is wel zo dat een eerdere relatie je heeft gevormd en dat het een ervaing is die je nu eenmaal mee neemt.....hoe jij en de ander er mee om gaat is dan de vraag.....iedereen heeft een rugzak met levenservaringen. en teleurstellingen horen nu eenmaal erbij.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 03:06

Joh 3

16 Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe. 17 Want God heeft zijn Zoon niet in de wereld gezonden, opdat Hij de wereld veroordele, maar opdat de wereld door Hem behouden worde.

Er zijn ook zoveel passages over Geloven in verband met eeuwig leven. zonder dat het over de doop gaat.

Beetje raar en ook vervelend, elke keer weer die kinderdoop afvallen.

Het gaat om hele andere dingen.

Fil 4

6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.

Dit is een gebod, een belofte, dan weer een gebod, en een belofte.

Als ik zo naar deze tekst kijk denk ik van waarom maken sommigen zich zó druk over de kinderdoop.

Het gaat er om dat iemand gelooft. Dat is zijn redding.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 21 november 2011, 03:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 03:11

Ik hou zelf van mooie en rustige psalmen.

Die kan je zingen als je heel blij bent, maar ook als je je heel k@# voelt.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 21 november 2011, 03:12
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 05:33

300km file extra...je zal er maar in staan...aan het einde ervan ofzo....wees voorzichtig, iedereen die de weg op moet....rij met beleid.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 06:33

TINK100 schreef:
300km file extra...je zal er maar in staan...aan het einde ervan ofzo....wees voorzichtig, iedereen die de weg op moet....rij met beleid.

Zeer dichte mist en gladheid Twijfelende smiley
Normaal doe ik bijna een uur over de rit maar ik trek er dit keer 1,5 uur voor uit........files zijn hier eigenlijk zelden maar ik hoop dat iedereen zo rustig rijdt dat ik die 1,5 uur nodig heb Knipoog smiley

Werk ze en voorzichtig allemaal!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 07:37

CHATULIEM619 schreef:
Schijn bedriegt hoor, hij is al acht jaar oud en ik schat de dagwaarde op ongeveer 2000 euro.

Ging dit over automerken...waarde van auto"s of over het gezang in kerken??
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 07:42

Moest gisterenavond ECHT nog door de mist...niet leuk...
Gelukkig alles meegevallen...maar waren weinig mensen op de weg...
Heel rustig gereden en weer veilig uit en thuis....
Mist is echt gevaarlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 07:56

JOSINA022 schreef:
Ik begrijp het ook niet hoor. Mijn ex-vriend had binnen een maand nadat ik het uitgemaakt had alweer een relatie, terwijl hij 9 maanden lang had lopen verkondigen dat hij zo ontzettend veel van mij hield.
Ik geloof er dus niets van dat dat idd zo was.

Helemaal me eens....!!!!!!!!!!
Het lijkt ook voor sommigen een MUST....
Ook ik kan dat niet begrijpen...
En ook ik heb na de scheiding....en ook mijn leeftijd....veel stof tot nadenken...dus ook niet de ene verliefdheid na de ander....
Dat wil nog niet zeggen...dat CM geen mogelijkheid is voor een nieuwe kans in dit leven....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 07:58

LEANNE226 schreef:
En wat houden dan die relaties in?Zijn dat verliefdheden?Verwachtingen?Leuke omgang met elkaar?Kan toch geen liefde zijn lijkt me?

Ik ben er gewoon benieuwd naar hoe anderen dat zien.

Begrijp je helemaal....LIEFDE???
Houd heel wat in hoor!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 08:06

ROMY531 schreef:

dus jij bepaald of iemand klaar is voor een nieuwe relatie?
das knap....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 08:17

BERT168 schreef:
.....

je noemt het ''mijn beleving'',ook dat is niet waar,ik heb al eerder gezegd dat ik alles probeer te weerleggen vanuit de bijbel.
ik heb wel de indruk dat de meesten idd reageren vanuit hun''eigen beleving''dus een eigen mening,wat men er van vind van uit hun eigen gevoel.
dat is natuurlijk prima,maar daar bevind zich dus het wezenlijk verschil tussen de 2 kampen hier,de één zegt zijn eigen mening en de ander pakt de bijbel erbij wat die ervan zegt.in elke discussie in dit forem probeer ik alles zoveel mogelijk te weerleggen vanuit de bijbel,omdat ik ervan uitga dat iedereen hier op de site de bijbel zoveel mogelijk ziet als de absolute waarheid,en dat dus als fundament ziet in elke discussie die over de geestelijke dingen gaan.
met iemand die dat niet zo ziet-en daar zijn ze helemaal vrij in-hoef ik ook geen discussie voeren,want dat is dan in feite zinloos.

zeker staan er dingen in de bijbel zoals pieter al zei,waar je dan wel vraagtekens bij kunt zetten.
maar dat wil niet zeggen dat we dan opeens de vrijheid hebben om over al een draai aan te kunnen geven,iets toevoegen,of mogen aanpassen omdat een paar kleine dingen dan niet helemaal duidelijk zijn.

en naar mijn weten heb ik geen 'clubje' het zijn gewoon een aantal mensen die de bijbel zien als leidraad en als zijnde ''de waarheid'' en niet als ''groot verhalen boek'' zoals ik hier al eens eerder heb gehoord.

Inmiddels zijn we al zover dat jouw kampje de exclusiviteit heeft dat ze de bijbel gebruiken en het andere kamp werkt vanuit onderbuikgevoelens??

Het BLIJFT hypocriet hier he... wanneer het jullie uitkomt neem je de bijbel letterlijk, wanneer het niet uitkomt zoek je er een culturele achtergrond bij om uit te leggen waarom het ff niet zo letterlijk genomen hoeft te worden.

Als het niet zo irritant was, zou ik er nog om kunnen lachen ook...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 21 november 2011, 08:19

ZEELAND736 schreef:
Ging dit over automerken...waarde van auto"s of over het gezang in kerken??

Dat noemen ze welvaartsevangelie Zeeland... hebben jij en ik niet voor gestudeerd Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3189 3190 3191 3192 3193 3194 3195 ... 6194 Volgende
Pagina 3192 van 6194