| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:08
|
|
|
|
Lekker interessant allemaal dat geknuffel,... niets beters te doen?? Het lijkt hier wel een kleuterklas,ik was hier niet vaak op het forum maar dit nodigt uit om hier helemaal niet meer te komen. Sorry hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kijk hebben wij even een goede dag gehad Heel kostbaar zulke vrienden  |
Had vandaag zulke kostbare collega's, waar je even je hart bij kunt luchten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:10
|
|
|
|
| EDDY899 schreef: | Lekker interessant allemaal dat geknuffel,... niets beters te doen?? Het lijkt hier wel een kleuterklas,ik was hier niet vaak op het forum maar dit nodigt uit om hier helemaal niet meer te komen. Sorry hoor. |
wrong topic dus, ander topic zoeken die minder knuffelig is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:11
|
|
|
|
| EDDY899 schreef: | Lekker interessant allemaal dat geknuffel,... niets beters te doen?? Het lijkt hier wel een kleuterklas,ik was hier niet vaak op het forum maar dit nodigt uit om hier helemaal niet meer te komen. Sorry hoor. |
Ach dur is gelukkig nix verplicht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:11
|
|
|
|
JOLAN931 schreef: Eigenlijk heel simpel...Zou Gods waarheid alleen, ook niet onze waarheid moeten zijn? Kun je christen zijn en een andere mening hebben als de heilige God zelf?
@ Harald -- Verwacht God van ons robots te zijn? God wil toch graag dat wij een eigen mening hebben, en een persoonlijke relatie met God hebben?
Ja, een eigen mening, gebaseerd op wat je leest in de Bijbel, Gods Woord, een persoonlijke relatie krijg je door je wedergeboorte en je 24/7 geloof. Als je het bestaan van Job ter discussie stelt, dan stel je dus ook de inhoud van de Bijbel ter discussie. Lees maar in de Bijbel wat er staat in 2 Timoteüs 3:16
JOLAN931 schreef: Als zoals jij zegt: de bijbel Gods waarheid is, wie zijn wij dan om daaraan te twijfelen of de bijbel wel waar is? Weten wij het beter als God zelf?
@ Harald -- De bijbel God's waarheid? In de bijbel staat God's waarheid. Het is aan ons om God en Zijn waarheid uit de bijbel te leren kennen. Zullen wij dan nog twijfelen aan God, of het beter weten?
Als de Bijbel, ja elk vers in de Bijbel, is geinspireerd door God, dan is de Bijbel toch God's Waarheid. Dan is het dus aan jou om die Waarheid te lezen en tot je te nemen en je eigen te maken. Persoonlijk denk ik dat je de inhoud van de Bijbel niet ter discussie kunt stellen, je kunt je wel afvragen wat er precies bedoeld wordt met wat er staat geschreven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:14
|
|
|
|
geen zon gezien vandaag en door dat gekke weer ook nog es ziek hopen dat het morgen beter weer is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:15
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Ga er nog ff over denken, ben er nog niet uit  |
Aha, dat verklaart dat gekraak vanaf de andere kant van de Hondsrug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:18
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ach dur is gelukkig nix verplicht  | Knuffel!!, dat wist ik nog niet.
Laatst aangepast door
|
EDDY899
|
op donderdag 24 november 2011, 22:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:25
|
|
|
|
Mensen, zullen we dit topic niet te veel fixeren op Cross en Marian? Het zijn beide volwassen en warmvoelende mensen. Je kunt het besluit in rationele zin te snel vinden en ik snap dat ook wel, maar het is toch hun keuze? Wees blij dat ze het samen zo goed hebben dat ze dit zo willen en voelen. Ondergraaf in ieder geval geen dingen die mooi zijn. En de verstandelijke zaken, als die er zijn, moeten ze zelf oplossen, dat hoeft en kan niemand voor ze te doen. De meeste mensen zouden dit gevoel ook willen kennen, toch?
Thomas, is meestal bedachtzaam maar gunt een ieder inzicht en geluk.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 november 2011, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:27
|
|
|
|
Hug hug!! bye bye!! zwaai zwaai!! dag dag!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:38
|
|
|
|
| EDDY899 schreef: | Hug hug!! bye bye!! zwaai zwaai!! dag dag!!  |
toch krijg je de smaak al aardig te pakken, lijkt het, eddy!!
er zijn "kwebbel-topics" maar ook wel topics met interessante discussies, hoor!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:44
|
|
|
|
Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp zelf.
Thomas, knuffels zijn prettig, het knuffeltopic was dat niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 25 november 2011, 00:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:46
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Nou zeg,
weet je dat december dure maand is  |
jij zit altijd te klagen dat iets geld kost, maar ondertussen ga je om de 3 maanden op vakantie geloof ik
klagers hebben geen nood
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:48
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp.
Thomas, knuffels zijn prettig, het knuffeltopic was dat niet. |
tjoh, dat ik dát nou nog eens mag beleven..........
(en ik hoef niet eens een nespresso, en doe je vaatje niet voor je!!)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 24 november 2011, 23:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:53
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | jij zit altijd te klagen dat iets geld kost, maar ondertussen ga je om de 3 maanden op vakantie geloof ik
klagers hebben geen nood  |
Juist...zo voelde ik dat ook..... Ik kan het in ieder geval niet...(vakantie) Jaloers?? Nee hoor ik ben gelukkig...en zoooooooooooo tevreden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:06
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Mensen, zullen we dit topic niet te veel fixeren op Cross en Marian? Het zijn beide volwassen en warmvoelende mensen. Je kunt het besluit in rationele zin te snel vinden en ik snap dat ook wel, maar het is toch hun keuze? Wees blij dat ze het samen zo goed hebben dat ze dit zo willen en voelen. Ondergraaf in ieder geval geen dingen die mooi zijn. En de verstandelijke zaken, als die er zijn, moeten ze zelf oplossen, dat hoeft en kan niemand voor ze te doen. De meeste mensen zouden dit gevoel ook willen kennen, toch?
Thomas, is meestal bedachtzaam maar gunt een ieder inzicht en geluk. |
ja, dat is ook zo, dat is mooi gezegd en dat onderschrijf ik ook helemaal, maar trekken ze de discussie ook niet naar zichzelf toe door allerlei zaken omtrent hun voorgenomen huwelijk op een openbaar forum te plaatsen? Als ik het zo terug lees is de enige discussie wanneer je een verbintenis aan kunt gaan. En dat is m.i. een zinvolle discussie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:06
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Aha, dat verklaart dat gekraak vanaf de andere kant van de Hondsrug  |
Owwww, is het zo errug te horen Oepsie sorry, zal je niet langer wakker houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:11
|
|
|
|
Dank je Harald!
Ach, gaat wel weer, kan iedereen overkomen, zo relativeer ik.
Komen wel weer dingen van vroeger terug, schrikreacties zijn weer veel heviger, schrik weer echt van alles. Waar ik juist voor een deel vanaf was.
Nou ja, over een paar dagen probeer ik weer te werken.
Nogmaals dank!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:28
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ja, dat is ook zo, dat is mooi gezegd en dat onderschrijf ik ook helemaal, maar trekken ze de discussie ook niet naar zichzelf toe door allerlei zaken omtrent hun voorgenomen huwelijk op een openbaar forum te plaatsen? Als ik het zo terug lees is de enige discussie wanneer je een verbintenis aan kunt gaan. En dat is m.i. een zinvolle discussie. |
De discussie als zodanig is zinvol maar omdat het nu gekoppeld is of wordt aan personen, niet zuiver. Ik vond het topic toen het gestart werd op zich wel boeiend. Probleem is dat het wat moeilijk blijkt om in zijn algemeenheid over een eerste en een tweede huwelijk te spreken. Een scheiding verloopt niet zoals dat in zijn algemeenheid zou zijn. De een scheidt na veel ellende en de ander omdat het huwelijk uitgeblust was en er zijn misschien wel evenveel varianten als echtscheidingen. Het tragische bij veel tweede huwelijken is dat men regelmatig weer een partner neemt met vergelijkbare eigenschappen als de vorige. Maar ja wie een ander wil redden in een huwelijk gaat zelf vaak verloren. Veel tweede huwelijken zijn overigens gelukkiger dan de eerste, kennelijk leren we toch.
Thomas, in hoeverre deel je dingen op het forum.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 november 2011, 23:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:44
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Juist...zo voelde ik dat ook..... Ik kan het in ieder geval niet...(vakantie) Jaloers?? Nee hoor ik ben gelukkig...en zoooooooooooo tevreden... |
nou uh...als ik ut effe mag zegge...ik heb het wat eten betreft ook goed...maarreh...mijn broer gaat drie maal per jaar 3 weken naar Porgugal....enneh.nou ik gun het hem best wel..maar een heel klein tikkie steekt dat jaloezieduiveltje toch wel de kop op hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:47
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp.
Thomas, knuffels zijn prettig, het knuffeltopic was dat niet. |
ik weet met al dat knuffelgedoe van jullie geen raad meer hoor...wie knuffelt nou wie en waarom ? zal me goeie leesbril wel nie op hebbe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:51
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Nou Visser, dat heb je in no-time door hoor! Ge verstaot tog ok Belgis? |
wa hemme de belgen dan met straattaal te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:52
|
|
|
|
Ieder vult zij eigen dag in...zo hij of zij het met zijn of haar geweten overeen kan komen he... Ik heb vandaag geploeterd...eerst in de huishouding bij een hulpbehoevende mevrouw...daarna nog 5 uur op een kindje gepast... Ik las de andere invulling....ga proberen ook dáár begrip voor op te brengen .....is wel moeilijk hoor!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:58
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ieder vult zij eigen dag in...zo hij of zij het met zijn of haar geweten overeen kan komen he... Ik heb vandaag geploeterd...eerst in de huishouding bij een hulpbehoevende mevrouw...daarna nog 5 uur op een kindje gepast... Ik las de andere invulling....ga proberen ook dáár begrip voor op te brengen .....is wel moeilijk hoor!!!!  |
Jaloers zijn op een zieke die lichamelijk weinig KAN en het dan op eer en geweten gooien om jezelf zieliger te doen overkomen?
How low can you go...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 00:01
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ieder vult zij eigen dag in...zo hij of zij het met zijn of haar geweten overeen kan komen he... Ik heb vandaag geploeterd...eerst in de huishouding bij een hulpbehoevende mevrouw...daarna nog 5 uur op een kindje gepast... Ik las de andere invulling....ga proberen ook dáár begrip voor op te brengen .....is wel moeilijk hoor!!!!  |
ik ben ook blij dat ik gezond genoeg ben om te werken en voor kinderen te zorgen, marry!
reden genoeg tot dankbaarheid, als je t maar ziet, he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 00:08
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | nou uh...als ik ut effe mag zegge...ik heb het wat eten betreft ook goed...maarreh...mijn broer gaat drie maal per jaar 3 weken naar Porgugal....enneh.nou ik gun het hem best wel..maar een heel klein tikkie steekt dat jaloezieduiveltje toch wel de kop op hoor!  |
ach; uw brood en uw water zullen gewis zijn
ik eet van t weekend denk ik wel meer dan brood en water; en voel me prima zonder een retourtje portugal, hoor!!
hannah......het leven is een feestje, als je de slingers maar ophangt!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 00:10
|
|
|
|
Daar is die weer, de jarige!!!!!!
Marry, kom eens hier,
Van hartelijk gefeliciteerd met je mooiste verjaardag.

Enorme knuffels van Herman en Brigitta
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 00:18
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | wa hemme de belgen dan met straattaal te maken  |
Ik weet ook niet zo goed waar Belgisch de voertaal is maar het Nederlands wordt nergens beter gesproken dan in Vlaanderen.
Thomas, volgens mij was de godendrank van Asterix een Westmalle dubbel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 00:20
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ach; uw brood en uw water zullen gewis zijn
ik eet van t weekend denk ik wel meer dan brood en water; en voel me prima zonder een retourtje portugal, hoor!!
hannah......het leven is een feestje, als je de slingers maar ophangt!!  |
Maarre...toch is het niet altijd feest...ook al hangen er vlaggetjes.... En als je die vlaggetjes wilt en kunt zien...is het gewoon altijd feest!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|