| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:45
|
|
|
|
Het wordt nu wel een beetje erg persoolijk hier he....
En de roddel en achterklap in de chat zoals jij het noemt......enige weken geleden ben je zelf begonnen met vaag doen over wel of niet een huwelijk met ' iemand' in de chatroom. En als er dan vragen komen die je niet wilt beantwoorden en met het onderling gaat vragen roddelt men opeens?
Verder overspoelen jullie elkaar via het forum met liefdesbetuigingen en worden algemene reakties door jullie zelf op jullie eigen situatie betrokken.
Je kiest er zelf voor om dit op een forum te doen, dan weet je dat er reakties komen, soms leuke en soms reakties die je niet leuk vind. Maar dan moet je niet opeens gaan roepen dat er geroddeld wordt.
Verder wens ik jullie een fijne dag en een gelukkige toekomst samen toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:46
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Oeps, de kleine lettertjes niet gelezen zeker?  |
Nee, t was in het duits....en mn duits was toen nog zwaar onder de maat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wow, jij vergeeft Pietje omdat hij een buikje heeft ... dat noem ik nou ..  |
Is toch niet haar echtgenoot
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 26 november 2011, 16:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:50
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | En Bol.com verkoopt ook veel 2e hands. |
Bol.com heeft hem ook niet tweedehands.... Maar dank zij Crossroad heb ik hem kunnen bestellen bij het Heerentheater.... Hartelijk dank Crossroad!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Bol.com heeft hem ook niet tweedehands.... Maar dank zij Crossroad heb ik hem kunnen bestellen bij het Heerentheater.... Hartelijk dank Crossroad! |
Mooi! Waar CM al niet goed voor is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Nee, t was in het duits....en mn duits was toen nog zwaar onder de maat  |
Tja...je bent er dus gewoon ingetuind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:58
|
|
|
|
Waarom er hier en daar op het forum jaloezie te bespeuren is......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:00
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Tja...je bent er dus gewoon ingetuind  |
blond he....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:01
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Pietje leg mij nou es uit welk mens van 51 korting krijgt op het openbaar vervoer? Zeker in dat buitenland van jou he? Schiet ik nix mee op hoor...volgende keer graag betere tip  |
Ow, tja weet ik hoe dat in die bananenrepubliek van jullie tegenwoordig werkt
In elk geval vind ik dat juist JIJ wel subsidie op t openbaar vervoer behoord te krijgen
(en die arme buschauffeur die jou mot vervoere dubbel subsidie!! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:04
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ow, tja weet ik hoe dat in die bananenrepubliek van jullie tegenwoordig werkt
In elk geval vind ik dat juist JIJ wel subsidie op t openbaar vervoer behoord te krijgen
(en die arme buschauffeur die jou mot vervoere dubbel subsidie!! ) |
hmmmm...met dat eerste ben ik het wel eens, dat tweede is te klein en kan ik niet lezen....mensen van 51 hebben vaak een brilletje....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:20
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | De goede man vult aardig in voor andere gelovigen zeg....Hoe weet hij nu wat in zijn ogen een makkelijk geloof is of dat ook echt zo is? |
ik zie niet goed waar deze man invult voor een ander. kan enkel zeggen dat ik het wel eens ben met dit stuk. het is voor zover ik kan beoordelen volledig bijbels, en in veel kerken idd een gemis dat de oproep die Jezus deed: (bekeert u!) weinig meer te horen is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:23
|
|
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 13:53 "Wie zich niet bekeert, zal verloren gaan"
"Toen Jezus begon met prediken, zei Hij tegen de mensen: "Bekeer u, want het Koninkrijk der hemelen is nabijgekomen". Toen de apostelen begonnen met prediken, zeiden zij tegen de mensen: "Bekeer u en laat u dopen". De laatste jaren heb ik steeds meer gelezen en gehoord van voorgangers in Amerika die zich zorgen maken om de prediking in de evangelische beweging. Klinkt deze duidelijke oproep tot bekering nog wel in onze kerken? Zij spreken over het zogenaamde ‘easy believism’. Dat zouden we kunnen vertalen met ‘het gemakkelijke geloof’." Dat schrijft Oscar Lohuis in het Zoeklicht.
"De Amerikaanse evangelist Paul Washer zegt dat door deze zeer oppervlakkige voorstelling van zaken, van wat het inhoudt om christen te worden, massa’s kerkmensen leven in valse gerustheid en op weg zijn naar de eeuwige verdoemenis, ondanks het feit dat zij regelmatig in de kerk zitten. De reden daarvan is dat mensen dan misschien wel een soort belijdenis van geloof hebben gedaan, maar niet tot bekering zijn gekomen."
Ik vind dit aardig invullerig, met name het stukje een soort van belijdenis doen vind ik eigenlijk een beetje denigrerend......... Wie ben jij omdat voor een ander in te vulen en te zeggen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARLEEN997
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:31
|
|
|
|
|
Heb inmiddels een reis geboekt! Nu nog sneeuw......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:51
|
|
|
|
Vandaag een snel-klaar maaltijd: aardappelpuree met gesmolten kaas, doperwtjes en een kipfileetje....vanavond huis vol visite dus opschieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 18:00
|
|
|
|
|
Vandaag van de Wok gegeten, varkensvlees in balisaus met nasi. mjam, mjam!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 18:03
|
|
|
|
Gefeliciteerd Marian en Crossroad!
Wat een verrassing!
Ben zo blij voor jullie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 18:14
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | hihi...dat gaat verder als gewoon eh...lekker eten...whaaaa.....welvaartsbuikie noemen ze dat...maarreh...t is Pietje vergeven ...dr zit een goed hart in hoor...Annet mag best wel dankbaar zijn....hij doet het toch maar effe...die Pietje...  |
Wel een warm gevoel hoor, dat mij vergeven is dat ik een buikie heb Mag ik ook nog ff weten waarom ik daar überhaupt voor vergeven moet worden? Heb ik daar iemand mee benadeeld ofzo??
Enne... waar mag Annet dankbaar voor zijn dan? Voor mn buikie? Voor mn goede hart? Voor dr nieuwe keuken? Voor dr nieuwe BMW-tje? Voor dr leukste kind? Voor die bos bloemen die ze in februari 2009 van me kreeg?
vragen, vragen, vragen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 18:23
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Wel een warm gevoel hoor, dat mij vergeven is dat ik een buikie heb Mag ik ook nog ff weten waarom ik daar überhaupt voor vergeven moet worden? Heb ik daar iemand mee benadeeld ofzo??
Enne... waar mag Annet dankbaar voor zijn dan? Voor mn buikie? Voor mn goede hart? Voor dr nieuwe keuken? Voor dr nieuwe BMW-tje? Voor dr leukste kind? Voor die bos bloemen die ze in februari 2009 van me kreeg?
vragen, vragen, vragen.... |
Dat staat er toch Pieter!"hij doet het toch maar effe" Dus.....doe je het effe?of heb je het effe gedaan?Daar moet je het antwoord zoeken.........
Leanne,hongerig dus nie helemoal helder........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 18:32
|
|
|
|
Vandaag verloopt mijn abonnement
Verlengen !, een DONKERE DAGEN ACTIE: 2 maanden voor 14,99 euro Breng de feestdagen gezellig door op ChristianMatch.
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar, de feestdagen doorbrengen op christianmatch.
Ben wel nieuwsgierig wie er ook geinteresseerd is in de ster die ooit eens aan de horizon verschijn bij de geboorte van Jezus Christus.
Zou die opnieuw verschijnen als teken van zijn terugkomst
Star of Bethlehem
http://www.youtube.com/watch?v=O6o0bi0_y0A&NR=1
.
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op zaterdag 26 november 2011, 18:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Wel een warm gevoel hoor, dat mij vergeven is dat ik een buikie heb Mag ik ook nog ff weten waarom ik daar überhaupt voor vergeven moet worden? Heb ik daar iemand mee benadeeld ofzo??
vragen, vragen, vragen.... |
Antwoorden: dat vergeven is niet van toepassing benadeeld heb je niemand Annet mag dankbaar zijn dat jij van haar houdt! Dat je (deels) voor haar zorgt, dat je er bent als ze je nodig heeft.... Dat je een goed hart hebt weten we allen inmiddels hier.... Dr nieuwe keuken was puur eigenbelang: je houdt van lekker eten.... Dr BMW tje....ach...misschien was ze met een deewootje zoals ik ook wel tevreden???? Dr kinderen zijn volgens mij allemaal even leuk...en vooral: even lief! En die bos bloemen....die is allang verlept.... Zo....dit waren de antwoorden op al uw vragen....overlegt deze dingen in je hart, en behoudt het goede!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:25
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Antwoorden: dat vergeven is niet van toepassing benadeeld heb je niemand Annet mag dankbaar zijn dat jij van haar houdt! Dat je (deels) voor haar zorgt, dat je er bent als ze je nodig heeft.... Dat je een goed hart hebt weten we allen inmiddels hier.... Dr nieuwe keuken was puur eigenbelang: je houdt van lekker eten.... Dr BMW tje....ach...misschien was ze met een deewootje zoals ik ook wel tevreden???? Dr kinderen zijn volgens mij allemaal even leuk...en vooral: even lief! En die bos bloemen....die is allang verlept.... Zo....dit waren de antwoorden op al uw vragen....overlegt deze dingen in je hart, en behoudt het goede!  |
Soooo Pieter, volgens mij wilde ze nog een paar koi's extra.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:26
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dan moet je gewoon tegen jezelf zeggen:
JOSE....!!!!!!!! OGENBLIKKELIJK AAN TAFEL!!! |
zeggen jullie dat dan ook even tegen mij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:28
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Vandaag verloopt mijn abonnement
Verlengen !, een DONKERE DAGEN ACTIE: 2 maanden voor 14,99 euro Breng de feestdagen gezellig door op ChristianMatch.
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar, de feestdagen doorbrengen op christianmatch.
Ben wel nieuwsgierig wie er ook geinteresseerd is in de ster die ooit eens aan de horizon verschijn bij de geboorte van Jezus Christus.
Zou die opnieuw verschijnen als teken van zijn terugkomst
Star of Bethlehem
http://www.youtube.com/watch?v=O6o0bi0_y0A&NR=1
. |
"t is goed dat je me er aan herinnert......'k moet ook nog verlengen. Of zal ik het laten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:37
|
|
|
|
Een mens heeft zich dagelijks te bekeren.
Wanneer ben je echt bekeerd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:39
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ze wil een echte knuf Billy snap et dan  |
Een echte NEE Gewoon zoeen is dah nu zo moeilijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:40
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Oww het was Sinterklaas die alvast wou kijken of jullie wel in de zak van zwarte piet pasten na 5 december, ivm het vele plagen van Visser  |
Oeps betrapt Niet verder zeggen he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Twee? heeft tie niet genoeg aan 1 vrouw dan? Off ben ik een beetje dom  |
2de van de wederhelft en de 3 de van dochterlief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:43
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nu nog van muziek houden ...  |
Ai Cross zeg niet dat je a.s. niet van muziek houd dan zit ze lekker bij jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Mensen, zullen we dit topic niet te veel fixeren op Cross en Marian? Het zijn beide volwassen en warmvoelende mensen. Je kunt het besluit in rationele zin te snel vinden en ik snap dat ook wel, maar het is toch hun keuze? Wees blij dat ze het samen zo goed hebben dat ze dit zo willen en voelen. Ondergraaf in ieder geval geen dingen die mooi zijn. En de verstandelijke zaken, als die er zijn, moeten ze zelf oplossen, dat hoeft en kan niemand voor ze te doen. De meeste mensen zouden dit gevoel ook willen kennen, toch?
Thomas, is meestal bedachtzaam maar gunt een ieder inzicht en geluk. |
Helemaal mee eens. ik ken Marian ook wel en Crossroad ook wel. Virtueel.
Ik ben blij dat ze het samen zo goed hebben!
Ondergraaf inderdaad geen dingen die mooi zijn, helemaal mee eens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | ze wil een echte knuf Billy snap et dan  |
zet die foto dan ook ff op je profiel....
|
|
| Naar boven |
|
|