ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3240 3241 3242 3243 3244 3245 3246 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 12:27

COOTJE711 schreef:
ik ben niet zoet, dus krijg toch geen lekkers.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dus jij krijgt de roe Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 12:29

KLAPROOS940 schreef:
Heel herkenbaar. Daarom vandaag een paar open sollicitaties de deur uit gedaan, zodat ik hopelijk dichter bij hem kan gaan wonen. Spannend hoor!!!

Spannend klaproos suc6 ermee Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 12:53

ERIKA129 schreef:
Ik heb zo'n onderzoek gehad maar dat het nou vreselijk is Smiley die vol vragen zit Neu ken ik niet echt zeggen het leeglopen daarvoor met de medicijnen erbij is geen pretje maar ja welk onderzoek wel?
Maar dat je nerveus bent voor de uitslag ja dat kan ik me volledig indenken sterkte ermee zeeland!

Natuurlijk kan je je zorgen maken over de uitslag, maar dat is een heel ander verhaal toch? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 13:14

ANNETTE792 schreef:
Ik denk niet zozeer dat het om de naam van het beestje gaat Herman.
Probeer de mop eens met andere ogen te bekijken: kan jij er ook om lachen als anderen jouw dominee op deze manier neerzetten in een mop?
Of sta je dan vooraan om kritiek te leveren?

Gewoon even in gedachten houden dat je hier op een site met mensen uit verschillende geloofsrichtingen zit, bewaar dit soort moppen gewoon voor in de kroegKnipoog smiley

Gaan we nu eigenlijk niet een beetje te ver Smiley die vol vragen zit Eigenlijk is bijna iedere mop wel ergens aan gelinkt. Je kan een mop zo onschuldig mogelijk neer zetten, en er is altijd wel wat of iemand die zich ergens aan stoort.
Of ergens aan linkt, is het eigenlijk ook niet zo, dat die gene die de bodem doorprikt, net zo schuldig aan de lekage.
We zijn toch geen mieren en mugge zifters, dan zou je ook dit hele topic moeten sluiten, er voelt zich altijd wel iemand ...... politie agenten chauffeurs, krantelopers, doktoren Huilende smiley, smiley in tranen wij zijn toch volwassen Clown smiley je hoeft ze niet te lezen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 13:24

ELOY997 schreef:
Kun je wel van bekeerde Joden spreken?

Is het niet mogelijk dat er Joden zijn die van af het begin af aan generatie op generatie de wet via Mozes en de profetieën heel duidelijk begrepen hebben. En dat zij in de luwte gehouden worden totdat het hun tijd is om in het voetlicht te treden.

Is het niet mogelijk dat voor deze Joden (en hun voorouders) de komst van Jezus (hun) Christus heel vanzelfsprekend was en dat zij zich, met misschien wel veel moeite, stil hebben moeten houden toen Jezus het lijden op zich nam. Misschien kostte het hen helemaal geen moeite omdat zij wisten dat door het werk van Jezus Christus niet alleen de Joden maar ook de heidenen de mogelijkheid zouden krijgen om tot God te komen.

Is het niet mogelijk dat deze Joden het hele plan van God zo goed begrijpen en er zo dankbaar voor zijn dat al generatie op generatie een deel van deze mensen apart gehouden (vrijgekocht) worden en hun hele leven wijden aan het zo zuiver mogelijk leven (zoals God het bedoeld heeft) opdat er als het zover is ook 144.000 (12.000 uit elke stam) zullen zijn die als eerste opbrengst kunnen worden aangeboden aan God en het lam.

Dit is gissen Eloy en eigenlijk is het niet logisch op het moment dat je de Bijbel leest. Vergeet niet dat Johannes de doper oorspronkelijk is begonnen met het dopen van Joden. Zijn oproep aan hen was: bekeer u en laat u dopen. Totdat Petrus het visioen kreeg over het onreine voedsel, was de oproep tot bekering steeds gericht op de Joden zelf.

Jezus kwam als middelaar tussen God en de mensen. Zijn missie was om hen terug te brengen op de weg naar God, om hen genade te schenken. Maar daarvoor moesten zij wel tot geloof komen in God en Jezus aanvaarden als hun verlosser. Hij zei immers zelf dat de mensen door hun geloof behouden zouden worden. En ja, in die tijd zijn er joden tot het geloof in Jezus als Messias gekomen. In mijn ogen was er dan dus sprake van bekeerde joden.

Bekering is het bewust aanvaarden van Jezus Christus als verlosser. Dus als er Joden waren die Jezus Christus aanvaard hebben als verlosser, dan waren dit bekeerde joden. En ja, al in de tijd waarop Jezus op aarde was zijn er heel wat Joden tot bekering gekomen. En toch, er waren mensen die letterlijk en figuurlijk heel dicht bij Jezus leefden en die van hem voortdurend onderricht kregen. Mensen die Hem heel goed hebben leren kennen en een persoonlijke relatie met Hem hadden. Mensen die Hem wel degelijk zagen als de Zoon van God, als hun Verlosser, hun Zaligmaker, hun Messias. Maar zelfs die mensen beseften amper wat er gebeurde toen Jezus het lijden op zich nam en na drie dagen opstond uit de dood. Sterker nog: zij geloofden in eerste instantie niet eens dat Hij daadwerkelijk was opgestaan. Hoe kun je dan veronderstellen dat er Joden waren die precies wisten wat er aan de hand was en zich met veel moeite stil hielden? Waar wil je dat mee beargumenteren?

Of het mogelijk is dat er al generaties lang mensen apart worden gehouden die zo zuiver mogelijk leven opdat er uiteindelijk 144.000 zouden zijn betwijfel ik ook. Al in de tijd van het OT zijn de stammen uiteen gevallen: ca. 722 voor christus zijn 10 van de twaalf stammen afgevoerd naar Assyrië en uiteindelijk verspreid over de gehele wereld. In die tijd waren nog twee stammen over, maar ook uit die twee stammen zijn enorm grote groepen weg gevoerd in ballingschap. Uiteindelijk weten de Joden van nu feitelijk niet meer van welke stam zij afkomstig zijn. Voor de Joden zelf wordt het dan ook erg moeilijk om generatie op generatie mensen apart te houden om ervoor te zorgen dat er uiteindelijk 144.000 zijn, uit elke stam 12.000. Dat hoeft ook helemaal niet, want daar zal God zelf wel voor zorgen.

Het is me overigens ook niet duidelijk wat jij bedoeld met het vrijgekocht zijn van die mensen die generatie op generatie apart zouden worden gezet. In mijn beleving staat vrijgekocht zijn op het feit dat je bent bekeerd en je daarom vrijgekocht mag weten van de zonde door wat Jezus voor ons heeft bewerkstelligd aan het kruis. Dat is dus niet iets wat je kunt bewerkstelligen doordat het apart houden van mensen die zo zuiver mogelijk dienen te leven. Zoals ik al aangaf ben ik ervan overtuigd dat God hierin zijn eigen keuzes maakt. Welke joden uiteindelijk de 144.000 gaan vormen weten wij niet. Misschien zijn het wel 144.000 Joodse kinderen die vroegtijdig door God thuis gehaald zijn nadat zij tot bekering zijn gekomen en Jezus hebben leren kennen en aanvaard als hun Messias. Weet je, eigenlijk maakt het me ook niet uit wie het zijn. Volgens mij is die kennis helemaal niet relevant, anders stond daar wel meer over in de Bijbel. Volgens mij heeft het dan ook niet veel zin om te gaan gissen, maar kun je je het beste vasthouden aan datgene wat wel in de Bijbel staat.

Wat we weten is wat in de Bijbel staat: dat het 12.000 zullen zijn uit iedere stam van Israël. Dat het mensen zijn die zuiver hebben geleefd staat ook letterlijk in Openbaring. En dat het mensen zijn die behouden zijn, is ook duidelijk. Het blijkt immers dat zij in de hemel verblijven op het moment dat er over hen gesproken wordt. Als je alleen door het geloof in Jezus behouden kunt worden, moeten het Messiasbelijdende (en dus bekeerde) joden zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 14:01

Waarom heeft een Lada kofferbak verwarming? Dan krijg je geen koude handen bij het duwen.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 14:43

Met al dat geknuffel hier heeft niemand meer een laxeermiddel nodig.

Thomas, het moest er even uit. Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 30 november 2011, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:22

Dat mijn zus bijna thuis is uit Bosnië, maar nu om niet meer weg te gaan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:50

Mijn slechtste moment vandaag was toen de pakket-dienst kwam met mijn nieuwe KPN TV-internet-en bellen doos...
Aaaaal die kabeltjes, stekkertjes en apparaatjes...dat moet ik morgen aan gaan sluiten...ik zie door de bomen het bos - eh....door de bos kabels de stekkers nie meer..dat wordt tobbbbeeeee Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley Verlegen lachende smiley
Had ik nou toch maar voor electricien gestudeerd....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:53

MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag was toen de pakket-dienst kwam met mijn nieuwe KPN TV-internet-en bellen doos...
Aaaaal die kabeltjes, stekkertjes en apparaatjes...dat moet ik morgen aan gaan sluiten...ik zie door de bomen het bos - eh....door de bos kabels de stekkers nie meer..dat wordt tobbbbeeeee Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley Verlegen lachende smiley

wat een goed moment vandaag, dat je nu alles in huis hebt, en kunt beginnen met puzzelen!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:54

MARTIN695 schreef:
Hallo Marry
Maar later is toekomende tijd denk ik.
Sjalom.
Martin

De toekomst....wat de toekomst brengen moge.....(is een heel mooi lied)!
Jij ook Sjalom Martin, de Vrede van God he
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:54

JOSINA022 schreef:
En Bol.com verkoopt ook veel 2e hands.

Ondanks deze links ik steeds weer een mail krijg of een telefoontje dat nu net deze film niet leverbaar is! Boze smiley
Heeft niemand toevallig Secrets and Lies in zijn\haar kast staan?
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:55

HANNAH810 schreef:
wat een goed moment vandaag, dat je nu alles in huis hebt, en kunt beginnen met puzzelen!! Knipoog smiley

hmmmm Zieke smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:58

MARRY942 schreef:

Ik quote: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid......... Knipoog smiley
Zie het als een uitdaging Marry en niet als een probleem..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:59

WILLEMIJN232 schreef:
Ondanks deze links ik steeds weer een mail krijg of een telefoontje dat nu net deze film niet leverbaar is! Boze smiley
Heeft niemand toevallig Secrets and Lies in zijn\haar kast staan?

Oeiiii... ik bekeek op youtube de trailer effe Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:00

WILLEMIJN232 schreef:
Ik quote: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid......... Knipoog smiley
Zie het als een uitdaging Marry en niet als een probleem..... Knipoog smiley

ik zie het als een uitdagend probleem Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:06

LISA610 schreef:
Ik ben met je eens dat je in ieder Bijbelboek moet kijken wat Gods boodschap is. Maar waarom zou je in vredesnaam bijvoorbeeld het bestaan van Job ter discussie willen stellen?

Wat voegt het bestaan van Job toe aan God's geïnspireerde boodschap?

LISA610 schreef:
Want waarom zou je het één wel willen aannemen als waarheid, dat het zo gebeurd is als de Bijbel beschrijft... en het ander ter discussie willen stellen? Want wat neem je dan wel aan en wat niet? Wat neem je dan wel letterlijk en wat niet? En vooral waarom niet?

Ik neem vanuit de bijbel God's boodschap voor waarheid aan, van Genesis t/m Openbaringen, de rest in de bijbel is daaraan ondergeschikt, het kan zijn dat het zo gebeurt is zoals het staat opgeschreven, maar het kan ook van niet, maar dat doet niets af, en voegt niets toe aan God's boodschap.
Bv, voor wat betreft Job ben ik zelf van mening dat hij niet bestaan heeft, maakt dat voor mij het boek Job nutteloos? Nee, zeker niet, uit het boek Job kun je heel veel over God leren. Maakt het voor mij het boek Job onwaar? Nee, het boek Job staat vol met God's waarheid voor ons allen.

HARALD940 schreef:
Daarbij zie ik de bijbel meer als een handleiding om God te leren kennen, en om te leren hoe een relatie met God te hebben. In hoeverre de bijbel waar is, is daaraan ondergeschikt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:21

MARRY942 schreef:

Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Nou ja, je kan ook zo denken, met logisch nadenken en rustig nadenken kom je er ook uit. Dat is mij ook een keer gelukt met zoiets dergelijks.

Succes!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:27

YELNIN491 schreef:
CD gekocht die in inmiddels al had Gefrustreerde smiley

Hoe is dat nou mogelijk? Je kan hem toch nog wel terugbrengen?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:35

MARRY942 schreef:
Kreeg vanmorgen te horen dat mijn vroegere vriendin van de lagere school met spoed naar het ziekenhuis gebracht is, toestand kritiek.
Er was al een borst afgezet, ze had bestraling....en ze is net zo oud als ik.Pas geleden hadden we nog een reunie....toen wist ze nog van niks...en nu...ik kan de hele dag wel huilen! Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, dat is verdrietig he....Mijn (ex)zwager zegt dat als je tegen de 40 loopt dat je dan dat soort dingen om je heen mee gaat maken. heb zelf ook van die dingen gezien om me heen, bekenden......Ja, gezondheid is ook een gift, dan word je daar bij bepaald he....

En dan nog een vriendin van de lagere school. Jeetje...die ken je dan al heel lang.

Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:44

JOSINA022 schreef:
Dat mijn zus bijna thuis is uit Bosnië, maar nu om niet meer weg te gaan Lachende smiley

Kijk dat wordt een mooie Kerst dit jaar! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:45

WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk kan je je zorgen maken over de uitslag, maar dat is een heel ander verhaal toch? Verraste, verbaasde smiley

Ehhhhh........... yups hebbie gelijk in Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:46

HERMAN388 schreef:
Waarom heeft een Lada kofferbak verwarming? Dan krijg je geen koude handen bij het duwen.

Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:46

CHATULIEM619 schreef:
Het is duidelijk dat er heel veel symboliek in staat, en die moet je als symboliek lezen. Maar deze 144.000 is wel heel specifiek en heel duidelijk, dus moet het ook zo letterlijk genomen worden. Anders heeft die beschrijving van de verschillende stammen geen zin immers.
Mijn stelregel is, dat vanuit het Woord het vanzelf duidelijk wordt, wat letterlijk en wat symbolisch gezien moet worden.

Dat getal kun je ook als symboliek lezen, want;

Het is opgebouwd met als basisgetal 12, en 12 staat in de bijbel voor compleetheid, en het getal 12 staat ook voor het hele volk Israël. Dat het dan ook vermenigvuldigd word met 12 kan de compleetheid verzekeren/vergroten, en het getal 1000 geeft dan een grote menigte aan, door dan 12 x 12 x 1000 te vermenigvuldigen kun je dan in de symboliek van de visioenen op een grote menigte mensen uit 12 stammen die samen een compleet volk vormen voor God. Dat kan natuurlijk een aantal van 144.000 zijn, maar we zijn inmiddels alweer ~1900 jaar verder van Johannes en zijn visioenen, en in die tussentijd hebben er vele miljoenen mensen, waaronder Joden, geleefd, en in dat licht vind ik 144.000 als aantal wat magertjes....
In Openbaringen 7 worden bij het tellen de stamnamen van de zonen van Jacob ook totaal niet op volgorde genoemd, elke recht geaarde Jood zou de namen foutloos in de goede volgorde opschrijven. Daarbij word zowel Jozef als stamvader, hoewel hij zelf geen rechtstreekse stamvader was, als zijn zoon Manasse genoemd, maar Jozef's zoon Efraïm weer niet, net als dat de stam Dan niet genoemd word, die beiden wel stamvader waren.

Laatst aangepast door
HARALD940
op woensdag 30 november 2011, 16:48
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:47

LISA610 schreef:
Hé Bert, thx hiervoor. Om eerlijk te zijn was me dit tot dusverre ontgaan. Heb het zelf juist daarom even nagelezen, maar je hebt helemaal gelijk. Er staat inderdaad dat de Geest Filipus weg nam en dat Filipus later werd aangetroffen in Azotus. Ik zit me alleen even af te vragen of je dit daadwerkelijk kunt vergelijken met de opname van de gemeente, want volgens mij wordt de gemeente opgenomen en niet later terug geplaatst op een andere plek op de wereld. Aan de andere kant staan er in de Bijbel meerdere voorbeelden van mensen die zijn opgenomen en niet terug keerden op aarde. Over het algemeen gaat het volgens mij wel om individuen. In die zin moet de opname van de gemeente te Zijnder tijd wel een hele spectaculaire gebeurtenis zijn. Al die christenen die ineens van de aardbol zijn verdwenen.... Maar goed, nu dwaal ik wel een beetje af, want het ging hier om de 144.000. So back on topic Knipoog smiley

bert168:
zeker,ik beweer ook niet dat de gemeente ergens anders weer wordt neergezet,althans niet binnen 7 jaar.
ik geloof wel dat de gemeente na de grote verdrukking-dus 7 jaar later-
samen met jezus op de olijfberg zal staan.

het zeer bijzondere aan dit gedeelte is net als je al zei,dat Filippus op hetzelfde moment van zijn opname waarschijnlijk in een oogwenk 60 km
verderop weer neergezet wordt op aarde! Lachende smiley
daar liet God nog even zien dat hij het is alle macht heeft over tijd en ruimte.
ik vind het dus met recht ook een spectaculair gedeelte in de bijbel.
(komt ook doordat ik een liefhebber van o.a. startrek films..''.beam me up scotty'') Knipoog smiley

de mensen zullen toen wel raar opgekeken hebben toen er zo ineens iemand dicht bij hun terecht komt zo van uit het niets.
als er tenminste getuigen waren..
naar mijn weten is Filippus de enige in de bijbel die op die manier is opgenomen en meteen weer ergens anders werd neergezet.

verder was er nog henoch die met God wandelde,en werd opgenomen.
Gen 5,24
En Henoch wandelde met God, en hij was niet meer, want God had hem opgenomen.

Elia die opgehaald werd door een wagen met vurige paarden:
2 Kon 2,11
En, terwijl zij voortgingen, al wandelende en sprekende, zie, een vurige wagen en vurige paarden! en die maakten scheiding tussen hen beiden. Alzo voer Elia in een storm ten hemel.

maar filippus had beslist de klapper,dat hij van het ene op andere moment even werd verplaatst van Jeruzalem naar Asdod d.m.v. de (Heilige) Geest,zoals het er staat.

Laatst aangepast door
BERT168
op woensdag 30 november 2011, 18:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:49

ZEELAND736 schreef:
Als ik het zo lees...heb je dus best veel tijd...
Dankbaar gebruik van maken...zou ik zeggen...

Hai Zeeland!

Ja, het lijkt veel tijd.

Maar ja, het was al over 8ten, moest eerst boodschappen doen, dan was het al ruim negen uur. Dan belt nog even een vriend, half tien. Dan al om 12 uur afgesproken met een vriend, die had vrij vandaag, zou ik even komen buurten(zo noemen ze dat hier), en meteen mijn fiets meenemen die daar nog ligt. Dan zou ik daar de hele middag blijven buurten, rond 5 uur thuis zijn. Ja, ik zeg altijd dat ik eventjes blijf als ik daarheen ga, en dan blijf ik altijd veel langer, vandaar.... Nou als mijn andere vriend dan om half 7 zou komen, zou ik het helemaal niet redden. Want dan zou ik alleen eventjes van half 10 tot half 12 hebben. en eventjes van 5 tot half 7.

Veels te kort, gezien de puinhoop die ik weer eens had laten oplopen in 2 a 3 weken....
Zelfs al zou hij om half 10 komen dan nog, ben ik de hele middag weggeweest, kan ik 's avonds op ruimen. Neehee, dát réd ik niet.

Dusz, even slim geweest, beide afspraken met beide vrienden verzet, dus had ik vandaag en heb ik vanavond ook tijd om op te ruimen en ben veel meer in de rust, als dat ik de hele middag had lopen buurten bij mijn ene vriend, en vooruitzicht van andere vriend ´s avonds.

Zo bedoel ik het. Ze zijn gelukkig gewent van mij dat ik de helft afzeg van afspraken. dus dat was gelukkig ook geen probleem.

Ja, het helpt me, als ik iets heb, dat ik het opschrijf, en ik wéét dat mensen het lezen, en als ik dan ook nog es reakties krijg, ja, dan ga ik zelf ook veel meer nadenken van wát ik aan de situatie kan doen.

In dit geval had ik gewoon voor mij teveel op een dag geplant, hele huis opruimen, ´s middags op bezoek, en ´s avonds zou ik bezoek krijgen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 30 november 2011, 17:06
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:59

THOMAS968 schreef:
Met al dat geknuffel hier heeft niemand meer een laxeermiddel nodig.

Thomas, het moest er even uit. Gefrustreerde smiley

Thomas, dan speciaal voor jou deze website Clown smiley

http://thenicestplaceontheinter.net/

(anderen mogen hem ook bekijken Knipoog smiley )

Laatst aangepast door
HARALD940
op woensdag 30 november 2011, 16:59
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:04

SHANITA130 schreef:
Hai Zeeland!

Ja, het lijkt veel tijd.

Maar ja, het was al over 8ten, moest eerst boodschappen doen, dan was het al ruim negen uur. Dan belt nog even een vriend, half tien. Dan al om 12 uur afgesproken met een vriend, die had vrij vandaag, zou ik even komen buurten(zo noemen ze dat hier), en meteen mijn fiets meenemen die daar nog ligt. Dan zou ik daar de hele middag blijven buurten, rond 5 uur thuis zijn. Nou als mijn andere vriend dan om half 7 zou komen, zou ik het helemaal niet redden. Want dan zou ik alleen eventjes van half 10 tot half 12 hebben. en eventjes van 5 tot half 7.

Veels te kort, gezien de puinhoop die ik weer eens had laten oplopen in 2 a 3 weken....
Zelfs al zou hij om half 10 komen dan nog, ben ik de hele middag weggeweest, kan ik 's avonds op ruimen. Neehee, dát réd ik niet.

Dusz, even slim geweest, beide afspraken met beide vrienden verzet, dus had ik vandaag en heb ik vanavond ook tijd om op te ruimen en ben veel meer in de rust, als dat ik de hele middag had lopen buurten bij mijn ene vriend, en vooruitzicht van andere vriend ´s avonds.

Zo bedoel ik het. Ze zijn gelukkig gewent van mij dat ik de helft afzeg van afspraken. dus dat was gelukkig ook geen probleem.

Ja, het helpt me, als ik iets heb, dat ik het opschrijf, en ik wéét dat mensen het lezen, en als ik dan ook nog es reakties krijg, ja, dan ga ik zelf ook veel meer nadenken van wát ik aan de situatie kan doen.

In dit geval had ik gewoon voor mij teveel op een dag geplant, hele huis opruimen, ´s middags op bezoek, en ´s avonds zou ik bezoek krijgen.

Sorry dat ik het zeg hoor!
Maar het lijkt wel het dagboek van Shanita aan het worden hier!
Is het nodig dat dit hier allemaal wordt neergezet?
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:06

SHANITA130 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Nou ja, je kan ook zo denken, met logisch nadenken en rustig nadenken kom je er ook uit. Dat is mij ook een keer gelukt met zoiets dergelijks.

Succes!

Dank je Shanita....reken maar dat ik mijn best ga doen.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:09

HARALD940 schreef:
Thomas, dan speciaal voor jou deze website Clown smiley

http://thenicestplaceontheinter.net/

(anderen mogen hem ook bekijken Knipoog smiley )

Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3240 3241 3242 3243 3244 3245 3246 ... 6194 Volgende
Pagina 3243 van 6194