| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ach, tripel 7, vele mensen laten blijken dat ze sociaal zijn maar als puntje bij paaltje komt zijn het grote sukkels. Zo heb je ook mensen die je niet privé kan opchatten (want je staat niet in hun vriendenlijstje) maar als zij eens willen spuien komen ze wel privé chatten. Het is dus een éénrichtingsverkeer. |
Moet dat ook maar opgenomen worden in profiel! a) Ik chat niet alleen als ik dat zelf begin  b) ik chat met niemand. c) sta open voor chat gesprekken d) chat alleen met mannen e) chat alleen met vrouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:29
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Weer een nieuw topic van je , Savanti?
Nu verwachten we natuurlijk WEL een antwoord van jou zelf he.  |
Je hebt mensen die graag in de belangstelling staan, zo waren er wel meerdere op CM. Die stellen vragen maar hebben zelf geen mening. Of het zou verandert moeten zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | misschien ergens tussen de 1e en de 31e januari?  |
kan er allicht iemand maar momo ik zou zeggen plan gewoon een datum denk dat dat beter werkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:32
|
|
|
|
|
Mo, je was me weer voor. Ik zat zelf te denken aan zaterdag 14 januari. Komt jou dat ook uit?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik ben het beu, Zeelandia, om steeds alles alleen te moeten doen. De pijn van de eenzaamheid is dan nog des te sterker. Gelukkig wordt ik soms wel eens verblijd met een dooie mus of goed voor de gek gehouden. Dat doorbreekt de sleur van het leven.
Mens-dinges-je-niet, ken ik niet. Ik kan ook niet biljarten of darten. Kaarten kan ik ook niet. Ik weet zelfs niet hoe je die kaarten moet vasthouden. Ik heb ze altijd tondersteboven vast. |
Doe spelletjes op het internet leer je dat ook misschien wil Floshke wel meedoen! Kop op Frankie hoofd omhoog he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Je hebt mensen die graag in de belangstelling staan, zo waren er wel meerdere op CM. Die stellen vragen maar hebben zelf geen mening. Of het zou verandert moeten zijn. |
Volgens mij is Frank vandaag niet echt in een positieve stemming....... althans zo lijkt het....... Of wil hij vandaag in de belangstelling staan...?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:36
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij is Frank vandaag niet echt in een positieve stemming....... althans zo lijkt het....... Of wil hij vandaag in de belangstelling staan...?  |
Sttttt Willemijn hij heeft een DIP en tja wie wil er soms niet in de belangstelling staan he ikke wel hoor als het maar positief is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:37
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Sttttt Willemijn hij heeft een DIP en tja wie wil er soms niet in de belangstelling staan he ikke wel hoor als het maar positief is  |
Ik probeerde juist een grapje te maken Erika om hem wat op te fleuren.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:37
|
|
|
|
Mijn mooiste moment is ondanks dat ik nog erg vermoeif ben te merken dat ik zowel lichamelijk als psychische vooruitgang boek Bekijk alles weer anders, lach weer en kan weer zingen. God is goed Hij helpt mij door mn moeilijke tijd heen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 18:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik probeerde juist een grapje te maken Erika om hem wat op te fleuren.........  |
snips heb ikke weer sorryyyyyyyyyyy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik mis vooral een partner en dan in het bijzonder die ene meid uit E. Ik vrees dat ik die niet bij iemand anders ga vinden. | Eerlijk gezegd vind ik dit een ongepaste boodschap van je Frank. Het lijkt nu wel of je iemand in een kwaad daglicht wil stellen. Dat had ik niet achter je gezocht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:04
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Wat erg leuk was deze week, een bezoek van de reintegratieambtenaar. Ze had papieren bij zich waarmee mijn bedrijf officieel reintegratiebedrijf word. Die mogelijkheid heb ik omdat meer dan 30% van mijn medewerkers een zware handicap heeft.
Als dit geregeld is, komen meerdere gehandicapten hier per week 10 uur werken met behoud van uitkering om te bezien of ze weer terug kunnen in het arbeidsproces. Ik krijg dus gratis personeel en vadertje staat zorgt voor de inrichting van de arbeidsplaatsen.
Win-win situatie dus  | Heb je nu zelf niet door hoe je door de Heer gebruikt wordt? Ik vind je een voorbeeld voor anderen en ik vind het een heel mooi getuigenis... En eerlijk gezegd, denk ik dat geld niet echt het belangrijkste motief voor je is.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 10 december 2011, 19:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:09
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mijn mooiste moment is ondanks dat ik nog erg vermoeif ben te merken dat ik zowel lichamelijk als psychische vooruitgang boek Bekijk alles weer anders, lach weer en kan weer zingen. God is goed Hij helpt mij door mn moeilijke tijd heen  |
Fijn hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Eerlijk gezegd vind ik dit een ongepaste boodschap van je Frank. Het lijkt nu wel of je iemand in een kwaad daglicht wil stellen. Dat had ik niet achter je gezocht. |
In een kwaad daglicht??? Neen hoor...en ik heb het over iemand uit de provincie Drenthe. Maar ik denk dat de persoon die jij bedoelt, Chat, dat wel begrepen heeft ondanks dat ze niet meer een lid is maar wel mee leest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | In een kwaad daglicht??? Neen hoor...en ik heb het over iemand uit de provincie Drenthe. Maar ik denk dat de persoon die jij bedoelt, Chat, dat wel begrepen heeft ondanks dat ze niet meer een lid is maar wel mee leest.  | Je wijst wel iemand direct aan, die je pijn gedaan heeft, dat vind ik gewoon niet gepast. Als iedereen zou klagen over de relaties die kapot gegaan zijn, nou dan krijgen we een ellenlange lijst hier. Ik zou zo zeggen, doe ze de boks op, ga ervoor en laat het achter je. Maak er vooral geen persoonlijke vete van, want dan is het einde zoek....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je wijst wel iemand direct aan, die je pijn gedaan heeft, dat vind ik gewoon niet gepast. Als iedereen zou klagen over de relaties die kapot gegaan zijn, nou dan krijgen we een ellenlange lijst hier. Ik zou zo zeggen, doe ze de boks op, ga ervoor en laat het achter je. Maak er vooral geen persoonlijke vete van, want dan is het einde zoek.... |
Ik had nu werkelijk niet gedacht dat ik het op één van mijn laatste dagen op CM het nog eens met je eens zou zijn Chatuliem..... Ook ik vind het niet kunnen, het is een prive kwestie en dat soort dingen benoem je niet op het forum of in de chatbox.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:31
|
|
|
|
DANIEL777 schreef: ik vraag me soms wel eens af waarom mensen schrijven liever een mail dan een knipoog, en vervolgens doe je dat met veel nervesiteit en vervolgens wordt je door de persoon in kwestie gelijk geblokkeerd. Hoe eerlijk is je profiel dan en hoe eerlijk ben jezelf dan en geloofwaardig?
| FRANKT627 schreef: | | Ach, tripel 7, vele mensen laten blijken dat ze sociaal zijn maar als puntje bij paaltje komt zijn het grote sukkels. Zo heb je ook mensen die je niet privé kan opchatten (want je staat niet in hun vriendenlijstje) maar als zij eens willen spuien komen ze wel privé chatten. Het is dus een éénrichtingsverkeer. |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 11 december 2011, 04:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:32
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Laat maar...... |
Dus het mag wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:39
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je wijst wel iemand direct aan, die je pijn gedaan heeft, dat vind ik gewoon niet gepast. Als iedereen zou klagen over de relaties die kapot gegaan zijn, nou dan krijgen we een ellenlange lijst hier. Ik zou zo zeggen, doe ze de boks op, ga ervoor en laat het achter je. Maak er vooral geen persoonlijke vete van, want dan is het einde zoek.... |
Een vete??? Waar haal je het vandaan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:42
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik lees dagelijks de krant en volgens mij zijn ze knettergek of in ieder geval wereldvreemd. |
Als dat je enigste informatie bron is, zou ik toch maar eens verder kijken. (
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik had nu werkelijk niet gedacht dat ik het op één van mijn laatste dagen op CM het nog eens met je eens zou zijn Chatuliem..... Ook ik vind het niet kunnen, het is een prive kwestie en dat soort dingen benoem je niet op het forum of in de chatbox......... |
Je bent het wel meer eens met Chat, en dat mag best want hij schrijft niet alleen harde zaken, maar ik durf het te benoemen zonder echt iemand te kwetsen en zonder een naam te noemen. En als ik jou destijds niet in vertrouwen had genomen zou je nu eens niet weten over wie het ging. Ik durf iets toe te vertrouwen maar er zijn mensen die iets ontkennen terwijl de waarheid het tegendeel is. Wie is hier dan de 'verkeerde'? En dan nog eens iets...jullie hebben vrienden of een sociale kring waar je kan uithuilen en ik heb alleen dit. Dit is mijn kans om te uiten...Neeeeeeen, ik doe niet zielig, ik geef een ervaring weer.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 10 december 2011, 19:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:54
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waar woonde je ook alweer  |
Weet je dat nou nog steeds nie Frank? Daar waar ze die lekkere stroopwafels hebben.... Verrukkelijke kaas........ En 13 december kaarsjesavond......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:56
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Weet je dat nou nog steeds nie Frank? Daar waar ze die lekkere stroopwafels hebben.... Verrukkelijke kaas........ En 13 december kaarsjesavond......  |
nu moet ik het ook niet meer weten...doe de afwas zelf maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:56
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | | Een blozende vlieg |
Een framboos met hyperventilatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | nu moet ik het ook niet meer weten...doe de afwas zelf maar. |
Daar heb ik een machientje voor Frank....effe zepie dr in, knoppie indrukke en op de bank gaan zitte....gaaaaaaaaf he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 19:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik geloof niet meer in knuffels en lieve woorden. De laatste lieve woorden die kreeg waren ergens in oktober...amper 12 uren later kreeg ik wat anders te horen...  |
Ik geloof weldegelijk in knuffels en lieve woorden.....alleen eh.... t is zoooooon zeldzaam verschijnsel he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:00
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Daar heb ik een machientje voor Frank....effe zepie dr in, knoppie indrukke en op de bank gaan zitte....gaaaaaaaaf he  |
Een machine??? Die doet er een uur over. En voor 2 borden en wat bestek heb je hoogstens een kwartiertje nodig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:00
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Een framboos met hyperventilatie  |
Niets van dat alles.
het antwoord is: een ongestelde vraag...pffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Een machine??? Die doet er een uur over. En voor 2 borden en wat bestek heb je hoogstens een kwartiertje nodig  |
Wat ben je wakker Frank...t ging hier om de vaat van een dagje of 3 - 4 hoor.....ons bent zunig al zijne we geen zeeuwen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 december 2011, 20:03
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Ik geloof weldegelijk in knuffels en lieve woorden.....alleen eh.... t is zoooooon zeldzaam verschijnsel he...  |
het is helemaal niet zeldzaam...je moest eens optellen hoeveel cyber-zoenen en knuffels of gelebber wordt verzonden. De werkelijkheid is wel zeldzaam.
|
|
| Naar boven |
|
|