| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Vissen eten toch plankton...dat is een visaterisch gerecht  |
Eh....ik geloof dat dat voor Inktvissen niet zo opgaat Frank, ik heb in een natuurfilm van Jacques Cousteau wel eens gezien dat een inktvis een gewoon visje omarmde, verstikte, en vervolgens opat.... jaaa das de natuur he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:30
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik MOET...niet nodig...ik krijg een etentje...daar gaat een mens graag de deur voor uit!!!
 |
mmm lekker Zeeland, ik wens je een hele fijne avond!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:31
|
|
|
|
Hier heeft het zo'n beetje de hele dag geregend, gehoosd, gemiezeld.... Naar mijn werk doornat geregend, uit mijn werk doornat geregend, daarna wat cadeautjes voor kerst kopen, heeeeeelemaal doorgeregend...kortom....ik zet geen voet meer buiten de deur vandaag....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 17:34
|
|
|
|
[quote=HERMAN968]
(even namens Jacob) Hij was erbij afgelopen donderdag, maar wegens familieomstandigheden moest hij er plotseling uit.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:02
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | De mededeling dat er geen jaarlijkse waardering zou zijn van de baas.........en bedankt he,jij ook fijne kerstdagen!
hebben ze hier geen smileys met vingers of zo? |
Tja de belastingdienst kan het niet leuker maken maar wel makkelijker vooral voor de grote baas zelf zeker dat tie niks over heeft voor het personeel.
Jammer he dat vingertje soms zou je hem graag ff gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:03
|
|
|
|
[quote=MARRY942]
En iedereen moet dit weten? Had je beter even een prive mail kunnen doen vind dit niet fijn over komen voor Jacob!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:05
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | het regent weer eens voor de verandering
 |
Jups daarom maar lekker wezen sporten en kerstkaarten gemaakt was er echt weer voor Maarre van mijnes mag het nu wel een stoppen met die regen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:06
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | Wat is men weer heerlijk aan het slow-chatten. terug naar mooiste moment van vandaag. Genieten van rust in huis,geen werk meer dat afmoet,muziek op de achtergrond ,kaarsje aan en een goed boek. |
hoe krijg je dat voor elkaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:08
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Kan best Zeeland, dat weet ik zo niet. Het is een App die je op een iphone (of iets vergelijkbaars) kunt zetten. Aangezien de meeste mensen hun gsm toch altijd mee hebben, heb je zo altijd je Bijbel bij de hand. Voor meer info: http://nl.youversion.com/aboutGroetjes Lisa (die naast haar iphone ook altijd een gewone Bijbel in haar handtas heeft zitten ) |
Oei heb jij altijd zo'n grote hutkoffer bij je? Mijn Bijbel gaat daar niet inpassen bij de rest van mn spullen Maar digitaal vind ik wel handig om wat op te zoeken of verschillen te onderzoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:09
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment was vanmorgen onder het koffiedrinken met mijn werkgeefster. Ik schijn zo goed te bevallen dat ik voortaan een ochtend meer mag komen werken. Ben super-de-super-giga-turbo-blij!  |
He, Marry, gefeliciteerd!
| SHANITA130 schreef: | Zo wat lang! Wat heerlijk voor je!  |
Thnx!, jij hebt toch ook wel kerstvakantie straks?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:15
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 16 december 2011, 18:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:15
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Gisteren heb ik contact gehad met een oud CM'er. Ik vroeg hem of hij terug kwam. Zijn antwoord was schokkend. Hij is de laatste tijd zo over de tong gegaan, is van zoveel dingen beschuldigd, dat hij niet meer terug komt. En dat terwijl hij hier jaren was. Sommige mensen, met name vrouwen, hebben zich zo misdragen. Hatemails waren niet van de lucht. De mailbox zat vol met jaloerse reacties. Wat haalt men zich in hun hoofd vraag ik me af. Waarom gunt men de ander geen geluk en bedreigt hem zelfs? Roddel is een heel groot gif, en het heeft hier veel mensen vergiftigd. Ik schaam me diep, dat dit op CM gebeurt... |
Vraag me af waar ze mee bezig zijn! Jaloerzie eerste klas Zeer jammer dat tie niet meer terug komt door een stel van die jaloerse vrouwen anders kan ik het niet zien. Ik wens hem zeer veel geluk toe en liefde maar bovenal God's onmisbare zegen, en hoop dat degene die hieraan meegewerkt hebben zich eens goed achter de oren krabben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:46
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | slechtste moment van de dag was het moment dat er een brief van de belastingdienst kwam waarin stond dat ze weeeeeer geld gingen inhouden waarom zit ik eigenlijk bij de gkb ?????? weer minder in mn huishoudpotje  |
Je kan binnen zoveel weken een bezwaarschrift indienen.
Had bij mij geholpen toen.
Ze maken uitzonderingen in bepaalde situaties.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vraag me af waar ze mee bezig zijn! Jaloerzie eerste klas Zeer jammer dat tie niet meer terug komt door een stel van die jaloerse vrouwen anders kan ik het niet zien. Ik wens hem zeer veel geluk toe en liefde maar bovenal God's onmisbare zegen, en hoop dat degene die hieraan meegewerkt hebben zich eens goed achter de oren krabben! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:50
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
enneh...wanneer ga jij nou es iets positiefs over mij hier melden Erika?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 18:52
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | He, Marry, gefeliciteerd!
Thnx!, jij hebt toch ook wel kerstvakantie straks? |
Dank jullie wel lieverds! Nee voor mijn geen kerstvakantie...maar daar treur ik niet om...ik had hiervoor 2 jaar (onvrijwillig) vakantie... dat was lang zat he!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op vrijdag 16 december 2011, 18:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:09
|
|
|
|
| BRIGIT826 schreef: | HERMAN is veilig terug hoera, ik ben niet meer alleen, jippieeeeeeeee Ik heb hem opgehaald en ik herken hem bijna niet meer, zo bruin, verschrikkelijk  |
maak er maar een mooie foto van die je bij je profiel kunt zetten, kunnen wij ervan meegenieten 
(en dan niet weer zo´n kleffe svp)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:21
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Waar reageer je met deze reaktie nu op dan, of is het nog te vroeg in de morgen dat ik het niet snap en begrijp  |
Ik dus ook niet meer, was bij mij denk te vroeg in de morgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:21
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Vraag me af waar ze mee bezig zijn! Jaloerzie eerste klas Zeer jammer dat tie niet meer terug komt door een stel van die jaloerse vrouwen anders kan ik het niet zien. Ik wens hem zeer veel geluk toe en liefde maar bovenal God's onmisbare zegen, en hoop dat degene die hieraan meegewerkt hebben zich eens goed achter de oren krabben! |
ik kan me er niet druk om maken, weer een verhaal dat via via tot ons komt en waar alleen hoor is en geen wederhoor.
voor t zelfde geld hadden enkele boze cm-ers m/v een gegronde reden om een onaardig mailtje te sturen, weet ik veel..
per slot van rekening is geen enkel lid van cm een heilige, zelfs ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Jups daarom maar lekker wezen sporten en kerstkaarten gemaakt was er echt weer voor Maarre van mijnes mag het nu wel een stoppen met die regen  |
net de droogste novembermaand in 100 jaar achter de rug, al 2 weken... en nu al zeuren over wat regen.... wees blij dat je geen hond hebt die je moet uitlaten, katten doen het bij de bu... euh.. hoef je niet uit te laten want die doen ALLES in de kattenbak
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:32
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik dus ook niet meer, was bij mij denk te vroeg in de morgen  |
kee dan snappen we et
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Aaaaaaa krijg bijna medelijden als ik hetzelf ook niet was  |
ach, jij dan ook maar beterschap van een verkouden lotgenoot. Was één voordeel, ik mocht eerder naar huis, het was toch rustig en zieke mensjes werken toch niet echt he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:39
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | maak er maar een mooie foto van die je bij je profiel kunt zetten, kunnen wij ervan meegenieten 
(en dan niet weer zo´n kleffe svp) |
Een foto van die 3 dochters van de Farao mag ook. Zal je Herman wel vinden op het internet. Of van het Nederlandse hockey-team...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:03
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:19
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Je kan binnen zoveel weken een bezwaarschrift indienen.
Had bij mij geholpen toen.
Ze maken uitzonderingen in bepaalde situaties. |
ok, ga ik al achteraan, bedankt voor het meedenken, toppie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:22
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Je hebt helemaal gelijk, je hebt mensen die houden van ,mensen natuur en dieren. En sommigen ook van Homo,s En sommigen houden nergens van, als alleen van zich zelf. Zo goed dan? |
van jezelf houden ... da's voor sommigen nog knap lastig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:25
|
|
|
|
hey Xabia
das wel heul vaak Xabia he? je zou dr bijna wat van gaan denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOHN997
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:39
|
|
|
|
|
Dat ik nu 3 weken vacantie heb muv gladheidsbestrijding, mag 9 Januari weer aan het echte werk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Neem een goed gevulde maat eenvoud en veel menselijkheid. Een kilo berouw om wat er in de wereld gebeurt aan liefde- loosheid en over wat je zelf niet goed hebt gedaan. Zoek ook wat goede wil en kruidt dat met eerlijkheid zodat de gezonde bittere smaak niet verloren gaat. Schraap je pretentie af, je egoisme en je mateloze zelfgenoeg- zaamheid. Wat over blijft is de kern van het maal: een schamele mens. In je comfortabele kast vind je nog wel wat pitten van geloof, een verborgen hoop en wat liefde. Ik wed dat je nog wat Christendom vindt, misschien ook nog een sterke vredeswil en een bitter protest tegen onrecht, honger en armoede. Misschien ontdek je ook nog wat verlangen naar medemense- lijkheid en heimwee naar iemand die Liefde is met een hoofdletter. Laat al die ingrediënten gaar worden, sudderen, want je weet: dat duurt eventjes. MAAR met Kerstmis kun je dan een mens aanbieden die sma kelijk en voedzaam is. Dan kunnen ook je medemensen weer bij je terecht en vraagt misschien iemand je van wie je dit recept hebt. Zeg dan in alle eenvoud: van Jezus Christus, wiens geboorte we over enkele weken vieren. Ik wens U een heilzame voorbereidingstijd |
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op vrijdag 16 december 2011, 20:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:42
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Neem een goed gevulde maat eenvoud en veel menselijkheid. Een kilo berouw om wat er in de wereld gebeurt aan liefde- loosheid en over wat je zelf niet goed hebt gedaan. Zoek ook wat goede wil en kruidt dat met eerlijkheid zodat de gezonde bittere smaak niet verloren gaat. Schraap je pretentie af, je egoisme en je mateloze zelfgenoeg- zaamheid. Wat over blijft is de kern van het maal: een schamele mens. In je comfortabele kast vind je nog wel wat pitten van geloof, een verborgen hoop en wat liefde. Ik wed dat je nog wat Christendom vindt, misschien ook nog een sterke vredeswil en een bitter protest tegen onrecht, honger en armoede. Misschien ontdek je ook nog wat verlangen naar medemense- lijkheid en heimwee naar iemand die Liefde is met een hoofdletter. Laat al die ingrediënten gaar worden, sudderen, want je weet: dat duurt eventjes. MAAR met Kerstmis kun je dan een mens aanbieden die sma kelijk en voedzaam is. Dan kunnen ook je medemensen weer bij je terecht en vraagt misschien iemand je van wie je dit recept hebt. Zeg dan in alle eenvoud: van Jezus Christus, wiens geboorte we over enkele weken vieren. Ik wens U een heilzame voorbereidingstijd |
Great!! Thnxxxx Zeeland, bepaald ons weer waar kerst echt over gaat
|
|
| Naar boven |
|
|