| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 16:05
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | | Iedereen mag een morgenster in Gods Koninkrijk zijn doordat Jezus dat geeft ... |
De heiligen worden door God, zonen Gods genoemd, geen morgensterren.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 18 december 2011, 16:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 16:25
|
|
|
|
Isis ---> god van de grieken ra -----> god van de Egypthe El -----> god van de joden.
http://the-red-thread.net/IS-RA-EL.html
Is dit de drie eenheidleer in de kerken (alfa leer)?
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 18 december 2011, 16:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 16:40
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | De heiligen worden door God, zonen Gods genoemd, geen morgensterren. |
en in Genesis betekend zonen Gods weer de gevallen engelen die zich mixen met de dochteren der mensen.... Ik blijf het vaag vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 17:12
|
|
|
|
Een interessante en leuk, leerzame documentaire, vind ik, die ik tegenkwam. Over meerdere actuele onderwerpen. Met betrekking tot seks, seksverslaving, liefde en vriendschap.
Klik hier
NB: dat ik deze film hier neerzet, houdt zeker niet in, dat ik het overal mee eens ben.
Ik vind het gewoon interessant, hoe andere mensen dingen beleven, in de breedste zin van het woord, en wat anderen meemaken, en de tijdsgeest.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 december 2011, 17:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 17:15
|
|
|
|
Okay Pietje, je hebt me overtuigd....mij zien ze niet meer in Egypte! Wat een afgrijselijk filmpje zeg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 17:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Zou ik niet te hard zeggen Daniel... een paar jaar geleden zat hier ene ELSJE een vrouw van bijna 80 (!!) Kort geleden is ze overleden maar ik weet dat zij nog n paar mooie jaren heeft gehad met een cm-lid van die leeftijd  |
Er is hoop, hoop voor de toekomst.....(is een liedje, ik zing effe)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 17:40
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Gezien de slechte leesvaardigheid van een aantal mensen hier is het natuurlijk gevaarlijk om het te schrijven maar een slechte seksuele relatie kan natuurlijk wel een factor zijn bij vreemdgaan, hoe fout het ook blijft om te doen. Verder Pieter, heb je het steeds over een vrouw die op dit punt achter blijft, maar sommige mannen zijn ook minnaars van niks en maken er een potje van. Dat kan huwelijken ook mede doen mislukken en vrouwen aanzetten dingen elders te zoeken. Sommige vrouwen zijn veertig of vijftig jaar oud en hebben met een man nog niet meer meegemaakt dan dat hij eeeh zijn genoegen even haalt. Dan schiet je als man en minnaar toch wel heel erg tekort. Wat ik wil zeggen is dat behalve de vrouwen ook mannen op dit punt kunnen falen. Omdat seksualiteit de kwaliteit van de relatie vaak weerspiegelt en andersom, blijft het correct wel eerst te scheiden en dan met de ander te gaan.
Thomas |
Hoi Thomas,
Ik zat een tijdje te dubben, wel of niet mijn reaktie geven.
Toch maar, tis te belangrijk.
| Quote: | | maar sommige mannen zijn ook minnaars van niks en maken er een potje van |
Sommigen mannen? Zeg maar gerust bijna alle mannen. en dan bedoel ik gewoon bij gemeenschap, in de gewone missionarishouding.
Dus geen andere dingen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 18 december 2011, 17:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 17:52
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | Om maar weer es op het onderwerp van dit topic terug te komen: Mijn mooiste moment tot nu toe was 5 minuten geleden: een enorme hagelbui met stenen van wel een halve centimeter doorsnee, heel de straat en alles was wit....en dan sta ik voor het raam en kijk omhoog....en daar stond een schitterende regenboog. Wat kan de schepping soms gigantisch mooi zijn....  |
Ja, wat zijn dingen mooi he, als je er op let, er oog voor hebt.
Ja, dat kan dan eigenlijk je hele dag mooi maken, elke dag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 18:07
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en in Genesis betekend zonen Gods weer de gevallen engelen die zich mixen met de dochteren der mensen.... Ik blijf het vaag vinden. |
Niet alle zonen Gods zijn gevallen, een deel daarvan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 19:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Daniel,
Het was niet schamper bedoelt. Ik heb dit geleerd in bepaalde kerken. Want ik was eerst kerkverlater van een bepaalde groep. In de kerken waar ik daarna heen ging leerde ik dat. Dat dat geschiedenis is.
Dus eerst dacht ik zoals er in de kerken werd gedacht waar ik eerst kwam, na mijn bekering. En nu denk ik zoals er in kerken wordt gedacht waar ik nu kom.
Kijk dit bedoel ik. Waar ligt Laos? Ook over massale genezingen waar je over hoort, altijd in een ver land of in een plaats, waar men vaak nog nooit van heeft gehoord.
Ja, en naast de deur, hebben wij de heer Zijlstra, die in de 30 jaar dat ie de bediening van 'zieken genezen' heeft, één iemand heeft genezen. En dan nog van een ziekte wat een psychiater ook had kunnen doen. |
Even reageren T is niet Jan zeilstra die geneest maar GOD die door hem heen spreekt God heeft ook mijn leven totaal veranderd door woorden die Jan zeilstra tot me sprak geen enkele psychiater had dit kunnen doen ben zelfs bij veel behandelaren geweest en zeggen steeds mevrouw u doet het goed en kon na enkele sessies weer gaan mijn psychiater is God er is geen ander die mij nog kan vertellen op aard wat beter is dan dat .. En God heeft meer mensen genezen door zijn Diciepelen heen door mensen die de opdracht krijgen heen te gaan en de volken te onderwijzen te genezen met en door de kracht alleen van de HEER
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 19:46
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Niet alle zonen Gods zijn gevallen, een deel daarvan. |
over dat gedeelte gaat genesis 6 dan ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 20:45
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Even reageren T is niet Jan zeilstra die geneest maar GOD die door hem heen spreekt God heeft ook mijn leven totaal veranderd door woorden die Jan zeilstra tot me sprak geen enkele psychiater had dit kunnen doen ben zelfs bij veel behandelaren geweest en zeggen steeds mevrouw u doet het goed en kon na enkele sessies weer gaan mijn psychiater is God er is geen ander die mij nog kan vertellen op aard wat beter is dan dat .. En God heeft meer mensen genezen door zijn Diciepelen heen door mensen die de opdracht krijgen heen te gaan en de volken te onderwijzen te genezen met en door de kracht alleen van de HEER
groet anita |
Hoe spreek Jan Zijlstra? Hoe kan iemand nu weten dat God door hem heen spreekt???? Het kan ook een engel des lichts zijn welke geneest??? Hoe weet men weten wanneer het om de schepper van hemel een aarde gaat die geneest????
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 18 december 2011, 20:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 20:59
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=ktq-Jndxmvo&feature=related
een heel mooi nummer, geweldige stem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VIJFNUL285
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 21:13
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]Hoi Thomas,
Sommigen mannen? Zeg maar gerust bijna alle mannen. en dan bedoel ik gewoon bij gemeenschap, in de gewone missionarishouding.
Dus geen andere dingen.
* En met: 'bijna' alle mannen bedoel jij... 99%? Hoe kom jij aan deze info? Druk seksleven heb je dan als je 'bijna' alle mannen generaliceert. Je zegt; in de gewone missionarus houding. Is er ook een extreme missionaris houding dan?
Laatst aangepast door
|
VIJFNUL285
|
op zondag 18 december 2011, 21:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 21:25
|
|
|
|
Gaan we hier alle standjes bespreken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 21:39
|
|
|
|
Ik heb de website bekeken......
Wat een onzin.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 21:59
|
|
|
|
dank je wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:00
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Hoe spreek Jan Zijlstra? Hoe kan iemand nu weten dat God door hem heen spreekt???? Het kan ook een engel des lichts zijn welke geneest??? Hoe weet men weten wanneer het om de schepper van hemel een aarde gaat die geneest???? |
Het is de drieenige GOD Vader zoon en heilige geest Alleen door Hem is genezing mogelijk Hij is de schepper van hemel en aard En ik heb van iemand gehoord dat een engel t licht bij je kan komen naast je kan staat en je een boodschap brengt dat heb ik nog niet mee gemaakt En meestal in een benarde situatie op dat moment helpt en je bewaard voor gevaar . dit heb ik van horen zeggen van mensen die engelen zien licht
Ik ben ook bij martin koornstra geweest en ben aangeraakt door ik zeg iets maar t was licht en ik verwacht dat GOD door me heen werkt en nog steeds me sterkt in dat wat ik moet dragen en de woestijn van t leven waar ik door heen ga rust vrede in mijn hart enliefde voor mensen kinderen van de gemeente ik voel weer dat ik mens ben met een hart dat brand van verlangen om t goede te doen ik hoef niet meer te vechten en t zelf te doen ik mag alles in zijn GODS handen leggen Ik begon op dat moment was ik aan t bidden voor andere mensen te trillen heel heftig ik kon het niet stoppen volgens mijn voorganger een uitdrijving van een demoon toen ik stopte met trillen zag ik een licht even maar seconde en zat ik op mijn stil vreemd wat er gebeurde maar in verbijstering wat komen zou en wat is gebeurd en ik geloof dat GOD me iets bijzonders geeft nu kracht om te overwinnen wat de duivel van me geroofd heeft en dat is heel veel Ik geloof alleen nog maar dat God alles ten goede kan keren de wereld en hun denken en doen niet meer ik vertrouw niet op mensen die tekst kreeg ik vaak de afgelopen weken wel dat ik groei in contacten met mensen juist maar niet instanties waar ik mee te maken heb Christelijke nog we te noemen Zo ewerkt GOD niet GOD is een GOD van liefde voor mij geworden tot in alle dingen rust geduld wachten zijn plan met mij niets meer van mij wel dat ik graag dingen wil hoor maar nu bespreek of het goed is en God spreekt terug en ik volg d e goede dingen tot nu toe en hoop dat heel lang te kunnen volbrengen dat is een moelijke maar mogelijke taakt samen met de HEER ik heb nog nooit zoveel liefde ervaren dan tot nu toe van HEM die geeft op zijn tijd
Hoop je te kunnen helpen hier mee maar t is GOD die genade geeft in alle dingen en zeker engelen kunnen dat ook maar dat zul je merken is mijn ervaring en zo zijn we allemaal verschillend en gaat God ook verschillend te werk want we hebben HEm nodig en HIJ werkt in ons zoals we zijn en met zijn plan wat moet veranderen en dat is bij ons iedereen verschillend Ik weet dat God niet ver weg is maar overal met me mee gaat en er is in alle dingen
groet anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:13
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hoi Thomas,
Dus geen andere dingen.
 |
Ik heb ook even zitten dubben of ik wel zou reageren. Maar is het juiste standje bepalend voor een goed seksleven?
Ik ga er juist eerder vanuit hoe je als partners samen met seks omgaat bepalender is voor een goede seks relatie, net als met de relatie zelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:28
|
|
|
|
VIJVNUL285: En met: 'bijna' alle mannen bedoel jij... 99%? Hoe kom jij aan deze info?
Via de AIVD.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:34
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Hier kun je alles kwijt
http://www.youtube.com/watch?v=njyTNF90PXs |
Where Are The Men of God?
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=_Gl1EnyXXS0&NR=1
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op zondag 18 december 2011, 22:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:36
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | VIJVNUL285: En met: 'bijna' alle mannen bedoel jij... 99%? Hoe kom jij aan deze info?
Via de AIVD. |
hahaha AIVD (algemene inlichtingen en veiligheidsdienst) das de spionagedienst van nederland.... het gaat dus niet om 99% van de nederlandse mannen, maar van de leden van t mannelijk geslacht van onze vijanden!!!
Shanita, de nieuwe Mata Hari
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:39
|
|
|
|
als jij er in geloofd en vooral als je er baat bij hebt, vind ik het fantastisch leuk voor je!!
maar ik mot er niks van hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 22:41
|
|
|
|
| LOVEJEZUS310 schreef: | Where Are The Men of God?
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=_Gl1EnyXXS0&NR=1 |
kijk eens verder dan youtube, misschien vind je ze dan wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 18 december 2011, 23:04
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ja. Wat ook heel erg is, mensen die liegen en denken dat je echt zó dom bent, om dát te geloven. |
Idd, en zelfs als je met bewijzen komt aandraven zijn de andere nog in fout. Ze ontkennen dus alles. Oja, dit heb ik, ik moet zeggen, wij (maar ik noem geen andere naam) meegemaakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|