ChristianMatch
 


Forum

vaak of niet vaak online van invloed op een mogelijke relati
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PAULUS505





Berichten: 118

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 15:56
 
Beste CM leden,


ik vraag me af of het uit zou maken of je als je als CM lid veel of niet veel online bent. Zou het al dan niet wel of veel online zijn op CM van invloed kunnen zijn of je mogelijk een relatie krijgt met iemand van CM?

Ik denk zelf dat als de "klik" er is je wellicht vaker online zal zijn.

Maar zou je meer kans kunnen maken op een relatie met iemand van CM die vaak online is?

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat wel van toepassing is, alhoewel je natuurlijk niemand gaat forceren.

Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 16:15
 
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,


ik vraag me af of het uit zou maken of je als je als CM lid veel of niet veel online bent. Zou het al dan niet wel of veel online zijn op CM van invloed kunnen zijn of je mogelijk een relatie krijgt met iemand van CM?

Ik denk zelf dat als de "klik" er is je wellicht vaker online zal zijn.

Maar zou je meer kans kunnen maken op een relatie met iemand van CM die vaak online is?

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat wel van toepassing is, alhoewel je natuurlijk niemand gaat forceren.

Groeten van Paulus

Het is eigenlijk heel simpel Paul,als je online bent kun je contacten leggen dus ja,het is zeker van belang maar staren naar het schermpje in de hoop dat er een berichtje komt werkt weer niet.
Als de klik er is ga je elkaar ontmoeten,bellen,smsen,proberen iets op te bouwen,elkaar leren kennen,dan is online zijn niet meer nodig.

Vergeet je leven buiten cm niet,soms kom je daar ook hele leuke mensen tegen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 14:23
 
LEANNE226 schreef:
Het is eigenlijk heel simpel Paul,als je online bent kun je contacten leggen dus ja,het is zeker van belang maar staren naar het schermpje in de hoop dat er een berichtje komt werkt weer niet.
Als de klik er is ga je elkaar ontmoeten,bellen,smsen,proberen iets op te bouwen,elkaar leren kennen,dan is online zijn niet meer nodig.

Vergeet je leven buiten cm niet,soms kom je daar ook hele leuke mensen tegen Knipoog smiley

En.....staar je niet blind op het persè een relatie willen krijgen.
Het moet een aanvulling zijn en niet een opvulling.
Ik vergeet nooit een reactie van iemand die ik kende die zei;
ik ben pas gelukkig als ik een relatie heb.

FOUT!!!!
Je moet in je uppie ook gelukkig zijn, je bent immers altijd met jezelf !
Zo`n opmerking maakt mij daarom altijd was angstig als mensen er zo over denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 15:46
 
CARIN303 schreef:
En.....staar je niet blind op het persè een relatie willen krijgen.
Het moet een aanvulling zijn en niet een opvulling.
Ik vergeet nooit een reactie van iemand die ik kende die zei;
ik ben pas gelukkig als ik een relatie heb.

FOUT!!!!
Je moet in je uppie ook gelukkig zijn, je bent immers altijd met jezelf !
Zo`n opmerking maakt mij daarom altijd was angstig als mensen er zo over denken.

Zo denk jij, zo denk ik...en ik geloof ook zeker dat die gedachte heel goed is...maar een ander kan dat toch anders zien!
Sommige mensen zitten nu eenmaal echt op CM om een relatie te vinden, en dan vereist het actieve aanwezig zijn denk ik toch wel een andere aanpak Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BENNY340





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:13
 
ik zoek geen relatie ik zit hier voor de gezelligheid en om vriende en vriendinne temaken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 23:15
 
BENNY340 schreef:
ik zoek geen relatie ik zit hier voor de gezelligheid en om vrienden en vriendinnen te maken.

Helpt het als je dan vaak online bent, Benny?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 12:40
 
CARIN303 schreef:
Helpt het als je dan vaak online bent, Benny?
blijkbaar is tie niet vaak oneline carin want je heb nog geen reactie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927





Berichten: 217

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 23:51
 
TESSYBEAR731 schreef:
Zo denk jij, zo denk ik...en ik geloof ook zeker dat die gedachte heel goed is...maar een ander kan dat toch anders zien!
Sommige mensen zitten nu eenmaal echt op CM om een relatie te vinden, en dan vereist het actieve aanwezig zijn denk ik toch wel een andere aanpak Knipoog smiley

kan ook uit verveling zijn..je tijd verdoen op cm..gelukig zijn er dan ook nog hobbys om weer optepakken..een relatie loop je tegenaan of niet..
hoop niet te hard te lopem tegen iemand aan doet zeer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 10:03
 
HENDUK927 schreef:
kan ook uit verveling zijn..je tijd verdoen op cm..gelukig zijn er dan ook nog hobbys om weer optepakken..een relatie loop je tegenaan of niet..hoop niet te hard te lopem tegen iemand aan doet zeer

Sja duk...daarom is CM ook uitgevonden he! Virtueel tegen iemand aanlopen is veel minder pijnlijk Geschokte, onthutste smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1