ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:20
 
ANNETTE792 schreef:
Dat was niet meer leesbaar.
Maar hier goedkoper dan in nederland gelukkig, mn laatste was voor 19 km te hard in een 50 zone en kost 30 euro Knipoog smiley

Tjonge, ik ga ook emigreren naar Duitsland! Knipoog smiley

Waarschijnlijk zijn ze in Nederland ook nog een stuk pietluttiger in het controlen. Bijna overal staan ze. Twijfelende smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:22
 
MARIJAN072 schreef:
Tjonge, ik ga ook emigreren naar Duitsland! Knipoog smiley

Waarschijnlijk zijn ze in Nederland ook nog een stuk pietluttiger in het controlen. Bijna overal staan ze. Twijfelende smiley Boze smiley

Ik had pas nog 15 euro boete op mijn fiets.....
De batterij van mijn achterlicht was op en had ik niet gezien.........gaat automatisch aan....
Een slimme meid is op dat soort dingen voorbereid vertelde mij de agent.... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:28
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik had pas nog 15 euro boete op mijn fiets.....
De batterij van mijn achterlicht was op en had ik niet gezien.........gaat automatisch aan....
Een slimme meid is op dat soort dingen voorbereid vertelde mij de agent.... Boze smiley

Heel logisch, je hebt natuurlijk reserve-batterijtjes in je handtas zitten. Twijfelende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 1 september 2010, 14:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:33
 
MARIJAN072 schreef:
Heel logisch, je hebt natuurlijk reserve-batterijtjes in je handtas zitten. Twijfelende smiley Knipoog smiley



Nee, wel mijn lippenstift en oogpotlood......maar ja, daar gaat mijn achterlicht niet mee aan...... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 14:43
 
MARIJAN072 schreef:
Tjonge, ik ga ook emigreren naar Duitsland! Knipoog smiley

Waarschijnlijk zijn ze in Nederland ook nog een stuk pietluttiger in het controlen. Bijna overal staan ze. Twijfelende smiley Boze smiley


Hier ook hoor, die bekeuring van 19 km te hard werd net voor het bord 70 gemeten, en ik had de gewoonte na de kruising meteen gas te geven zodat ik bij het bord al 70 reed...maarja, je mag natuurlijk pas VOORBIJ het bord 70 rijden.

Maar ik moet toegeven, het werkt wel, ik rij sindsdien keurig 50 tot het bord en op de plaats waar ik die bekeuring van vanmorgen kreeg zet ik nu mn cruise controle maar aan, een lange saaie weg door het bos waar je maar 70 mag, verder mag je hier provinciaal 100 rijden en ongemerkt doe je dat daar dus ook heel makkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 19:48
 
En de parkeerpolitie deed ook weer zn werk vandaag Woedende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=dcOECKEz_QY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 20:50
 
VISSER278 schreef:
En de parkeerpolitie deed ook weer zn werk vandaag Woedende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=dcOECKEz_QY

Dat is bij ons niet zo erg:

fout parkeren €15,-
parkeerschijf vergeten €5,-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 22:04
 
ANNETTE792 schreef:
Dat is bij ons niet zo erg:

fout parkeren €15,-
parkeerschijf vergeten €5,-

Het plan van het demissionaire kabinet is de boetes met 15 procent te verhogen. Er wordt nu eerlijk bijgezegd dat het de inkomsten van de staat verhoogt. Maar oneigenlijk blijft het. Boetes horen uitsluitend als doel te hebben het in principe foute gedrag te beïnvloeden. Ik vind de hoogte van de boetes in Duitsland redelijker, vooral voor mensen met weinig geld. Al blijft een overtreding maken natuurlijk wel een keuze.

Thomas, die van snel rijden op de Autobahn houdt, heerlijk land dat Duitsland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 23:22
 
THOMAS968 schreef:
Het plan van het demissionaire kabinet is de boetes met 15 procent te verhogen. Er wordt nu eerlijk bijgezegd dat het de inkomsten van de staat verhoogt. Maar oneigenlijk blijft het. Boetes horen uitsluitend als doel te hebben het in principe foute gedrag te beïnvloeden. Ik vind de hoogte van de boetes in Duitsland redelijker, vooral voor mensen met weinig geld. Al blijft een overtreding maken natuurlijk wel een keuze.

Thomas, die van snel rijden op de Autobahn houdt, heerlijk land dat Duitsland.



bei uns ist alles großer und beßer Coole smiley met zonnebril Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:08
 
mijn slechtste moment:
dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben Clown smiley
wat zal het leeg worden hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum
we zijn of te heftig of te lollig
tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:32
 
RENSKE067 schreef:
mijn slechtste moment:
dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben Clown smiley
wat zal het leeg worden hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum
we zijn of te heftig of te lollig
tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm Boze smiley

Ik kan best een saaie doos worden hoor Renske Engeltje smiley

Het is bijzonder aangenaam om nooit aan mannen te denken op verkeerden wijze,dan krijgt den huisvrouw hare werken gereed zodat den man nooit zijnen hoofd al schuddend hare kant uit zal bewegen maar na de aanschouwing van haar proper huishouden een bemoedigend knikje in hare richting zal werpen.....zij lacht hem dan blijmoedig toe,dankbaar voor zijnen aandacht,het poetsen is haar een genoegen.......

En nu back to reality,ik mot nl. nog wat bome omzaguh en de grasmaaier over mn veld ragguh Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:19
 
LEANNE226 schreef:
Ik kan best een saaie doos worden hoor Renske Engeltje smiley

Het is bijzonder aangenaam om nooit aan mannen te denken op verkeerden wijze,dan krijgt den huisvrouw hare werken gereed zodat den man nooit zijnen hoofd al schuddend hare kant uit zal bewegen maar na de aanschouwing van haar proper huishouden een bemoedigend knikje in hare richting zal werpen.....zij lacht hem dan blijmoedig toe,dankbaar voor zijnen aandacht,het poetsen is haar een genoegen.......

En nu back to reality,ik mot nl. nog wat bome omzaguh en de grasmaaier over mn veld ragguh Clown smiley

tja ik laat mijn kerel op het moment het huishouden doen Verlegen lachende smiley
doet ie trouwens goed Knipoog smiley
maar ik als deugelijke huisvrouw Engeltje smiley vind het wel zeer frustrerend dat ik zelf bijna niks kan (momenteel dan) Boze smiley
maar aan de andere kant is het dan wel lekker dat je een kerel hebt die het voor je kan en wil doen Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:28
 
RENSKE067 schreef:
mijn slechtste moment:
dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben Clown smiley
wat zal het leeg worden hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum
we zijn of te heftig of te lollig
tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm Boze smiley

Kop op Renske, er zijn ergere dingen. Knipoog smiley En met dat IQ van jou zit het vast goed! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 14:44
 
MARIJAN072 schreef:
Kop op Renske, er zijn ergere dingen. Knipoog smiley En met dat IQ van jou zit het vast goed! Lachende smiley


daarom juist Knipoog smiley
als ik met mijn IQ al niet serieus genoeg ben................. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 16:34
 
RENSKE067 schreef:
mijn slechtste moment:
dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben Clown smiley
wat zal het leeg worden hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum
we zijn of te heftig of te lollig
tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm Boze smiley

Sjonguh...dat red ik ook niet hoor! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 18:34
 
Bah, mijn slechtste moment is eigenlijk de hele dag, mag dat ook?

Voel me al een aantal weken niet goed, vaak duizelig en een druk op mn borst, maandag even naar ome dokter toe.
Baal er wel van want het beïnvloed mn werk en humeur Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 19:18
 
CARIN303 schreef:
Bah, mijn slechtste moment is eigenlijk de hele dag, mag dat ook?

Voel me al een aantal weken niet goed, vaak duizelig en een druk op mn borst, maandag even naar ome dokter toe.
Baal er wel van want het beïnvloed mn werk en humeur Woedende smiley

oh das balen
beterschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:06
 
RENSKE067 schreef:
mijn slechtste moment:
dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm Geschokte, onthutste smiley Boze smiley
je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben Clown smiley
wat zal het leeg worden hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum
we zijn of te heftig of te lollig
tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten
sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm Boze smiley

hmm.....mijn IQ ligt ergens op dat nivo...maar ik was ook van een te laag en plat nivo.... tja....gelukkig was/ben ik niet de enige die het een beetje jammer mailtje vond wat ik kreeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:15
 
LEANNE226 schreef:
Ik kan best een saaie doos worden hoor Renske Engeltje smiley

Het is bijzonder aangenaam om nooit aan mannen te denken op verkeerden wijze,dan krijgt den huisvrouw hare werken gereed zodat den man nooit zijnen hoofd al schuddend hare kant uit zal bewegen maar na de aanschouwing van haar proper huishouden een bemoedigend knikje in hare richting zal werpen.....zij lacht hem dan blijmoedig toe,dankbaar voor zijnen aandacht,het poetsen is haar een genoegen.......

En nu back to reality,ik mot nl. nog wat bome omzaguh en de grasmaaier over mn veld ragguh Clown smiley

kijk jij nou maar uit.... volgens mij was jij degene die met strijkplankhoezen met schaars geklede heren op de proppen kwam....die staat er gelukkig voor jullie vrouwen nog.....

mannen mogen blijkbaar niet naar vrouwen kijken, schijnt ernstige nekproblemen op te kunnen leveren als je naar andere vrouwen kijkt.

maar als je maar niet begeert is er volgens mij niets fout mee, om alle schepsels van God goed te aanschouwen. En ja...de vrouw is mijn inziens het mooiste wat Hij gemaakt heeft. t Was ook het laatste schepsel wat Hij schiep, dus ervaring had Hij genoeg opgedaan om zoiets moois te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 20:25
 
JONATHAN890 schreef:
kijk jij nou maar uit.... volgens mij was jij degene die met strijkplankhoezen met schaars geklede heren op de proppen kwam....die staat er gelukkig voor jullie vrouwen nog.....

mannen mogen blijkbaar niet naar vrouwen kijken, schijnt ernstige nekproblemen op te kunnen leveren als je naar andere vrouwen kijkt.

maar als je maar niet begeert is er volgens mij niets fout mee, om alle schepsels van God goed te aanschouwen. En ja...de vrouw is mijn inziens het mooiste wat Hij gemaakt heeft. t Was ook het laatste schepsel wat Hij schiep, dus ervaring had Hij genoeg opgedaan om zoiets moois te maken.

wow wat zeg je dat weer mooi
het is dat ik al bezet ben maar anders ...................... Verliefde smiley Clown smiley
maar goed ik mag niet begeren dus dat doe ik ook niet Engeltje smiley


Laatst aangepast door
RENSKE067
op zaterdag 4 september 2010, 20:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:27
 
RENSKE067 schreef:
wow wat zeg je dat weer mooi
het is dat ik al bezet ben maar anders ...................... Verliefde smiley Clown smiley
maar goed ik mag niet begeren dus dat doe ik ook niet Engeltje smiley

Mag best hoor Renske, wil hem wel een keer afstaan aan je voor een bak koffie.
Kijken mag hè Lachende smiley en luisteren ook en , by the way, hij strijkt ook erg graag,ik zou zeggen....doen!
Als je hem maar wel weer terug geeft aan mij,kan namelijk niet heel lang zonder hem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 21:28
 
CARIN303 schreef:
Mag best hoor Renske, wil hem wel een keer afstaan aan je voor een bak koffie.
Kijken mag hè Lachende smiley en luisteren ook en , by the way, hij strijkt ook erg graag,ik zou zeggen....doen!
Als je hem maar wel weer terug geeft aan mij,kan namelijk niet heel lang zonder hem

deal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:10
 
JONATHAN890 schreef:
hmm.....mijn IQ ligt ergens op dat nivo...maar ik was ook van een te laag en plat nivo.... tja....gelukkig was/ben ik niet de enige die het een beetje jammer mailtje vond wat ik kreeg

Mailtje??? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:41
 
CARIN303 schreef:
Mag best hoor Renske, wil hem wel een keer afstaan aan je voor een bak koffie.
Kijken mag hè Lachende smiley en luisteren ook en , by the way, hij strijkt ook erg graag,ik zou zeggen....doen!
Als je hem maar wel weer terug geeft aan mij,kan namelijk niet heel lang zonder hem

RENSKE067 schreef:
deal!

enne....heb ik hier nog wat over te zeggen....die bak koffie is wel leuk,
t wordt ..by the way, wel een voetbalwedstrijd in de kuip Feijenoord - Utrecht, schijnt renske erg van gecharmeerd te zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:37
 
JONATHAN890 schreef:
enne....heb ik hier nog wat over te zeggen....die bak koffie is wel leuk,
t wordt ..by the way, wel een voetbalwedstrijd in de kuip Feijenoord - Utrecht, schijnt renske erg van gecharmeerd te zijn

in de kuip Geschokte, onthutste smiley
ik kijk alleen naar echte voetballers Knipoog smiley
de arena dus
en hoe wil je mijn strijkwas daar wegwerken???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 08:43
 
RENSKE067 schreef:
in de kuip Geschokte, onthutste smiley
ik kijk alleen naar echte voetballers Knipoog smiley
de arena dus
en hoe wil je mijn strijkwas daar wegwerken???

Sorry Renske, ik dacht echt dat hij goed kon luisteren Verlegen lachende smiley , moet nog even gaan schaven, das duidelijk!
Ach en die kuip? Vergeef hem maar, vast jaloers op de Arena, denk je niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:09
 
JONATHAN890 schreef:
kijk jij nou maar uit.... volgens mij was jij degene die met strijkplankhoezen met schaars geklede heren op de proppen kwam....die staat er gelukkig voor jullie vrouwen nog.....

mannen mogen blijkbaar niet naar vrouwen kijken, schijnt ernstige nekproblemen op te kunnen leveren als je naar andere vrouwen kijkt.


Tuurlijk staan die prachtige foto`s er nog op en worden niet verwijderd door Chris.....staat toch in het "alleen voor vrouwen"topic.
Chris snapt dat tenminste, die leest dat niet, Chris.....we zijn trots op je!
Dat al die andere mannen dat toch niet begrijpen hè, zucht.leren ze het dan nooit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:21
 
ik kwam vanmorgen op..is de hond loops......en ze zou morgen gesteriliseerd worden Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 12:41
 
had ik bolletjes klaar liggen om te ondooien, zijn ze foetsie.
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 14:32
 
MARISKA601 schreef:
had ik bolletjes klaar liggen om te ondooien, zijn ze foetsie.
Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Heb je de boosdoener kunnen traceren?? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 230 Volgende
Pagina 5 van 230