ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 11:30
 
Geen zon hier, maar ook geen regen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 12:40
 
JANE410 schreef:
Geen zon hier, maar ook geen regen Lachende smiley

Hier net hetzelfde maar dan wel zon Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 15:58
 
Tsssssss hetzelfde, maar dan met zon Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 16:23
 
FRANKT627 schreef:
Hier net hetzelfde maar dan wel zon Coole smiley met zonnebril

Nou vanmiddag wel zon hier, waarschijnlijk bij julle regen dan Coole smiley met zonnebril Clown smiley


Laatst aangepast door
JANE410
op woensdag 10 juli 2013, 16:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:35
 
JANE410 schreef:
Nou vanmiddag wel zon hier, waarschijnlijk bij julle regen dan Coole smiley met zonnebril Clown smiley

Neen, in dit gedeelte van het land (het mooiste en serieuste gedeelte) heeft het niet geregend. De zon was er wel Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:46
 
Ging vanmorgen met de trein naar mijn dochter in Amsterdam was ik mn Iphoon vergeten Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Echt heel lastig zeg je voelt je meteen gehandicapt. Ff een appje waarje bent lukt niet. Gelukkig hebben we elkaar toch gevonden Lachende smiley
En de rest van al die dingen die ik wilde regelen vandaag moeten maar wachten tot morgen. Wel lekker rustig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 11:28
 
oh heb ik<chaoot 1e klas> weer. Alle reisgegevens voor mn vrijwiligersreis op de zonnebloem kwijt Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Gelukkig reageerde de mevrouw die de noodoproepen doet dit weekend snel en stuurt ze nieuwe papieren per mail Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 11:48
 
ROELANDE345 schreef:
oh heb ik<chaoot 1e klas> weer. Alle reisgegevens voor mn vrijwiligersreis op de zonnebloem kwijt Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Gelukkig reageerde de mevrouw die de noodoproepen doet dit weekend snel en stuurt ze nieuwe papieren per mail Lachende smiley

Boze smiley ...glukkig dat jij steeds van die typische zaken hebt, anders geraakte deze topic helemaal in de vergetelheid Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 13:04
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...glukkig dat jij steeds van die typische zaken hebt, anders geraakte deze topic helemaal in de vergetelheid Knipoog smiley

Wees maar blij dat ik niet al dit soort stomme akties van mezelf vermeld Boze smiley
Dat zou pas echt forum vullend zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 13:10
 
ROELANDE345 schreef:
Wees maar blij dat ik niet al dit soort stomme akties van mezelf vermeld Boze smiley
Dat zou pas echt forum vullend zijn Knipoog smiley

En dan komt er gemopper dat er geen serieuze dingen op het forum op het forum staan. Al hoe wel..... het zijn serieus stomme akties Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 14:05
 
Een telefoontje deze morgen....
Wat een vermoeden was...is nu de harde waarheid...
Een goede vriend....die die vreselijke ziekte heeft!!!

Ik bid voor hem..en uiteraard voor zijn vrouw en kinderen...

Pfff...wat een moeite en verdriet toch!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 10:12
 
Gisterenmiddag is...(door mijn visite Huilende smiley, smiley in tranen ) de kat van de achterburen aangereden...
Natuurlijk een ongeluk...maar wel triest...
Een kat van 16 jaar oud, maar toch...
Vanmorgen hoorde ik dat ze hem in hebben moeten laten slapen...
Verdrietige buurmeisjes...

Het is een beest...ik weet het, maar aangezien we zelf ook dierenliefhebbers zijn...vond ik het vreselijk vervelend!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 11:14
 
ZEELAND736 schreef:
Gisterenmiddag is...(door mijn visite Huilende smiley, smiley in tranen ) de kat van de achterburen aangereden...
Natuurlijk een ongeluk...maar wel triest...
Een kat van 16 jaar oud, maar toch...
Vanmorgen hoorde ik dat ze hem in hebben moeten laten slapen...
Verdrietige buurmeisjes...

Het is een beest...ik weet het, maar aangezien we zelf ook dierenliefhebbers zijn...vond ik het vreselijk vervelend!!!

Ja dat is wel een heel slecht moment en heel sneu...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 09:29
 
Mijn ene ex heeft een vriendin Boze smiley

Ja, nou weet ik wel; hij had mij gewaarschuwd in die zin, als jij niets wil alleen vrienden laat ik haar komen.

En nou is ze daar, elk weekend, of om het weekend, zoiets, een nacht en twee dagen dus.

Hij knapt er wel wat van op, dat wel.

Wou ze bijna niet komen gisteren ga ik hem nog een tip geven wat ie verkeerd zei, door de telefoon Gefrustreerde smiley , wat niet de bedoeling was; ik dacht dat die dat bedoelde.

Nou ja, ik was al weken blij voor hem, zie dat het hem goed doet, ja ze doet erg veel voor hem, en ik niet meer, maar daar komt ze nog wel achter Duiveltje smiley en ja ik heb hier ook me andere ex die bij me slaapt en waar ik elke dag mee bel, dus ja, wie ben ik?

Maar ja, nou is tie jarig, dus normaal negeer ik dat ze er is. Ben tenslotte wel es vaker een of meerdere dagen dat ik hem helemaal niet zie, ja, ook regelmatig als ik gewoon alleen ben.

Maar nu is tie jarig. Nou ben ik niet zo van verjaardagen, dat opgeprikte met z'n allen bijmekaar zitten, urenlang.

Hij ook niet, maar hij vroeg of ik kwam, en zijn zoon komt ook, dus het is voor hem erg belangrijk, dus ja, ik heb gisteren een kadootje gekocht Duiveltje smiley

En vanmiddag ga ik mij helemaal optutten en erheen Duiveltje smiley

Ik voelde me gisteren best wel balen hoor. Boze smiley , ook gisteravond, heb al een post die ik, zoals ik me later bedacht voor het merendeel uit frustratie schreef, maar die is al verwijderd.

Ja, kijk, vrijdag sliep ik nog bij hem, ja, op de bank natuurlijk, en toen gebeurde wat ik hier helemaal boven beschreef.

Nou, en dat is gewoon balen. want ik nam eerst gewoon afstand was blij voor hem, en gedroeg me daar in huis gewoon als toen ik er zelf nog woonde.
Ja, en nu zie ik dat vanmiddag dus een ander doen, én, gisteravond wou ik ook bij hem film kijken en zat ik dus ook, onverwacht alleen.

Ach... Slapende smiley Zo lopen deze dingen, ben blij voor hem Lachende smiley (voor zolang het duurt dan Duiveltje smiley

En nu eerst een lekker bakkie koffie (troost noemen dat toch weleens Knipoog smiley maken.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 21 juli 2013, 09:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 10:46
 
oh oh shanita, Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 10:59
 
Dank! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 12:08
 
SHANITA130 schreef:
Mijn ene ex heeft een vriendin Boze smiley

Ja, nou weet ik wel; hij had mij gewaarschuwd in die zin, als jij niets wil alleen vrienden laat ik haar komen.

En nou is ze daar, elk weekend, of om het weekend, zoiets, een nacht en twee dagen dus.

Hij knapt er wel wat van op, dat wel.

Wou ze bijna niet komen gisteren ga ik hem nog een tip geven wat ie verkeerd zei, door de telefoon Gefrustreerde smiley , wat niet de bedoeling was; ik dacht dat die dat bedoelde.

Nou ja, ik was al weken blij voor hem, zie dat het hem goed doet, ja ze doet erg veel voor hem, en ik niet meer, maar daar komt ze nog wel achter Duiveltje smiley en ja ik heb hier ook me andere ex die bij me slaapt en waar ik elke dag mee bel, dus ja, wie ben ik?

Maar ja, nou is tie jarig, dus normaal negeer ik dat ze er is. Ben tenslotte wel es vaker een of meerdere dagen dat ik hem helemaal niet zie, ja, ook regelmatig als ik gewoon alleen ben.

Maar nu is tie jarig. Nou ben ik niet zo van verjaardagen, dat opgeprikte met z'n allen bijmekaar zitten, urenlang.

Hij ook niet, maar hij vroeg of ik kwam, en zijn zoon komt ook, dus het is voor hem erg belangrijk, dus ja, ik heb gisteren een kadootje gekocht Duiveltje smiley

En vanmiddag ga ik mij helemaal optutten en erheen Duiveltje smiley

Ik voelde me gisteren best wel balen hoor. Boze smiley , ook gisteravond, heb al een post die ik, zoals ik me later bedacht voor het merendeel uit frustratie schreef, maar die is al verwijderd.

Ja, kijk, vrijdag sliep ik nog bij hem, ja, op de bank natuurlijk, en toen gebeurde wat ik hier helemaal boven beschreef.

Nou, en dat is gewoon balen. want ik nam eerst gewoon afstand was blij voor hem, en gedroeg me daar in huis gewoon als toen ik er zelf nog woonde.
Ja, en nu zie ik dat vanmiddag dus een ander doen, én, gisteravond wou ik ook bij hem film kijken en zat ik dus ook, onverwacht alleen.

Ach... Slapende smiley Zo lopen deze dingen, ben blij voor hem Lachende smiley (voor zolang het duurt dan Duiveltje smiley

En nu eerst een lekker bakkie koffie (troost noemen dat toch weleens Knipoog smiley maken.


Shanita uit deze hele post merk ik twee dingen op, je hebt het moeilijk met het feit dat jij niet meer de nummer 1 bent voor hem nu hij een vriendin heeft, en je hoopt heimelijk weg dat deze relatie geen lang leven beschoren is, gezien het feit dat je schrijft, zolang het duurt met zo een duiveltjes smiley erachter.

Ik vind dat je nu niet goed en christelijk bezig bent. Natuurlijk zal het moeilijk zijn als je op goede voet leeft met een ex, en je ex krijgt een vriendin en gaat daar een leven mee opbouwen en zijn toekomst met haar opbouwen, dat is moeilijk maar zul je moeten leren accepteren.
Hier mag je ook voor bidden om hulp van Boven om dit te kunnen accepteren.

Maar dat duiveltjes smiley met de tekst erbij tot zolang het duurt is niet netjes en christelijk, als jij nog liefde voelt voor je ex dan gun je hem het geluk van harte en hoop je dat het zo lang mogelijk mag duren.

Of heb je nog diepere gevoelens voor hem als alleen een goede vriendschap?
Dan zou ik uit zelfbescherming voorlopig afstand van hem nemen en zeker niet naar een verjaardag gaan waar een nieuwe vriendin ook is.

Ik begrijp dat dat voor de nieuwe vriendin ook ongemakkelijk is en begrijp ook dat ze eerst liever niet wilde komen.

Ik zou je willen aanraden voor jezelf eens te bekijken wat die vriendschap met ex nu eigenlijk voor jou betekent, want ik zou voor mezelf die pijn niet aan willen gaan om hun samen gelukkig te zien en dan erbij te zitten en toe te kijken.

Ik bedoel het goed voor je Shanita, ik hoop dat dat duidelijk overkomt

Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 21 juli 2013, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 12:37
 
MAMALOE463 schreef:
Shanita......

Ik zou je willen aanraden voor jezelf eens te bekijken wat die vriendschap met ex nu eigenlijk voor jou betekent, want ik zou voor mezelf die pijn niet aan willen gaan om hun samen gelukkig te zien en dan erbij te zitten en toe te kijken.

Ik bedoel het goed voor je Shanita, ik hoop dat dat duidelijk overkomt

Verlegen lachende smiley

volgens mij is bovenstaande reactie meer iets voor een mailtje.
Shanita gebruikte het forum alleen om ff te ventileren wat voor haar het slechtste moment van de dag is op zoek naar een luisterend oor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:15
 
ROELANDE345 schreef:
volgens mij is bovenstaande reactie meer iets voor een mailtje.
Shanita gebruikte het forum alleen om ff te ventileren wat voor haar het slechtste moment van de dag is op zoek naar een luisterend oor

- Reactie verwijderd -

Ik heb 2 reacties van gisteren verwijderd, omdat ik zelf later zag dat het op een verkeerde manier afreageren is, van iets anders, dan zet ik, iets anders erop, bij het slechtste moment, dus helemaal on topic.

Nee, hoor, kijk maar, naar me laatste antwoord bij Anna, bij Homo's, dat is gewoon van gedachten wisselen.

- Reactie verwijderd-
Redactie CM

Ik ga eens wat nuttig doen en laat de boer maar dorsen ;)


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 22 juli 2013, 16:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:37
 
ROELANDE345 schreef:
volgens mij is bovenstaande reactie meer iets voor een mailtje.
Shanita gebruikte het forum alleen om ff te ventileren wat voor haar het slechtste moment van de dag is op zoek naar een luisterend oor


Nou dat zie ik anders, Shanita ventileert hier op een openbaar forum de dingen waar zij tegenaan loopt, en ik geef daar een reactie op, als Shanita dit niet wilde dan had ze haar verhaal ook zeker niet hier openbaar neergezet, en ik bedoel het met goede bedoelingen naar Shanita toe dat weet zij ook vast wel.

Ik merk aan haar stukje dat ze een bepaalde strijd heeft hierin, ook omdat ze al eerder iets had neergezet en weggehaald, en later in een andere versie het heeft geplaatst, ik meen dat zij behoefte heeft in steun of raad hierin en dat heb ik dan ook gedaan.


Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zondag 21 juli 2013, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 13:55
 
oke, sory dan zie ik dat zeker fout.
Ik bedoelde het goed wilde alleen voor Shanita opkomen.
Maar ja op zo'n forum begrijp je elkaar snel verkeerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 14:10
 
ROELANDE345 schreef:
oke, sory dan zie ik dat zeker fout.
Ik bedoelde het goed wilde alleen voor Shanita opkomen.
Maar ja op zo'n forum begrijp je elkaar snel verkeerd

Ja, dat heb je als snel.

Idd, ik begreep je verkeerd, ik dacht wat is er mis, als ik bij 'alles en nog wat' bij 'slechtste moment ff zeg wat me slechte moment is, met wat uitleg.

Ik vond de uitleg en het antwoord van Mamaloe heel zinnig heb er veel aan.

Ja, ik dacht dat je het als verwijt bedoelde.

Want ja, 'slechtste moment ís juist om te ventileren'. Ik was ook heel blij met de woorden van Petra, veelzeggend met die smiley erbij.

En jij dacht misschien: o, S. gooit straks haar hele privé op het forum als ze antwoord, ja, daar zit ook weer wat in.

Ja, het is en blijft een zoeken van een balans. Nooit iets privé, ja dan krijg je een onpersoonlijk forum, met voor de hand liggende antwoorden en postings die iedereen wel kan bedenken, iig, dat gevaar loop je(je=in het algemeen).

Ja, maar ja, téveel privé is óók weer niet goed.

Ik ben blij dat je nog even reageert, want ja, daardoor zie ik nu, hoe je je posting óók kan opvatten.

En er is weer vrede, want ja, ik heb een hekel aan ruzie, en ja, soms ontkom je er niet aan.

Fijne Dag, Roelande, en Bedankt Mamaloe, voor je antwoord doet me erg goed, ben even gaan nadenken daardoor!!!

En ook sorry Roelande!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 21 juli 2013, 14:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 14:11
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat heb je als snel.

Idd, ik begreep je verkeerd, ik dacht wat is er mis, als ik bij 'alles en nog wat' bij 'slechtste moment ff zeg wat me slechte moment is, met wat uitleg.

Ik vond de uitleg en het antwoord van Mamaloe heel zinnig heb er veel aan.

Ja, ik dacht dat je het als verwijt bedoelde.

Want ja, 'slechtste moment ís juist om te ventileren'. Ik was ook heel blij met de woorden van Petra, veelzeggend met die smiley erbij.

En jij dacht misschien: o, S. gooit straks haar hele privé op het forum als ze antwoord, ja, daar zit ook weer wat in.

Ja, het is en blijft een zoeken van een balans. Nooit iets privé, ja dan krijg je een onpersoonlijk forum, met voor de hand liggende antwoorden en postings die iedereen wel kan bedenken, iig, dat gevaar loop je(je=in het algemeen).

Ja, maar ja, téveel privé is óók weer niet goed.

Ik ben blij dat je nog even reageert, want ja, daardoor zie ik nu, hoe je je posting óók kan opvatten.

En er is weer vrede, want ja, ik heb een hekel aan ruzie, en ja, soms ontkom je er niet aan.

Fijne Dag, Roelande, en Bedankt Mamaloe, voor je antwoord doet me erg goed, ben even gaan nadenken daardoor!!!

Lachende smiley Kussende smiley
jij ook en fijne dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 14:36
 
SHANITA130 schreef:
Ja, dat heb je als snel.

Idd, ik begreep je verkeerd, ik dacht wat is er mis, als ik bij 'alles en nog wat' bij 'slechtste moment ff zeg wat me slechte moment is, met wat uitleg.

Ik vond de uitleg en het antwoord van Mamaloe heel zinnig heb er veel aan.

Ja, ik dacht dat je het als verwijt bedoelde.

Want ja, 'slechtste moment ís juist om te ventileren'. Ik was ook heel blij met de woorden van Petra, veelzeggend met die smiley erbij.

En jij dacht misschien: o, S. gooit straks haar hele privé op het forum als ze antwoord, ja, daar zit ook weer wat in.

Ja, het is en blijft een zoeken van een balans. Nooit iets privé, ja dan krijg je een onpersoonlijk forum, met voor de hand liggende antwoorden en postings die iedereen wel kan bedenken, iig, dat gevaar loop je(je=in het algemeen).

Ja, maar ja, téveel privé is óók weer niet goed.

Ik ben blij dat je nog even reageert, want ja, daardoor zie ik nu, hoe je je posting óók kan opvatten.

En er is weer vrede, want ja, ik heb een hekel aan ruzie, en ja, soms ontkom je er niet aan.

Fijne Dag, Roelande, en Bedankt Mamaloe, voor je antwoord doet me erg goed, ben even gaan nadenken daardoor!!!

En ook sorry Roelande!


Bedoel het goed met je Shanita maar dat weet je zelf ook vast wel

Knipoog smiley

Heb zelf ook eens in zo een soort situatie als jij gezeten met ex waarmee ik getrouwd was geweest ruim tien jaar en we hadden daarna een heel goede band, vierden gezamelijk de feestdagen en bleef er ook rustig slapen, weliswaar in de slaapkamer van zoontje, en toen kwam daar ineens een nieuwe vriendin van hem in zijn leventje, was voor mij even slikken, had er ineens moeite mee, terwijl ik uit elkaar wilde destijds, dat was voor mij ook zelfonderzoek, waar komt dit vandaan dat ik er moeite mee heb, terwijl er geen sprake meer was van echte liefde tussen man en vrouw.
Maar voor mij betekende het dat ik een stap terug moest doen en plaatsmaken voor die nieuwe vriendin.
Dat kostte tijd, en nu gaan we nog steeds als goede vrienden met elkaar om, maar het moet allemaal even verwerkt worden en heeft tijd nodig.

Daarom reageerde ik op je beste Shanita omdat ik je ergens goed begreep je reactie en pijn las ik tussen de regels door nl........
Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 14:43
 
ROELANDE345 schreef:
volgens mij is bovenstaande reactie meer iets voor een mailtje.
Shanita gebruikte het forum alleen om ff te ventileren wat voor haar het slechtste moment van de dag is op zoek naar een luisterend oor

Het forum krijgt op deze manier een te hoog 'dagboekgehalte'. Dat is niet de bedoeling. Vertel gewoon in het kort wat voor jou het slechtste moment van vandaag is. Niet iedereen hoeft alle details te weten. Als je er uitgebreider over wilt praten, kun je altijd nog een oproepje doen voor een luisterend oor. Dan kun je met die persoon mailen of chatten.

En wellicht inderdaad beter om even een reactie te mailen dan deze ook weer op het forum te zetten. Het is vrij persoonlijk allemaal.

Redactie CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 17:49
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Het forum krijgt op deze manier een te hoog 'dagboekgehalte'. Dat is niet de bedoeling. Vertel gewoon in het kort wat voor jou het slechtste moment van vandaag is. Niet iedereen hoeft alle details te weten. Als je er uitgebreider over wilt praten, kun je altijd nog een oproepje doen voor een luisterend oor. Dan kun je met die persoon mailen of chatten.

En wellicht inderdaad beter om even een reactie te mailen dan deze ook weer op het forum te zetten. Het is vrij persoonlijk allemaal.

Redactie CM

Ik denk dat er best wel sommige topics een hoog dagboek gehalte mogen hebben, men zo het één en ander met elkaar kan delen en men elkaar tot steun kan zijn, gelijk de reacties hier boven. Wil men diep serieuze zaken gaan behandelen, kan men daar ook in de daarvoor bestemde topics aan de slag. Natuurlijk moet men niet van alle topics een dagboek topic gaan maken, maar wel bewust met de inhoud van topics ingaan en bij serieuze zaken en in beknopte uitvoering zaken cq meningen te delen.

Het is nog steeds jammer dat de redactie niet onder een (nicknaam) hier een reactie neerzet of privémail stuurt naar zogenaamde overtreder, maar weer als betuttelend ons kleine kinderen weer even op het rechte pad wil zetten. Ga alleen bij te zware gevallen op het forum in openheid iedereen laten zien dat we niet met alles akkoord gaan iets neerzetten.

Nogmaals, mee doen als redactie of moderator laat bepaalde autoriteit zien, doet in de meeste gevallen afbreuk aan een topic voor nieuwkomers om mee te doen, puur omdat men zich dan niet openlijk kan uiten, er ligt ahw een rem op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 20:52
 
PIETER619 schreef:
Ik denk dat er best wel sommige topics een hoog dagboek gehalte mogen hebben, men zo het één en ander met elkaar kan delen en men elkaar tot steun kan zijn, gelijk de reacties hier boven. Wil men diep serieuze zaken gaan behandelen, kan men daar ook in de daarvoor bestemde topics aan de slag. Natuurlijk moet men niet van alle topics een dagboek topic gaan maken, maar wel bewust met de inhoud van topics ingaan en bij serieuze zaken en in beknopte uitvoering zaken cq meningen te delen.

Het is nog steeds jammer dat de redactie niet onder een (nicknaam) hier een reactie neerzet of privémail stuurt naar zogenaamde overtreder, maar weer als betuttelend ons kleine kinderen weer even op het rechte pad wil zetten. Ga alleen bij te zware gevallen op het forum in openheid iedereen laten zien dat we niet met alles akkoord gaan iets neerzetten.

Nogmaals, mee doen als redactie of moderator laat bepaalde autoriteit zien, doet in de meeste gevallen afbreuk aan een topic voor nieuwkomers om mee te doen, puur omdat men zich dan niet openlijk kan uiten, er ligt ahw een rem op.

De redactie is ook een soort scheidsrechter, maar laten we on-topic gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:16
 
MAMALOE463 schreef:
............................................

en toen kwam daar ineens een nieuwe vriendin van hem in zijn leventje, was voor mij even slikken, had er ineens moeite mee, terwijl ik uit elkaar wilde destijds, dat was voor mij ook zelfonderzoek, waar komt dit vandaan dat ik er moeite mee heb, terwijl er geen sprake meer was van echte liefde tussen man en vrouw.
Maar voor mij betekende het dat ik een stap terug moest doen en plaatsmaken voor die nieuwe vriendin.
Dat kostte tijd, en nu gaan we nog steeds als goede vrienden met elkaar om, maar het moet allemaal even verwerkt worden en heeft tijd nodig.

....................................................

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb je net je scheiding verwerkt en er vrede mee, komt dit er ook nog bij...

@Shanita en Mamaloe: Bedankt voor het delen, het doet me goed!
@Shanita: sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:20
 
Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 22:32
 
KLUS667 schreef:
Slechtste moment van gisteren, mag dat ook nog?

Ik wilde na het mixen van cakebeslag de kloppers eruit drukken. I.p.v. het releaseknopje drukte ik het aan-uit knopje in........

Clown smiley van mij mag ie ook onder leukste momenten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 ... 230 Volgende
Pagina 224 van 230