ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:52
 
KLUS667 schreef:
Ik hap net het laatste stukje cake weg...en hij is me toch lekker Kwijlende smiley
O, wat hou ik toch van mezelf Verliefde smiley

Boze smiley Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 20:56
 
LEANNE226 schreef:
Dank voor de reacties,het is schoonfamilie,wordt er niet minder erg om,dat niet......

Zij kwam in Nederland om te werken,kreeg van hem een verblijf en kost tegen "hand en spandiensten"..........ahum............er zijn namen voor zulke mensen maar die mag ik hier niet neerzetten Knipoog smiley
Zijn pleziertje van 3 maanden is bijna om,hij baalt dat hij betrapt is en zij haalt haar schouders op Zieke smiley

We slepen mijn schoonzus er wel doorheen al zal de schade groot zijn voor haar en de kids.

Ik zei toch eerst dat deze dingen, vreemdgaan, vaker voorkomen dat ik dat om me heen zie/
En, idd, dat verhaal van een au pair(iemand uit het buitenland die hier werkt/wil werken) die een relatie kreeg met degene die haar hielp, en de vrouw wist van niets, ja, dat heb ik idd ook vaker gehoord.

Ja, de wereld wordt steeds slechter, helaas.

Afschuwelijk wat een hoogverraad!

Nogmaals sterkte!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:14
 
ROELANDE345 schreef:
Aller slechts; naar Haren met de trein voor het allerlaatste plakje cake die vast niet zo lekker zal smaken en dan valt eerst de airco in de trein uit en bij aankomst rest je slechts kruimels want Klus heeft het laaste plakje opgegeten
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley



Weet je wat nu echt slecht van klus is???. Dat hij helemaal niet in haren woont.... Tssssssss
Hij woont vlak bij mij
Dus iedereen die onderweg na haren is Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Vind dit echt de slechtste actie van jou vandaag klus, beetje ons hier na verkeerde plaatst willen sturen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:18
 
LEANNE226 schreef:
Dank voor de reacties,het is schoonfamilie,wordt er niet minder erg om,dat niet......

Zij kwam in Nederland om te werken,kreeg van hem een verblijf en kost tegen "hand en spandiensten"..........ahum............er zijn namen voor zulke mensen maar die mag ik hier niet neerzetten Knipoog smiley
Zijn pleziertje van 3 maanden is bijna om,hij baalt dat hij betrapt is en zij haalt haar schouders op Zieke smiley

We slepen mijn schoonzus er wel doorheen al zal de schade groot zijn voor haar en de kids.

Echt hè, gewoon echt triest Boze smiley
De man weet niet wat liefde is, sukkel Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:24
 
PETRA373 schreef:
Weet je wat nu echt slecht van klus is???. Dat hij helemaal niet in haren woont.... Tssssssss
Hij woont vlak bij mij
Dus iedereen die onderweg na haren is Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Vind dit echt de slechtste actie van jou vandaag klus, beetje ons hier na verkeerde plaatst willen sturen Boze smiley

Sttttttt......Nunspeet heeft nog geen draaiboek klaarliggen voor zoveel mensen, Haren wel, alhoewel........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:25
 
Slechter moment kan haast niet...
Ik...die geweldig veel zin had in cake...en de trein nam...
En nu...onderweg....lees...dat HIJ...alsnog het laatste plakje cake opgegeten heeft...
Moet je nagaan...helemaal uit Zeeland!!!! Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:56
 
PETRA373 schreef:
Weet je wat nu echt slecht van klus is???. Dat hij helemaal niet in haren woont.... Tssssssss
Hij woont vlak bij mij
Dus iedereen die onderweg na haren is Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Vind dit echt de slechtste actie van jou vandaag klus, beetje ons hier na verkeerde plaatst willen sturen Boze smiley

Ik zei toch, hij kan hem beter komen brengen Gefrustreerde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 23:42
 
ZEELAND736 schreef:
Slechter moment kan haast niet...
Ik...die geweldig veel zin had in cake...en de trein nam...
En nu...onderweg....lees...dat HIJ...alsnog het laatste plakje cake opgegeten heeft...
Moet je nagaan...helemaal uit Zeeland!!!! Woedende smiley Woedende smiley

Dan had je hier bij mij als troost een overheerlijke caramelkoffiecornetto kunnen eten............

als ik niet net de laatste opgegeten had..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 00:04
 
LEANNE226 schreef:
Dan had je hier bij mij als troost een overheerlijke caramelkoffiecornetto kunnen eten............

als ik niet net de laatste opgegeten had..........

Veel beloven...en weinig doen...jullie zijn me een stelletje daar in het Noorden!!!!

Dan ik...als zeeuwse...BELOOF ik cake...dan KRIJG je ook cake...
BELOOF...ik een cornetto....dan KRIJG je ook een cornetto...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 00:12
 
ZEELAND736 schreef:
Veel beloven...en weinig doen...jullie zijn me een stelletje daar in het Noorden!!!!

Dan ik...als zeeuwse...BELOOF ik cake...dan KRIJG je ook cake...
BELOOF...ik een cornetto....dan KRIJG je ook een cornetto...

Jullie zijn gewoon wat te traag,is niet erg hoor maar we kunnen er niet altijd rekening mee houden..........

Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 08:43
 
[quote=CHRISTIANMATCH]Dingen delen met elkaar is prima, ook als dat wat meer persoonlijke dingen zijn. Maar ook dan is er een grens. Want dit blijft een forum, waarop iedereen kan meelezen. En het is en blijft belangrijk dat het goed leesbaar blijft voor iedereen.

Ja, Dát is wel een belangrijk punt, smiley die heel serieus kijkt, daar zal ik zeker aan gaan denken!!!!


Zoals ik jou ook al mailde, Pieter, wil de redactie graag openlijk reageren als dat nodig is. En niet onder een nickname. We zijn terughoudend met reageren op het forum en mensen krijgen eerder een mail dan een reactie via het forum. En in sommige gevallen krijgen ze beide. Dit gebeurt alleen als het voor de overige lezers ook handig/goed is om te lezen. En niet alleen bij de zware gevallen, maar ook bij de kleinere gevalletjes Knipoog smiley Een klein gevalletje kan zomaar een groot geval worden tenslotte...

Ja, en een zwaar 'geval ;)' kan weer een licht geval worden zoals ik, ben alweer vier kilo afgevallen, door alleen maar gezonde te eten Lachende smiley

Als iemand moeite heeft met de wijze van moderaten, dan kan men dat mailen naar ons.

Nou, dat is idd heel handig dat deze mogelijkheid er is!

Mensen kunnen ook hun reactie plaatsen in het topic 'Forum vernieuwd' als ze menen meent dat het goed is als ook anderen mee kunnen lezen en reageren.

Deze ook :)

Redactie CM

Shanita130, Bedankt Redactie, ik heb bewondering en respect!!!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 23 juli 2013, 19:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 12:28
 
ZEELAND736 schreef:
Veel beloven...en weinig doen...jullie zijn me een stelletje daar in het Noorden!!!!

Dan ik...als zeeuwse...BELOOF ik cake...dan KRIJG je ook cake...
BELOOF...ik een cornetto....dan KRIJG je ook een cornetto...

Ah, Zee!!!
Was ff doorgereden en hier aangewaaid. Hier had je cake EN ijs kunnen krijgen!

Hier in het noorden doen we overigens evengoed wat we zeggen/beloven etc. Hier is het juist dat het met de westerlingen maar afwachten is of ze doen wat ze zeggen. Coole smiley met zonnebril Maar het Zeeuwse Zuid-Westen is daar dus een positieve uitzondering op. Beterrrrrr Knipoog smiley
Dus NOOIT meer zeggen dat wij niet doen wat we zeggen Boze smiley

Misschien is die kabouter hierboven wel de uitzondering welke onze Noorderlijke beleefdheid bevestigd Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 13:12
 
STEENTJE178 schreef:
Ah, Zee!!!
Was ff doorgereden en hier aangewaaid. Hier had je cake EN ijs kunnen krijgen!

Hier in het noorden doen we overigens evengoed wat we zeggen/beloven etc. Hier is het juist dat het met de westerlingen maar afwachten is of ze doen wat ze zeggen. Coole smiley met zonnebril Maar het Zeeuwse Zuid-Westen is daar dus een positieve uitzondering op. Beterrrrrr Knipoog smiley
Dus NOOIT meer zeggen dat wij niet doen wat we zeggen Boze smiley

Misschien is die kabouter hierboven wel de uitzondering welke onze Noorderlijke beleefdheid bevestigd Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Sa is't mar krekt, "stijfkoppig" als we zijn is dat omdat we woord houden als we wat beloven. Mischien beperkt het zich maar tot 1 provincie waar stalen mannen op houten schepen voeren, hlaas door dat geheel Nderland nu mag meedoen, is het misschien wel andersom https://www.youtube.com/watch?v=TqneuY-hVMk te zien op 3 minuut in het filmpje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 14:02
 
Misschien is die kabouter hierboven wel de uitzondering welke onze Noorderlijke beleefdheid bevestigd...


JUIST...dat was ook wat ik bedoelde hoor!!! Knipoog smiley

Bedankt voor CAKE...EN IJS aanbod!!!


Nu...binnen onder de ventilator...is de beste plaats...
Ik stoor me aan niets...hou nu even siesta...en puf uit van 4 uur poetswerk...wat gewoon door moest gaan ondanks de hitte...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 14:57
 
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 15:22
 
ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen



As tint grijs is helemaal in tegenwoordig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 17:14
 
ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Smiley die vol vragen zit Wie fietst er nu ook onder een duif door als hij net aan het poepen is.... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 17:37
 
ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen


jekkes Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 18:37
 
ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Tja...wen er maar aan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 19:01
 
ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Dat onderstreept maar weer waarom olifanten niet kunnen vliegen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:15
 
ROELANDE345 schreef:
toen ik net door de winkelstraat heen fietste en er en duif op mijn net gewassen haren poepte Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Hai Roelande!

Had ik ook, verleden jaar, één keertje!

Dat is echt wel k#t!

Ik ben toen meteen een cafeetje ingedoken, waar ik toch al heen wou, maar later, en heb daar op het toilet, ze hebben gelukkig een groot toilet en schoon, meteen die zooi eruit gewassen, met de zeep uit zo'n pompje.

Ja, da's echt smerig, Zieke smiley

Ja, het gebeurde idd op een pleintje met duiven, en ja, nu kijk ik uit als ik daar sta, of doorheen fiets of loop.

Ik zorg dan dat ik niet onder bomen ben, want ja daar gaan ze zitten om te schijten, kunnen die dieren ook niets aan doen, maar ja, het is en blijft wel smerig zo in je haar.

Ja, da's idd een groot k#t moment!!!!

Maar ja, dan weet je dat, voor de volgende keer: niet onder bomen op een pleintje met duiven....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:16
 
KLUS667 schreef:
Tja...wen er maar aan

Ben jij de leukste thuis Boze smiley ? Ga anders iets nuttigs doen, klussen ofzo! Boze smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 23 juli 2013, 20:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:19
 
SHANITA130 schreef:
Ben jij de leukste thuis Boze smiley ? Ga anders iets nuttigs doen, klussen ofzo! Boze smiley

Ik heb liever dat ie cake bakt Knipoog smiley Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:21
 
ANNA415 schreef:
Ik heb liever dat ie cake bakt Knipoog smiley Boze smiley

Voor zaterdag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:27
 
ANNA415 schreef:
Ik heb liever dat ie cake bakt Knipoog smiley Boze smiley

Ja, ik meende het natuurlijk niet zo hard zeg maar als ik schreef, maar ik weet uit ervaring dat het gewoon erg smerig is en vervelend, om in een openbare toilet het eruit te wassen met zeep uit zo'n pompje, vandaar....;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:27
 
KLUS667 schreef:
Voor zaterdag?

Jahaa! Een chocolade cake Kwijlende smiley

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 20:36
 
SHANITA130 schreef:
Jahaa! Een chocolade cake Kwijlende smiley

Lachende smiley

Nou dan moet Klus maar gauw aan de slag want ik kan niet tegen chocolade dus moet hij er 2 bakken natuurlijk Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 22:10
 
SHANITA130 schreef:
Jahaa! Een chocolade cake Kwijlende smiley

Lachende smiley

ANNA415 schreef:
Nou dan moet Klus maar gauw aan de slag want ik kan niet tegen chocolade dus moet hij er 2 bakken natuurlijk Kwijlende smiley


Komen jullie zaterdag dan langs? Ik heb toch niets te doen, dus welkom!
Koffie, thee of fris?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 22:43
 
KLUS667 schreef:
Komen jullie zaterdag dan langs? Ik heb toch niets te doen, dus welkom!
Koffie, thee of fris?

Nou ik denk dat bepaalde dames een prins verwachten op d epicknick, die hun heerlijke zelf gemaakte cake aanbied op een heel romantische manier Lachende smiley

En als je je dan nog vermomt als holbewoner, word het allemaal heel spannend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 22:47
 
PETRA373 schreef:
Nou ik denk dat bepaalde dames een prins verwachten op d epicknick, die hun heerlijke zelf gemaakte cake aanbied op een heel romantische manier Lachende smiley

En als je je dan nog vermomt als holbewoner, word het allemaal heel spannend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


En hoe ziet die vermomming er dan uit? Een bot door de neus en een berenvel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 Volgende
Pagina 226 van 230