ChristianMatch
 


Forum

danken en bidden
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 23:55
 
xxxx

José


Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 29 november 2010, 22:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 20:14
 
JOSINA022 schreef:
Beste mensen,

Ik heb hier een man mogen ontmoeten, hij is inmiddels geen lid meer, en heb inmiddels een goed contact met hem. Er zijn al heel wat mailtjes over en weer gegaan en vanavond hebben we voor het eerst via skype met elkaar gepraat en hoewel de verbinding erg slecht was is het toch een goed gesprek geweest (wel 1,5 uur)!

Dit contact zou uit kunnen groeien tot iets moois, maar er zijn, voor mij, zeer relevante dingen aan de orde waardoor ik erg twijfel.

En dan nu mijn vraag:
*ik wil jullie vragen om, met mij, te danken voor dit contact en daarbij ook
*te bidden of ik meer helderheid, inzicht en wijsheid van God mag krijgen of deze man, dit contact goed voor mij is.

Alvast bedankt en een lieve groet,

José

Lieve Jose,

Ik zou willen zeggen blij dicht bij Hem, en als je over belangrijke dingen twijfelt waar ze ook liggen zou ik zeggen ga je dan eerst een af vragen of deze terecht zijn!
Wens en bid je heel veel liefde en wijsheid toe Knipoog smiley
En nog maals verwacht het in alles van God Hij heeft het beste voor je dus ook de man die het beste bij je past!

Gods zegen,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 21:28
 
JOSINA022 schreef:
Beste mensen,

Ik heb hier een man mogen ontmoeten, hij is inmiddels geen lid meer, en heb inmiddels een goed contact met hem. Er zijn al heel wat mailtjes over en weer gegaan en vanavond hebben we voor het eerst via skype met elkaar gepraat en hoewel de verbinding erg slecht was is het toch een goed gesprek geweest (wel 1,5 uur)!

Dit contact zou uit kunnen groeien tot iets moois, maar er zijn, voor mij, zeer relevante dingen aan de orde waardoor ik erg twijfel.

En dan nu mijn vraag:
*ik wil jullie vragen om, met mij, te danken voor dit contact en daarbij ook
*te bidden of ik meer helderheid, inzicht en wijsheid van God mag krijgen of deze man, dit contact goed voor mij is.

Alvast bedankt en een lieve groet,

José


Skype? Wat is dat nu weer?

Visser, die schijnbaar in ontwikkelingsgebied woont.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 21:32
 
Je kunt via de computer praten en het is gratis en je kunt het downloaden.

Ik had vroeger ook een skype gehad erg leuke ervaring mee gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 21:58
 
KATJA065 schreef:
Je kunt via de computer praten en het is gratis en je kunt het downloaden.

Ik had vroeger ook een skype gehad erg leuke ervaring mee gehad.


Het 1e kan ik me niet in vinden( ik praat niet tegen m'n pc.) Gefrustreerde smiley
Het 2e , gratis, kan ik me heel goed in vinden( ons zeeuw'n bin zuunig) Lachende smiley
Het 3e , downloaden..... ligt eraan wat het is Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 22:33
 
JOSINA022 schreef:
Beste mensen,

Ik heb hier een man mogen ontmoeten, hij is inmiddels geen lid meer, en heb inmiddels een goed contact met hem. Er zijn al heel wat mailtjes over en weer gegaan en vanavond hebben we voor het eerst via skype met elkaar gepraat en hoewel de verbinding erg slecht was is het toch een goed gesprek geweest (wel 1,5 uur)!

Dit contact zou uit kunnen groeien tot iets moois, maar er zijn, voor mij, zeer relevante dingen aan de orde waardoor ik erg twijfel.

En dan nu mijn vraag:
*ik wil jullie vragen om, met mij, te danken voor dit contact en daarbij ook
*te bidden of ik meer helderheid, inzicht en wijsheid van God mag krijgen of deze man, dit contact goed voor mij is.

Alvast bedankt en een lieve groet,

José

Jose, dit is iets wat je niet op het forum zet. Zometeen moeten we voor elke date gaan bidden en dat schieten we denk ik het doel voorbij. Vraag mensen in je omgeving voor je te bidden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 22:40
 
JOSINA022 schreef:
Beste mensen,

Ik heb hier een man mogen ontmoeten, hij is inmiddels geen lid meer, en heb inmiddels een goed contact met hem. Er zijn al heel wat mailtjes over en weer gegaan en vanavond hebben we voor het eerst via skype met elkaar gepraat en hoewel de verbinding erg slecht was is het toch een goed gesprek geweest (wel 1,5 uur)!

Dit contact zou uit kunnen groeien tot iets moois, maar er zijn, voor mij, zeer relevante dingen aan de orde waardoor ik erg twijfel.

En dan nu mijn vraag:
*ik wil jullie vragen om, met mij, te danken voor dit contact en daarbij ook
*te bidden of ik meer helderheid, inzicht en wijsheid van God mag krijgen of deze man, dit contact goed voor mij is.

Alvast bedankt en een lieve groet,

José


heejjjj meis....
ga lekker gewoon genieten van je contact....in alle rust, en niet krampachtig proberen in te zijn, en..of het wel of niet van God zou zijn...
geniet gewoon.....
Helderheid en een klik enz....dat zal je zelf ervaren...
ik wens je heel veel plezier en veel goeds...en een heel fijn en goed contact...
Als jij je wensen en he gedachten bij Hem neer legt,is het toch okey??

geniet, en het zijn allemaal mooie stapjes...misschien hou je er anders een hele fijne vriendschap aan over...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:11
 
xxxx

Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 29 november 2010, 22:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 00:01
 
xxxx

Laatst aangepast door
JOSINA022
op maandag 29 november 2010, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 10:41
 
JOSINA022 schreef:
Jammer dat je zo reageert. Ik zal echt niet voor iedere mogelijke date vragen om gebed. En uiteraard zijn er mensen in mijn omgeving die voor mij bidden.

Ik voel mij hier dusdanig vertrouwd dat ik dacht het hier ook te kunnen vragen en gezien de overig reacties ben ik toch wel blij dat ik het gedaan heb.
Toch denk ik dat je een denkfout maakt. Je bent niet de enige daarin. Sommige mensen gaan ervan uit dat deze site te vergelijken is met het gewone leven en denken dat de bijdragen hier op het forum hetzelfde is als in het normale leven. Dit is echter een virtuele wereld die niet te vergelijken is met de werkelijkheid.
Het doet mij vreemd voor dat je aan wildvreemde mensen gebed vraagt voor je liefdesleven. En eerlijk gezegd krijg ik de kriebels daarvan. Want daarmee wordt de gebedslijst wel erg lang. Want de volgende keer moeten we bidden voor iemand anders die we totaal niet kennen.
En als je gebed vraagt, is de volgende stap dat je een verslag uitbrengt over je relatie en eerlijk gezegd heb ik daar geen behoefte aan om te weten.
Ik vraag me echt af waar dat gevoel van vertrouwen vandaan komt, want eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk nergens op gebaseerd. Omdat je toevallig goede chatcontacten hebt? Dit is een open forum, voor iedereen te lezen, dus iedereen kan met je info aan de haal gaan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 10:50
 
JOSINA022 schreef:
Jammer dat je zo reageert. Ik zal echt niet voor iedere mogelijke date vragen om gebed. En uiteraard zijn er mensen in mijn omgeving die voor mij bidden.

Ik voel mij hier dusdanig vertrouwd dat ik dacht het hier ook te kunnen vragen en gezien de overig reacties ben ik toch wel blij dat ik het gedaan heb.

Dat is het punt niet Josina,ik gun je ook van harte een geweldige relatie maar er zijn hier zoveel vragen om gebed,zeer legitieme redenen maar ook twijfelachtige en sorry.......maar dit is een datingsite en een algemeen gebed voor alle zoekende leden zou dus misschien beter zijn?
Het is en blijft een privézaak Knipoog smiley

Ik wens je/jullie heel veel succes!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 14:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Toch denk ik dat je een denkfout maakt. Je bent niet de enige daarin. Sommige mensen gaan ervan uit dat deze site te vergelijken is met het gewone leven en denken dat de bijdragen hier op het forum hetzelfde is als in het normale leven. Dit is echter een virtuele wereld die niet te vergelijken is met de werkelijkheid.
Het doet mij vreemd voor dat je aan wildvreemde mensen gebed vraagt voor je liefdesleven. En eerlijk gezegd krijg ik de kriebels daarvan. Want daarmee wordt de gebedslijst wel erg lang. Want de volgende keer moeten we bidden voor iemand anders die we totaal niet kennen.
En als je gebed vraagt, is de volgende stap dat je een verslag uitbrengt over je relatie en eerlijk gezegd heb ik daar geen behoefte aan om te weten.
Ik vraag me echt af waar dat gevoel van vertrouwen vandaan komt, want eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk nergens op gebaseerd. Omdat je toevallig goede chatcontacten hebt? Dit is een open forum, voor iedereen te lezen, dus iedereen kan met je info aan de haal gaan....

Ik had het idd zo niet bekeken, althans niet zover doorgedacht Zieke smiley Weer wat geleerd Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:22
 
LEANNE226 schreef:
Dat is het punt niet Josina,ik gun je ook van harte een geweldige relatie maar er zijn hier zoveel vragen om gebed,zeer legitieme redenen maar ook twijfelachtige en sorry.......maar dit is een datingsite en een algemeen gebed voor alle zoekende leden zou dus misschien beter zijn?Het is en blijft een privézaak Knipoog smiley

Ik wens je/jullie heel veel succes!!!!!

Dan mag dat wel een zeer intensief, dagelijks terugkerend, gebedspunt worden. Knipoog smiley Ik vermoed dat veel, heel veel, mensen in dezelfde situatie zitten als Josina. Maar ik ga er van uit, dat een ieder deze dingen ook persoonlijk in gebed brengt.

Natuurlijk wens ik Josina ook, en alle andere zoekende leden, heel veel succes toe!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:41
 
JOSINA022 schreef:
Ik had het idd zo niet bekeken, althans niet zover doorgedacht Zieke smiley Weer wat geleerd Verlegen lachende smiley

jeekk meis...doe maar wat JIJ denkt dat goed is voor jou...
anders gaan anderen dat bepalen//
soms zijn we slim bezig, andere keer niet...:) noujah....hahaha
maakt toch niet uit???
ik wens je heel veel goeds en succes.......

enne..hierbij, laat jij wel weten waar je mee zit!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 19:53
 
PIEKIE042 schreef:
jeekk meis...doe maar wat JIJ denkt dat goed is voor jou...
anders gaan anderen dat bepalen//
soms zijn we slim bezig, andere keer niet...:) noujah....hahaha
maakt toch niet uit???
ik wens je heel veel goeds en succes.......

enne..hierbij, laat jij wel weten waar je mee zit!!

Dank je wel, lief van je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 12:02
 
CHATULIEM619 schreef:
Toch denk ik dat je een denkfout maakt. Je bent niet de enige daarin. Sommige mensen gaan ervan uit dat deze site te vergelijken is met het gewone leven en denken dat de bijdragen hier op het forum hetzelfde is als in het normale leven. Dit is echter een virtuele wereld die niet te vergelijken is met de werkelijkheid.
Het doet mij vreemd voor dat je aan wildvreemde mensen gebed vraagt voor je liefdesleven. En eerlijk gezegd krijg ik de kriebels daarvan. Want daarmee wordt de gebedslijst wel erg lang. Want de volgende keer moeten we bidden voor iemand anders die we totaal niet kennen.
En als je gebed vraagt, is de volgende stap dat je een verslag uitbrengt over je relatie en eerlijk gezegd heb ik daar geen behoefte aan om te weten.
Ik vraag me echt af waar dat gevoel van vertrouwen vandaan komt, want eerlijk gezegd vind ik dat eigenlijk nergens op gebaseerd. Omdat je toevallig goede chatcontacten hebt? Dit is een open forum, voor iedereen te lezen, dus iedereen kan met je info aan de haal gaan....

Wat bedoel je nou te zeggen Chatuliem ? Dat we alleen maar moeten bidden als we iemand kennen ?
Ik zou bijna zeggen doen de heidenen niet hetzelfde, maar dat klopt niet want die bidden vast niet Engeltje smiley
Ik snap je punt dat we voor elke single wel kunnen bidden, maar als Joshina nou die behoefte heeft om dat met C.M. forummers te delen, zou ik zeggen laat haar...
It's a free C.M. forum (of 'free country') dacht ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 15:12
 
Ik vind t juist mooi als mensen om gebed vragen.
Er wordt ook gevraagd. Het moet niet.
Als iemand kracht van God nodig heeft is het toch fijn dat we elkaar
kunnen helpen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1