ChristianMatch
 


Forum

voorziening
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
PRINCES606





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 10:14
 
zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben
God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden
we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is
ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 10:51
 
PRINCES606 schreef:
zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben
God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden
we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is
ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp


Er zijn natuurlijk genoeg andere mensen die het ook niet breed hebben dus niet alleen alleenstaande moeder......dus ik denk dat een breder gebed dan meer op zijn plaats is......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:16
 
het antwoord op je gebed staat al in psalm 37, princess;
nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien; noch zijn kinderen zoekend naar brood......... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:25
 
HANNAH810 schreef:
het antwoord op je gebed staat al in psalm 37, princess;
nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien; noch zijn kinderen zoekend naar brood......... Knipoog smiley

Daar heb je nog geen brood mee op de plank Hannah.......
Las pas in de krant dat er een ontzettende toename van mensen is die gebruik moeten maken van de voedselbank.....trieste ontwikkelingen toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:30
 
PRINCES606 schreef:
zou het fijn vinden als er gebeden word voor alle moeders in nederland die alleen zijn met jhun kindjes en financieel het niet breed hebben
God is onze Voorziener maar ben er van overtuigt dat we er zeker voor mogen bidden
we geven allemaal geld aan het buitenland maar vergeten dat er in eigen land ook veel nood is
ben zlef alleenstaande mama dus vandaar dit gebeds onderwerp

Helemaal waar, er is erg veel nood in Nederland en niet alleen onder alleenstaande mama's en papa's.
Zelf help ik als vrijwilliger mee aan een boodschappen project in onze plaatselijke gemeente.
Elke 2 weken gemiddeld 50 boodschappenpakketten maken zegt veel over de nood die er in de gezinnen is.
Wij willen net dat stukje andere hulp bieden die voedselbanken geven. Vanuit Bijbels perspectief want, de armen zullen altijd onder u zijn, staat in Deut.15:11
We mogen zien dat dit werk erg gezegend wordt.

Princes, ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat er in jou omgeving ook zoiets is waar jij aan kunt kloppen wanneer je aan het eind van je geld nog een stukje maand over hebt.

http://www.manna.nu/main/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:14
 
tja luctor et emergo

ik ken t. T is echt alle eindjes aan elkaar knopen. Maar we leven nog.
Als de nood het hoogst is en dan moeten vragen om hulp vind ik echt
het vreselijkste wat er is. Vooral omdat de situatie na jaren niet veranderd
is. Ik eet liever de hele week brood en pasta dan hulp vragen aan de diakonie. Iedereen in de zelfde situatie sterkte. Vooral de komende feestmaanden met al die volle winkels....wij genieten van elkaar en
de kleine mooie dingen in het leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 14:16
 
LOES550 schreef:
tja luctor et emergo

ik ken t. T is echt alle eindjes aan elkaar knopen. Maar we leven nog.
Als de nood het hoogst is en dan moeten vragen om hulp vind ik echt
het vreselijkste wat er is. Vooral omdat de situatie na jaren niet veranderd
is. Ik eet liever de hele week brood en pasta dan hulp vragen aan de diakonie. Iedereen in de zelfde situatie sterkte. Vooral de komende feestmaanden met al die volle winkels....wij genieten van elkaar en
de kleine mooie dingen in het leven.


Daar is een diaconie voor Loes, valse schaamte is toch niet nodig?
Wees blij dat die mogelijheid er is, zo kan je het ook bekijken toch?


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 23 oktober 2010, 14:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:10
 
WILLEMIJN232 schreef:
Daar is een diaconie voor Loes, valse schaamte is toch niet nodig?
Wees blij dat die mogelijheid er is, zo kan je het ook bekijken toch?

Die mogelijkheid is er bij ons niet eens,er wordt al wel jaaaaaaaaren over vergaderd......het in en intrieste is dat de rijkeren in onze gemeente blind zijn voor de armoede en de minderbedeelden gul delen.......soms schaam je je diep voor je medechristenen!

Heel veel sterkte meid,je mag best een beetje trots zijn op jezelf Knipoog smiley
En ja,overal is wel wat maar soms mogen mensen hun eigen nood klagen toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 16:59
 
LEANNE226 schreef:
Die mogelijkheid is er bij ons niet eens,er wordt al wel jaaaaaaaaren over vergaderd......het in en intrieste is dat de rijkeren in onze gemeente blind zijn voor de armoede en de minderbedeelden gul delen.......soms schaam je je diep voor je medechristenen!

Heel veel sterkte meid,je mag best een beetje trots zijn op jezelf Knipoog smiley
En ja,overal is wel wat maar soms mogen mensen hun eigen nood klagen toch?

Natuurlijk mag je je eigen nood klagen daar gaat het toch helemaal niet om? Verraste, verbaasde smiley
Gaat erom dat er gelukkig ook nog instanties zijn, wat dan ook, die je kunnen en willen helpen.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 17:37
 
Het dient n.m.m. van beide kanten te komen. Van degene die heeft dat hij deelt en van degene die niet heeft dat hij vertrouwt. Bidden en je vertrouwen op God stellen is goed.
Jakobus 14-17; Als er nu een broeder of zuster zonder kleding zou zijn en gebrek zou hebben aan dagelijks voedsel, en iemand van u zou tegen hen zeggen: Ga heen in vrede, wordt warm en wordt verzadigd, en u zou hen niet geven wat het lichaam nodig heeft, wat voor nut heeft dat dan? Zo is ook het geloof, als het geen werken heeft, in zichzelf dood.
Matheus 6 vers 31-33 Let op dit zegt Jezus onze Heer; Wees daarom niet bezorgd en zeg niet: wat zullen wij eten? of; Wat zullen wij drinken? of; Waarmee zullen wij ons kleden? Want al deze dingen zoeken de heidenen. Uw hemelse Vader weet immers dat u al deze dingen nodig hebt. Maar zoekt eerst het Koninkrijk van God en Zijn gerechtigheid, en al deze dingen zullen u erbij gegeven worden.

Dus Ora et Labora; Degene die heeft dat hij werkt d.i. geeft en degene die niet heeft dat hij bid en zijn vertrouwen stelt op zijn de hemelse Vader.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 17:53
 
WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk mag je je eigen nood klagen daar gaat het toch helemaal niet om? Verraste, verbaasde smiley Ik doelde op deze opmerking:"Er zijn natuurlijk genoeg andere mensen die het ook niet breed hebben dus niet alleen alleenstaande moeder......dus ik denk dat een breder gebed dan meer op zijn plaats is...... "


Gaat erom dat er gelukkig ook nog instanties zijn, wat dan ook, die je kunnen en willen helpen.......

jazeker,is heel mooi,maar niet in elke regio is een voedsel of kledingbank en dan zijn de mensen vaak afhankelijk van de diaconie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 18:28
 
Ik vind het knap dat, toch vaak, alleenstaande vrouwen met kinderen met erg weinig geld moeten rondkomen, zelfs als ze werken. Vaak moeten ze naast hun parttime werk de zorg voor hun kinderen dragen. Petje af.

Daarbij erger ik mij verschrikkelijk aan het geklaag en gezeur van erg veel mensen; ook veel christenen. En het zijn juist de mensen met (veel) geld die altijd lopen te ze*ken over dat geld. We zijn hier onderhand een stel verwende kinderen geworden die lopen te zeuren wanneer er van de 4 vakanties per jaar er eentje moet worden ingeleverd ... triest hoor.
Het zijn volgens mij, juist diegenen die amper kunnen rondkomen, die níet klagen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 19:01
 
Een cursus budgetbeheersing heeft veel meer zin dan een voedselpakket van de voedselbank.

Het is net als met ontwikkelingshulp... geef ze geen vis, maar een hengel!!
Want in feite... zorgt de voedselbank er voor dat de kruidenier oneerlijke concurrentie heeft.

Enne... dat ik hartstikke asociaal ben en geen hart heb, dat weet ik al, dus dat hoef je hieronder niet te vermelden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 19:18
 
PIETER649 schreef:
Een cursus budgetbeheersing heeft veel meer zin dan een voedselpakket van de voedselbank.

Het is net als met ontwikkelingshulp... geef ze geen vis, maar een hengel!!
Want in feite... zorgt de voedselbank er voor dat de kruidenier oneerlijke concurrentie heeft.

Enne... dat ik hartstikke asociaal ben en geen hart heb, dat weet ik al, dus dat hoef je hieronder niet te vermelden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ben het met je eens Pieter, wat budgetbeheersing aan gaat, maar ik denk dat je eerst de eerste nood moet lenigen. Daarna begeleiding in budgetbeheersing.

Ik denk niet dat voedselbanken oneerlijke concurentie is met de kruideniers.Voedselbanken krijgen hun spullen juist van de grossiers die voedsel over/teveel hebben wat niet meer in de winkels kan. Dat maakt ook dat voedselbanken alleen geven wat zij voorhanden hebben. Soms zitten ze met hun handen in het haar omdat ze b.v. veel te veel brood hebben.

Het project waar ik bij werk spekt juist de kruidenier. Wij krijgen veel artikelen door acties waarbij mensen iets extra's kopen voor het project "Manna" Daarnaast kopen wij onze spullen in de supermarkten, dit wordt betaald uit giften. Een bakker heeft elke week brood "over" dat hij gratis aan ons verstrekt, iedere keer precies genoeg. Een boer poot, heel Bijbels, een paar extra rijen aardappels en geeft dit elke 2 weken netjes verpakt per 5 kilo. (eerder rooiden we dit zelf ook) Dus concurentie, valt wel mee denk ik. Daarbij krijgen 'onze' gezinnen 3 maanden een pakket, daarna moet opnieuw worden bekeken of ze nog in aanmerking komen. Ze krijgen alleen een pakket wanneer ze in kontakt zijn met een hulpverlenende instantie, die garandeerd ook de nazorg.


Laatst aangepast door
IMKE917
op zaterdag 23 oktober 2010, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 19:27
 
PIETER649 schreef:
Een cursus budgetbeheersing heeft veel meer zin dan een voedselpakket van de voedselbank.

Het is net als met ontwikkelingshulp... geef ze geen vis, maar een hengel!!
Want in feite... zorgt de voedselbank er voor dat de kruidenier oneerlijke concurrentie heeft.

Enne... dat ik hartstikke asociaal ben en geen hart heb, dat weet ik al, dus dat hoef je hieronder niet te vermelden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

soms hebben mensen het gewoon krap Pieter, budgetbeheersing of niet.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 19:34
 
WILLEMIJN232 schreef:
soms hebben mensen het gewoon krap Pieter, budgetbeheersing of niet.........

Klopt Willemijn, met daarbij vaak nog schulden die afbetaald moeten worden.
Begeleiding in budgetbeheersing is kan dan veel betekenen voor de mensen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 19:34
 
WILLEMIJN232 schreef:
soms hebben mensen het gewoon krap Pieter, budgetbeheersing of niet.........

...


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 23 oktober 2010, 21:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 20:11
 
HANNAH810 schreef:
het antwoord op je gebed staat al in psalm 37, princess;
nooit heb ik de rechtvaardige verlaten gezien; noch zijn kinderen zoekend naar brood......... Knipoog smiley

Ja en dit is zo waar!
Heb er financieel ook heel beroerd voorgestaan, maar God heeft altijd voorzien in wat ik nodg had en meer. Vaak heb ik tot in details precies gekregen waar ik om gebeden had.
We hebben een geweldige God
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 21:09
 
ZIVAATJE309 schreef:
Ja en dit is zo waar!
Heb er financieel ook heel beroerd voorgestaan, maar God heeft altijd voorzien in wat ik nodg had en meer. Vaak heb ik tot in details precies gekregen waar ik om gebeden had.
We hebben een geweldige God

Amen. En nog twee uit psalm 37: 16 Het weinige dat de rechtvaardige heeft is beter dan de overvloed van vele goddelozen. en 21b maar de rechtvaardige ontfermt zich en geeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOEY284





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 22:02
 
AANGENAAM334 schreef:
Amen. En nog twee uit psalm 37: 16 Het weinige dat de rechtvaardige heeft is beter dan de overvloed van vele goddelozen. en 21b maar de rechtvaardige ontfermt zich en geeft.


mooie tekst uit de Psalmen !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 23:05
 
IMKE917 schreef:
Klopt Willemijn, met daarbij vaak nog schulden die afbetaald moeten worden.
Begeleiding in budgetbeheersing is kan dan veel betekenen voor de mensen.

Ik vind het zo jammer dat er altijd weer die budgetbeheersing bijkomt.
Mensen hebben het soms gewoon krap, ook zonder schulden die afbetaald moeten worden en hebben dan gewoon hulp van de diaconie of voedselbank nodig.
Je hoeft niet per definitie slecht met geld om te kunnen gaan of schulden te hebben. En als je dat budget steeds noemt krijg ik wel een beetje die indruk.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 00:48
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je hoeft niet per definitie slecht met geld om te kunnen gaan of schulden te hebben. En als je dat budget steeds noemt krijg ik wel een beetje die indruk.......

Mee eens. Budgetbeheersing heeft te maken met verdeling, niet met vermenigvuldiging... Er zijn in Nederland schrijnende situaties die nauwelijks voor het voetlicht komen omdat mensen die het echt niet breed hebben zich generen.

Dat gebedsverzoek vind ik legitiem. Er staat niet voor niets in het Onze Vader "Geef ons heden ons dagelijks brood"... Er staat ook geschreven: "Bidt en u zal gegeven worden". Ik denk dat het een goede zaak is om onze noden in heldere bewoordingen aan God voor te leggen. Niet omdat Hij het anders niet zou begrijpen. Maar zodat wij de verhoring van de gebeden gaan zien.

Laten wij dus bidden!

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 01:16
 
ZINGA672 schreef:
Mee eens. Budgetbeheersing heeft te maken met verdeling, niet met vermenigvuldiging... Er zijn in Nederland schrijnende situaties die nauwelijks voor het voetlicht komen omdat mensen die het echt niet breed hebben zich generen.

Dat gebedsverzoek vind ik legitiem. Er staat niet voor niets in het Onze Vader "Geef ons heden ons dagelijks brood"... Er staat ook geschreven: "Bidt en u zal gegeven worden". Ik denk dat het een goede zaak is om onze noden in heldere bewoordingen aan God voor te leggen. Niet omdat Hij het anders niet zou begrijpen. Maar zodat wij de verhoring van de gebeden gaan zien.

Laten wij dus bidden!

GrZing!

Amen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 08:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het zo jammer dat er altijd weer die budgetbeheersing bijkomt.
Mensen hebben het soms gewoon krap, ook zonder schulden die afbetaald moeten worden en hebben dan gewoon hulp van de diaconie of voedselbank nodig.
Je hoeft niet per definitie slecht met geld om te kunnen gaan of schulden te hebben. En als je dat budget steeds noemt krijg ik wel een beetje die indruk.......

Ik schreef ook dat eerst de nood die er is opgelost moet worden. Daar gaf ik een voorbeeld van hoe dat werkt in mijn omgeving. Heel vaak zijn gezinnen geholpen met aanvulling door een boodschappenpakket voor 3 maanden, soms zelfs korter.
Maar de praktijk leert ook dat er structurele problemen zijn en daar is goede begeleiding, ja ik noem het toch, in o.a. het budget, zeer noodzakelijk.


Laatst aangepast door
IMKE917
op zondag 24 oktober 2010, 08:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 11:38
 
WILLEMIJN232 schreef:
Daar heb je nog geen brood mee op de plank Hannah.......
Las pas in de krant dat er een ontzettende toename van mensen is die gebruik moeten maken van de voedselbank.....trieste ontwikkelingen toch?

ook in dat geval heb je dus geen honger meer, willemijn;
natuurlijk is het fijner te geven, dan om te ontvangen;
ik denk echter dat als er staat; uw brood en water zullen gewis zijn,
dit heeeeeel anders voelt, dan wanneer er biefstuk met een port-sausje op tafel wordt geserveerd;
(brood en water is nog zonder pasta ook loes!!....... Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 13:29
 
HANNAH810 schreef:
ook in dat geval heb je dus geen honger meer, willemijn;
natuurlijk is het fijner te geven, dan om te ontvangen;
ik denk echter dat als er staat; uw brood en water zullen gewis zijn,
dit heeeeeel anders voelt, dan wanneer er biefstuk met een port-sausje op tafel wordt geserveerd;
(brood en water is nog zonder pasta ook loes!!....... Knipoog smiley )

Helaas Hannah; van alleen de voedselbank kun je niet leven. Deze pakketten zijn meestal zowel kwantitatief als kwalitatief niet toereikend.
Je lijdt dan dus nog steeds honger. Niet genoeg voedsel en niet voldoende hoogwaardige voedingsstoffen.

Verder verschaft de voedselbank ook geen water, gas en electriciteit. En dat is beslist armoede als je in NL woont en alles is afgesloten. Jarenlang niet meer jezelf en je kleding wassen, koken of thee of koffie zetten. s Winters geen verwarming. En natuuuuurlijk... nooit meer bezoek.

De echte armoede in NL is de afgelopen jaren schrikbarend toegenomen. Ik ken veel voorbeelden van mensen die niet door eigen schuld of onvermogen daarin zijn beland.

Wellicht dat we de komende winter eens wat meer aandacht aan dit probleem kunnen schenken. Privé, via je kerk of mss zelfs wel middels CM?

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 13:34
 
misschien door een link naar een oplossing te plaatsen, zinga?
op die manier kunnen mensen anoniem blijven, en misschien toch een oplossing vinden, net als bijv de link van manna die tussen bovenstaande reacties is opgenomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 14:13
 
HANNAH810 schreef:
misschien door een link naar een oplossing te plaatsen, zinga?
op die manier kunnen mensen anoniem blijven, en misschien toch een oplossing vinden, net als bijv de link van manna die tussen bovenstaande reacties is opgenomen.

Dat is een mogelijkheid. Maar er is ook een grote groep mensen die niet op CM zitten (beetje lastig zonder electriciteit...).

Eerlijk gezegd slaat mij de schrik een beetje om het hart als ik denk aan de koude winter van vorig jaar, die zich wellicht herhaalt. En de groeiende groep mensen met (te) weinig voorzieningen.

Ik dacht meer aan bidden en geven: geld, tijd, aandacht en een luisterend oor. Zoiets bijvoorbeeld.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 14:26
 
ZINGA672 schreef:
Dat is een mogelijkheid. Maar er is ook een grote groep mensen die niet op CM zitten (beetje lastig zonder electriciteit...).

Eerlijk gezegd slaat mij de schrik een beetje om het hart als ik denk aan de koude winter van vorig jaar, die zich wellicht herhaalt. En de groeiende groep mensen met (te) weinig voorzieningen.

Ik dacht meer aan bidden en geven: geld, tijd, aandacht en een luisterend oor. Zoiets bijvoorbeeld.

GrZ!



abo op cm kost toch ook geld?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 24 oktober 2010, 14:28
 
PIETER649 schreef:
abo op cm kost toch ook geld?

Het forum kan iedereen gratis lezen, toch aardig van Chris. Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 24 oktober 2010, 14:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4