ChristianMatch
 


Forum

liefde en sex
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:06
 
AANGENAAM334 schreef:
daarom.....?????.... kan sex zonder liefde leuk zijn......qua beleving misschien wel......maar in moreel en in christelijk perspectief inferieur en verwerpelijk



ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.

dus gewoon zonder relatie elkaar regelmatig ff van de jeuk afhelpen.
ik denk dat dit voor hun therapeutisch heel goed is geweest om na hun slecht geeindigde huwelijk het plezier in de sex te hervinden.

helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken...
voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:18
 
PIETER649 schreef:
ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.

dus gewoon zonder relatie elkaar regelmatig ff van de jeuk afhelpen.
ik denk dat dit voor hun therapeutisch heel goed is geweest om na hun slecht geeindigde huwelijk het plezier in de sex te hervinden.

helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken...
voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

behalve ikke....tot nu toe, na 15 jaar scheiding..

maarjah..als ik eens een lekker ding tegen kommmmmm Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:36
 
PIEKIE042 schreef:
behalve ikke....tot nu toe, na 15 jaar scheiding..

maarjah..als ik eens een lekker ding tegen kommmmmm Clown smiley


tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt?????
maar in ieder geval veel sucses!!! Lachende smiley

( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:37
 
PIETER649 schreef:
tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt?????
maar in ieder geval veel sucses!!! Lachende smiley

( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...)


Doe je veters ff vast...je loopt ernaast Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:07
 
PIETER649 schreef:
tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt?????
maar in ieder geval veel sucses!!! Lachende smiley

( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...)

Hmm.....het allerlekkerste ding van CM ooit, heeft gesproken. Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Twijfelende smiley Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Annette, je bent maar een bofkont. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:31
 
PIETER649 schreef:
ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.

dus gewoon zonder relatie elkaar regelmatig ff van de jeuk afhelpen.
ik denk dat dit voor hun therapeutisch heel goed is geweest om na hun slecht geeindigde huwelijk het plezier in de sex te hervinden.

helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken...
voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Op die andere topic wilde ik eigenlijk net hetzelfde zeggen als Pieter maar ik durfde niet. Ik probeerde het wel maar het kwam er niet goed uit. Dus zijn moed kan ik alleen maar bewonderen en met wat hij zegt ben ik het helemaal eens... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:32
 
FRANKT627 schreef:
Op die andere topic wilde ik eigenlijk net hetzelfde zeggen als Pieter maar ik durfde niet. Ik probeerde het wel maar het kwam er niet goed uit. Dus zijn moed kan ik alleen maar bewonderen en met wat hij zegt ben ik het helemaal eens... Knipoog smiley

Potdorie Gefrustreerde smiley deze ochtend mailde ik nog iemand dat ik me niet meer zo mengen in deze zwaardere topics en ondertussen ben ik weer bezig...ik moet iets aan mijn standvastigheid doen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:15
 
PIETER649 schreef:
ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.............. helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren ......................hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken...
voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Pieter een paar opmerkingen nav jouw badinerende post;
-Hoe weet jij dat van die mannen? Met hen gedated? Of met een kalf geploegd?
-Als iemand anders in de sloot springt dan hoef ik dat nog niet te doen. M.a.w. wat jij deed of waarnam bij anderen hoef ik niet te doen.
-'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk".
- Ouderling, ja ook dat nog. Maar dat is geen garantie.
- Een potentiele relatie na een eerder huwelijk zal altijd anders zijn. Gezien de opgedane (levens)ervaring kan er m.i. eerder sprake zijn van intimiteiten dan eertijds toen de eerste relatie aangegaan werd.
- Potentiele wippert is niet bepaald mijn woordkeus; maar potentieel ja. En of dat voor het huwelijk al is/kan?....niets menselijks is mijn vreemd....en al een huwelijk achter de rug..... en weet van verleiding......... 'k hoop daar een weg in te vinden.....al denk ik niet dat op zo zal zijn als jij beschrijft.

-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:21
 
AANGENAAM334 schreef:
Pieter een paar opmerkingen nav jouw badinerende post;
-Hoe weet jij dat van die mannen? Met hen gedated? Of met een kalf geploegd?
-Als iemand anders in de sloot springt dan hoef ik dat nog niet te doen. M.a.w. wat jij deed of waarnam bij anderen hoef ik niet te doen.
-'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk".
- Ouderling, ja ook dat nog. Maar dat is geen garantie.
- Een potentiele relatie na een eerder huwelijk zal altijd anders zijn. Gezien de opgedane (levens)ervaring kan er m.i. eerder sprake zijn van intimiteiten dan eertijds toen de eerste relatie aangegaan werd.
- Potentiele wippert is niet bepaald mijn woordkeus; maar potentieel ja. En of dat voor het huwelijk al is/kan?....niets menselijks is mijn vreemd....en al een huwelijk achter de rug..... en weet van verleiding......... 'k hoop daar een weg in te vinden.....al denk ik niet dat op zo zal zijn als jij beschrijft.

-




Helemaal mee eens Aangenaam........en mooi gezegd.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:21
 
AANGENAAM334 schreef:

-'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk".

Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst.
Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Zieke smiley
Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring.......
Of denken alleen vrouwen zo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:31
 
LEANNE226 schreef:
Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst.
Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Zieke smiley
Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring.......
Of denken alleen vrouwen zo?

Welkom in de grote mensen wereld Leanne..........
Jouw ervaring is-gelukkig maar- wat anders dan de realiteit van veel mensen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:40
 
LEANNE226 schreef:
Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst.
Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Zieke smiley
Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring.......
Of denken alleen vrouwen zo?

ik ben echt geen heilige ik ook niet.

maar dit stuit me tegen de borst. Hoezo?

Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Nee absoluut niet trots. Maar wel tevreden/content dat ik ondanks de verleiding staande ben gebleven. En dat was niet makkelijk.

Of denken alleen vrouwen zo? Weet ik niet dat moet je aan hen vragen. 'k wil het best wel weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:15
 
LEANNE226 schreef:
Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst.
Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Zieke smiley
Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring.......
Of denken alleen vrouwen zo?

Er is nogal verschil tussen jeuk tijdens het huwelijk of na de scheiding.
Toegeven Tijdens je huwelijk is in mijn ogen ronduit walgelijk, maar als de scheiding achter de rug is, vind ik het een heel ander verhaal.

Ik ben het met Pieter eens dat er velen zijn die er een maatje op na houden voor de sex.(mannen praten ook met mannen, aangenaam, evenals vrouwen met vrouwen dat doen. Je hoeft er niet bij geweest te zijn om sommige dingen als waarheid aan te nemen)

Wat ik gezegd heb is dat sex zonder liefde leuk kan zijn, en naar mijn idee is dat ook zo, maar niet meer dan dat.
Het laat een leegte na omdat de liefde gemist wordt.
Daarom wil ik het ook niet goedpraten als men er een maatje op na houd na de scheiding, maar als mensen onder elkaar vind ik wel dat daar begrip voor op te brengen moet zijn.
De een heeft nu eenmaal een hoger libido dan de ander. Ik denk dat het fout is, aangezien ik nog steeds (naar mijn invulling uit de bijbel) denk dat sex hoort bij eeuwige trouw, maar zeker wel menselijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUZANNE103





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 05:46
 
Ehm, nou, zonder in details te treden, als je niet verder komt dan een knuffel en affectie tonen? Dat je partner anders geconfronteerd wordt met het feit dat hij niet "presteert"? Er zijn natuurlijk situaties dat dat onderscheid niet zo duidelijk is, maar op een gegeven moment kies je ervoor, uit liefde, om dat schemer gebied te vermijden. Vraag me alleen wel af waarom hij uit liefde voor mij eh, die aandacht niet had voor mijn behoeftes????

Ik ben dit topic net even aan het lezen en kan me vinden in wat hierboven geschreven staat! Er moet wel heel veel liefde in een relatie zijn om 'dat schemergebied' dan maar te vermijden. Ik vind sex een essentieel onderdeel in een relatie.. en als het goed is behoort mijn partner ook aandacht te hebben voor mijn behoeftes, anders plaats je een bom onder je relatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 08:28
 
JOLAN931 schreef:
Er is nogal verschil tussen jeuk tijdens het huwelijk of na de scheiding.
Toegeven Tijdens je huwelijk is in mijn ogen ronduit walgelijk, maar als de scheiding achter de rug is, vind ik het een heel ander verhaal.Ja ik ook

Ik ben het met Pieter eens dat er velen zijn die er een maatje op na houden voor de sex.(mannen praten ook met mannen, aangenaam, evenals vrouwen met vrouwen dat doen. Je hoeft er niet bij geweest te zijn om sommige dingen als waarheid aan te nemen)Is mijn ervaring ook,ook hier op cm(wat dat betreft zit er geen verschil tussen chr. en gewone datingsites),heel jammer voor de eigenwaarde

Wat ik gezegd heb is dat sex zonder liefde leuk kan zijn, en naar mijn idee is dat ook zo, maar niet meer dan dat.
Het laat een leegte na omdat de liefde gemist wordt.
Daarom wil ik het ook niet goedpraten als men er een maatje op na houd na de scheiding, maar als mensen onder elkaar vind ik wel dat daar begrip voor op te brengen moet zijn.
Wat een ander doet moet hij zelf weten maar ik wil er liever niet mee geconfronteerd worden Knipoog smiley
De een heeft nu eenmaal een hoger libido dan de ander. Ik denk dat het fout is, aangezien ik nog steeds (naar mijn invulling uit de bijbel) denk dat sex hoort bij eeuwige trouw, maar zeker wel menselijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 12:52
 
PIETER649 schreef:
tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt?????
maar in ieder geval veel sucses!!! Lachende smiley

( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...)

hahaha er is veel meer dan CM...
maar nu effe niet voor mij, ik heb andere dingen.. Knipoog smiley
en??
wie wil nu iemand die zo ziek is? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 13:05
 
AANGENAAM334 schreef:
Pieter een paar opmerkingen nav jouw badinerende post;
-Hoe weet jij dat van die mannen? Met hen gedated? Of met een kalf geploegd?

Ik heb weleens mannen hierover gesproken, en daarbij: een vrouw heeft voor elke euh.. samensmelting wel een man nodig...
OOK vrouwen vertelden me wel eens iets.


Als iemand anders in de sloot springt dan hoef ik dat nog niet te doen. M.a.w. wat jij deed of waarnam bij anderen hoef ik niet te doen.

Ik heb ook nergens beweerd dat IEDEREEN dat doet.

-'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk".
- Ouderling, ja ook dat nog. Maar dat is geen garantie.
- Een potentiele relatie na een eerder huwelijk zal altijd anders zijn. Gezien de opgedane (levens)ervaring kan er m.i. eerder sprake zijn van intimiteiten dan eertijds toen de eerste relatie aangegaan werd.
- Potentiele wippert is niet bepaald mijn woordkeus; maar potentieel ja. En of dat voor het huwelijk al is/kan?....niets menselijks is mijn vreemd....en al een huwelijk achter de rug..... en weet van verleiding......... 'k hoop daar een weg in te vinden.....al denk ik niet dat op zo zal zijn als jij beschrijft.


Een goed verleden en een nog mooier voornemen, gefeliciteerd, ik hoop oprecht voor je dat je t volhoud!

-

Je mag mijn posting best badinerend noemen, heb ik geen probleem mee.
Wat ik wel jammer vind is dat je het hele stukje op jezelf betrekt, ik heb geenszins de intentie gehad het over jou persoonlijk te hebben.
Mijn intentie was slechts enige cm-ervaring weer te geven.
Het lijkt wellicht heel mooi om de goegemeenschap hier als een verzameling heiligen te zien maar dat balonnetje wilde ik graag doorprikken.
Mijn, met opzet gekozen, woordkeuze mag jou niet aanstaan, duidelijk is het wel.
Een drol blijft een drol, al leg je er een diamant op, dus waarom niet in duidelijke taal?
Nogmaals, dat jij je niet herkend in mijn posting zal best, maar ik heb teveel cm-ervaring om er voetstoots van uit te gaan dat een vroom profiel ( of forumbijdrage) altijd een correcte weergave van de persoon is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 13:55
 
AANGENAAM334 schreef:
daarom.....?????.... kan sex zonder liefde leuk zijn......qua beleving misschien wel......maar in moreel en in christelijk perspectief inferieur en verwerpelijk

Jammer dat je er zo over denkt!
Sex is nl een God gegeven iets waar je van mag genieten!
Idd zo zie ik het anders had God het toch ook niet gegeven vind je wel?

En nee sex is niet vies
Kortom dat wou ik er nog effe aan toevoegen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AANGENAAM334





Berichten: 142

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 15:45
 
PIETER649 schreef:
Je mag mijn posting best badinerend noemen, heb ik geen probleem mee.
Wat ik wel jammer vind is dat je het hele stukje op jezelf betrekt, ik heb geenszins de intentie gehad het over jou persoonlijk te hebben.
Mijn intentie was slechts enige cm-ervaring weer te geven.
Het lijkt wellicht heel mooi om de goegemeenschap hier als een verzameling heiligen te zien maar dat balonnetje wilde ik graag doorprikken.
Mijn, met opzet gekozen, woordkeuze mag jou niet aanstaan, duidelijk is het wel.
Een drol blijft een drol, al leg je er een diamant op, dus waarom niet in duidelijke taal?
Nogmaals, dat jij je niet herkend in mijn posting zal best, maar ik heb teveel cm-ervaring om er voetstoots van uit te gaan dat een vroom profiel ( of forumbijdrage) altijd een correcte weergave van de persoon is.

Dat onze manier van uitdrukken niet overeenkomt is evident. Geen probleem en even goede vrienden. En nu niet gelijk reageren met, we zijn geen vrienden of dat wil ik ook niet... that is not the issue here dude!
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is en het is de toon die de muziek maakt. Onze toonzetting verschilt. Ik hou bijvoorbeeld niet van sarcasme. Dat is wat mij betreft een dissonant. Er is verschil in aanpak; nuance -alsof ik nooit direct ben- versus directheid, ervaring versus ideaal. Wat dat laatste betreft ben ik bepaald niet naief maar wil ondanks dat aan mijn idealen vast houden. Waarbij ik niet zeg dat jij geen idealen hebt.
Ik denk dat het wel duidelijk is hoe we er beide over denken. Dat hoeft niet uitgesponnen te worden. Neemt niet weg dat ik graag je bijdragen lees. Al was het maar om geprikkeld te worden. Dat is een verleiding die ik me wel toesta.


Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op donderdag 18 november 2010, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 18:53
 
Mijn intentie was slechts enige cm-ervaring weer te geven.


Pieter, misschien was het makkelijker om gewoon namens je zelf te spreken?
En als iedereen dat nu doet is het wat persoonlijker.....
En hoef je niet voor heel cm te spreken........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:23
 
WILLEMIJN232 schreef:
Mijn intentie was slechts enige cm-ervaring weer te geven.


Pieter, misschien was het makkelijker om gewoon namens je zelf te spreken?
En als iedereen dat nu doet is het wat persoonlijker.....
En hoef je niet voor heel cm te spreken........ Knipoog smiley



makkelijker ja.... het probleem is dat ik het niet kan maken mijn ervaringen volledig hier neer te zetten.
Dat nemen al die dames mij vast niet in dank af... Geschokte, onthutste smiley
Veel mensen gaan dan ook nog denken dat ik loop te bluffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar goed, okee, jij wint.... ja ik beken, ik heb met Annette sex voor t huwelijk gehad.
Verder ben ik met niemand getrouwd... Duiveltje smiley

happy nou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:29
 
PIETER649 schreef:
makkelijker ja.... het probleem is dat ik het niet kan maken mijn ervaringen volledig hier neer te zetten.
Dat nemen al die dames mij vast niet in dank af... Geschokte, onthutste smiley
Veel mensen gaan dan ook nog denken dat ik loop te bluffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar goed, okee, jij wint.... ja ik beken, ik heb met Annette sex voor t huwelijk gehad.
Verder ben ik met niemand getrouwd... Duiveltje smiley

happy nou?

Welnee, interesseert me ook eigenlijk niet of jij wel of geen sex hebt..
Ging mij er om dat je alleen namens jezelf kan spreken en niet namens andere cmmers.....
En verder vind ik eigenlijk wat een ieder wel of niet doet zijn/haar persoonlijke zaak......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2