ChristianMatch
 


Forum

niet altijd een antwword op mail
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
EEDJEE483





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:54
 
Ik irriteer me hier ook al een tijdje aan en heb al eens eerder op een dergelijk onderwerp gereageerd. Weet je, iedereen doet zich voor als Christen. En prima, want ik ben het ook. Alleen schijnbaar heeft niet iedereen geleerd wat respect hebben voor elkaar betekent. Het niet beantwoorden van iemands mail. Ik heb al, zonder dat ik echt geinteresseerd ben in iemand, wel eens iemand gecomplimenteerd of ergens op een profieltekst gereageerd, maar gewoon geen antwoord. Sorry hoor, maar dat komt arrogant op me over. (niet verwarren met dat het ook arrogant is aub!)
Stel je nou toch eens voor dat je veelvuldig bidt, zoekend bent naar genezing, hulp of kracht van God. En je krijgt voortdurend geen reactie? God laat niets van zich horen? Dan verlies je toch een mate van vertrouwen, nietwaar?
Waarom geef je elkaar niet gewoon een antwoord, zonder dat er meteen een relatie aan verbonden zit.... Wees toch eens volwassen met elkaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 16:13
 
EEDJEE483 schreef:
Ik irriteer me hier ook al een tijdje aan en heb al eens eerder op een dergelijk onderwerp gereageerd. Weet je, iedereen doet zich voor als Christen. En prima, want ik ben het ook. Alleen schijnbaar heeft niet iedereen geleerd wat respect hebben voor elkaar betekent. Het niet beantwoorden van iemands mail. Ik heb al, zonder dat ik echt geinteresseerd ben in iemand, wel eens iemand gecomplimenteerd of ergens op een profieltekst gereageerd, maar gewoon geen antwoord. Sorry hoor, maar dat komt arrogant op me over. (niet verwarren met dat het ook arrogant is aub!)
Stel je nou toch eens voor dat je veelvuldig bidt, zoekend bent naar genezing, hulp of kracht van God. En je krijgt voortdurend geen reactie? God laat niets van zich horen? Dan verlies je toch een mate van vertrouwen, nietwaar?
Waarom geef je elkaar niet gewoon een antwoord, zonder dat er meteen een relatie aan verbonden zit.... Wees toch eens volwassen met elkaar!
Leg je daar niet veel te veel waarde in allemaal? Geen antwoord is toch ook een antwoord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:08
 
CHATULIEM619 schreef:
Leg je daar niet veel te veel waarde in allemaal? Geen antwoord is toch ook een antwoord?

Je hebt gelijk Chat,
Ik bijna nooit reacties van mijn sollicitaties.
Dat is ook flauwekul.
Gemiddeld 1:5 kreeg ik wel reactie.
UWV vroeg aan mij weleens dat verplicht alle reacties laten tonen van afgewezen sollicitaties. Sommige bedrijven weigeren reacties te sturen.
Wat moet ik tegen UWV zeggen, ze geloven dat ik te lui ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:09
 
HERMAN388 schreef:
Je hebt gelijk Chat,
Ik bijna nooit reacties van mijn sollicitaties.
Dat is ook flauwekul.
Gemiddeld 1:5 kreeg ik wel reactie.
UWV vroeg aan mij weleens dat verplicht alle reacties laten tonen van afgewezen sollicitaties. Sommige bedrijven weigeren reacties te sturen.
Wat moet ik tegen UWV zeggen, ze geloven dat ik te lui ben.

in je brief vragen om een bevestiging van ontvangst...met een argumentatie waarom je niet bent uitgenodigd....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:24
 
TINK100 schreef:
in je brief vragen om een bevestiging van ontvangst...met een argumentatie waarom je niet bent uitgenodigd....

Meestal nooit, dat komt heel weinig voor
Bedrijven hebben gewoon geen zin na talloze sollicitatiebrieven om te reageren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:22
 
HERMAN388 schreef:
Meestal nooit, dat komt heel weinig voor
Bedrijven hebben gewoon geen zin na talloze sollicitatiebrieven om te reageren.


toen ik mn bedrijf in nederland had, werd ik weleens gebeld door mensen of ik hun naam wilde noteren en als het uwv zou bellen wou bevestigen dat ze contact gehad hebben.
hier in duitsland krijg ik vooraf een brief van arbeitsambt dat die en die moet solliciteren bij me en krijg ik achteraf een belletje of die zich gemeld heeft.

zo houd men ondernemers lekker bezig met onzin om de uitkering te behouden..

en NEE, ik zeg niet dat ALLE sollicitanten deze reden hebben!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 21:17
 
PIETER649 schreef:
toen ik mn bedrijf in nederland had, werd ik weleens gebeld door mensen of ik hun naam wilde noteren en als het uwv zou bellen wou bevestigen dat ze contact gehad hebben.
hier in duitsland krijg ik vooraf een brief van arbeitsambt dat die en die moet solliciteren bij me en krijg ik achteraf een belletje of die zich gemeld heeft.

zo houd men ondernemers lekker bezig met onzin om de uitkering te behouden..

en NEE, ik zeg niet dat ALLE sollicitanten deze reden hebben!!

Ik krijg af en toe het gevoel dat sommige bedrijven, bijklussen bij het uwv, door advertenties te plaatsen. Om te kijken wie er solliciteren en wie niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EEDJEE483





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 00:57
 
Lekker offtopic....zal wel aan mij liggen, maar ik acht het als een vorm van fatsoen om iemand te antwoorden. Dus eigenlijk is het net zo op straat, als iemand je de weg wil vragen, dan negeer je die gewoon.... Mss verwacht ik wel teveel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 01:17
 
EEDJEE483 schreef:
Lekker offtopic....zal wel aan mij liggen, maar ik acht het als een vorm van fatsoen om iemand te antwoorden. Dus eigenlijk is het net zo op straat, als iemand je de weg wil vragen, dan negeer je die gewoon.... Mss verwacht ik wel teveel...

het is toch tegenwoordig zo, ike ike ike...en de rest.....
iedereen leeft in zijn /haar wereldje...
ik vind het niet netjes om geen reactie terug te sturen, dan weet je toch ook niet of je brief of mail is aangekomen??? lijkt mij een kleine moeite....
maar ja, wie ben ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 18:08
 
Aan de tips van CM kan het niet liggen. 'k Kreeg vandaag tip 8 (ja, serieus!) in de mailbox. Zo heb je - als nieuw lid - in ieder geval iedere dag mail. Knipoog smiley Ach, ook als ervaren CM-er kun je er je voordeel mee doen. Lachende smiley (Al lees ze niet allemaal van a tot z. Twijfelende smiley ) Jammer, dat je wel een limiet krijgt.

Tip 8

Beste MARYAN401,

Het is ontzettend frustrerend als je geen antwoord op je mailtjes krijgt. Misschien heb je het zelf al eens ervaren: Heb je energie gestoken in een leuk, origineel mailtje -- krijg je totaal geen reactie terug. Je voelt je geschoffeerd en genegeerd. Is een simpele reactie soms te veel gevraagd?

Onze tip van vandaag luidt daarom: Geef het goede voorbeeld. Wees galant en beantwoord de mailtjes die je krijgt.

Ook als je niet in iemand geïnteresseerd bent. Maak dat eerlijk kenbaar in een kort, vriendelijk mailtje terug. Dat is veel sympathieker dan niets van je laten horen.

Hartelijke groet,

Redactie ChristianMatch


PS Wie nog meer tips wil horen, laat maar even weten!


Laatst aangepast door
MARYAN401
op dinsdag 11 oktober 2011, 18:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 18:57
 
Toch wel goed van CM om met een soort geautomatiseerd e-mailsysteem nieuwe bezoekers wat fatsoen bij te brengen, voor zover ze dat niet hadden. Maar de juf is altijd beleefd, toch? Mijn ervaring is overigens dat er meestal wel wordt gereageerd en ook correct.

Thomas, wordt door de eerste klas nog wel eens meester genoemd.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 11 oktober 2011, 19:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 21:54
 
EEDJEE483 schreef:
Lekker offtopic....zal wel aan mij liggen, maar ik acht het als een vorm van fatsoen om iemand te antwoorden. Dus eigenlijk is het net zo op straat, als iemand je de weg wil vragen, dan negeer je die gewoon.... Mss verwacht ik wel teveel...

volledig mee eens!
Zegt mij absoluut al in eerste instantie iets over de persoon als er geen reactie komt. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 22:53
 
COOTJE711 schreef:
volledig mee eens!
Zegt mij absoluut al in eerste instantie iets over de persoon als er geen reactie komt. Smiley met dichtgeplakte mond

Haha, je zult het maar vergeten Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 23:01
 
JOSINA022 schreef:
Haha, je zult het maar vergeten Gefrustreerde smiley Knipoog smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 23:07
 
COOTJE711 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:02
 
MARYAN401 schreef:
Aan de tips van CM kan het niet liggen. 'k Kreeg vandaag tip 8 (ja, serieus!) in de mailbox. Zo heb je - als nieuw lid - in ieder geval iedere dag mail. Knipoog smiley Ach, ook als ervaren CM-er kun je er je voordeel mee doen. Lachende smiley (Al lees ze niet allemaal van a tot z. Twijfelende smiley ) Jammer, dat je wel een limiet krijgt.

Tip 8

Beste MARYAN401,

Het is ontzettend frustrerend als je geen antwoord op je mailtjes krijgt. Misschien heb je het zelf al eens ervaren: Heb je energie gestoken in een leuk, origineel mailtje -- krijg je totaal geen reactie terug. Je voelt je geschoffeerd en genegeerd. Is een simpele reactie soms te veel gevraagd?

Onze tip van vandaag luidt daarom: Geef het goede voorbeeld. Wees galant en beantwoord de mailtjes die je krijgt.

Ook als je niet in iemand geïnteresseerd bent. Maak dat eerlijk kenbaar in een kort, vriendelijk mailtje terug. Dat is veel sympathieker dan niets van je laten horen.

Hartelijke groet,

Redactie ChristianMatch


PS Wie nog meer tips wil horen, laat maar even weten!

Krijg je tegenwoordig tips Geschokte, onthutste smiley Nooit gehad volgens mij was dat ruim een jaar geleden nog niet!
Open een topic maryan en zet ze er allemaal op hebben we er allemaal wat aan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:50
 
een leesbevestiging mee sturen misschien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:58
 
TINK100 schreef:
een leesbevestiging mee sturen misschien?

dat kan je toch zien, een geel dicht geel envelopje is nog niet gelezen, een wit geopend envelopje is wel gelezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:13
 
JOSINA022 schreef:
Kussende smiley
beter laat dan nooit Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 17 oktober 2011, 03:55
 
COOTJE711 schreef:
beter laat dan nooit Engeltje smiley


Zo is het maar net toch .....beter een laat berichtje dan geen bericht Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: maandag 17 oktober 2011, 08:36
 
ERIKA129 schreef:
Krijg je tegenwoordig tips Geschokte, onthutste smiley Nooit gehad volgens mij was dat ruim een jaar geleden nog niet!
Open een topic maryan en zet ze er allemaal op hebben we er allemaal wat aan Knipoog smiley

t zijn gewoon de 'dating tips' die je bovenaan je scherm in de balk ziet.
Alleen worden ze ook per mail verstuurd naar nieuwe klanten:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: maandag 17 oktober 2011, 09:47
 
ANNETTE792 schreef:
dat kan je toch zien, een geel dicht geel envelopje is nog niet gelezen, een wit geopend envelopje is wel gelezen

hier wel, maar van bedrijven etc. vaak niet.....zo af en toe krijg je er een leesbevetigingsvraag bij gestuurd......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: maandag 17 oktober 2011, 10:45
 
COOTJE711 schreef:
t zijn gewoon de 'dating tips' die je bovenaan je scherm in de balk ziet.
Alleen worden ze ook per mail verstuurd naar nieuwe klanten:)

owwwwwww Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:31
 
EEDJEE483 schreef:
Ik irriteer me hier ook al een tijdje aan en heb al eens eerder op een dergelijk onderwerp gereageerd. Weet je, iedereen doet zich voor als Christen. En prima, want ik ben het ook. Alleen schijnbaar heeft niet iedereen geleerd wat respect hebben voor elkaar betekent. Het niet beantwoorden van iemands mail. Ik heb al, zonder dat ik echt geinteresseerd ben in iemand, wel eens iemand gecomplimenteerd of ergens op een profieltekst gereageerd, maar gewoon geen antwoord. Sorry hoor, maar dat komt arrogant op me over. (niet verwarren met dat het ook arrogant is aub!)
Stel je nou toch eens voor dat je veelvuldig bidt, zoekend bent naar genezing, hulp of kracht van God. En je krijgt voortdurend geen reactie? God laat niets van zich horen? Dan verlies je toch een mate van vertrouwen, nietwaar?
Waarom geef je elkaar niet gewoon een antwoord, zonder dat er meteen een relatie aan verbonden zit.... Wees toch eens volwassen met elkaar!

Dat zegt dan genoeg van die ander, is eigenlijk ook een antwoord Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:55
 
Ik vind het ook niet meer dan fatsoenlijk als je antwoord geeft op een mail die je krijgt.
Ook als je er niets mee kunt dan nog kun je dat in een mail beantwoorden.
Heel heel raar dat sommige mensen net doen of ze geen mail lezen of hebben ontvangen. Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGIT826





Berichten: 101

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 22:57
 
Hallo iedereen.

Ik ben net 2 weken proeflid geweest en heb nu een maandabonnement genomen. In deze tijd heb ik nu al verschillende mailtjes naar mannen
gestuurd, maar hooguit een enkeling stuurt een berichtje terug.
Volgens mij is het toch wel beleefd als je reageert op je mail. Ik begin hier eigenlijk een beetje van te balen Boze smiley
Het is mij echt niet gelijk om een relatie te doen, maar een beetje interesse tonen in iemand mag toch best wel volgens mij.

Gr. Brigit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:44
 
BRIGIT826 schreef:
Hallo iedereen.

Ik ben net 2 weken proeflid geweest en heb nu een maandabonnement genomen. In deze tijd heb ik nu al verschillende mailtjes naar mannen
gestuurd, maar hooguit een enkeling stuurt een berichtje terug.
Volgens mij is het toch wel beleefd als je reageert op je mail. Ik begin hier eigenlijk een beetje van te balen Boze smiley
Het is mij echt niet gelijk om een relatie te doen, maar een beetje interesse tonen in iemand mag toch best wel volgens mij.

Gr. Brigit

had ik ook in hetbegin...een kaartje met hun verjaardag, niets.....nou ja...niet meteen opgeven.....das het beste wat ik heb gedaan......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:49
 
TINK100 schreef:
had ik ook in hetbegin...een kaartje met hun verjaardag, niets.....nou ja...niet meteen opgeven.....das het beste wat ik heb gedaan......

Tja...mannen van Mars, toch? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:53
 
JOSINA022 schreef:
Tja...mannen van Mars, toch? Clown smiley

spelen gewoon 'hard to get' of hoort dat bij Venus.... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 23:11
 
JOSINA022 schreef:
Tja...mannen van Mars, toch? Clown smiley

En vrouwe van de zon Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 3 van 6