ChristianMatch
 


Forum

zeilmeisje
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 16:11
 
ZEELAND736 schreef:
Hier klinkt nogal wat jalouzie uit...
Ik doe het haar niet na...en jij ook niet....
En ik vind het leuk...heb haar gevolgd...vind het super...maar verafgood haar niet...

Jaloezie??? Waar lees je dat dan? Of is het een veronderstelling die nergens op gestoeld is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 25 januari 2012, 17:44
 
mediageil nest. (Wat een akelig woord!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 10:02
 
MARIO216 schreef:
En ook niet stiekum iemand achter haar aan?? Zou kunnen, maar als jij het zegt.

Ach het zeil meisje is ook alweer een achterhaald feit geworden Geschokte, onthutste smiley gisteren heb ik in de krant gelezen, zeilboot alleen de wereld rond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 14:06
 
PIETER649 schreef:
Deze week weer een vervolg op de soap die afgelopen zomer speelde.
Laura Dekker, 14 jaar, wil graag een wereldreis maken, solo met een zeiljacht.
Uiteraard maakt iedereen zich daar druk om, ze is onder beheer van jeugdzorg gesteld en die stelden dat zij te weinig ervaring had.
Nu staat jeugdzorg bekend om hun nautische kennis, dus het zal best zo zijn.
Gelukkig mag Laura van jeugdzorg wel op reis als ze meer ervaring heeft... dus legt jeugdzorg haar boot aan de ketting en geeft haar een vaarverbod. Zieke smiley

Van pure ellende is Laura weggelopen en via St Maarten vandaag weer in Nederland gearriveerd. Omdat er geen wachtlijsten bestaan bij jeugdzorg en justitie kon zij vanmiddag direct voorgeleid worden bij de rechtbank.
De verwachting is dat Laura als onhandelbare tiener uit huis word geplaatst.
Evenals tientallen andere moeilijk opvoedbare meisjes zal ze dan wel in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat jeugdzorg op dit terrein toevallig wel een wachtlijst heeft.
Dan zit ze in ieder geval droog als het regent, tussen andere meisjes met vergelijkbare problemen zoals loverboys, prostitutie, drugsgebruik etc.

Triest dat in Nederland een meisje met pit zo kapot gemaakt moet worden. Het sterft in Nederland al van de vegeterende ongeinteresseerde asociale jeugd... wees er nou eens trots op dat er 1 tussen zit die ergens anders over droomt dan een ontmoeting met een popster!
Dit meisje hoefde geen subsidie, wou alles alleen doen maar word nu geslacht door het systeem. Zieke smiley

Inderdaad Pieter. Ze heeft gelijk om niet terug te willen naar Nederland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PELLE852





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:46
 
Sorry ik ben ook niet zo'n Laura het 'dweilmeisje-fan'. Voor mij alleen maar kinderen die graag in de publiciteit willen komen. En zo zijn er nog wel meer van die kinderen die graag voorop willen lopen. Eerst netjes je school afmaken en als de tijd daar is dan pas... Maar zeker niet als je nog leerplichtig bent. Dus netjes in de rij gaan staan en aansluiten. En voor de rest zal me het de welbekende hemaworst wezen. Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

<<no comment>>


Laatst aangepast door
PELLE852
op dinsdag 8 januari 2013, 01:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Pagina 4 van 4