ChristianMatch
 


Forum

zeilmeisje
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 20:03
 
Deze week weer een vervolg op de soap die afgelopen zomer speelde.
Laura Dekker, 14 jaar, wil graag een wereldreis maken, solo met een zeiljacht.
Uiteraard maakt iedereen zich daar druk om, ze is onder beheer van jeugdzorg gesteld en die stelden dat zij te weinig ervaring had.
Nu staat jeugdzorg bekend om hun nautische kennis, dus het zal best zo zijn.
Gelukkig mag Laura van jeugdzorg wel op reis als ze meer ervaring heeft... dus legt jeugdzorg haar boot aan de ketting en geeft haar een vaarverbod. Zieke smiley

Van pure ellende is Laura weggelopen en via St Maarten vandaag weer in Nederland gearriveerd. Omdat er geen wachtlijsten bestaan bij jeugdzorg en justitie kon zij vanmiddag direct voorgeleid worden bij de rechtbank.
De verwachting is dat Laura als onhandelbare tiener uit huis word geplaatst.
Evenals tientallen andere moeilijk opvoedbare meisjes zal ze dan wel in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat jeugdzorg op dit terrein toevallig wel een wachtlijst heeft.
Dan zit ze in ieder geval droog als het regent, tussen andere meisjes met vergelijkbare problemen zoals loverboys, prostitutie, drugsgebruik etc.

Triest dat in Nederland een meisje met pit zo kapot gemaakt moet worden. Het sterft in Nederland al van de vegeterende ongeinteresseerde asociale jeugd... wees er nou eens trots op dat er 1 tussen zit die ergens anders over droomt dan een ontmoeting met een popster!
Dit meisje hoefde geen subsidie, wou alles alleen doen maar word nu geslacht door het systeem. Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 20:35
 
he,
ja, jij
wil jij echt de wereld rond
dat meen je toch niet?
in je uppie op je guppy
er zijn dan vast wel instanties
die echt proberen om je tegen te houden
je snapt toch wel dat iedereen het beter weet
want de beste zeilers staan nog steeds op de wal

Ik geloof niet dat het verstandig is dat ze alleen de wereld rond zeilt. Mijn zegen heeft ze. Maar ik ga ze niet redden. De belastingbetaler zal wel weer dan moeten dokken. Dat doen we nu trouwens ook.
Haar moeder was trouwens ook tegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 21:47
 
Hoi.

Ik geloof ook niet dat het verstandig zou zijn dat ze in haar eentje de wereld rond zou gaan zeilen, zeker niet op deze leeftijd. Haar ouders hadden daar toch wel iets beschermender in mogen wezen. Maargoed, geen enkele ouder is perfect. Het is goed dat zij idealen heeft, maar kan met tienerhersenen nog niet alle gevolgen doorzien.
Wat nu echt jammer is is dat ze nu wel het idee krijgt dat het niet goed is om die dingen te willen.. Maar wat echt erg is is dat ze zo ontzettend gepakt word door alle media aandacht. Die zou ze ook krijgen als ze inderdaad de wereld rond zou zeilen, nu heeft ze gemerkt dat die aandacht toch niet perse leuk is...
Maargoed, media is media. Interessante dingen moeten in het nieuws. Jeugdzorg en de rechters die haar direct voorgeleiden... en ondervraging direct na aankomst op schiphol. Nou ik weet niet of ze dat bij alle tieners doen die weglopen van huis... maar ik hoop toch echt dat ze niet vanwege media aandacht zo hard ingrijpen.

Uiteindelijk: wie ben ik om te oordelen over wat ouders toestemming voor geven of wat jeugdzorg doet.. Het is erg zwaar voor een tiener om onderwerp te zijn van een nationaal debat, zelfs voor volwassen is dat zwaar. laten we haar gewoon ff met rust laten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 22:39
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 23:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 22:59
 
Volgens mij laat buro jeugdzorg het zeilmeisje de wachtlijsten passeren, omdat ze de druk van de maatschappelijke opinie voelen.....
Maar ja, als het zeilmeisje voorrang krijgt, wordt er één andere verderop in de wachtlijst gezet.... zo werkt dat dus.

De berichtgeving in de media is toch wat summier. Het is moeilijk om een goed idee te krijgen van wat er aan de hand is.

Als Laura als 18-jarige de zeiltocht had gemaakt had waarschijnlijk niemand daar moeilijk over gedaan. Maar ja.... 14 jaar is wel erg jong om de grote wereldzeeën over te varen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 23:07
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 23:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 23:11
 
MARISKA601 schreef:
dadelijk wil iemand hun kind van 14 de hymalaya laten beklimmen.
de mt. everest op.
heeft ook veel gevaren net als al de zeeen en en oceanen.

maar is dat minder gevaarlijk als dat wanneer je 18 of ouder bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 00:07
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 23:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 00:17
 
MARISKA601 schreef:
nee dat niet.
maar wat als je kind verongelukt.
dan heb je je levenlang een schuldgevoel.
en je blijft hoe dan ook verantwoordelijk voor je kind tot het 18 jaar is.

Ook na hun 18e blijft het een kind van je, kan me niet indenken dat het gevoel dan anders is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:06
 
MARISKA601 schreef:
dadelijk wil iemand hun kind van 14 de hymalaya laten beklimmen.
de mt. everest op.
heeft ook veel gevaren net als al de zeeen en en oceanen.

de zee is gevaarlijker dan de mt everest hoor
ken het weten want ik ben met allebei bekend

hihi hier spreekt nm een voormalig schipperskindje dus
,maar die ouders van laura wat een maffe lui zijn dat zo,n kind alleen te laten gaan maar goed laura heeft wel pit dat moet ik wel zeggen endaar neem ik mn petje voor af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JENNY524





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:19
 
De vraag is niet of laura's ouders haar toestemming zouden moeten geven, de vraag is of de staat zich met deze beslissing mag bemoeien.

De leerplichtwet had ze niet ontdoken. Ze zou namelijk gewoon naar school gaan. in andere landen dan wel.
Als ze alleen die wet zou hebben ontdoken dan was het een simpele kwestie geweest.

De vraag - juridisch gezien- is mag er worden geoordeeld over het optreden van haar ouders. Want normaal gesproken hebben ouders het gezag over hun kinderen, niet de staat, of de openbare discussie.
Er moet dus iets zijn waardoor de staat nu wel mag oordelen daarover.
'het in gevaar brengen van je dochter' zou een reden kunnen zijn. Maargoed.. ouders laten hun 14 jarige meisjes ook uitgaan.. met alle gevolgen van dien. Loverboys breezersletjes etc. Waar ligt de grens dan van het staatsbemoeien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CLAUDIA469





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:05
 
PIETER649 schreef:
Deze week weer een vervolg op de soap die afgelopen zomer speelde.
Laura Dekker, 14 jaar, wil graag een wereldreis maken, solo met een zeiljacht.
Uiteraard maakt iedereen zich daar druk om, ze is onder beheer van jeugdzorg gesteld en die stelden dat zij te weinig ervaring had.
Nu staat jeugdzorg bekend om hun nautische kennis, dus het zal best zo zijn.
Gelukkig mag Laura van jeugdzorg wel op reis als ze meer ervaring heeft... dus legt jeugdzorg haar boot aan de ketting en geeft haar een vaarverbod. Zieke smiley

Van pure ellende is Laura weggelopen en via St Maarten vandaag weer in Nederland gearriveerd. Omdat er geen wachtlijsten bestaan bij jeugdzorg en justitie kon zij vanmiddag direct voorgeleid worden bij de rechtbank.
De verwachting is dat Laura als onhandelbare tiener uit huis word geplaatst.
Evenals tientallen andere moeilijk opvoedbare meisjes zal ze dan wel in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat jeugdzorg op dit terrein toevallig wel een wachtlijst heeft.
Dan zit ze in ieder geval droog als het regent, tussen andere meisjes met vergelijkbare problemen zoals loverboys, prostitutie, drugsgebruik etc.

Triest dat in Nederland een meisje met pit zo kapot gemaakt moet worden. Het sterft in Nederland al van de vegeterende ongeinteresseerde asociale jeugd... wees er nou eens trots op dat er 1 tussen zit die ergens anders over droomt dan een ontmoeting met een popster!
Dit meisje hoefde geen subsidie, wou alles alleen doen maar word nu geslacht door het systeem. Zieke smiley



Kinderen op die leeftijd zijn nog gewoon leerplichtig hoor, dat heeft niets met asociale jeugd. Trots op haar ben ik niet. Dit is een ontiegelijk verwend meisje wat gewend is dr zin door te drammen.
Door dit soort meisjes komen er dus wachtlijsten en zijn er mensen die langer moeten wachten op onderzoeken en uitslagen.
Als je Henk (Visser?) hoort hoe die heeft afgezien met zn reis rond de wereld en hoe hij er af en toe uitzag op foto's en beelden........
Wil deze Laura dit beter kunnen dan Henk? Kom op, terug op aarde.
Ik hoop dat strakjes, als mn kinderen wat ouder zijn, heerlijk dromen over een ontmoeting met hun favoriete popster, zwijmelend rond het fietsenhok hangen omdat daar DE hunk is, uit de klas wordt gestuurd omdat ze teveel giebelen. Want dat hoort bij de ontwikkeling van een puber!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:16
 
CLAUDIA469 schreef:
Kinderen op die leeftijd zijn nog gewoon leerplichtig hoor, dat heeft niets met asociale jeugd. Trots op haar ben ik niet. Dit is een ontiegelijk verwend meisje wat gewend is dr zin door te drammen.
Door dit soort meisjes komen er dus wachtlijsten en zijn er mensen die langer moeten wachten op onderzoeken en uitslagen.
Als je Henk (Visser?) hoort hoe die heeft afgezien met zn reis rond de wereld en hoe hij er af en toe uitzag op foto's en beelden........
Wil deze Laura dit beter kunnen dan Henk? Kom op, terug op aarde.
Ik hoop dat strakjes, als mn kinderen wat ouder zijn, heerlijk dromen over een ontmoeting met hun favoriete popster, zwijmelend rond het fietsenhok hangen omdat daar DE hunk is, uit de klas wordt gestuurd omdat ze teveel giebelen. Want dat hoort bij de ontwikkeling van een puber!!!!

(Henk de Velde)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:22
 
MARIO216 schreef:
(Henk de Velde)

Laura lijkt mij een verwend meisje dat haar zin door wil drijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CLAUDIA469





Berichten: 21

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 21:28
 
juustem Mario, kon er niet meer opkomen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 19:53
 
PIETER649 schreef:
Deze week weer een vervolg op de soap die afgelopen zomer speelde.
Laura Dekker, 14 jaar, wil graag een wereldreis maken, solo met een zeiljacht.
Uiteraard maakt iedereen zich daar druk om, ze is onder beheer van jeugdzorg gesteld en die stelden dat zij te weinig ervaring had.
Nu staat jeugdzorg bekend om hun nautische kennis, dus het zal best zo zijn.
Gelukkig mag Laura van jeugdzorg wel op reis als ze meer ervaring heeft... dus legt jeugdzorg haar boot aan de ketting en geeft haar een vaarverbod. Zieke smiley

Van pure ellende is Laura weggelopen en via St Maarten vandaag weer in Nederland gearriveerd. Omdat er geen wachtlijsten bestaan bij jeugdzorg en justitie kon zij vanmiddag direct voorgeleid worden bij de rechtbank.
De verwachting is dat Laura als onhandelbare tiener uit huis word geplaatst.
Evenals tientallen andere moeilijk opvoedbare meisjes zal ze dan wel in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat jeugdzorg op dit terrein toevallig wel een wachtlijst heeft.
Dan zit ze in ieder geval droog als het regent, tussen andere meisjes met vergelijkbare problemen zoals loverboys, prostitutie, drugsgebruik etc.

Triest dat in Nederland een meisje met pit zo kapot gemaakt moet worden. Het sterft in Nederland al van de vegeterende ongeinteresseerde asociale jeugd... wees er nou eens trots op dat er 1 tussen zit die ergens anders over droomt dan een ontmoeting met een popster!
Dit meisje hoefde geen subsidie, wou alles alleen doen maar word nu geslacht door het systeem. Zieke smiley



dat wordt iedereen, en ik vindt het ook niet normaal dat zo'n eigenwijs trutje dat zomaar doet. ze hoort op school te zitten. als ze dat wil moet ze wachten tot ze 18 is dan kan ze gan en staan war ze zelf wil.
laat ze doen net als laats met die ene jongen. gewoon 3 maandne de bajes in en een week of 14 dagen in de isoleercel.
afkoelen met zulke eigenwijze mormels.
als je dat toelaat in nl, dan is toch het hek van de dam?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 21:00
 
HENK600 schreef:
dat wordt iedereen, en ik vindt het ook niet normaal dat zo'n eigenwijs trutje dat zomaar doet. ze hoort op school te zitten. als ze dat wil moet ze wachten tot ze 18 is dan kan ze gan en staan war ze zelf wil.
laat ze doen net als laats met die ene jongen. gewoon 3 maandne de bajes in en een week of 14 dagen in de isoleercel.
afkoelen met zulke eigenwijze mormels.
als je dat toelaat in nl, dan is toch het hek van de dam?

Wow, wat een bikkelharde reactie... Het zgn. 'trutje' / 'eigenwijs mormel' heet gewoon Laura...
Meen je dit echt?

Natuurlijk is het de vraag of het verantwoord is om zo'n jong meisje alleen om de wereld te laten zeilen. Dat heeft zeker risico's in zich. Maar ik betwijfel sterk of Laura er beter van zou worden als ze drie maanden in de bajes zou moeten zitten (tussen crimineeltjes, waar ze van alles van kan leren...). En een verblijf in de isoleercel zou weleens een levenslang trauma kunnen geven bij zo'n jong en wilskrachtig meisje.


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op maandag 15 februari 2010, 21:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 21:32
 
HENK600 schreef:
dat wordt iedereen, en ik vindt het ook niet normaal dat zo'n eigenwijs trutje dat zomaar doet. ze hoort op school te zitten. als ze dat wil moet ze wachten tot ze 18 is dan kan ze gan en staan war ze zelf wil.
laat ze doen net als laats met die ene jongen. gewoon 3 maandne de bajes in en een week of 14 dagen in de isoleercel.
afkoelen met zulke eigenwijze mormels.
als je dat toelaat in nl, dan is toch het hek van de dam?


typische reactie hoor Zieke smiley
steek je kop niet boven het maaiveld want dan gaat je kop er af.
ik ben blij dat er nog jonge mensen met lef zijn!!
goddank zit niet iedere 15 jarige met vierkante ogen achter zn pc met gameboy met een cola en zak chips.
van dit soort types moet een land het wel hebben
ik zeg: Laura for president!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 21:51
 
HENK600 schreef:
dat wordt iedereen, en ik vindt het ook niet normaal dat zo'n eigenwijs trutje dat zomaar doet. ze hoort op school te zitten. als ze dat wil moet ze wachten tot ze 18 is dan kan ze gan en staan war ze zelf wil.
laat ze doen net als laats met die ene jongen. gewoon 3 maandne de bajes in en een week of 14 dagen in de isoleercel.
afkoelen met zulke eigenwijze mormels.
als je dat toelaat in nl, dan is toch het hek van de dam?

Eigenwijs? Of nu al precies weten wat ze wil?
Afkoelen in een bajes of isoleer? Lijkt me geen rustgevend recept toe, zo weet ik van diverse bajes- en isoleerverhalen!
En ja, er is zoiets als leerplicht, maar ach prinses Amalia heeft ook een week schoolvrij gekregen omdat papa en mama met hele gezin bij OS willen zijn.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:08
 
HENK710 schreef:
Eigenwijs? Of nu al precies weten wat ze wil?
Afkoelen in een bajes of isoleer? Lijkt me geen rustgevend recept toe, zo weet ik van diverse bajes- en isoleerverhalen!
En ja, er is zoiets als leerplicht, maar ach prinses Amalia heeft ook een week schoolvrij gekregen omdat papa en mama met hele gezin bij OS willen zijn.... Knipoog smiley

Volgens mij heb ik eens gelezen dat Laura een recordpoging wil doen door als jongste zeilster de hele wereld over te zeilen.

Hoe moet het met de leerplicht als zo iemand een jaar lang zich aan school kan onttrekken? Als Laura persé de wereld over wil varen kan dat later altijd nog wel, als ze 18 is en niet meer leerplichtig. Er is dan alleen geen sprake van vermelding in het Guinness Recordbook, maar is dat dan zo erg?

Wilskrachtige mensen.... prima.... maar we hebben ook regels in ons land die er niet voor niets zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 23:33
 
ik zeg ook niet dat ze in de isoleer cel moet maar dat doen ze toch? ik zei iest over een uitzenden van vorigeweek zondag. dar was de thuiszorg ook ana tepas gekomen en er was geen ruimte en toen hoppa die jongen 3 maanden de bajes in.

onthou 1 ding, over 10 jaar is het hier in nederland heel anders.


Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:37
 
LIESBETH326 schreef:
Wow, wat een bikkelharde reactie... Het zgn. 'trutje' / 'eigenwijs mormel' heet gewoon Laura...
Meen je dit echt?

Natuurlijk is het de vraag of het verantwoord is om zo'n jong meisje alleen om de wereld te laten zeilen. Dat heeft zeker risico's in zich. Maar ik betwijfel sterk of Laura er beter van zou worden als ze drie maanden in de bajes zou moeten zitten (tussen crimineeltjes, waar ze van alles van kan leren...). En een verblijf in de isoleercel zou weleens een levenslang trauma kunnen geven bij zo'n jong en wilskrachtig meisje.

Ben het met je eens , Liesbeth.
Als het een jongen van die leeftijd was geweest had iedereen gezegt wat geweldig. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 14:59
 
JILL658 schreef:
Ben het met je eens , Liesbeth.
Als het een jongen van die leeftijd was geweest had iedereen gezegt wat geweldig. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geen idee..... want ook jongens zijn leerplichtig, dus ook voor hen geldt dat ze pas op hun 18e zo'n zeiltocht over de wereld kunnen maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:45
 
Bij Laura was het de wil om de JONGSTE te zijn die alle wereldzeeën had bevaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:07
 
MARISKA601 schreef:
Bij Laura was het de wil om de JONGSTE te zijn die alle wereldzeeën had bevaren.



ja en dat mag nu eenmaal niet omdat je leerplichtig bent. ik wou vroeger ook graag zelf in de auto naar amsterdam rijden toen ik 10 jaar was.
maar mijn vader legde mij netjes uit dat dat niet mocht en als ik dat wel deed,zou ie mij bond en blauw slaan en als de politie me vond of zag dan ging ik een paar jaar het spinnenhok in en kreeg water en brood.
toen was ik helemaal wakker en dacht nee dat mag niet dus doe dat dan maar ook niet want ben idd tejong.
ik zie dit het zelfde. en dan die over die wilskracht van haar, dat is heel goed van haar als ze die heeft,maar er zijn nu eenmaal regels in nederland.
en het is misschien voor haar maar beter ook dat ze het niet gedaan heeft,want hier is het misschien enigzins ok,maar de rest van de wereld niet,en als ze vermist worden dan krijgt den haag weer op zijn kop,dat die er nisk aan hebben gedaan.


Laatst aangepast door
HENK600
op woensdag 17 februari 2010, 12:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:10
 
HENK600 schreef:

[het citaat heeft inmiddels geen funktie meer, vandaar dat het er niet meer staat]


Mag het een beetje minder grof, alsjeblieft?


Laatst aangepast door
ARJAN007
op dinsdag 16 februari 2010, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:20
 
ARJAN007 schreef:
Mag het een beetje minder grof, alsjeblieft?


moet ik het verwijderen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:22
 
HENK600 schreef:
moet ik het verwijderen?

Ja.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK600





Berichten: 51

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:27
 
ARJAN007 schreef:
Ja.


ok ik zal het doen omdat jij het zegt,en serieus reageert.

bedankt






www.hetvrijevolk.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENNISS669





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: woensdag 17 februari 2010, 13:13
 
Ik ga het even over een andere boeg gooien: Knipoog smiley
Er is me een verhaal bekend van een twaalfjarige jongen die op reis was met zn ouders. Tijdens de terugreis had zoonlief besloten dat hij nog niet naar huis wilde en was op eigen houtje achter gebleven. De ouders maakten zich bijzonder ongerust... enfin, uiteindelijk vonden de ouders hem gelukkig terug in de tempel!
Toen kwam Bureau Jeugdzorg om de hoek, die de ouders zware nalatigheid voorwierpen en de rechter om ondertoezichtplaatsing vroegen.
Het volk, die via de media op de hoogte was gekomen, riep: Opsluiten dat verwende kind, hop in de jeugdgevangenis, dat zal hem leren! Hoe haalt zo'n tiener het in z'n hoofd?!
Groetjes,
Dennis van Deventer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4