ChristianMatch
 


Forum

Humor
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 20:12
 
http://www.godtube.com/watch/?v=00BJ2JNU
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 21:05
 
JOL252 schreef:
http://www.godtube.com/watch/?v=00BJ2JNU

LOL Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:46
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 10:18
 


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 17 juni 2013, 10:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 08:06
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:23
 
Leuk en melig topic Clown smiley
Komt er nog ééntje: Een nederlander, duitser en een belg zijn op safari en klimmen uit de terreinauto om die prachtige wilde dieren van nog iets dichterbij te bekijken. Na een paar kilometer staan ze oog in oog met een hongerige leeuw. De nederlander en de duitser pakken stenen en gooien die ter afschrikking naar de leeuw. Daarna rennen ze naar de dichtstbijzijnde boom en klimmen er in. Ze schreeuwen naar de belg: kom op, klim ook in de boom ! Waarop de belg zegt: allee, waarom he ? Ik heb toch zeker niet met stenen gegooid ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:42
 
MARTIJN277 schreef:
Leuk en melig topic Clown smiley
Komt er nog ééntje: Een nederlander, duitser en een belg zijn op safari en klimmen uit de terreinauto om die prachtige wilde dieren van nog iets dichterbij te bekijken. Na een paar kilometer staan ze oog in oog met een hongerige leeuw. De nederlander en de duitser pakken stenen en gooien die ter afschrikking naar de leeuw. Daarna rennen ze naar de dichtstbijzijnde boom en klimmen er in. Ze schreeuwen naar de belg: kom op, klim ook in de boom ! Waarop de belg zegt: allee, waarom he ? Ik heb toch zeker niet met stenen gegooid ?

ha ha ha deze is leuk Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:33
 
Dit kwam ik tegen over humor in de Bijbel:

"Als eerste komt het woord humor, eutrape’lia (“scherts, grap, humor, geestigheid”) maar één keer voor in de Bijbel en wel in Ef 5:4 waar het afhankelijk van de vertaling wordt vertaald met dubbelzinnige (NBV, WV95, GNB96), lichtzinnige taal (HSV), gekkernij (SV) zotte of losse taal (NBG51) en wel in de negatieve betekenis dat we het niet zomaar moeten gebruiken.

Als we uitgaan van de volgende definitie “Humor is het vermogen om iets wat grappig, amusant of geestig is aan te voelen, te waarderen of tot uitdrukking te brengen” dan zijn er zeker een aantal voorbeelden te noemen. Zo zijn er vele passages in Spreuken waar de spot wordt gedreven met de luiaard die zo moe is dat hij niet de puf heeft om zijn hand uit zijn bord te halen (19:24; 26:15), of de luiaard die zo bang is dat er een woeste leeuw midden in de stad is dat hij het huis niet uit durft (26:13). En ondanks dat Paulus waarschuwt dat we niet zomaar humor mogen gebruiken heeft in zijn eigen brieven toch regelmatig dubbelzinnige opmerkingen waar je om moet lachten, zoals “Wat ik doe, doorzie ik niet, want ik doe niet wat ik wil, ik doe juist wat ik haat” (Rom. 7:15).

Of wat moeten we denken van Simson die de Filistijnen touwen laat maken en ze zo aan het werk zet dat ze wel 20 kilometer moeten lopen om erachter te komen dat ze gefopt zijn (Richt. 16:4-9). Ook een aardige is als Elia de Baal-priesters vraagt of hun god slaapt of in gepeins is (1 Kon. 18:27). Zo zijn nog vele andere voorbeelden te noemen, in ieder geval kunnen we niet zeggen dat de Bijbel saai is."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:38
 
Quote:
Zo zijn er vele passages in Spreuken waar de spot wordt gedreven met de luiaard die zo moe is dat hij niet de puf heeft om zijn hand uit zijn bord te halen (19:24; 26:15), of de luiaard die zo bang is dat er een woeste leeuw midden in de stad is dat hij het huis niet uit durft (26:13).

Deze zijn ook erg grappig vind ik, daarom licht ik ze er even uit, en zo herkenbaar!!!
Lachende smiley
Goed dat je deze dingen even opzocht! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:50
 
Deze is echt gebeurd: twee jongetjes van een jaar of 9 tegen vriendjes: "onze moeders denken dat ze sexy zijn terwijl ze al over de 40 zijn".

Tja, kinderen en dronken mensen zijn eerlijk, maar wat moet je daar nou van denken Smiley die vol vragen zit

(deze heb ik echt gehoord Gefrustreerde smiley namelijk jarenlang oppaswerk gedaan, dus ook wachten op het schoolplein hoorde daarbij....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 21 juni 2013, 15:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BAPPI605





Berichten: 122

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:31
 
foutje

Laatst aangepast door
BAPPI605
op zaterdag 22 juni 2013, 11:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 11:41
 
SHANITA130 schreef:
Deze is echt gebeurd: twee jongetjes van een jaar of 9 tegen vriendjes: "onze moeders denken dat ze sexy zijn terwijl ze al over de 40 zijn".

Tja, kinderen en dronken mensen zijn eerlijk, maar wat moet je daar nou van denken Smiley die vol vragen zit

(deze heb ik echt gehoord Gefrustreerde smiley namelijk jarenlang oppaswerk gedaan, dus ook wachten op het schoolplein hoorde daarbij....

Ben ik blij dat ik 25 ben Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:37
 
https://www.youtube.com/watch?v=eJsWzex5SyI

Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 22 juni 2013, 13:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:21
 
TV-evangelist wil geld voor schilderbeurt privéjet


TV-evangelist Mark Barclay heeft zijn achterban gevraagd om 79.000 dollar op te hoesten zodat hij zijn privéjet een schilderbeurtje kan geven. De verf laat op sommige plekjes los en dat vindt hij lelijk.



https://goedgelovig.wordpress.com/2013/06/23/tv-evangelist-wil-geld-voor-schilderbeurt-privejet/


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:49
 
SHANITA130 schreef:
TV-evangelist wil geld voor schilderbeurt privéjet


TV-evangelist Mark Barclay heeft zijn achterban gevraagd om 79.000 dollar op te hoesten zodat hij zijn privéjet een schilderbeurtje kan geven. De verf laat op sommige plekjes los en dat vindt hij lelijk.


Klik hier

Toe maar....

Alleen al de titel doet me rillen....

DODEN-OPWEK-TEAM!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 07:16
 
https://goedgelovig.wordpress.com/2013/06/23/tv-evangelist-wil-geld-voor-schilderbeurt-privejet/

Deze link, Sorry.

Ja, er komt een charismatisch team naar Nederland om doden op te wekken, dáár ga ik het niet eens óver hébben.

TV-evangelist Mark Barclay heeft zijn achterban gevraagd om 79.000 dollar op te hoesten zodat hij zijn privéjet een schilderbeurtje kan geven. De verf laat op sommige plekjes los en dat vindt hij lelijk.


“We kunnen twee dingen doen: of we tippen die plekjes aan voor een derde van de prijs, maar dan moeten we dat regelmatig herhalen, of we geven het hele vliegtuig een schilderbeurt, dan kost het 79.000 dollar,” schrijft Barclay. Hij heeft zelf voorkeur voor een totaalbeurt, het is tenslotte “Gods vliegtuig”. “Realiseer je dat dit vliegtuig geen luxe-artikel voor me is. Het is een noodzakelijk instrument om mijn roeping te kunnen vervullen. Als dat zonder een privéjet zou kunnen, zou ik dat wel doen.”

Om zijn achterban tot gulheid aan te zetten, wijst hij hen op een belangrijk vers in de Bijbel, Mattheüs 6:19-21, waar Jezus zegt dat je je geen schatten op aarde moet verzamelen waar mot en roest ze aantast. Dat geld kun je beter aan Barclay geven, zodat hij namens God schatten op aarde kan verzamelen.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 26 juni 2013, 07:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIETJE688





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 10:22
 
[quote=EVA685]Een vrolijke noot er tussendoor Knipoog smiley


Er staat een nieuwe meester voor de klas Lachende smiley met blinkend witte tanden ........hij wil weten

of de kinderen in zichzelf geloven.......daarop zegt hij......

wie dom is, gaat nu staan. Smiley die vol vragen zit .......

er gebeurt niets, maar dan staat Tim op.

Meester: Denk je echt dat je dom bent? Verraste, verbaasde smiley

Tim : Nee, maar ik vind het zo zielig dat u de enige bent die staat! Coole smiley met zonnebril Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley


aah das eigenlijk best wel lief van Tim. Haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 27 juni 2013, 14:33
 
Waarom GoedGelovig een takkensite is LOL

https://goedgelovig.wordpress.com/2013/06/27/waarom-gg-een-takkensite-is/#comment-172011



HaHaHaHa

Volgens beenverlengster Sandra Seelemanhttp://goedgelovig.wordpress.com/2013/02/25/op-pad-met-de-gloriestoel/ van De Gloriestoel http://www.gloriestoel.nl/ is Goedgelovig ‘een takkensite’. Zo schreef ze onlangs op Facebook:


“Ik geloof dat onze God die alles ten goede keert zelfs bij machte is om hun kansloze gezwets tot eer en glorie van Zijn naam te keren. Dat spreek ik uit over heel die takkensite.”


Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 27 juni 2013, 14:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 08:33
 
Een gesprek met een patiënt: "ja, ik ben ook geen lieverdje geweest hoor, ik heb een tijdje vastgezeten, was blij dat ik er uit was.."
Ik: "o ja? U hebt vastgezeten?"
Patiënt: "ja, bij de geboorte"
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 08:30
 
Er lopen twee ijsberen door de Sahara; genietend van een welverdiende vakantie na zo'n lange winter. Zegt de één tegen de ander: Tsjonge, wat hebben ze hier veel gestrooid zeg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 3 juli 2013, 10:57
 


Uitgeschoten met de oogschaduw Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 21:41
 
Britisch got talent, The Clown smiley Sugar dandies Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 22:01
 
Gordon Verliefde smiley slappe lach Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 15 juli 2013, 08:59
 
Als je denkt dat je een slechte dag hebt, denk dan aan:



...

Ja, wat moet je dan, als je dat ziet, lachen, of huilen...;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 13:33
 
PIETER619 schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=eJsWzex5SyI

HAHA, Grappig!

Ik wist niet dat hij zo grappig was!

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 augustus 2013, 13:37
 
Komen een paar christenen bij de Hemelpoort. Evangelischen en PKNers.

Zij krijgen een rondleiding van Petrus; zo van hier is dit, daar is dat, daar zijn die, en daar die, en Ja; 'Nu moeten wij héél stil zijn, want dáár zitten de Gereformeerden, en die denken dat zij hier de enigen zijn'.

lol




Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 3 augustus 2013, 14:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: woensdag 14 augustus 2013, 23:18
 
Hierbij wil ik u graag mijn uiterst verwarrende toestand uiteenzetten.

Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een radio en een T.V. Hij was weduwnaar en ik ongehuwd. Beneden ons woonden een weduwe en haar dochter, beiden schoon van uiterlijk en zonder radio of T.V. Ze kwamen geregeld bij ons op bezoek en ik werd verliefd op de weduwe en ben uiteindelijk met haar getrouwd. Mijn vader en de dochter van mijn vrouw werden niet veel later ook verliefd op elkaar en als gevolg daarvan trouwde mijn vader met de dochter van mijn vrouw.

Toen begon de ellende:

Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw trouwde, dus ook mijn dochter, is mijn dochter nu mijn moeder. Ik ben echter tegelijkertijd haar vader, omdat ik met haar moeder getrouwd ben. Verder werd mijn vaderook de schoonzoon van mijn vrouw en ik dus zijn schoonvader, aangezien ik met de moeder van zijn vrouw getrouwd ben.

Nu komt de grote verwarring:

Mijn vrouw kreeg inmiddels een zoon. Dat is ook mijn zoon, maar tevens de broer van mijn schoondochter, omdat zij een dochter van mijn vrouw is. Hij is dus ook de zwager van mijn vader en mij. Ik ben dus de neef van mijn zoon. Dus ook de neef van mijn schoondochter, omdat zij een zuster van mijn zoon is. Dus mijn schoonmoeder is ook mijn tante.

Ik voel me zo oud hier het waarom:

De jonge vrouw van mijn vader werd moeder en haar zoon werd dus mijn broer. Mijn zoon is oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is. Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want zij is het kind van haar dochter. Ik ben dus zijn grootvader. Aangezien de grootvader van mijn broer ook de mijne is, BEN IK ZO DUS MIJN EIGEN GROOTVADER!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 07:20
 
haha, LOL Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIJN277





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 21:59
 
Het is al wat later op de avond en ik begin melig te worden.....

Komt er nog eentje (voor in de kroeg, maar omdat ik daar weinig tot nooit kom s'avonds zijn jullie de pineut, haha). Lach of ik schiet...

Er liggen twee lucifers in het ziekenhuis. Zegt de ene tegen de ander: 'waarom lig jij hier ?'. 'Nou' zegt de ander,' ik heb mijn kop verbrand '.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 12:55
 
De tegenpartij is er voor jou en voor mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 8 9 10 11 12 13 Volgende
Pagina 11 van 13