ChristianMatch
 


Forum

ben je werkelijk vrijgezel of alleenstaand?
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROSALIA922





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 16:13
 
Ik wil graag reageren op dit schrijven, ik snap heel goed dat het niet de beste manier is om op zoek te gaan terwijl je nog een realtie heb, ik denk dat mensen dat niet zomaar doen , ikzelf ben nu ook zo bezig en ik weet dat ik op Mijn Schepper moet vertrouwen en dat ik niet bang hoef te zijn,maar ik ben dus wel bang, liefs roosje

Laatst aangepast door
ROSALIA922
op dinsdag 15 maart 2011, 16:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 16:26
 
ROSALIA922 schreef:
Ik wil graag reageren op dit schrijven, ik snap heel goed dat het niet de beste manier is om op zoek te gaan terwijl je nog een realtie heb, ik denk dat mensen dat niet zomaar doen , ikzelf ben nu ook zo bezig en ik weet dat ik op Mijn Schepper moet vertrouwen en dat ik niet bang hoef te zijn,maar ik ben dus wel bang, liefs roosje


Met dit topic word meer bedoeld, ben je werkelijk gescheiden, ben je echt van je partner af.
Helaas zijn er nog steeds gescheiden mensen die op welke wijze dan ook
met hun ex te maken hebben.
Hetzij door de kinderen en of alimentatie.

Ik zelf vind dat je nooit echt los komt komt van je ex want er zijn altijd
situaties waar bij de ex om de hoek komt kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 19:38
 
MARISKA601 schreef:
Met dit topic word meer bedoeld, ben je werkelijk gescheiden, ben je echt van je partner af.
Helaas zijn er nog steeds gescheiden mensen die op welke wijze dan ook
met hun ex te maken hebben.
Hetzij door de kinderen en of alimentatie.

Ik zelf vind dat je nooit echt los komt komt van je ex want er zijn altijd
situaties waar bij de ex om de hoek komt kijken.

Iemand die gescheiden is zal altijd verbonden blijven aan zijn/haar ex partner door de kinderen, maar dat hoeft geen probleem te zijn.
Ik denk dat met dit toppic meer bedoelt wordt of je emotioneel los bent van de ander. Kun je de ander echt los laten en sta je daarom open voor een nieuwe relatie.
Volgens mij was dat de beginvraag van dit item.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AREND003





Berichten: 191

BerichtGeplaatst: woensdag 23 maart 2011, 23:13
 
Ik ben ook gescheiden, maar voel me wel 100% vrijgezel, ook al heb ik met m'n ex nog steeds een hele goede relatie! Maar misschien speelt het ook wel mee dat we geen kinderen hebben! Maar ik zou m'n ex als vriendin niet willen missen! En een komende relatie zal daar op de een of andere manier toch genoegen mee moeten nemen! Haha, waarschijnlijk ben ik daarom nog steeds vrijgezel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 maart 2013, 11:32
 
AREND003 schreef:
Ik ben ook gescheiden, maar voel me wel 100% vrijgezel, ook al heb ik met m'n ex nog steeds een hele goede relatie! Maar misschien speelt het ook wel mee dat we geen kinderen hebben! Maar ik zou m'n ex als vriendin niet willen missen! En een komende relatie zal daar op de een of andere manier toch genoegen mee moeten nemen! Haha, waarschijnlijk ben ik daarom nog steeds vrijgezel!

Vraag me af, hoe denken wij er twee jaar later over Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PATRICK330





Berichten: 19

BerichtGeplaatst: maandag 25 maart 2013, 07:13
 
Als ik deze vraag letterlijk antwoord, dan ben ik alleenstaand en vrijgezel.
Ik heb geen vorige relaties die ik nog moet afsluiten.
Daarmee komend tot dit onderwerp, heb ik nergens gelezen, heeft iemand soms wel eens de mogelijkheid gehad om een vorige relatie af te sluiten?
Het kan gebeuren dat iemand dat niet heeft gehad.
Ik ben hier weer terug gekomen op CM, nadat ik een hele lange tijd weg geweest ben, met de bedoeling om een mogelijke relatie met iemand te mogen opbouwen.
Of dat daadwerkelijk gebeurd, hangt van mij zelf af, of ik daartoe stappen onderneem of niet.
Verder kan ik alleen maar zeggen dat ook de mens ingewikkeld in elkaar zit, en dat sommige onderwerpen moeilijk te doorgronden zijn.
Deze vraag echter, kan ook gesteld worden als je eenmaal een leuk contact hebt opgedaan hier op de website, omdat je elkaar toch ook aftast op de mogelijkheden van een mogelijke relatie met elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 31 maart 2013, 10:12
 
PATRICK330 schreef:
Als ik deze vraag letterlijk antwoord, dan ben ik alleenstaand en vrijgezel.
Ik heb geen vorige relaties die ik nog moet afsluiten.
Daarmee komend tot dit onderwerp, heb ik nergens gelezen, heeft iemand soms wel eens de mogelijkheid gehad om een vorige relatie af te sluiten?
Het kan gebeuren dat iemand dat niet heeft gehad.
Ik ben hier weer terug gekomen op CM, nadat ik een hele lange tijd weg geweest ben, met de bedoeling om een mogelijke relatie met iemand te mogen opbouwen.
Of dat daadwerkelijk gebeurd, hangt van mij zelf af, of ik daartoe stappen onderneem of niet.
Verder kan ik alleen maar zeggen dat ook de mens ingewikkeld in elkaar zit, en dat sommige onderwerpen moeilijk te doorgronden zijn.
Deze vraag echter, kan ook gesteld worden als je eenmaal een leuk contact hebt opgedaan hier op de website, omdat je elkaar toch ook aftast op de mogelijkheden van een mogelijke relatie met elkaar.


ach je zou er zelf een topic over kunnen openen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2